Leuk filmpje! Ik vind het ook zo leuk dat marco borsato mee doetquote:
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
Grees weet het (als ze het niet heeft uitgezweet in de sauna).
Psssst..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psssst..Noes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Dat klinkt als een Maaskantje-naam.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
die "sandy" is een vriendin van mn nichtquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
nooooooooooooooessquote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die "sandy" is een vriendin van mn nicht
quote:
Probeer hem eens op een ander plekjequote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Whehehe, ik heb eindelijk weer es een nieuwe electrische tandenborstel gekocht en ik werd een beetje misselijk van dat getril
Waar? In m'n mond ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Probeer hem eens op een ander plekje
Ja in je mond natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In m'n mond ofzo?![]()
Trusten Muis en JanJaapNicole
JanJaapNicole is "voetballen" dus die slaapt thuis.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In m'n mond ofzo?![]()
Trusten Muis en JanJaapNicole
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, duchtige deernes, ik ga richting bed want om 6 uur gaat de wekker weer
Ajuus
oh bahquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?
Weet jij veel waar dat ding gezeten heeft?
You used my toothbrush?!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yuk, dat doe je toch niet in je mond?
Weet jij veel waar dat ding gezeten heeft?
Bloedend tandvlees?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You used my toothbrush?!
- Only because I used the red one to unclog the drain!!
MINE'S THE RED ONE!!!
Oja, slapen
Sjon heeft m ook maar 1 keer om gehad voor een fotoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vorige kerst voor mijn zwager een gouden Maaskantje kettinkje gekocht
Hij heeft hem nooit om
Me luvvvvs appeltaart!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, jij houdt toch ook van appeltaart?
Hier zijn er ook 2 aan het apekooien.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
Tommie en Ollie zijn wakker en aan het apenkooien in de huiskamer
Nee, jij.quote:
waar?quote:
mij smst ze nietquote:
nee, en haar wel zeker?quote:
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OP-LET-TEN,
Dat zeg ik toch net ja, dat ik dat wist omdat we smsten
tietenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?![]()
![]()
![]()
quote:
ja dat dacht ik dus alquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
oh wacht, ik weet het al denk ik![]()
![]()
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?quote:
Ook tieten héquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?
alleen vrouwen met tieten krijgen sms van Llquote:
ik let me gek op, hou de hele tijd mn telefoon in mn handquote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zei ik net ook al, OP-LET-TEN Tombo
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietquote:
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietVolgens mij hebben wij elkaar nooit gezien, is het niet?
En na het teruggelezen kom jij op de volgende meet in een slobbertruiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeOh ik mis weer een half gesprek
Sommige smsjes wil je niet krijgen begrijp ik?
* moet eens vaker terug lezen*
slaap lekker, mede-miniquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Veel plezier morgen en niet huilen he, ze gaan naar een mooie warme plekquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Takaiki het volgende:
Ll, waar blijft mijn sms dan?![]()
Weet dat ik met de ellebogentest maar een paar cm tekort kwam he
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Niet! Takaiki is toch de sproetjes mevrouw![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Viel het je eindelijk op na al die jaren?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloers
Lampjesssss!quote:
quote:
Zo is het tussen JJH en mij ook begonnen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef Takaiki het volgende:
Echt jaloers![]()
Meid, je hebt issues. Zeker allemaal door je mislukte affaire met JJH
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg issues heb ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Omnomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
*brengt schaaltje chocolade en 2 glaasjes rode wijn*
Dat staat toch in haar sigquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
Ik prefereer dat jodelen, ik heb niets met kerkenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef Takaiki het volgende:
We hebben verders iedereen weggejaagd
Heb toch het gevoel dat er meegegluurd wordtquote:
ja laat nu maarquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Is het de bedoeling dat ik nu zeg 'Ja, lekker' ?
Of moet ik gillen 'Foto??? Welke foto???'
Jij mag kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |