Oeh sorryquote:
Ff terugpesten dan: nog even en dan ga ik naar je geliefde eilandjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh sorry
*wijntje inschenkt voor Takkie*
Hoewel, digitaal eten en drinken aanbieden is ook weer Ll pesten
Jaaaaaa wrijf het me maar inquote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ff terugpesten dan: nog even en dan ga ik naar je geliefde eilandje![]()
Whehehe, paringsdansquote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
ik ben ff bezig en ik mis een paringsdans
Ingquote:
Als ik dát wist!quote:
Dat (en diequote:Op donderdag 22 september 2011 23:43 schreef Takaiki het volgende:
Trek in vreemde dingen, moodswings? -> dan wel![]()
Will doquote:Maar het zal wel iets verkeerds zijn idd![]()
Gewoon een beetje oppassen met eten en drinken effe
*kokhalst*quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwww, Greys en GB ik heb in een winkel uienchutney gevonden!
alleen geen rode uienchutney
quote:
Ik hoop hetquote:Zou het dan wel zoetig zijn?
Rode uienchutney?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwww, Greys en GB ik heb in een winkel uienchutney gevonden!
alleen geen rode uienchutney
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Rode uienchutney?![]()
Heb ik gekrijgt van Cat uit GrootBrittannie
Lekker zoet, al zou ik het niet zo op mn boterham smeren
Ik ook zin in 't weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in 't weekend!Nog even werken tot 3 en dan kan het beginnen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben toe aan een rustig weekend met veel slaap maar dat wordt m niet, dus ondanks alle leuke dingen zie ik er op dit moment eventjes tegenop![]()
Ik lag gisteren om 23.00 in bed, nou, das echt een unicum hoor
Waarschijnlijk wel, maar dan heb je wel een leuk weekend gehadquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond moet ik boodschappen doen, ik zal daarna wel gewoon instorten, en dan morgen huishouden doen, cakes bakken, eters, zondag show en dan ben ik denk ik blij als ik maandag weer mag werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |