Netjesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet 5km in 24,35 gelopen.
Nieuw pr voor mij
nice.. ik vind die 5km al ver zatquote:Op donderdag 22 september 2011 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes
Na de 5,5 vandaag ga ik zaterdag voor de 6km
Langzaam maar zeker weer 's uitbreiden naar die 10km!
Is dat niet teveel?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag gewoon volleybaltraining, en morgen weer hardlopen.
Zoals in de OP staat: Endomondo.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:56 schreef J-Style. het volgende:
iemand had in een ander deel op mij gereageerd maar ik weet niet hoe ik die nu hier weer kan krijgen? (die reactie)
Maar is er ook een hardloop app voor Blackberry?:)
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?quote:
Nee hoor, kan prima. Waarom zou dat 'te veel' zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Vincent17 het volgende:
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?
Heb ooit de 15 kunnen lopen, dus daar wil ik uiteindelijk wel weer op zien te komenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nice.. ik vind die 5km al ver zat
ik gebruik de Runtastic Pro app voor BB, werkt bij mij fantastischquote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef J-Style. het volgende:
[..]
Dankje!
En het wordt inderdaad al sneller donker..
Of het teveel is voor jou weet ik niet,ik vind het iig errug knap! Hoe houd je dat vol? Voor mij zou het wel teveel zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?
Wow, mooie tijd. Ik hoop binnenkort ook eens onder de 25' te lopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet 5km in 24,35 gelopen.
Nieuw pr voor mij
ik zorg ook dat ik echt voor 8uur ben gaan lopen. het wordt dan snel donker en dan zie ik echt geen ene reetquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef john243 het volgende:
Het is inderdaad erg donker geworden ineens, ik vertrek nu om 8 uur van huis en loop al snel in het donker
Same herequote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Clayton1 het volgende:
Mooie openingstekst om een onderwerp aan te snijden.
Wat doen jullie om goed zichtbaar te zijn in het donker?
Over mijn shirt trek ik zo`n oranje hesje aan met reflecterende strepen en draag een ledband om mijn arm.
Alles is een verbetering na die ^%#&^%* Bob Sinclarquote:Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag begonnen met de nieuwe Evy
Weet nog niet of ik de muziek een verbetering vind
Mee eens, de muziek is stukken beterquote:Op donderdag 22 september 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles is een verbetering na die ^%#&^%* Bob Sinclar
Klopt, die kon je echt uitkotsen halverwege: "world hold on"quote:Op donderdag 22 september 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh dat loopt heerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijf dan maar vooral Evy 1 lopen, en dan de hele serie uitlopen. Kijken wat je er dan van vindt.quote:
Ja oké je kan een nummer maar zo lang rekkenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijf dan maar vooral Evy 1 lopen, en dan de hele serie uitlopen. Kijken wat je er dan van vindt.
Weleens heel serie 1 uitgelopen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja oké je kan een nummer maar zo lang rekken
Maar verder vind ik het wel een leuk nummer
Yep, wel lang geleden dus misschien heb ik het gewoon verdrongenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Weleens heel serie 1 uitgelopen?
Ik krijg moordneigingen als ik Bob Sinclar ergens hoor tegenwoordig.
Laatst was er iemand op 3fm die trots verkondigde dat ze Evy had uitgelopen..vervolgens draaiden de dj's Bob Sinclar voor haar
Hoe lang geleden dan wel niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, wel lang geleden dus misschien heb ik het gewoon verdrongen
En dat is dan wel humor
Een jaar of vierquote:
Misschien dan toch maar naar serie 1 weer gaan. En anders, er is een track list online he..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een jaar of vier
Maar goed ben benieuwd naar de nieuwe muziek
Vond les 1 nu niet echt leuke muziek hebben
Als het zo lang geleden is , ben ik benieuwd of je nu dusdanig gemotiveerd bent om de hele serie nogmaals uit te lopenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een jaar of vier
Maar goed ben benieuwd naar de nieuwe muziek
Vond les 1 nu niet echt leuke muziek hebben
Vind je die wel beter dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Sarabi het volgende:
Het loopschema is ook veranderd dus blijf deze wel doen
En bij de AH ook t 1 en anderquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Clayton1 het volgende:
Trouwens,
Bij de Lidl , volop hardloopkleding in de aanbieding. Goed spul.
Dat is zeker. Mja, hangt er maar net vanaf of je een doorzetter bent of niet, en of je lichaam het trekt. Slechte knieën enzo helpen niet met dit nieuwe schema.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Denk dat het wel een moeilijker schema is voor mensen met echt 0 conditie
En love generationquote:Op donderdag 22 september 2011 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt, die kon je echt uitkotsen halverwege: "world hold on"![]()
Ik zat dat net te denkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jealousy kon ik ook écht niet meer horen
Mooie route!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=717222
Dit was overigens mijn route van vandaagheb 'm voor 't eerst gelopen vandaag, en was een fijne route met weinig obstakels
volgende keer alleen maar eens om de golfclub heen
ik wilde dat nu ook doen, maar ik vond het paadje teveel op privéterrein lijken ( had vooraf wel op afstandmeten.nl gekeken) maar na nadere inspectie lijkt het toch te mogen, daar gewoon achterlangs lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |