Oh. ja. Dat weet ik eerlijk gezegd ook allemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er de eerste 4-6 weken nog geen bloedverbinding Coco, dus zou het nog niet zoveel kwaad kunnen. Denk ik. Maar ik weet er ook verder geen klap van.
Ja, het was gebakken, maar nog rood van binnen. Omnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Valt mee joh, anders ff kort bakken?
Fijne vakantie Sigme
ik denk wel dat ze een deuk in haar schedel heeftquote:
Hogere wiskunde weetjewelquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op haar naam klikken is voldoende hoor
quote:
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkayquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees het
Gefeliciteerd Coco!
Als het een meisje is, noem je haar dan Buffy?
De opa van Martijn heette zoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
OhFedde vind ik echt een leuke naam!
Ik hoop dat het voorspoedig gaat
Juist, ik!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Je ouders!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Nice!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Tofheidquote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |