Overigens is een condominium in het Nederlands ook nog iets compleet anders (wat ik niet wist), dus als je dat weet, dubbele stoerpuntenquote:A condominium, or condo, is the form of housing tenure and other real property where a specified part of a piece of real estate (usually of an apartment house) is individually owned while use of and access to common facilities in the piece such as hallways, heating system, elevators, exterior areas is executed under legal rights associated with the individual ownership and controlled by the association of owners that jointly represent ownership of the whole piece.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:49 schreef lubje25 het volgende:
vereniging van eigenaren? Vorige vraag.
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
Dat is zo, in het Engels. Maar ik zoek de Nederlandse term.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Hun vaders waren predikant of iets soortgelijksquote:
of het zijn allemaal mannen. Of ze hebben allemaal een e in hun naam. Wie iets te zeuren wil hebben, vindt altijd wel iets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:00 schreef Baszh het volgende:
Kijk, hier kunnen ook een boel antwoorden op gegeven worden.
Zijn allemaal op een of andere manier met muziek verbonden.
Moeten we niet al te krampachtig over doen iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
of het zijn allemaal mannen. Of ze hebben allemaal een e in hun naam. Wie iets te zeuren wil hebben, vindt altijd wel iets.
Stand deel 2420 dubbel!!!quote:
Stand deel 2420 dubbel!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
ja, daar is een woord voor, wat was het ook alweer...
het honkbalveld?
nee , een kwispeldoor dacht ik
Stand deel 2420 dubbel!!!quote:
Jeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |