quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die in spelletjes altijd enen gooien_____________!
Ik heb het even opgezocht.quote:
quote:Een café of kroeg (ook knijp, bar en vroeger staminee genaamd) is vanouds een bijeenkomstplaats waar dorpse zaken worden besproken onder het genot van alle mogelijke drank (sterkedrank, bier, koffie, thee, frisdrank).
Het is en was niet ongebruikelijk na het werk, voor het naar huis gaan, eerst de kroeg te bezoeken, zeker in de tijd dat loon aan het eind van de week of maand nog in harde valuta in het loonzakje werd uitbetaald. Overigens staat tegenwoordig in de Nederlandse drank- en horecawet dat werkgevers hun personeel niet in een café mogen uitbetalen, horecaondernemers uiteraard uitgezonderd. Het café had tot voor kort voor sommige mensen een associatie als 'mannenplek', maar al geruime tijd worden meer en meer kroegen geopend voor specifiek publiek zoals tieners, en ook (alleengaande) vrouwen weten de weg te vinden naar het café.
Standaardinventaris voor een 'echte' kroeg zijn de bar (of toog) met hoge krukken, de tap en soms een biljarttafel. De inrichting kan echter verschillen, afhankelijk van de klandizie die de ondernemer wil trekken.
het was een nachtmerrie hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef stefanhaan het volgende:
Uhh watIk kom hier en het gaat meteen over fokkers die elkaar anaal vernederen
ohquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
En toen zei ik: ik mag dat wel want ik ben tsj... (echte naam)
Ik wilde coban zeggen______!
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik faalde vandaag.
Ik en zon medestudent zaten te praten en diegene zei: mag niet (mijn echte naam)
En toen zei ik: ik mag dat wel want ik ben tsj... (echte naam)
Ik wilde coban zeggen______!
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Welke FOK!kers?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wie waren die FOK!kers nou?
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was een nachtmerrie hoor
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
snap Ik nu durf Ik geen seks meer te hebben dadelijk
Oh dat.quote:
Ik wel, wil je me nu harsen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood de mannen in mijn droom hadden geen rughaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |