Het is toch niet normaal? Het is abnormaal! Het is niet te GELEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUVUH!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef nectarientje het volgende:
Net even het 'doe eens normaal joh' stukje bekeken en ik vind het maar genant..
Gefeliciteerd met de goede smaak van je zusquote:
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de goede smaak van je zus
Den haag is ALTIJD goedquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemen
Laakkwartierquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemen
TR aangemaaktquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik even een klein beetje spammen voor het goede doel?Nog mensen met tijd over hier? Kijk eens op www.hofnet.nl
Mocht je 'hier' definiëren dan kan ik er wel antwoord op geven denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
LaakkwartierDoe eens een foto dan. Misschien loopt ze hier wel eens voorbij
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
TR aangemaaktjij vuige spammert
Oeehh zal eens goed zoeken naar deze wijkbewoner danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef -tape- het volgende:
[..]
Mocht je 'hier' definiëren dan kan ik er wel antwoord op geven denk ik1,70-1,75 lang blond haar, brilletje, goed figuur. Ik denk dat Universiteit-studente de definitie zou zijn van mijn zus.
Nee geen pics.
Ohjee..nah slik ik m doah. Somaar inees. *slebflebberfleb*quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef nectarientje het volgende:
'doet u mijn maar zo'n bonbonnetje, zo'n lekker zacht glibberig bonbonnetje'
ik heb echt dubbel gelegen toen ik dat filmpje voor het eerst zagquote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef WheeleE het volgende:
Ohjee..nah slik ik m doah. Somaar inees. *slebflebberfleb*![]()
De Vieze Man is sowieso geweldigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik heb echt dubbel gelegen toen ik dat filmpje voor het eerst zag
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oeehh zal eens goed zoeken naar deze wijkbewoner danen als ik haar herken stel ik me voor met mijn username
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lekker gaan spammen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow laat maar, googlemaps spaced hem :S
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef -tape- het volgende:
[..]Oooh das 3 straten achter onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow laat maar, googlemaps spaced hem :SIk woon achter de AH
Ik kan lezenquote:
Gek, abnormaal, vreemd, wausquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan lezenmaar wat betekent spacen?
Wel eens zoveel drugs gebruikt dat je helemaal van de kaart (hihi, snap je?) was?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan lezenmaar wat betekent spacen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gek, abnormaal, vreemd, waus
Ah, die betekenis heb ik nou nog nooit losgelaten op googlemaps.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gek, abnormaal, vreemd, waus
www.regio15.nlquote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Perquisite het volgende:
Is hier iemand die me wat meer kan vertellen over de schietPartij op de grote markt vanavond?
Ik ook! Aangekleed ook :s De hele week al kan ik niet meer slapen als om 5 uur de wekker van M gaat. Leverde me woensdag al fijn migraine op. Jongste Dochter was om 6 uur "uitgeslaapt" en inmiddels zijn Oudste Zoon en Oudste Dochter ook op, terwijl voor hen de wekker pas om 7 uur gaat. Zal wel iets in de lucht zitten.quote:
ik ben ook al gister en vandaag zo vroeg opquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ook! Aangekleed ook :s De hele week al kan ik niet meer slapen als om 5 uur de wekker van M gaat. Leverde me woensdag al fijn migraine op. Jongste Dochter was om 6 uur "uitgeslaapt" en inmiddels zijn Oudste Zoon en Oudste Dochter ook op, terwijl voor hen de wekker pas om 7 uur gaat. Zal wel iets in de lucht zitten.
ik kan niks leuks vinden in rijswijk..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik even een klein beetje spammen voor het goede doel?Nog mensen met tijd over hier? Kijk eens op www.hofnet.nl
Gehandicapten (lichamelijk/geestelijk) jouw ding? Kijk dan eens bij Steinmetz de Compaan. Die haddden er echt heel veel opstaan. Een collega van mij ging eens per twee weken een middag iets leuks doen met een kindje uit een achterstandswijk, dat was dan wel in DH maar ik kan wel even navragen via welke organisatie dat was?quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:59 schreef Barretje80 het volgende:
ik kan niks leuks vinden in rijswijk..
alleen maar dingen met oude mensen
ahh dat laatste vind ik leuker!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gehandicapten (lichamelijk/geestelijk) jouw ding? Kijk dan eens bij Steinmetz de Compaan. Die haddden er echt heel veel opstaan. Een collega van mij ging eens per twee weken een middag iets leuks doen met een kindje uit een achterstandswijk, dat was dan wel in DH maar ik kan wel even navragen via welke organisatie dat was?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat laatste vind ik leuker!
[me=Barreltje]heeft niet zo veel met lichamelijk en geestelijk gehandicapten en ouderen
[/me]
dat vind ik eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Engerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan daar gewoon niet zo tegen.. van die hulpbehoevende mensen
* Barreltje heeft van die angstbeelden van kwijlende en naar urine stinkende personen die je moet helpen met eten en drinken enzo ...
brrrr!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Louisville, KY, United States 23/09/2011 2:14 Exportscan
23/09/2011 1:01 Aankomstscan
Indianapolis, IN, United States 22/09/2011 22:25 Vertrekscan
Rotterdam, Netherlands 23/09/2011 3:54 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Indianapolis, IN, United States 22/09/2011 19:17 Herkomstscan
United States 22/09/2011 18:38 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry hoor
ik kan daar gewoon niet zo tegen.. van die hulpbehoevende mensen
[me=Barreltje]heeft van die angstbeelden van kwijlende en naar urine stinkende personen die je moet helpen met eten en drinken enzo ...
[/me]
brrrr!!!Ik kan wel eng zijn hoor. Volgende keer zal ik je helpen je angsten te overwinnen en mag je me een biertje voeren. Dan zal ik niet te erg kwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ff serieus: Je moet ook niet meteen in het diepe duiken. Activiteitenbegeleiding, blokje om met wat rolstoelers, spelen met kinderen, dat is niet zo eng/lastig.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ik hoop de zon nog op mijn witte huidje te gaan voelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:50 schreef nectarientje het volgende:
![]()
Fijn weekend allemaal! Nog leuke plannen zo her en der?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |