Precies, alle drie de netten zitten vol met belangrijkere dingenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk om alles uit te zenden bij de NOS. Het vragenuurtje wordt overigens al uitgezonden.
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren (met liegen dan). En die had er bijna 8 jaar voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toe
Daarom ok "fraai is het niet"quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren.
Niet als Balkenende elke keer z´n excuses had aangeboden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren.
Zie m'n (niet zo ninja) editquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet als Balkenende elke keer z´n excuses had aangeboden.
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Precies, alle drie de netten zitten vol met belangrijkere dingen
[ afbeelding ]
Waarom, gratis K1 op Nederland 1. Normaal is dat betaal-tv.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.
Ik wil de NOS geld aanbieden om het debat volgend jaar niet meer uit te zenden.
Laat Comedy Central het maar uitzenden inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.
Ik wil de NOS geld aanbieden om het debat volgend jaar niet meer uit te zenden.
Dat was Verbeet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
Christenunie en SGP zijn gewoon stijlvolle partijen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verband niet ziequote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef superworm het volgende:
"Ik blijf daar (e-mail) toch moeite mee hebben. We zijn leden van het kabinet, en dienaren van de kroon."
quote:
Een brief gaat de Kamerarchieven in, een e-mail die van Gmail.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verband niet zie
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Friek_ het volgende:
"Hebben we alle scenes vandaag al grrrrrehad, maar deze nogrrrrr niet!" *hinnik!*
Wat is Van Haersma Buma toch een nerdje.
Gezien alle ICT falen bij de overheid, is dat misschien wel zo verstandigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Een brief gaat de Kamerarchieven in, een e-mail die van Gmail.
Bedoel je Sterk?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
mooie vrouw bij die buma, wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |