Het is toch niet normaal? Het is abnormaal! Het is niet te GELEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUVUH!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef nectarientje het volgende:
Net even het 'doe eens normaal joh' stukje bekeken en ik vind het maar genant..
Gefeliciteerd met de goede smaak van je zusquote:
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de goede smaak van je zus
Den haag is ALTIJD goedquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemen
Laakkwartierquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laakkwartier.. om dat nou 'goede smaak' te noemen
TR aangemaaktquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik even een klein beetje spammen voor het goede doel?Nog mensen met tijd over hier? Kijk eens op www.hofnet.nl
Mocht je 'hier' definiëren dan kan ik er wel antwoord op geven denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
LaakkwartierDoe eens een foto dan. Misschien loopt ze hier wel eens voorbij
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
TR aangemaaktjij vuige spammert
Oeehh zal eens goed zoeken naar deze wijkbewoner danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef -tape- het volgende:
[..]
Mocht je 'hier' definiëren dan kan ik er wel antwoord op geven denk ik1,70-1,75 lang blond haar, brilletje, goed figuur. Ik denk dat Universiteit-studente de definitie zou zijn van mijn zus.
Nee geen pics.
Ohjee..nah slik ik m doah. Somaar inees. *slebflebberfleb*quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef nectarientje het volgende:
'doet u mijn maar zo'n bonbonnetje, zo'n lekker zacht glibberig bonbonnetje'
ik heb echt dubbel gelegen toen ik dat filmpje voor het eerst zagquote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef WheeleE het volgende:
Ohjee..nah slik ik m doah. Somaar inees. *slebflebberfleb*![]()
De Vieze Man is sowieso geweldigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik heb echt dubbel gelegen toen ik dat filmpje voor het eerst zag
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oeehh zal eens goed zoeken naar deze wijkbewoner danen als ik haar herken stel ik me voor met mijn username
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lekker gaan spammen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow laat maar, googlemaps spaced hem :S
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef -tape- het volgende:
[..]Oooh das 3 straten achter onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow laat maar, googlemaps spaced hem :SIk woon achter de AH
Ik kan lezenquote:
Gek, abnormaal, vreemd, wausquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan lezenmaar wat betekent spacen?
Wel eens zoveel drugs gebruikt dat je helemaal van de kaart (hihi, snap je?) was?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan lezenmaar wat betekent spacen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gek, abnormaal, vreemd, waus
Ah, die betekenis heb ik nou nog nooit losgelaten op googlemaps.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gek, abnormaal, vreemd, waus
www.regio15.nlquote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Perquisite het volgende:
Is hier iemand die me wat meer kan vertellen over de schietPartij op de grote markt vanavond?
Ik ook! Aangekleed ook :s De hele week al kan ik niet meer slapen als om 5 uur de wekker van M gaat. Leverde me woensdag al fijn migraine op. Jongste Dochter was om 6 uur "uitgeslaapt" en inmiddels zijn Oudste Zoon en Oudste Dochter ook op, terwijl voor hen de wekker pas om 7 uur gaat. Zal wel iets in de lucht zitten.quote:
ik ben ook al gister en vandaag zo vroeg opquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ook! Aangekleed ook :s De hele week al kan ik niet meer slapen als om 5 uur de wekker van M gaat. Leverde me woensdag al fijn migraine op. Jongste Dochter was om 6 uur "uitgeslaapt" en inmiddels zijn Oudste Zoon en Oudste Dochter ook op, terwijl voor hen de wekker pas om 7 uur gaat. Zal wel iets in de lucht zitten.
ik kan niks leuks vinden in rijswijk..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik even een klein beetje spammen voor het goede doel?Nog mensen met tijd over hier? Kijk eens op www.hofnet.nl
Gehandicapten (lichamelijk/geestelijk) jouw ding? Kijk dan eens bij Steinmetz de Compaan. Die haddden er echt heel veel opstaan. Een collega van mij ging eens per twee weken een middag iets leuks doen met een kindje uit een achterstandswijk, dat was dan wel in DH maar ik kan wel even navragen via welke organisatie dat was?quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:59 schreef Barretje80 het volgende:
ik kan niks leuks vinden in rijswijk..
alleen maar dingen met oude mensen
ahh dat laatste vind ik leuker!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gehandicapten (lichamelijk/geestelijk) jouw ding? Kijk dan eens bij Steinmetz de Compaan. Die haddden er echt heel veel opstaan. Een collega van mij ging eens per twee weken een middag iets leuks doen met een kindje uit een achterstandswijk, dat was dan wel in DH maar ik kan wel even navragen via welke organisatie dat was?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat laatste vind ik leuker!
[me=Barreltje]heeft niet zo veel met lichamelijk en geestelijk gehandicapten en ouderen
[/me]
dat vind ik eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Engerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan daar gewoon niet zo tegen.. van die hulpbehoevende mensen
* Barreltje heeft van die angstbeelden van kwijlende en naar urine stinkende personen die je moet helpen met eten en drinken enzo ...
brrrr!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Louisville, KY, United States 23/09/2011 2:14 Exportscan
23/09/2011 1:01 Aankomstscan
Indianapolis, IN, United States 22/09/2011 22:25 Vertrekscan
Rotterdam, Netherlands 23/09/2011 3:54 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Indianapolis, IN, United States 22/09/2011 19:17 Herkomstscan
United States 22/09/2011 18:38 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry hoor
ik kan daar gewoon niet zo tegen.. van die hulpbehoevende mensen
[me=Barreltje]heeft van die angstbeelden van kwijlende en naar urine stinkende personen die je moet helpen met eten en drinken enzo ...
[/me]
brrrr!!!Ik kan wel eng zijn hoor. Volgende keer zal ik je helpen je angsten te overwinnen en mag je me een biertje voeren. Dan zal ik niet te erg kwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ff serieus: Je moet ook niet meteen in het diepe duiken. Activiteitenbegeleiding, blokje om met wat rolstoelers, spelen met kinderen, dat is niet zo eng/lastig.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ik hoop de zon nog op mijn witte huidje te gaan voelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:50 schreef nectarientje het volgende:
![]()
Fijn weekend allemaal! Nog leuke plannen zo her en der?
Nope, heb dan ook geen Ziggo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Marvelous het volgende:
zijn hier nog mensen die de laatste tijd last hebben van het internet dat af en toe uit valt??
Iedere keer is het weer raak...
lang leve ziggo
Mmm nee volgens mij niet. *afkloppen*quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Marvelous het volgende:
zijn hier nog mensen die de laatste tijd last hebben van het internet dat af en toe uit valt??
Iedere keer is het weer raak...
lang leve ziggo
Wakker worden na een tukkie.quote:
Ik ga maar es douchen.quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:13 schreef nectarientje het volgende:
Boodschappen gedaan, markt over geweest, naar WheelE's huis gezwaaid en nu fijn met krantje op de bank. Wil zo eigenlijk wel weer even lekker naar buiten, het is echt zalig!!en stuiterstuiterstuiter ik heb mijn eerste postcrossingkaartje gekregen
Wow zo lekker?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:17 schreef nectarientje het volgende:
Het is echt heerlijk buiten GotCZonder jas, rokje aan, slippers erbij, helemaal goed voor een verlaat zomergevoel.
Oe, dat is met Carice en d'r 'dipje' toch?
*pers* *floep* en klaar?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:18 schreef GotC het volgende:
Ja, en d'r voorbeeldige bevalling (!)
Mja,quote:
Brrr idd.. volledig ingekniptquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja,zei hier net naast me ook al iets anders.. Ik denk dat het woord 'totaalruptuur' hem niet veel zegt, anders zou hij het wellicht gebruikt hebben.
Lol, toch wel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:31 schreef nectarientje het volgende:
mm dat zijn dan altijd van die verhalen/beelden waar ik acuut minder van ga rammelen
Mja, dat zwanger zijn, prima.. Dat kind geloof ik ook nog wel maar zo'n bevalling...quote:
Tsja..stiekem hoort het er wel bijquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, dat zwanger zijn, prima.. Dat kind geloof ik ook nog wel maar zo'n bevalling...
Ik ben ook bang dat ik het niet kan omzeilen nee.. Althans, niet op een wenselijke manier.quote:
Oeeeehquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik het niet kan omzeilen nee.. Althans, niet op een wenselijke manier.
Maar goed, eerst dat aanzoek vanen dan zien we verder
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:42 schreef GotC het volgende:
OeeeehHoe gaat t met de jobhunting van
?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik vertel je ook nooit wat blijkbaar! Hij werkt per 1 december in Rotterdam
Dus ergens in november komt hij in Den Haag wonen
Mocht iemand nog schappelijke tijdelijke woonruimte weten, let me know!
Dank namensquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef GotC het volgende:
Wat goed! Gefeliciteeerd!
Tijdelijk as in, paar maanden, jaar oid? Effe voor m'n beeldvorming
Okquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dank namens!
Tijdelijk als in 'we verwachten niet dat we jaren bij elkaar in de buurt gaan wonen zonder te gaan samenwonen' Durf er geen specifieker label aan te hangen eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:13 schreef nectarientje het volgende:
Boodschappen gedaan, markt over geweest, naar WheelE's huis gezwaaid en nu fijn met krantje op de bank. Wil zo eigenlijk wel weer even lekker naar buiten, het is echt zalig!!en stuiterstuiterstuiter ik heb mijn eerste postcrossingkaartje gekregen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik was niet thuis. Heb net een uurtje heerlijk in het zonnetje in het Zuiderpark gerold. Alwaar ik er achter ben gekomen dat het stuk in de hoek van Melis Stokelaan - Loevesteinlaan geen goede plek is om even rustig te zitten. Na al die jaren kom ik nu pas achter dat dat ook overdag cruise-gebied is. Werd aangesproken door een gast met "hey jongen, weet je hoe laat het is?", om daarna te horen dat ie net twee mensen had gespot die bezig waren. Juist. Tijd om mijn rondje af te gaan maken
![]()
Iew....
Nja, een beetje lollig is het wel. Maar vooral freakyquote:
Cocktailsquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:56 schreef nectarientje het volgende:
@Miss, ook een keizersnede lijkt me nog niet het meest briljante.
Net superlekker gekookt met! Althans, hij maakte de cocktails en ik kookte. Geroosterde aubergine met muntprutje, knoflookyoghurt en couscous met koriander/munt/citroen
Werkelijk goddelijk!!
mocht je nog een keer ernstige behoefte hebben, neem dan wel je horloge mee hequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:03 schreef WheeleE het volgende:
Nja, een beetje lollig is het wel. Maar vooral freaky. Oh well, weer wat geleerd!
Uhuh! Vandaag de drankvoorraad weer een beetje aangevuldquote:
Ik kom eraan!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uhuh! Vandaag de drankvoorraad weer een beetje aangevuld![]()
Caipirinha's
Ik zal ze dinsdag voor je maken! Cosmocaipirtheetjesquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal ze dinsdag voor je maken! Cosmocaipirtheetjes
Van scheuren voel je niks. hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, dat zwanger zijn, prima.. Dat kind geloof ik ook nog wel maar zo'n bevalling...
Dank voor de geruststellende woordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:11 schreef Lovechild het volgende:
Van scheuren voel je niks. hoor![]()
En daarbij is dat niet iets wat standaard is ofzo.
Dat zeker! En verder zijn we lekker aan het flodderen. Top 40 van 1980 erbij, goede gesprekken over uitscheuren, wat rummicub, vreselijk burgerlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef GotC het volgende:
Oh jaPlan!
Jullie gaan de rest vd avond dus lekker aan de cocktails?
Ajoh, lekker toch? Beetje rommelen samen is altijd fijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zeker! En verder zijn we lekker aan het flodderen. Top 40 van 1980 erbij, goede gesprekken over uitscheuren, wat rummicub, vreselijk burgerlijk![]()
Stiekem overweeg ik nog een klein dansje maar ik krijgnog niet echt mee.
Si! Hebben jullie woensdag nog iets leuks gedaan samen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:14 schreef GotC het volgende:
Ajoh, lekker toch? Beetje rommelen samen is altijd fijn
Ugh. Zomaar ergens achter een bosje met een wildvreemde? No way!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mocht je nog een keer ernstige behoefte hebben, neem dan wel je horloge mee he
Lekker uit eten geweest in de stadquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Si! Hebben jullie woensdag nog iets leuks gedaan samen?
GotC komt hier nog wel eens gezellig 'thee' drinken en daarvan heeft ze eens een foto gemaakt en naar Yur gestuurd die niet geloofde dat het thee was (snap ik ook wel, martiniglas, cranberrysap, triple sec, wodka.. snap zijn verwarring welquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef WheeleE het volgende:
En wat ik me nou al heel lang afvraagd...wat zijn in hemelsnaam cosmolitheetjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |