quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die in spelletjes altijd enen gooien_____________!
Ik heb het even opgezocht.quote:
quote:Een café of kroeg (ook knijp, bar en vroeger staminee genaamd) is vanouds een bijeenkomstplaats waar dorpse zaken worden besproken onder het genot van alle mogelijke drank (sterkedrank, bier, koffie, thee, frisdrank).
Het is en was niet ongebruikelijk na het werk, voor het naar huis gaan, eerst de kroeg te bezoeken, zeker in de tijd dat loon aan het eind van de week of maand nog in harde valuta in het loonzakje werd uitbetaald. Overigens staat tegenwoordig in de Nederlandse drank- en horecawet dat werkgevers hun personeel niet in een café mogen uitbetalen, horecaondernemers uiteraard uitgezonderd. Het café had tot voor kort voor sommige mensen een associatie als 'mannenplek', maar al geruime tijd worden meer en meer kroegen geopend voor specifiek publiek zoals tieners, en ook (alleengaande) vrouwen weten de weg te vinden naar het café.
Standaardinventaris voor een 'echte' kroeg zijn de bar (of toog) met hoge krukken, de tap en soms een biljarttafel. De inrichting kan echter verschillen, afhankelijk van de klandizie die de ondernemer wil trekken.
het was een nachtmerrie hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef stefanhaan het volgende:
Uhh watIk kom hier en het gaat meteen over fokkers die elkaar anaal vernederen
ohquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
En toen zei ik: ik mag dat wel want ik ben tsj... (echte naam)
Ik wilde coban zeggen______!
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Welke FOK!kers?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijk
Oh dat.quote:
Ik wel, wil je me nu harsen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaar
Nee dan gaat ik kotsenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel, wil je me nu harsen?
Vertel dan niet over die droom als je niet alle details gaat vertellen.quote:
geen echte amsterdamse vrouw danquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen echte amsterdamse vrouw dan
Okquote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertel dan niet over die droom als je niet alle details gaat vertellen.![]()
dan ist helemaal slechtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Whahahaha ik ben halve rotterdamse sukkel
Daarom bent ik voort Ajaxquote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ist helemaal slechtmet zulke slechte voetbalclubs Moët je toch wel wat gewend zijn
Sparta is de club van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ist helemaal slechtmet zulke slechte voetbalclubs Moët je toch wel wat gewend zijn
dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam.
Ik gaf een beetje overquote:
Doen, is tof werk. 2 vrienden van mij doen het ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik gaan werken bij AFC Ajax als surveillant![]()
![]()
Ben je voor spartaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam.
Wel de wedstrijd tegen AZ dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik gaan werken bij AFC Ajax als surveillant![]()
![]()
Het werk opzich is serieus echt best tofquote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen, is tof werk. 2 vrienden van mij doen het ook.
Hoeft ook niet. Alleen een beetje mensen aanspreken als ze aan het roken zijn enzo, rommel maken, alles. En ruzies sussen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werk opzich is serieus echt best tofAlleen ik kan het Ajax gevoel niet overbrengen
Zal ik er gaan solliciteren? Doe ik van tevoren ff mn accentje wat meer omhoog halenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werk opzich is serieus echt best tofAlleen ik kan het Ajax gevoel niet overbrengen
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel de wedstrijd tegen AZ dan?
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Alleen een beetje mensen aanspreken als ze aan het roken zijn enzo, rommel maken, alles. En ruzies sussen.
Dan ben ik benieuwd voor welke club jij bent.quote:
Hm, ja, dan zou ik een andere baan zoeken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)
[..]
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.
En een vereiste is dat ik ajax gevoel kan overbrengen.
Whehehequote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik er gaan solliciteren? Doe ik van tevoren ff mn accentje wat meer omhoog halen
Doe nou normaal man. Ik ben niet voor ajax, en ook niet tegen. Alleen tegen een gros van de supportersquote:
psv jonge!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd voor welke club jij bent.
Dat kan ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)
[..]
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.
En een vereiste is dat ik ajax gevoel kan overbrengen.
Neger, moest die giga emo.gif nou?quote:
AZ begint wederom leuk in de competitie na de winterstop zakt het in.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
AZAls zij landskampioen worden
Dan wordt dit topic leuk in mei
Weer een vooroordeel minder over Rotterdammersquote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel.
Lijkt me op zich wel geniaal.
In plat rotterdams het Ajax gevoel overbrengen
Als het PSV betreft, ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger, moest die giga emo.gif nou?
Ik bent heul geen rotterdammertquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer een vooroordeel minder over Rotterdammers
krengquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het PSV betreft, ja.
[ afbeelding ]
Daar ben ik serieus bang voor, want het gaat namelijk al seizoenen precies andersom. Tot de winterstop matig en daarna wordt het leuk. Ik ga denk ik echt janken als ze op plek 14 komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AZ begint wederom leuk in de competitie na de winterstop zakt het in.
Let maar op
Halve dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bent heul geen rotterdammert
Doei insert afkortingenquote:
Hihi dan komt ik ff op visite bij je als AZ op plek 14 staatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus bang voor, want het gaat namelijk al seizoenen precies andersom. Tot de winterstop matig en daarna wordt het leuk. Ik ga denk ik echt janken als ze op plek 14 komen.
[..]
Halve dan.
[..]
Doei insert afkortingen
Ben blij voor jequote:
niet.zo sarcastisch hequote:
Wees blij, nu valt het nog bij te houden.quote:
Wat?quote:
ja idd zit nu op telefoon en normaal kan Ik hier dan nooit posten omdat het te rap gaatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij, nu valt het nog bij te houden.
ZIT! AFquote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die niet stil kan zitten?
kusjekroel danquote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben blij voor hem hoor!
Vrouw (21) kotst verkrachters onderquote:Het tweetal, van 24 en 25 jaar oud, had stiekem de drug GBL in het drankje van de 21-jarige gedaan met als doel haar te verkrachten. Toen zij de jonge vrouw uit de club meenamen naar een parkeerplaats in Klote, ging het mis. De vrouw moest overgeven en een golf van braaksel sproeide over de beide heren heen.
Je gaat ook echt met zijn tweeën één vrouw verkrachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw (21) kotst verkrachters onder
whahahahaha geniaal._O-quote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw (21) kotst verkrachters onder
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook echt met zijn tweeën één vrouw verkrachten.Sowieso verkrachten.
![]()
Maar die plaats heet Klote?
Dat is best wel klote voor dat dorpje.quote:
Only in Russia.quote:Een visserstrawler is woensdag in aanvaring gekomen met een Russische kernonderzeeër. De onderzeeër liep hierbij lichte schade op, deelde de Russische marine donderdag mee. De aanvaring vond plaats in de Baai van Avatsjino, bij het oostelijke schiereiland Kamtsjatka.
Bij het ongeval vielen geen slachtoffers. De bemanning van de voor anker liggende onderzeeër zag de trawler naderen en probeerde het vaartuig te waarschuwen voor de ophanden zijnde botsing, maar dat mocht niet baten. De vissersboot negeerde de signalen en botste op de onderzeeër. Nadere inspectie wees uit dat alle opvarende vissers stomdronken waren.
misschien wouden ze haar DPen?quote:
niet je.soortgenoot negeren danquote:
Like a bossquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is best wel klote voor dat dorpje.![]()
![]()
Ook zoiets:
[..]
Only in Russia.
Rusland ligt ook voor een deel in Azië hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die gast die rijdt, ziet er verdacht Aziatisch uit
Ja, weet ik. Het zou inderdaad zomaar komenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rusland ligt ook voor een deel in Azië hè.Misschien is hij wel uit het Aziatische deel.
Verkapt vraag-naar-mijn-nieuwe-telefoon-post.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuwe telefoon gehaald, macaroni gegeten, gedouched, vanavond Expeditie Robinson en Holland in da Hood op tv, mijn avond kan niet meer stuk.
HTC Desire S is het geworden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verkapt vraag-naar-mijn-nieuwe-telefoon-post.
Welkeequote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuwe telefoon gehaald, macaroni gegeten, gedouched, vanavond Expeditie Robinson en Holland in da Hood op tv, mijn avond kan niet meer stuk.
Mooi ding, goede keuze.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Desire S is het geworden.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
faal. Haal een sensationquote:Op donderdag 22 september 2011 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee ik had nog een KPN abo, maar mijn vorige toestel was gestolen 2 weken terug, en mocht nu een nieuwe uitkiezenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SV, zeker dat Hi abonnement?
Heb geen hiquote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Hi
Jullie gaan janken straks. Jullie gaan genaaid worden klote hi
Aight okayquote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee ik had nog een KPN abo, maar mijn vorige toestel was gestolen 2 weken terug, en mocht nu een nieuwe uitkiezen
Sensation is ook HTC.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat is er mis met HTC? Ieder z'n ding.
Dat vindt jij.quote:
ga los als een malle danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik voel mijn hoofd niet zo gaar voel ik me
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vindt jij.Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Samsung Galaxy S2.
Hi is best oke. Ik heb nu een paar maanden vodafone. Na nooit meerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Hi
Jullie gaan janken straks. Jullie gaan genaaid worden klote hi
Ik heb Vodafone en nooit ergens last van.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hi is best oke. Ik heb nu een paar maanden vodafone. Na nooit meer. Tering, wat een kutbereik
Misschien ligt dat aan waar je bent in Nederland. In Breda is het bereik nog wel te doen, maar in Eindhovenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb Vodafone en nooit ergens last van.
Toen ik in Breda was had ik wel slechter bereik dan dat ik thuis heb. Het ligt waarschijnlijk echt aan waar je bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan waar je bent in Nederland. In Breda is het bereik nog wel te doen, maar in Eindhoven![]()
.
Ja, gewoon niet uitstellen, maar gelijk maken. Hoe eerder je begint, hoe eerder je ervan af bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik meot bnijna huilen
maar heb morgen vrij maar ben pas rond 5 thuis
nu hw maken ofniet?
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb nooit geen bereik gehad.
Je bent wel flink bezig inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Damn wat kan ik zeuren zeg.
Als je je voelde zoals ik nu zou je het begrijpen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent wel flink bezig inderdaad
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op donderdag 22 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je je voelde zoals ik nu zou je het begrijpen.
Oke mister Perfect.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste
Je gebruikt de verkeerde smilie bij SV, het is SVquote:
Bron: http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003quote:Every once in a while a mythical beast of a YouTube video comes along where you can't tell if the people in it are kidding or being 100% serious. Thus is the case with this scooter-heavy musical number starring Zanger Rinus (or "singer Rinus" in Dutch) and his friend Romana.
He has no official artist page, but does have an unofficial fan site maintained by some admirers and a Facebook fan page with more than 80 members. Could this be a Dutch guy trying to make it big, or is it just a couple of goofballs making videos in their yard?
We may not know for sure, but that's not gonna stop us from watching.
UPDATE: We finally got the scoop on Zanger Rinus and his videos are completely genuine. We can say that he has been doing this for years, is mentally challenged and we think it's awesome that he has the bravery to put himself out there. More please!
heb 2,5 uur geslapenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog kunnen slapen gister of gekillt door huiswerk
Juli beldequote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron: http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003
Zelfs de Amerikanen vinden hem een baas.![]()
aaaightquote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb 2,5 uur geslapenen dalijk op stap waarschijnlijk, als een baas
ik leef op caffeïne
Hihihihihquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik twijfelde tussenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je gebruikt de verkeerde smilie bij SV, het is SV
Zanger Rinus wordt gewoon de allereerste internationale Nederlandse superster waar Brad Pitt nog een puntje aan kan zuigenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron: http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003
Zelfs de Amerikanen vinden hem een baas.![]()
Wedden van niet. Je had het gewoon voutquote:
Brad pitt moet een puntje zuigen aan Rinus ?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zanger Rinus wordt gewoon de allereerste internationale Nederlandse superster waar Brad Pitt nog een puntje aan kan zuigen
haha maar jij bent gekquote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaaight
ik feel ya, slaap gemiddeld 4 uur per dag ofzo.
Lees even het artikel dangquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Brad pitt moet een puntje zuigen aan Rinus ?
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lees even het artikel dang
aight gaat dus na vannacht dood.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha maar jij bent gekik heb toch echt minstens 6 uur nodig anders ga ik dooood
ja weenie is mogelijkheidquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aight gaat dus na vannacht dood.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vond jou zin wel heul heul lachuhh
zal mn best doenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als je dan maar hier blijft posten, gr gr
ik heb andere indelingquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alvast een kist:
[ afbeelding ]
plestik sakquote:
Bron: http://www.sevendays.nl/artikel/186200quote:Ben Saunders krijgt concurrentie, want zanger Rinus haalt hem bijna in qua populairiteit. Met pakkende nummers als Met Romana op de scooter en Hey Marloes verovert hij ons land.
Zanger Rinus (39) werd met zijn nummer Hey Marloes, ik wil met je onder de douche een regelrechte internetsentatie. Daarna volgde Met Romana op de scooter en deze clip werd zelfs opgepikt door Amerikaanse media. En nu heeft het ministerie van Infrastructuur en hem gevraagd een liedje te maken voor hun project 2toDrive.
Onder begeleiding rijden
Dit experiment om jongeren al vanaf 16,5 jaar rijlessen te laten volgen, start in november. Op je zeventiende zou je dan rijexamen mogen doen. Helemaal in je eentje de weg op, mag pas als je achttien bent. Tot die tijd moet je onder begeleiding rijden.
Hart onder de riem
Om het project extra onder de aandacht te brengen, heeft het ministerie de hulp van Rinus ingeschakeld. Met teksten als 'Kiele kiele kiele, een auto heeft vier wielen' en 'Zit je vast, geef maar gas, want Rinus die rijdt mee', wil hij jonge rijlesvolgers een hart onder de riem steken.
Toch niet vreemd. Ze zijn allebei geestelijk gehandicapt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron: http://www.sevendays.nl/artikel/186200
Wtf, Zanger Rinus is bijna even populair als Ben Saunders? Echt?
Liever een uitkering dan werk hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom moet ik werken? Geef mij gewoon een uitkering
Dat Zanger Rinus geestelijk gehandicapt is, had ik nog wel verwacht, maar Ben Saunders?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch niet vreemd. Ze zijn allebei geestelijk gehandicapt.
Mensen die klagen, die worden overgeslagen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom moet ik werken? Geef mij gewoon een uitkering
Jepquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat Zanger Rinus geestelijk gehandicapt is, had ik nog wel verwacht, maar Ben Saunders?
nonsensquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietDaar krijg je een note voor
Waarom zou je werken als je belasting moet betalenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever een uitkering dan werk hebben.
why?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die klagen, die worden overgeslagen.
Tevens zou ik komende jaren niet graag een uitkering willen hebben.
Werken geeft ook voldoening vind ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je werken als je belasting moet betalen?
Ze gaan keihard bezuinigen op uitkeringen.quote:
hahah kut voor een paar van me burenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gaan keihard bezuinigen op uitkeringen.
Serieus?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rinus weet ik niet, maar die Ben heeft sowieso down.
Waarom niet? De sociale zekerheid gaat compleet op de schop, je komt moeilijker aan een uitkering en de uitkeringen worden waarschijnlijk zo laag, dat het aantrekkelijker is om te werken.quote:
Rinus!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is toch van hee kastelein?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? De sociale zekerheid gaat compleet op de schop, je komt moeilijker aan een uitkering en de uitkeringen worden waarschijnlijk zo laag, dat het aantrekkelijker is om te werken.
iemand is snellerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gaan keihard bezuinigen op uitkeringen.
quote:
Correctquote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch van hee kastelein?
aii nicequote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg kapotlekker gevoel eerst hete douche dan met badjas nog aan in bed kruipen
MKquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg kapotlekker gevoel eerst hete douche dan met badjas nog aan in bed kruipen
moet ik je helpen snel te worden?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gloeiende gloeiende.
Altijd de nummer 2
Je biedt een typecursus aan voor een studenten/autistenprijsje?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef speedking het volgende:
[..]
moet ik je helpen snel te worden?
quote:Op 03-09-2011 17:39 schreef Gulmez
amenth is geband dus heb ik het wachtwoord veranderd en zit hij nu ook op mijn acound, dus als je opeens topics ziet die op een amenth-topic uit ziet, is het amenth
ja hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je biedt een typecursus aan voor een studenten/autistenprijsje?
Een paar lijntjes pep houdt je ook wakker.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke ik moet eco leren dat ga ik zo doen dmv typen want pclicht icm koffie houdt me wel wakker denk ik
k moed nederlands leren morgen hep ik speling toedsquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke ik moet eco leren dat ga ik zo doen dmv typen want pclicht icm koffie houdt me wel wakker denk ik
ah coolquote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je stijgt in mijn ranglijst, niet dat ik die bijhoud, maar het idee.
suckseksquote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef speedking het volgende:
[..]
k moed nederlands leren morgen hep ik speling toeds
er ging een alarm bij coban af, mk is in scquote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
MK ik heb respect voor jezo goed bezig masallah
![]()
Nee kwam gwn kijkenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef speedking het volgende:
[..]
er ging een alarm bij coban af, mk is in sc
gaan jou handen ook beetje zweten?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
ik hep morchu ook un teots neederlants en ick ben erch bang erfoor ha ha
Haha aawh dankjequote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
MK ik heb respect voor jezo goed bezig masallah
![]()
Jou nemen ze niet serieus. Bij mij denken ze terrorist.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Is het leuk om keihard 'bom !' in de trein te roepen ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef aight1 het volgende:
cocococooccobanbanabnabnabnabanababnnanbmvabnanbanbnbanba
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Is het leuk om keihard 'bom !' in de trein te roepen ?
vorig x k zat tegenover 2 oude vrouwen ze denken ik ben doof....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef coban het volgende:
[..]
Jou nemen ze niet serieus. Bij mij denken ze terrorist.
Ik kan ook een Russische terrorist zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef coban het volgende:
[..]
Jou nemen ze niet serieus. Bij mij denken ze terrorist.
HIHIHIHI BOEFJE XD XDquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
Morgen heb ik een proefexamen Engels, ga ik dus echt niet voor leren.
wat zeiden zequote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef speedking het volgende:
[..]
vorig x k zat tegenover 2 oude vrouwen ze denken ik ben doof...., ze gingen over me rodellen
Ja doe alleen het allerbelnagrijkste dingen zoals presentaties voor cijfer enzo maar normaal hw wat belangrijk is en leren doe ik nietquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha aawh dankjeen hoe gaat schooldinges bij jou?
Hahahquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef speedking het volgende:
[..]
vorig x k zat tegenover 2 oude vrouwen ze denken ik ben doof...., ze gingen over me rodellen
Iemand denkt dat zij zich in fase 4 van de leercurve bevindt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja doe alleen het allerbelnagrijkste dingen zoals presentaties voor cijfer enzo maar normaal hw wat belangrijk is en leren doe ik niet.
Ikheb kapot veel presentaties, jij? Elke week 3 ofzo man
Je lijkt nederlands, niet russisch.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan ook een Russische terrorist zijn.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand denkt dat zij zich in fase 4 van de leercurve bevindt.
heb je hoofddoek op nu?:oquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sinds ik hoofddoek op doe merk ik wel dat ik arrogant word aangekeken soms
Welcome to my world.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sinds ik hoofddoek op doe merk ik wel dat ik arrogant word aangekeken soms
Dat je je huiswerk moet maken, want je bent niet onbewust bekwaamd voor al je vakken.quote:
Nee nog geen 1 gehad gelukkigquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja doe alleen het allerbelnagrijkste dingen zoals presentaties voor cijfer enzo maar normaal hw wat belangrijk is en leren doe ik niet.
Ikheb kapot veel presentaties, jij? Elke week 3 ofzo man
Dat is dan ook niet per se nodig.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je huiswerk moet maken, want je bent niet onbewust bekwaamd voor al je vakken.
Soms vragen mensen wel aan mij of ik misschien Pools benquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
Je lijkt nederlands, niet russisch.
Niet dat ik weet hoe je eruit ziet
Naja snap het wel ofzo. Is veel hw man.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je huiswerk moet maken, want je bent niet onbewust bekwaamd voor al je vakken.
Polenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Soms vragen mensen wel aan mij of ik misschien Pools ben
Maar het helpt wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet per se nodig.
Nou ja, als dat voor jou werkt, hoop ik dat je mooie cijfers haalt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Naja snap het wel ofzo. Is veel hw man.
Leren doe ik wel in vakantie ofzo 1 week voor tentamen
Treinenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
net ook man in trein keek me viess aan dus ik teruglachen
Oh... oke.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan kon ik coban nadoen
nee gwn wil mn geloof verbeteren
Haal wel voldoendes mr je hebt gelijk hahaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het helpt wel.Tenminste, meestal dan.
[..]
Nou ja, als dat voor jou werkt, hoop ik dat je mooie cijfers haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |