SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:16 schreef dnbrainwash het volgende:
Hulde voor het niet lapohunten voor een keer.
het was maar een voorstelquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
True, nja, het is toch al besloten, ik snap ook niet dat een modje daar nou zo tegen in gaat.
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 22-09-2011 om 16:23:44Minecraft Beta 1.9 prerelease can be found here, http://t.co/ByDKpDUg (server jar also available) reageer retweet
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:22 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil trouwens dat je kan gaan inzoomen op kaarten (die items) want dat beloofde Notch, en het lijkt me heel handig
Orly, dat is wel vet. Ik heb die dingen tot nu toe niet handig gevonden namelijk.quote:
plus dat de randen nogal goed te zien zijn. Zonet een boom, voor de helft in swamp kleuren en voor de helft in normalequote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef TJV het volgende:
Die lelies zijn wel grappig, swamps zijn wel erg donker.
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plus dat de randen nogal goed te zien zijn. Zonet een boom, voor de helft in swamp kleuren en voor de helft in normale
sneeuw wel. daar spawnde ik in mushroom nog niet gezienquote:Op donderdag 22 september 2011 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben nou al een tijdje aan het vliegen, maar geen sneeuw of huge mushroom Bio. Ik gok dat die er (nog) niet in zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Netherportal staat vlak naast de spawn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef dnbrainwash het volgende:
1.9 test servertje 84.27.235.251
Die kleine gele items op mn bar daar (hebben nog geen naam), 9 daarvan maken 1 Gold Ingot.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Maak random een portal in de Nether, kom ik hier uit:
[ afbeelding ]
Oc heeft genen, Oc heeft genenquote:
Redstone dust kunnen ze oppakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Enderman move array says they can pickup:
grass, dirt, sand, gravel, flower, rose, mushroom, mushroom, tnt, redstoneDust, oreDiamond, pumpkin, melon, mycel
Source:
minecraft_server.jar
kp.class
Dat scheelt al een hoop protecten
Daar hou jij wel van he, hihihihihiquote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
ja idd een beetje dik en slijmerig
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van he, hihihihihi
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van he, hihihihihi
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
Ik had twee varkens en twee koeien opgesloten... en na even wachten zijn het drie koeien en drie varkens
quote:
Misschien houden ze er niet van als je naar ze kijkt!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb 4 kippen en 2 sheeps (EINDELIJK) opgesloten, nah nu wachten... maar ik krijg wel veel eieren!
ze willen maar niet neuken
Hehe, valt niet mee he... ik vond het nogal genant hoe ik achter dat varken aan liep te bumpenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb 4 kippen en 2 sheeps (EINDELIJK) opgesloten, nah nu wachten... maar ik krijg wel veel eieren!
chanantquote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hehe, valt niet mee he... ik vond het nogal genant hoe ik achter dat varken aan liep te bumpen
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef MineraalWater het volgende:
1.9 Alles weer weg?
De Keukenrol Blender Citruspers Losse kapstokken Plaids Dekenkisten Etagieres Kandelaars Kristal Tafellopers Servetten De handdoeken alles Plus LCD scherm Plus antieke kast Plus assecoires tafeltjes En nachtkastjes En bloemen En stoelen, ALLES ALLES ALLES IS WEG!
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:02 schreef Drebbelman het volgende:
Hmm, mijn diertjes doen het geen tweede keer meer, en ik had nog wel een romantisch muziekje aan gezet.
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
klopt je moet elke keer drukken
idd werkt niet bepaald fijnquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.
ik las dat het iets met een test was voor XP orbs in SMPquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.
the nether isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef maurisioo het volgende:
nether update
nether is nog steeds even lelijk en kut
ahquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Gold nuggets, 9 maken een gold ingot.
NICEquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Gold nuggets, 9 maken een gold ingot.
Ook smoothstone? Zitten geen spleten in. En worden die druppels nog wat?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Blocks onder water en lava latten het nu door druppelen:
[ afbeelding ]
Beetje lastig te zien voor het water, maar voor het lava wel.
haha vetquote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Blocks onder water en lava latten het nu door druppelen:
[ afbeelding ]
Beetje lastig te zien voor het water, maar voor het lava wel.
verbranden?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Ik had gehoopt op een manier om Netherrack om te zetten in dat nieuwe Netherbrick (je zit immers altijd met teveel van dat zinloze netherrack), maar dat lijkt (nog?) niet te kunnen.
quote:
Ja, dat is een swampquote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef Ceees2 het volgende:
Dat is berend zijn eigen server, hardcore pvp en daarmee komen er mensen.
Hoort dit wel?
[ link | afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Jump het volgende:
Op tweakers is er nu een discussie als ze de info en screenshots van de nieuwe pre release in spoilers moeten zettenMan man, wat een knurften daar
![]()
Eerst wel gewoon de screenshots van Notch en Jeb_ hun twitter halen en daar voluit plaatsen, maar als het eenmaal te downloaden is (maar nog niet via de client) moet het in spoiler![]()
Zelf hier is het zo erg nog niet
zijn de edges tussen swamp en normal biome die nog niet helemaal uitgewerkt zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef Ceees2 het volgende:
Dat is berend zijn eigen server, hardcore pvp en daarmee komen er mensen.
Hoort dit wel?
[ link | afbeelding ]
uber-nerdjes daar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Jump het volgende:
Op tweakers is er nu een discussie als ze de info en screenshots van de nieuwe pre release in spoilers moeten zettenMan man, wat een knurften daar
![]()
Eerst wel gewoon de screenshots van Notch en Jeb_ hun twitter halen en daar voluit plaatsen, maar als het eenmaal te downloaden is (maar nog niet via de client) moet het in spoiler![]()
Zelf hier is het zo erg nog niet
Geloof niet dat die er al is, hij zit in elk geval niet in de jar, of het moet geen unieke mob zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand die boss mob al gespot in een stronghold?
Niks in deze update is uniek. Echt, hoe creatief zijn ze?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geloof niet dat die er al is, hij zit in elk geval niet in de jar, of het moet geen unieke mob zijn.
ja iddquote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef Jump het volgende:
Kut dat je telkens spatie mort indrukken nuEn volgens jeb is het zo ingesteld.
Lief dagboek..quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:49 schreef bobbernaut het volgende:
Yiiihaaaaa SO geschiedenis ging goed
Waarom jammer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Hele vette screens!! Nu begint het toch echt jammer te worden dat mc op java draait.
Omdat grotere chunks = meer memory, en java is niet zo efficient.quote:
Klopt, Maar ze hebben het niet voor niets gekozen. Opti-fine zal ook wel weer geupdate worden en ik denk dat het dan wel goed komt.. Heb je toevallig al naar spout gekeken trouwens?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat grotere chunks = meer memory, en java is niet zo efficient.
Maar ik verwacht zoiezo wel allemaal dingen vanuit de community die het zal gaan verbeteren maar java blijft een beetje brak.
Nee ik was gisteren uit eten en rond half 11 thuis, vanavond zal ik het erop zetten. Ben benieuwd of de CPU load een beetje omlaag gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar ze hebben het niet voor niets gekozen. Opti-fine zal ook wel weer geupdate worden en ik denk dat het dan wel goed komt.. Heb je toevallig al naar spout gekeken trouwens?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:20 schreef MineraalWater het volgende:
Heb deze nog niet zien langskomen hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:25 schreef Drebbelman het volgende:
Nog een nieuwe functie:
[ afbeelding ]
Mooi eindelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En nog een plaatje: [ afbeelding ]
En meer
Echt kutbeest lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:27 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk is wie we daar hebben.
[ afbeelding ]
Hmm valt mee, Je krijgt er mushrooms van als je hem met shears "scheert"quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Echt kutbeest lijkt me.
Wat zijn die nieuwe mobs allemaal waardeloos.
Krijg je nu ook meat van koeien?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm valt mee, Je krijgt er mushrooms van als je hem met shears "scheert", Ook word het dan een normalen koe dus weer extra meat!
Raw beef gewoon?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Krijg je nu ook meat van koeien?Of loop ik gewoon achter?
Je moet ze bouwen ipv craften.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Hoe maak je die sneeuwpoppen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef Mender het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook omdat ik de thumbnail zie maar het filmpje hier nu niet kan zien.
Jammer, moet je thuis maar is kijken danquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef Mender het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook omdat ik de thumbnail zie maar het filmpje hier nu niet kan zien.
Dit is precies wat ik dacht..quote:
twitter:notch twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 07:41:55If you clone a game, lie about it, and act like a jerk for no reason at all, you probably refuse to pet dogs too. #itswhativebeentold reageer retweet
Veel plezier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er een potje mee?
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:45 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 07:41:55If you clone a game, lie about it, and act like a jerk for no reason at all, you probably refuse to pet dogs too. #itswhativebeentold reageer retweet
juist..quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er een potje mee?
Ja dat zeggen ze ja... stelletje paupers daar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
Is FortressCraft a Minecraft ripoff?
NO
FortressCraft is NOT a Minecraft ripoff. There are several difference between the 2. You would know this if you have put SEVERAL hours into both FortressCraft and Minecraft.
En de andere 6 Testificate die er staan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:09 schreef Drebbelman het volgende:
De opstelling van vanavond: Testificate in het doel, verdediging bestaat uit Testificate en Testificate, en ook het middenveld en aanval worden vanavond bepaald door Testificate, Testificate en Testificate.
![]()
[ afbeelding ]
Dat is de tegenstander, het team van het verderop liggende NPC dorp.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En de andere 6 Testificate die er staan dan?
ooh ok, en wat is hun opstelling?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat is de tegenstander, het team van het verderop liggende NPC dorp.
Je vergeet iets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
zo jonges, een zak snoep, chips en cola. ik kan er weer tegenaan vanavond!
Ik kan me voorstellen dat notch hier niet blij mee is. check de site maar ff.. is dus duidelijk gebaseerd op minecraft ideeen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:45 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb hem nu gezien!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef MineraalWater het volgende:
Jammer, moet je thuis maar is kijken dan
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:36 schreef gogosweden het volgende:
Muziek!quote:
In een chunk bij de spawn, verschijnen af en toe van die slimes.quote:
Heb je de coordinaten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
In een chunk bij de spawn, verschijnen af en toe van die slimes.
Onder DNBs huisquote:
Mijn huis staat er niet op :S hij is daar nog zwart :Squote:Op vrijdag 23 september 2011 18:37 schreef Mender het volgende:
Dnbumpie's Live Render
http://drumpie.nl:8123
Hij kan er zo bij op komen, hij is nog bezig met renderen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn huis staat er niet op :S hij is daar nog zwart :S
Dat is geen hyperthreading, HT is iets wat je processor doet waardoor een core twee threads "tegelijkertijd" kan afhandelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Je moet zorgen dat minecraft de verschillende taken aan verschillende threads (hyperthreading) toewijst. Dus bijvoorbeeld 1 voor chunkgen. 1 voor.....
Schijnt een howto op google te staan.
vermoedelijk: 1x java en 1x minecraft.jar..quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is geen hyperthreading, HT is iets wat je processor doet waardoor een core twee threads "tegelijkertijd" kan afhandelen.
En wat dat betreft, minecraft gebruikt nu al 2 van de 8 "cores"
er was waarschijnlijk ook wel een reden waarom er altijd een limiet wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De terrain generator raakt wel echt fucked up op 512 hoogte, de schaduwen op bergen kloppen totaal niet, villages waarvan de huizen blokken missen, en dergelijke.
Ik kan dit soort uitspraken echt niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
Is FortressCraft a Minecraft ripoff?
NO
FortressCraft is NOT a Minecraft ripoff. There are several difference between the 2. You would know this if you have put SEVERAL hours into both FortressCraft and Minecraft.
hoe krijg je je 1.9 wereld op 512 hoogte eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De terrain generator raakt wel echt fucked up op 512 hoogte, de schaduwen op bergen kloppen totaal niet, villages waarvan de huizen blokken missen, en dergelijke.
modquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe krijg je je 1.9 wereld op 512 hoogte eigenlijk?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe krijg je je 1.9 wereld op 512 hoogte eigenlijk?
AUBquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En het antwoord is: Ja!
Wat je doet is je gooit dit bestand wat ik heb aangepast in je minecraft.jar, en je delete de META-INF map, dan zou hij het moeten doen!
Die link verandert het trouwens naar 256 hoogte, als iemand een andere hoogte wil laat het ff weten!
Let wel op: Het spel wordt een stuk trager als je de hoogte verandert, de map generator doet er echt lang over.
Voor de versie met 512 hoogte limiet (niet aan te raden, extreem traag!), download je dit bestand en doet precies hetzelfde als hierboven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Flodder450 het volgende:
mijn minecraft crashte voordat ik ook maar iets kon doen, kutzooi
het venster wordt zwart als ik een nieuwe world wil makenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij crasht hij zelden ( minder dan 1x per maand) heeft iedereen hier baggerpc's ofzo?
tsja...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
het venster wordt zwart als ik een nieuwe world wil maken
en ik wou nog wel mn WTC echt in Beta hebben
Ik dacht al waar blijf jequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef gogosweden het volgende:
daar gaat mijn avond
zou even een powernap doen zodat ik lekker lang door kon gaan met gamen. Heb dik 4 uur geslapen_____!
HAHAHA zie net dat mijn laatste post ook was dat ik zou gaan schijten,quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijf je
Niet dat je iets gemist hebt... het was erg rustig vandaag. Heb af en toe ingelogd
Notch vind het niet zo erg volgens mij, hij heeft FortressCraft vorige week nog gefeliciteerd omdat ze de 500.000 sales hadden gehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat notch hier niet blij mee is. check de site maar ff.. is dus duidelijk gebaseerd op minecraft ideeen.
volgens mij issie hiero nooit gecrasht..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij crasht hij zelden ( minder dan 1x per maand) heeft iedereen hier baggerpc's ofzo?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij issie hiero nooit gecrasht..
doubletap spatiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef King_Merc het volgende:
in creative mode kan je toch vliegen ?? hoe dan ?
quote:
Netjesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ afbeelding ]
me Tokyo Big Sight gebouw is af :3!!!!!!!
Klopt. Ben er later achter gekomen dat hij crasht bij maps met een andere hoogtelimiet, geen idee hoe ik dat zou moeten fixen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
het venster wordt zwart als ik een nieuwe world wil maken
en ik wou nog wel mn WTC echt in Beta hebben
wel hoog genoeg alleen je had geen eten meer en maar een hartje. ofwel je stierf van de honger:)quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
eeuhm.... niet hoog genoeg bleek uiteindelijk
Maar als je maar 4 levens hebt...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef bobbernaut het volgende:
leer dit nou!
als je 0 eten hebt gaat er leven vanaf, totdat je nog maar 5 leven hebt, dan gebeurt er niks
quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:49 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.infinitelooper.com/?v=xJk4ozazAQo&p=n
dat is op easy, als je op normal speelt gaat het tot 0,5 hartje en op hard ga je gewoon deaudquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef bobbernaut het volgende:
leer dit nou!
als je 0 eten hebt gaat er leven vanaf, totdat je nog maar 5 leven hebt, dan gebeurt er niks
Waarom niet met je eigen skin?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:17 schreef bobbernaut het volgende:
haha check dit! (heb ik gemaakt)
Papercraft en flans mod!
[ afbeelding ]
wat een geweldige kwaliteit PS2 games heb je ook weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:17 schreef bobbernaut het volgende:
haha check dit! (heb ik gemaakt)
Papercraft en flans mod!
[ afbeelding ]
EyeToy boks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb serieus goede (ik had de slechte onderaan)
ff foto maken
[ afbeelding ]
de doos zonder naam is GTA san andreas!
heb ook nog eyetoy play 3 en eyetoy playquote:
Waar zijn de goeie PS2 Games ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb serieus goede (ik had de slechte onderaan)
ff foto maken
[ afbeelding ]
de doos zonder naam is GTA san andreas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
Bobber sinds wanneer praat jij engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jankende kinderen zijn echt het grootste vermaak.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
quote:
hihihaha hilarisch weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kunnen spinnen in je moeder klimmen?
en jij bent?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:47 schreef Champion het volgende:
Wat is bobbernaut een tumor in dit topic. Verder no offence.
RickoKun vind ik meer een tumor, en niet alleen om z'n laatste postquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:47 schreef Champion het volgende:
Wat is bobbernaut een tumor in dit topic. Verder no offence.
Ricko reageert 1x in de zoveel tijd, maar dan ook gelijk legendarisch. Bobbernaut vult echter hele topics vol met rotzooi.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
RickoKun vind ik meer een tumor, en niet alleen om z'n laatste post
drumpert of dnb?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef Champion het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt klein snotkind. Ik ga je bannen hoor.
wat je legendarisch noemtquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:51 schreef Champion het volgende:
[..]
Ricko reageert 1x in de zoveel tijd, maar dan ook gelijk legendarisch. Bobbernaut vult echter hele topics vol met rotzooi.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:51 schreef Champion het volgende:
[..]
Ricko reageert 1x in de zoveel tijd, maar dan ook gelijk legendarisch. Bobbernaut vult echter hele topics vol met rotzooi.
Champion op ze Engels he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:56 schreef bobbernaut het volgende:
xD duuuude en nu heet je champion
quote:
was jij niet geband?...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:59 schreef bobbernaut het volgende:
berend ik kan niet op jou server!
quote:
dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hek van 1 hoog kunnen ze overheen volgens mij, maar hoger niet volgens mij
welke server, hoe heet je, gr grquote:
huh op wat?quote:
op Berend z'n server?quote:
dus? Vorige keer geen lapo hunt, ik hoop dat we dat zo kunnen houden.quote:
IK ga ook niet lapo huntenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dus? Vorige keer geen lapo hunt, ik hoop dat we dat zo kunnen houden.
dus dan boeien die posts ook nietquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dus dan boeien die posts ook niet
je moet ff dat [qoute] uit je sig weghalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |