quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die in spelletjes altijd enen gooien_____________!
Ik heb het even opgezocht.quote:
quote:Een café of kroeg (ook knijp, bar en vroeger staminee genaamd) is vanouds een bijeenkomstplaats waar dorpse zaken worden besproken onder het genot van alle mogelijke drank (sterkedrank, bier, koffie, thee, frisdrank).
Het is en was niet ongebruikelijk na het werk, voor het naar huis gaan, eerst de kroeg te bezoeken, zeker in de tijd dat loon aan het eind van de week of maand nog in harde valuta in het loonzakje werd uitbetaald. Overigens staat tegenwoordig in de Nederlandse drank- en horecawet dat werkgevers hun personeel niet in een café mogen uitbetalen, horecaondernemers uiteraard uitgezonderd. Het café had tot voor kort voor sommige mensen een associatie als 'mannenplek', maar al geruime tijd worden meer en meer kroegen geopend voor specifiek publiek zoals tieners, en ook (alleengaande) vrouwen weten de weg te vinden naar het café.
Standaardinventaris voor een 'echte' kroeg zijn de bar (of toog) met hoge krukken, de tap en soms een biljarttafel. De inrichting kan echter verschillen, afhankelijk van de klandizie die de ondernemer wil trekken.
het was een nachtmerrie hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef stefanhaan het volgende:
Uhh watIk kom hier en het gaat meteen over fokkers die elkaar anaal vernederen
ohquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
En toen zei ik: ik mag dat wel want ik ben tsj... (echte naam)
Ik wilde coban zeggen______!
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
En toen zei ik: ik mag dat wel want ik ben tsj... (echte naam)
Ik wilde coban zeggen______!
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Welke FOK!kers?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijk
Oh dat.quote:
Ik wel, wil je me nu harsen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaar
Nee dan gaat ik kotsenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel, wil je me nu harsen?
Vertel dan niet over die droom als je niet alle details gaat vertellen.quote:
geen echte amsterdamse vrouw danquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen echte amsterdamse vrouw dan
Okquote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertel dan niet over die droom als je niet alle details gaat vertellen.![]()
dan ist helemaal slechtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Whahahaha ik ben halve rotterdamse sukkel
Daarom bent ik voort Ajaxquote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ist helemaal slechtmet zulke slechte voetbalclubs Moët je toch wel wat gewend zijn
Sparta is de club van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ist helemaal slechtmet zulke slechte voetbalclubs Moët je toch wel wat gewend zijn
dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam.
Ik gaf een beetje overquote:
Doen, is tof werk. 2 vrienden van mij doen het ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik gaan werken bij AFC Ajax als surveillant![]()
![]()
Ben je voor spartaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam.
Wel de wedstrijd tegen AZ dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik gaan werken bij AFC Ajax als surveillant![]()
![]()
Het werk opzich is serieus echt best tofquote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen, is tof werk. 2 vrienden van mij doen het ook.
Hoeft ook niet. Alleen een beetje mensen aanspreken als ze aan het roken zijn enzo, rommel maken, alles. En ruzies sussen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werk opzich is serieus echt best tofAlleen ik kan het Ajax gevoel niet overbrengen
Zal ik er gaan solliciteren? Doe ik van tevoren ff mn accentje wat meer omhoog halenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werk opzich is serieus echt best tofAlleen ik kan het Ajax gevoel niet overbrengen
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel de wedstrijd tegen AZ dan?
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Alleen een beetje mensen aanspreken als ze aan het roken zijn enzo, rommel maken, alles. En ruzies sussen.
Dan ben ik benieuwd voor welke club jij bent.quote:
Hm, ja, dan zou ik een andere baan zoeken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)
[..]
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.
En een vereiste is dat ik ajax gevoel kan overbrengen.
Whehehequote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik er gaan solliciteren? Doe ik van tevoren ff mn accentje wat meer omhoog halen
Doe nou normaal man. Ik ben niet voor ajax, en ook niet tegen. Alleen tegen een gros van de supportersquote:
psv jonge!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd voor welke club jij bent.
Dat kan ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op die manier als surveillant (kwam ik ook pas achter toen ik op de vacature klikte)
[..]
Ruzie sussen hoef ik ook niet, meer in de shop werken etc.
En een vereiste is dat ik ajax gevoel kan overbrengen.
Neger, moest die giga emo.gif nou?quote:
AZ begint wederom leuk in de competitie na de winterstop zakt het in.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
AZAls zij landskampioen worden
Dan wordt dit topic leuk in mei
Weer een vooroordeel minder over Rotterdammersquote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel.
Lijkt me op zich wel geniaal.
In plat rotterdams het Ajax gevoel overbrengen
Als het PSV betreft, ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neger, moest die giga emo.gif nou?
Ik bent heul geen rotterdammertquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer een vooroordeel minder over Rotterdammers
krengquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het PSV betreft, ja.
[ afbeelding ]
Daar ben ik serieus bang voor, want het gaat namelijk al seizoenen precies andersom. Tot de winterstop matig en daarna wordt het leuk. Ik ga denk ik echt janken als ze op plek 14 komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AZ begint wederom leuk in de competitie na de winterstop zakt het in.
Let maar op
Halve dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bent heul geen rotterdammert
Doei insert afkortingenquote:
Hihi dan komt ik ff op visite bij je als AZ op plek 14 staatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus bang voor, want het gaat namelijk al seizoenen precies andersom. Tot de winterstop matig en daarna wordt het leuk. Ik ga denk ik echt janken als ze op plek 14 komen.
[..]
Halve dan.
[..]
Doei insert afkortingen
Ben blij voor jequote:
niet.zo sarcastisch hequote:
Wees blij, nu valt het nog bij te houden.quote:
Wat?quote:
ja idd zit nu op telefoon en normaal kan Ik hier dan nooit posten omdat het te rap gaatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij, nu valt het nog bij te houden.
ZIT! AFquote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die niet stil kan zitten?
kusjekroel danquote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben blij voor hem hoor!
Vrouw (21) kotst verkrachters onderquote:Het tweetal, van 24 en 25 jaar oud, had stiekem de drug GBL in het drankje van de 21-jarige gedaan met als doel haar te verkrachten. Toen zij de jonge vrouw uit de club meenamen naar een parkeerplaats in Klote, ging het mis. De vrouw moest overgeven en een golf van braaksel sproeide over de beide heren heen.
Je gaat ook echt met zijn tweeën één vrouw verkrachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw (21) kotst verkrachters onder
whahahahaha geniaal._O-quote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw (21) kotst verkrachters onder
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook echt met zijn tweeën één vrouw verkrachten.Sowieso verkrachten.
![]()
Maar die plaats heet Klote?
Dat is best wel klote voor dat dorpje.quote:
Only in Russia.quote:Een visserstrawler is woensdag in aanvaring gekomen met een Russische kernonderzeeër. De onderzeeër liep hierbij lichte schade op, deelde de Russische marine donderdag mee. De aanvaring vond plaats in de Baai van Avatsjino, bij het oostelijke schiereiland Kamtsjatka.
Bij het ongeval vielen geen slachtoffers. De bemanning van de voor anker liggende onderzeeër zag de trawler naderen en probeerde het vaartuig te waarschuwen voor de ophanden zijnde botsing, maar dat mocht niet baten. De vissersboot negeerde de signalen en botste op de onderzeeër. Nadere inspectie wees uit dat alle opvarende vissers stomdronken waren.
misschien wouden ze haar DPen?quote:
niet je.soortgenoot negeren danquote:
Like a bossquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is best wel klote voor dat dorpje.![]()
![]()
Ook zoiets:
[..]
Only in Russia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |