quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar schizofrenie, student, geestelijk gehandicapt en dakloos is dus allemaal hetzelfde.. fijn dat ik het weet!
idd, ik ook. En hard hoesten of als ze iets laten vallen. Gelukkig nooit 's nachts. En als ik me er teveel aan stoor zet ik gewoon mn koptelefoon op, klaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoor ik ookEn ik hoor mijn buren ook lopen.
Ik denk dat je liever Sandy aan je bed krijgt dan Janneke die ineens fliptquote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe echt? Zo'n aso tokkiewijf dat in de zorg werkt![]()
en de snor van johan derksenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat toetsenbord is net zo geel als haar tanden
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat toetsenbord is net zo geel als haar tanden
hmm ja dat dan weer welquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je liever Sandy aan je bed krijgt dan Janneke die ineens flipt
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef WcPot het volgende:
Zal de picknick tafel het water nog in gaan
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Dus.... Janneke is volgens mij gewoon zwanger.
Die is helemaal niet eng en Sandy is een gemene kuthoer.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef zapato61 het volgende:
ik ben ook voor Sandy, janneke is eng
Dolletjes!quote:
vind jijquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is helemaal niet eng en Sandy is een gemene kuthoer.
Dat is net zoiets als lekker volslankquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef MissJ het volgende:
mensen die zeggen dat ze vrijgezellig zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik pak d'r een rosétje bij!
Ik ben ook volslankquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als lekker volslank
mensen die op fok komenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef MissJ het volgende:
mensen die zeggen dat ze vrijgezellig zijn![]()
![]()
Danny de Munk moet erbij worden gehaald denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Injetta het volgende:
Ook nog de ruzie met Ietje en man..
Hoe gaan ze dit allemaal oplossen?
vatsigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ook volslank
nah, eigenlijk noem ik het liever "Sexy Mollig"!
Ik heb altijd een fles koud staanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb geen drank in huis helaas...
jaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als lekker volslank
Nee dan ga ik elke avond zitten zuipenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een fles koud staan
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef cinnamongirl het volgende:
I'm on team Sandy. Je kan als uitkeringstrekker die de hele dag thuis zit niet verwachten dat je buren de hele dag en avond rekening houden met jouw rust.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ook volslank
quote:
wahahahahahahahahahahquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken, zou Janneke...
Dus single vrouwen kunnen niet zwanger zijn? Tuurlijk wel. Van de buurman. Daarom is het ook ruzie.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan ga ik elke avond zitten zuipen
Misschien kan ze in een woongroep?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dan Janneke flinke problemen heeft, die had nooit in zo'n huis moeten gaan wonen.
tuurlijk.. je wil niet weten wat mn echte naam isquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken, zou Janneke...
Ja maar ik bedoel mensen die echt verder dan 'dikker dan dik' zijn en zichzelf volslank noemen, zo van 'net iets ronder dan slank', en dan tonnetje rond en dichtgeslibtquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ook volslank
Dat zou briljant zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus single vrouwen kunnen niet zwanger zijn? Tuurlijk wel. Van de buurman. Daarom is het ook ruzie.
Kiele kiele kiele een auto heeft vier wielenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tuurlijk.. je wil niet weten wat mn echte naam is
rara.....rinus
[ afbeelding ]
Mijn maximum dat ik mezelf opleg is 6 biertjes per avond doordeweeksquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
als ik dat elke dag doe dan kom ik mijn bed niet meer uit 's morgens.
M'n Mojito en Cosmo flessen van de Buzzer zijn nóg niet opquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
als ik dat elke dag doe dan kom ik mijn bed niet meer uit 's morgens.
Ooooeh, was ik maar weer ongesteld, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dat schone gevoel tijdens je menstruatieChilly gel, ben je al onderweg?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ooooeh, was ik maar weer ongesteld, ik kan niet wachten.
Chilly gel kun je ALTIJD gebruiken amaranta, snel halen!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ooooeh, was ik maar weer ongesteld, ik kan niet wachten.
Whahaa... lekker Obese!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel mensen die echt verder dan 'dikker dan dik' zijn en zichzelf volslank noemen, zo van 'net iets ronder dan slank', en dan tonnetje rond en dichtgeslibt![]()
En jij bent gewoon een BEER
Ja met ons magertje Wendy, zo geneautuh!quote:
Stuur eens zo'n fles naar het noordenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n Mojito en Cosmo flessen van de Buzzer zijn nóg niet opMorgen vrijdag VOH, ff proberen weer
Whahaa, ja... het contrast.. zo lijken die mensen nog dikkerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met ons magertje Wendy, zo geneautuh!
Nee, ik heb m'n neut morgen nodig bij hotterrrrrrrrrr den mij dotterquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stuur eens zo'n fles naar het noorden
Ohjaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n neut morgen nodig bij hotterrrrrrrrrr den mij dotter
quote:
goeie ja, ik weet het ook even nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet welke ik nu liever als buuf zou hebben
Tuurlijk wel maar dat is onwaarschijnlijker maar het is haar leeftijd die het pas echt onwaarschijnlijk maakt. En het is een basket case die hooggevoelig is, ze heeft de handen vol aan zichzelf laat staan dat ze aan een kind gaat beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus single vrouwen kunnen niet zwanger zijn? Tuurlijk wel. Van de buurman. Daarom is het ook ruzie.
10 dubbele bonus! KACHINGGGquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Extentions, gelnagels, liplijner, check check check!
Eens een neger die werkt voor z'n geld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de paardenstaart ACHTEROP het bolleke nog vergetenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
10 dubbele bonus! KACHINGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |