SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:16 schreef dnbrainwash het volgende:
Hulde voor het niet lapohunten voor een keer.
het was maar een voorstelquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
True, nja, het is toch al besloten, ik snap ook niet dat een modje daar nou zo tegen in gaat.
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 22-09-2011 om 16:23:44Minecraft Beta 1.9 prerelease can be found here, http://t.co/ByDKpDUg (server jar also available) reageer retweet
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:22 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil trouwens dat je kan gaan inzoomen op kaarten (die items) want dat beloofde Notch, en het lijkt me heel handig
Orly, dat is wel vet. Ik heb die dingen tot nu toe niet handig gevonden namelijk.quote:
plus dat de randen nogal goed te zien zijn. Zonet een boom, voor de helft in swamp kleuren en voor de helft in normalequote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef TJV het volgende:
Die lelies zijn wel grappig, swamps zijn wel erg donker.
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plus dat de randen nogal goed te zien zijn. Zonet een boom, voor de helft in swamp kleuren en voor de helft in normale
sneeuw wel. daar spawnde ik in mushroom nog niet gezienquote:Op donderdag 22 september 2011 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben nou al een tijdje aan het vliegen, maar geen sneeuw of huge mushroom Bio. Ik gok dat die er (nog) niet in zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Netherportal staat vlak naast de spawn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef dnbrainwash het volgende:
1.9 test servertje 84.27.235.251
Die kleine gele items op mn bar daar (hebben nog geen naam), 9 daarvan maken 1 Gold Ingot.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Maak random een portal in de Nether, kom ik hier uit:
[ afbeelding ]
Oc heeft genen, Oc heeft genenquote:
Redstone dust kunnen ze oppakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Enderman move array says they can pickup:
grass, dirt, sand, gravel, flower, rose, mushroom, mushroom, tnt, redstoneDust, oreDiamond, pumpkin, melon, mycel
Source:
minecraft_server.jar
kp.class
Dat scheelt al een hoop protecten
Daar hou jij wel van he, hihihihihiquote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
ja idd een beetje dik en slijmerig
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van he, hihihihihi
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van he, hihihihihi
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
Ik had twee varkens en twee koeien opgesloten... en na even wachten zijn het drie koeien en drie varkens
quote:
Misschien houden ze er niet van als je naar ze kijkt!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb 4 kippen en 2 sheeps (EINDELIJK) opgesloten, nah nu wachten... maar ik krijg wel veel eieren!
ze willen maar niet neuken
Hehe, valt niet mee he... ik vond het nogal genant hoe ik achter dat varken aan liep te bumpenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb 4 kippen en 2 sheeps (EINDELIJK) opgesloten, nah nu wachten... maar ik krijg wel veel eieren!
chanantquote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hehe, valt niet mee he... ik vond het nogal genant hoe ik achter dat varken aan liep te bumpen
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef MineraalWater het volgende:
1.9 Alles weer weg?
De Keukenrol Blender Citruspers Losse kapstokken Plaids Dekenkisten Etagieres Kandelaars Kristal Tafellopers Servetten De handdoeken alles Plus LCD scherm Plus antieke kast Plus assecoires tafeltjes En nachtkastjes En bloemen En stoelen, ALLES ALLES ALLES IS WEG!
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:02 schreef Drebbelman het volgende:
Hmm, mijn diertjes doen het geen tweede keer meer, en ik had nog wel een romantisch muziekje aan gezet.
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
klopt je moet elke keer drukken
idd werkt niet bepaald fijnquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.
ik las dat het iets met een test was voor XP orbs in SMPquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat, dat een bug is. Ik heb geen zin om als een gek op de spatie zitten te rammen.
the nether isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef maurisioo het volgende:
nether update
nether is nog steeds even lelijk en kut
ahquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Gold nuggets, 9 maken een gold ingot.
NICEquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Gold nuggets, 9 maken een gold ingot.
Ook smoothstone? Zitten geen spleten in. En worden die druppels nog wat?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Blocks onder water en lava latten het nu door druppelen:
[ afbeelding ]
Beetje lastig te zien voor het water, maar voor het lava wel.
haha vetquote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Blocks onder water en lava latten het nu door druppelen:
[ afbeelding ]
Beetje lastig te zien voor het water, maar voor het lava wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |