Klinkt ook als een heel leuk weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Druk weekendje, oh-oh
Wij gaan straks naar NL om iets op te halen bij een kennis. Vanmiddag ga ik het een en ander klaarzetten voor de kittens (effe reismand sopje geven, dekentje erin en zo), morgen hebben we een CITO (cache in, trash out - een opruimactie van geocaching), daarna zwemmen. Oja, en eerst moet Christan nog voetballen. Zondag gaan we naar Enschede om de katten te halen
Dus ons weekend is ook aardig gevuld
Aan de beschuitjes vandaagquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje rustig aan doen, morgen naar Blijdorp, 's avonds uit eten, daarna met Gb naar mij thuis, later op de avond nog even op stap in Rotterdam, dan blijft Gb slapen en gaan we zondag nog even naar de sauna
Ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Vliegende vinkentering(
)
Heeft iemand je dat toegewenst lately?![]()
Ik ga er vanmiddag even mee langs een medisch geschoolde; er is echt iets niet helemaal goed namelijkquote:Maar heb je iets om er op te smeren? Iets calendulandinges-achtigs ofzo?
Ik zou wel willen (dat laatste) maar moet nog even de logeerkamert en badkamer poetsen enzo voor Gb voor morgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de beschuitjes vandaagOw, en een beetje bijslapen; briljant goed idee
In dat geval val jij onder het kneuzen- ipv het zieken-gedeeltequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Diclaimer, ik ben niet ziek, ik ben al sinds woensdagavond vreselijk moe alleen maar hoor
Ik hoop dat het erbij blijft. Ben wel weer redelijk helder in mijn hoofd en dat is altijd een goed teken. We zullen het wel zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Blij dat je migraine voorbij is in elk geval, Elies. Maar zo'n plek klinkt ook fijn
Heb je iets om het te koelen? Het klinkt wel raar
Fuck you zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval val jij onder het kneuzen- ipv het zieken-gedeelte
Sloof je niet uit voor mij hoor. Heb liever dat je nog even kan tukken!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen (dat laatste) maar moet nog even de logeerkamert en badkamer poetsen enzo voor Gb voor morgenMaar dat doe ik gewoon in faaaaaaaaaaaases
Thnx babequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef Greys het volgende:
Fijne dag Q! Je hebt in elk geval super weer!
just pimpin aroundquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Alle 4 mijn mannen gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Arme Keesje op dr plek gezetquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is door de mand gevallen, die kerels trappen er echt niet meer in![]()
Heb je nu ook vaste uren gekregen???
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:44 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Elies, het klinkt niet prettig, maar toch wil ik foto's zien
Het ziet er uit alsof het erg brandtquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:58 schreef ElisaB het volgende:
Ziet er op de foto helemaal niet indrukwekkend uit
Maar in het echt is het heul erg hoor
Het is warm. Wat me geruststelt is dat het totaal geen pijn doet; het jeukt alleen als de ziekte. Nah, zalfje erop en dan zal het wel weer overgaan hoorquote:
Ik heb meestal liever pijn dan jeuk hoor. Jeuk kan echt vreselijk zijn. Maar dit is inderdaad vast met een zalfje op te lossenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is warm. Wat me geruststelt is dat het totaal geen pijn doet; het jeukt alleen als de ziekte. Nah, zalfje erop en dan zal het wel weer overgaan hoor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
Arrived
Greys, muis, elies, GA start vandaag weer!
Ik ook, maar als het iets met een wond is, dan is jeuk vaak wat minder spannend dan pijn (ik denk: vleesetende bacterie en zulksquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb meestal liever pijn dan jeuk hoor. Jeuk kan echt vreselijk zijn. Maar dit is inderdaad vast met een zalfje op te lossen
Vleesetende bacteriequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar als het iets met een wond is, dan is jeuk vaak wat minder spannend dan pijn (ik denk: vleesetende bacterie en zulks)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Arme Keesje op dr plek gezet![]()
yep en een vast contract![]()
![]()
![]()
ze hebben om me gevochten zelfsde PM gaat weer open maar ik wou niet terug
Dus nu blijf ik bij KV en mag de PM me afentoe lenen
![]()
Psies! Als het net zo hard pijn deed als het jeukte, dan had ik een serieus probleem; nu is het vooral ongemakkelijk, maar niet ernstigquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef Oognip het volgende:
Vleesetende bacterieals je die had was je nu wel out geweest
ja bijna 2 jaar alweer, so im a happy girlquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cooooooool. Heeft lang geduurd he!
Zuster, kom je voor ons zorgen?quote:
Hopelijk geen wondroos of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zuster Inge, wat is er met mijn arm aan de hand
Die moet geamputeerd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zuster Inge, wat is er met mijn arm aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |