Leuk filmpje! Ik vind het ook zo leuk dat marco borsato mee doetquote:
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
Grees weet het (als ze het niet heeft uitgezweet in de sauna).
Psssst..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psssst..Noes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Dat klinkt als een Maaskantje-naam.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
die "sandy" is een vriendin van mn nichtquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
nooooooooooooooessquote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die "sandy" is een vriendin van mn nicht
quote:
Probeer hem eens op een ander plekjequote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Whehehe, ik heb eindelijk weer es een nieuwe electrische tandenborstel gekocht en ik werd een beetje misselijk van dat getril
Waar? In m'n mond ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Probeer hem eens op een ander plekje
Ja in je mond natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In m'n mond ofzo?![]()
Trusten Muis en JanJaapNicole
JanJaapNicole is "voetballen" dus die slaapt thuis.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In m'n mond ofzo?![]()
Trusten Muis en JanJaapNicole
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, duchtige deernes, ik ga richting bed want om 6 uur gaat de wekker weer
Ajuus
oh bahquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?
Weet jij veel waar dat ding gezeten heeft?
You used my toothbrush?!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?
Weet jij veel waar dat ding gezeten heeft?
Bloedend tandvlees?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You used my toothbrush?!
- Only because I used the red one to unclog the drain!!
MINE'S THE RED ONE!!!
Oja, slapen
Sjon heeft m ook maar 1 keer om gehad voor een fotoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vorige kerst voor mijn zwager een gouden Maaskantje kettinkje gekocht
Hij heeft hem nooit om
Me luvvvvs appeltaart!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, jij houdt toch ook van appeltaart?
Hier zijn er ook 2 aan het apekooien.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
Tommie en Ollie zijn wakker en aan het apenkooien in de huiskamer
Nee, jij.quote:
waar?quote:
mij smst ze nietquote:
nee, en haar wel zeker?quote:
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OP-LET-TEN,
Dat zeg ik toch net ja, dat ik dat wist omdat we smsten
tietenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?![]()
![]()
![]()
quote:
ja dat dacht ik dus alquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
oh wacht, ik weet het al denk ik![]()
![]()
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?quote:
Ook tieten héquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?
alleen vrouwen met tieten krijgen sms van Llquote:
ik let me gek op, hou de hele tijd mn telefoon in mn handquote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zei ik net ook al, OP-LET-TEN Tombo
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietquote:
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietVolgens mij hebben wij elkaar nooit gezien, is het niet?
En na het teruggelezen kom jij op de volgende meet in een slobbertruiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeOh ik mis weer een half gesprek
Sommige smsjes wil je niet krijgen begrijp ik?
* moet eens vaker terug lezen*
slaap lekker, mede-miniquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Veel plezier morgen en niet huilen he, ze gaan naar een mooie warme plekquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Takaiki het volgende:
Ll, waar blijft mijn sms dan?![]()
Weet dat ik met de ellebogentest maar een paar cm tekort kwam he
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Niet! Takaiki is toch de sproetjes mevrouw![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Viel het je eindelijk op na al die jaren?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloers
Lampjesssss!quote:
quote:
Zo is het tussen JJH en mij ook begonnen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef Takaiki het volgende:
Echt jaloers![]()
Meid, je hebt issues. Zeker allemaal door je mislukte affaire met JJH
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg issues heb ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Omnomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
*brengt schaaltje chocolade en 2 glaasjes rode wijn*
Dat staat toch in haar sigquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
Ik prefereer dat jodelen, ik heb niets met kerkenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef Takaiki het volgende:
We hebben verders iedereen weggejaagd
Heb toch het gevoel dat er meegegluurd wordtquote:
ja laat nu maarquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Is het de bedoeling dat ik nu zeg 'Ja, lekker' ?
Of moet ik gillen 'Foto??? Welke foto???'
Jij mag kiezen!
Oeh sorryquote:
Ff terugpesten dan: nog even en dan ga ik naar je geliefde eilandjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh sorry
*wijntje inschenkt voor Takkie*
Hoewel, digitaal eten en drinken aanbieden is ook weer Ll pesten
Jaaaaaa wrijf het me maar inquote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ff terugpesten dan: nog even en dan ga ik naar je geliefde eilandje![]()
Whehehe, paringsdansquote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
ik ben ff bezig en ik mis een paringsdans
Ingquote:
Als ik dát wist!quote:
Dat (en diequote:Op donderdag 22 september 2011 23:43 schreef Takaiki het volgende:
Trek in vreemde dingen, moodswings? -> dan wel![]()
Will doquote:Maar het zal wel iets verkeerds zijn idd![]()
Gewoon een beetje oppassen met eten en drinken effe
*kokhalst*quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwww, Greys en GB ik heb in een winkel uienchutney gevonden!
alleen geen rode uienchutney
quote:
Ik hoop hetquote:Zou het dan wel zoetig zijn?
Rode uienchutney?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwww, Greys en GB ik heb in een winkel uienchutney gevonden!
alleen geen rode uienchutney
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Rode uienchutney?![]()
Heb ik gekrijgt van Cat uit GrootBrittannie
Lekker zoet, al zou ik het niet zo op mn boterham smeren
Ik ook zin in 't weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in 't weekend!Nog even werken tot 3 en dan kan het beginnen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben toe aan een rustig weekend met veel slaap maar dat wordt m niet, dus ondanks alle leuke dingen zie ik er op dit moment eventjes tegenop![]()
Ik lag gisteren om 23.00 in bed, nou, das echt een unicum hoor
Waarschijnlijk wel, maar dan heb je wel een leuk weekend gehadquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond moet ik boodschappen doen, ik zal daarna wel gewoon instorten, en dan morgen huishouden doen, cakes bakken, eters, zondag show en dan ben ik denk ik blij als ik maandag weer mag werken
Klinkt ook als een heel leuk weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Druk weekendje, oh-oh
Wij gaan straks naar NL om iets op te halen bij een kennis. Vanmiddag ga ik het een en ander klaarzetten voor de kittens (effe reismand sopje geven, dekentje erin en zo), morgen hebben we een CITO (cache in, trash out - een opruimactie van geocaching), daarna zwemmen. Oja, en eerst moet Christan nog voetballen. Zondag gaan we naar Enschede om de katten te halen
Dus ons weekend is ook aardig gevuld
Aan de beschuitjes vandaagquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje rustig aan doen, morgen naar Blijdorp, 's avonds uit eten, daarna met Gb naar mij thuis, later op de avond nog even op stap in Rotterdam, dan blijft Gb slapen en gaan we zondag nog even naar de sauna
Ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Vliegende vinkentering(
)
Heeft iemand je dat toegewenst lately?![]()
Ik ga er vanmiddag even mee langs een medisch geschoolde; er is echt iets niet helemaal goed namelijkquote:Maar heb je iets om er op te smeren? Iets calendulandinges-achtigs ofzo?
Ik zou wel willen (dat laatste) maar moet nog even de logeerkamert en badkamer poetsen enzo voor Gb voor morgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de beschuitjes vandaagOw, en een beetje bijslapen; briljant goed idee
In dat geval val jij onder het kneuzen- ipv het zieken-gedeeltequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Diclaimer, ik ben niet ziek, ik ben al sinds woensdagavond vreselijk moe alleen maar hoor
Ik hoop dat het erbij blijft. Ben wel weer redelijk helder in mijn hoofd en dat is altijd een goed teken. We zullen het wel zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Blij dat je migraine voorbij is in elk geval, Elies. Maar zo'n plek klinkt ook fijn
Heb je iets om het te koelen? Het klinkt wel raar
Fuck you zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval val jij onder het kneuzen- ipv het zieken-gedeelte
Sloof je niet uit voor mij hoor. Heb liever dat je nog even kan tukken!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen (dat laatste) maar moet nog even de logeerkamert en badkamer poetsen enzo voor Gb voor morgenMaar dat doe ik gewoon in faaaaaaaaaaaases
Thnx babequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef Greys het volgende:
Fijne dag Q! Je hebt in elk geval super weer!
just pimpin aroundquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Alle 4 mijn mannen gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Arme Keesje op dr plek gezetquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is door de mand gevallen, die kerels trappen er echt niet meer in![]()
Heb je nu ook vaste uren gekregen???
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:44 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Elies, het klinkt niet prettig, maar toch wil ik foto's zien
Het ziet er uit alsof het erg brandtquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:58 schreef ElisaB het volgende:
Ziet er op de foto helemaal niet indrukwekkend uit
Maar in het echt is het heul erg hoor
Het is warm. Wat me geruststelt is dat het totaal geen pijn doet; het jeukt alleen als de ziekte. Nah, zalfje erop en dan zal het wel weer overgaan hoorquote:
Ik heb meestal liever pijn dan jeuk hoor. Jeuk kan echt vreselijk zijn. Maar dit is inderdaad vast met een zalfje op te lossenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is warm. Wat me geruststelt is dat het totaal geen pijn doet; het jeukt alleen als de ziekte. Nah, zalfje erop en dan zal het wel weer overgaan hoor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
Arrived
Greys, muis, elies, GA start vandaag weer!
Ik ook, maar als het iets met een wond is, dan is jeuk vaak wat minder spannend dan pijn (ik denk: vleesetende bacterie en zulksquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb meestal liever pijn dan jeuk hoor. Jeuk kan echt vreselijk zijn. Maar dit is inderdaad vast met een zalfje op te lossen
Vleesetende bacteriequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar als het iets met een wond is, dan is jeuk vaak wat minder spannend dan pijn (ik denk: vleesetende bacterie en zulks)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Arme Keesje op dr plek gezet![]()
yep en een vast contract![]()
![]()
![]()
ze hebben om me gevochten zelfsde PM gaat weer open maar ik wou niet terug
Dus nu blijf ik bij KV en mag de PM me afentoe lenen
![]()
Psies! Als het net zo hard pijn deed als het jeukte, dan had ik een serieus probleem; nu is het vooral ongemakkelijk, maar niet ernstigquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef Oognip het volgende:
Vleesetende bacterieals je die had was je nu wel out geweest
ja bijna 2 jaar alweer, so im a happy girlquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cooooooool. Heeft lang geduurd he!
Zuster, kom je voor ons zorgen?quote:
Hopelijk geen wondroos of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zuster Inge, wat is er met mijn arm aan de hand
Die moet geamputeerd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zuster Inge, wat is er met mijn arm aan de hand
Als ik er héél erg hard over nadenk, dan dénk ik dat ik iets voel, maar dat moet psychisch zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef Barbaaf het volgende:
Liesje tochHeel benieuwd wat het is, wondroos zal wel niet want dat schijnt vrij pijnlijk te zijn
Ringworm. Klinkt ook smakelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:33 schreef indaha het volgende:
Wondroos hoeft geen pijn te doen, mijn man heeft het gehad 2 jaar terug, je moet kijken of de plek groter wordt eigenlijk door af te tekenen met een stift ,maar als je vanmiddag naar de dokter gaat is dat niet nodig.![]()
Het kan gewoon vanalles zijn van eczeem tot netelroos en ringworm.
Verder beterschap voor alle zieken en kneusjes![]()
Nonneke wat fijn een vast contract
Dat zei MammaElisaB ook alquote:
Ik heb geen plant gezien (geloof ik), dus ik weet het niet. Ik denk vanwege de blaasjes en de jeuk ook aan iets allergisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef nokwanda het volgende:
Hopelijk geen wondroos of zoiets.
Heb je tussen de planten gezeten of zo. Allergische reactie of zo?
Ik ga The Voice kijken vanavondquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
Arrived
Greys, muis, elies, GA start vandaag weer!
Nee hoor, echt alleen op mijn arm. En al sinds woensdag, dus als het had moeten uitbreiden, dan had het dat ondertussen wel gedaan denk ik. Het wordt ook niet echt groterquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik had ooit gordelroos, dat begon aan de binnenkant van mijn polsen in de 6e klas lagere school en toen ik het liet zien aan de leraar kon ik meteen naar huis en heb ik anderhalve week met alleen een laken om moeten lopen omdat ik geen kleren meer aan kon![]()
En mijn moeder maar wapperen met de talkpoeder, echt om gek van te worden. Maar dat breidde héél snel uit, dat was van een klein plekje in de ochtend 's avonds over mijn hele lijf. Heb je het nog nergens anders ontdekt Elies?
Ah dan kan je dat wel uitsluiten idd denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, echt alleen op mijn arm. En al sinds woensdag, dus als het had moeten uitbreiden, dan had het dat ondertussen wel gedaan denk ik. Het wordt ook niet echt groter
Oeiquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuk is irritant![]()
Zo, de rekening van de auto binnen die tijdens onze vakantie een beautybehandeling heeft ondergaan.
Had ik bijna nog een keer van op vakantie gekund
Welkom bij de club van de groenklodderende poesjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Oeps ingduur geintje!
Volgens mij heeft Odie door dat hij gaat verhuizen want hij heeft een snotneus, (groene klodders) en een loopoog.
Is ie er ook mooier van geworden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuk is irritant![]()
Zo, de rekening van de auto binnen die tijdens onze vakantie een beautybehandeling heeft ondergaan.
Had ik bijna nog een keer van op vakantie gekund
Jouw poesje heeft ook groene klodders he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welkom bij de club van de groenklodderende poesjes
[..]
Is ie er ook mooier van geworden?
Nope, voor dat geld had ie em best ff mogen wassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ie er ook mooier van geworden?
Groen, geel; van alles door elkaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
Jouw poesje heeft ook groene klodders he?
bah
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
Dan ben je er als het goed is in elk geval weer een tijd vanaf Ing!
Oh... Bietje doet het goed op de positieve(re) benaderingHeel veel zelfvertrouwen kweken, nóg uitbundiger jubelen als ze iets goed doet en ze bloeit op. En al twee nachten niks in huis gedaan. Net ging ik vanmorgen nog even terug mijn bed in - zo gammel als maar kan - en toen had ze ook weer niets gedaan. Yayyyyyy Biet!
17:00 uurquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
Zo, opweg naar huis
Hoelaat moet je naar de dokter, elies??
Ga je mee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
Pleuris, 3.5u naar walibi, mijn voet is belachelijk dik en doet pijn, tering.
Ja is goedquote:
Zal ik je dan maar even komen halen? Want rijden zal wel niet zo lekker gaan met zo'n zere pootquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
Ja is goedgisteren is mijn dossier opgestuurd naar het amc
Was dat al de bedoeling om maar zo kort te gaan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
Pleuris, 3.5u naar walibi, mijn voet is belachelijk dik en doet pijn, tering.
Nou we hadden het echt wel gezien hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat al de bedoeling om maar zo kort te gaan dan?
Mac??? Nog meer patat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar even komen halen? Want rijden zal wel niet zo lekker gaan met zo'n zere poot
We moeten er om 17:00 zijn, dus dan pik ik je om 16:30 op, kunnen we onderweg nog even naar de Mac en zijn we zeker ruim op tijd. Mijn dokter zal het leuk vinden
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou we hadden het echt wel gezien hoorachtbanen, andere shit, we waren er wel klaar mee. Mike was moe, ik had poot pijn en we waren / zijn beide stront misselijk. Dus we hadden zoiets van :
Nog 1:12 u dan zijn we thuis
Misselijk van de attracties?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou we hadden het echt wel gezien hoorachtbanen, andere shit, we waren er wel klaar mee. Mike was moe, ik had poot pijn en we waren / zijn beide stront misselijk. Dus we hadden zoiets van :
Nog 1:12 u dan zijn we thuis
Nou, de patat icm de achtbanen en de g forcequote:
We hebben bijna alles wel gehad hoor. Was onwijs rustig.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de patat icm de achtbanen en de g force
Ja, die dokter van me gaat genietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ha, geloof maar dat de dokter dat leuk vindt
Kattenkind moet trouwens wel snel beter worden!
Hoerige patat blijft omhoog komen. Ik hoef echt geen patat voorlopigquote:
Da's dan weer lekker.Ik was een keer door de week in Eurodisney buiten de vakanties, kon bij vrijwel iedere attractie meteen doorlopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben bijna alles wel gehad hoor. Was onwijs rustig.
Kots het ff uit; ben je ervan afquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
Hoerige patat blijft omhoog komen. Ik hoef echt geen patat voorlopig
Waarom?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
Zullen we het niet over kots hebben vandaag?![]()
Gisterochtend durfde ik mijn auto al niet uit bij de benzinepomp omdat ik ineens kots- en kotsmisselijk was. Heb eerst vijf minuten met een fisherman's friendje zitten puffen voordat ik uberhaupt uit durfde stappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |