Nou lijkt het erop alsof ik niet gestemd hebt.... dus hierbij nog even..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Zooo, op de valreep nog 2 toevoegingen voor de mixjes. Ik moest terug bladeren naar dinsdag 20 september 2011 21:24 voor een compleet overzicht, dus de DJ's of diegene niet aanwezig op deze lijst moeten deze zelf even aanvullen.
2004-2008 mix
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn keuze(Subjes zijn 2e keus, mochten we nog opvulling nodig hebben
)
2004-2008
Speedwave - Mescal (bud remix)
The Raiders - A Feeling (Citizen remix)
Onbekend
Outsiders - 99 problems (Alpha2 remix)
Dragan - Imitate
Waarom je dan niet even de hele lijst overneemt en jou bijdrage erbij schrijft ipv weer alleen maar je eigen twee (4) plaatjes post, snap ik niet ... maar blijf rustig zitten, iemand anders doet het wel weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou lijkt het erop alsof ik niet gestemd hebt.... dus hierbij nog even..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekende plaat mix:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Haakon stonden er niet tussen en die van mij ook niet, terwijl ik de lijst ben begonnen. Daarom sta ik ook bovenaan![]()
Ik wil die 2004-2008-mix best in mekaar flansen, maar wel alleen als ik overal de 320kbps webrelease van heb. Veruit de meesten heb ik al, ik moet alleen even kijken of alle platen ook digitaal gereleased zijn.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:08 schreef T-Force het volgende:
2004-2008 mix:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekende plaat mix:poiuytr & ReMcOrE staan er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Haakon stonden er niet tussen en die van mij ook niet, terwijl ik de lijst ben begonnen. Daarom sta ik ook bovenaan![]()
Ik wil die 2004-2008-mix best in mekaar flansen, maar wel alleen als ik overal de 320kbps webrelease van heb. Veruit de meesten heb ik al, ik moet alleen even kijken of alle platen ook digitaal gereleased zijn.
poiuytr:
2004 t/m 2008: Southstylers - Pounding Senses (deeper inside rmx)
Onbekend: B-Front & Jones - Volumez (old version)
ReMcOrE:
2004 t/m 2008: Abject - Feel So Good (toch Rem?)
Onbekend: Grandmaster Q - Old Style To Da New Style
Wat een vette plaatquote:
Zo, nu staan Remcore en Poiuytr er ook bijquote:2004-2008 mix
Sethje: Scope DJ - Lockdown
Dalton_: Zany & Tatanka - Front 2 Back
NLS04: Pila & The Scientist - My bitch (Josh & Wesz Remix)
T_Killer: The KGB's - Superdisco (Technoboy remix)
mstx: Zanza Labs - Control The Mind
em-dee-em-aa - Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring That Shit
Baronpilsener: Donkey Rollers - Followers
StM: Acti and Coca - Fuck with the Beatz
Bartman: A.S.Y.S - Cheers (zany remix)
InGebruik: The Hose - I Survived
eQuaL: Frontliner - Self Deprecation
Sc0tTy: Donkey Rollers - The Sound Of The Beast
robuust89: Dozer - The Church of the Darkside
convict: Headhunterz & Wildstylez - Blame it on the music
yosander: Dark Oscillators – Nero
Levitas: Noisecontrollers - Crump
16meters: The Hose - The Pressure
Sqoudson: Noisecontrollers - Shreek
de_huig: DBSTF - Keep it coming
Just_Shut_Up: Atlantic Wave - The Creation 2007
Quyxz_: Waveliner vs. Rude - Jumpcore
Mind.Illusion: Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
Deeltjesversneller: Project 1 - The Art of Creation
Koepert: Headhunterz - The Sacrifice
Da_Ripper: Jones & B-Front - Lunatic
Boy_Snakeye: Speedwave - Mescal (bud remix)
Poiuytr: Southstylers - Pounding Senses (deeper inside rmx)
ReMcOrE: Abject - Feel So Good (toch Rem?)
Onbekende plaat mix
Sethje: d'Void - Drop the bomb (Zentiments remix)
Dalton_: Equal Mindz - Hardminded
NLS04: Atmozfears vs. The Vision - Virtual Reality
T_Killer: Bass Modulators - Damage Control (Zentiments Remix) ik weet niet eens of deze uit is
mstx: The Navigator - Another Shout (Mix 1)
em-dee-em-aa - Ran-D - River Of Sound
Baronpilsener: Zanza Labs - Industrial Bug
StM: D-Block and S-te-fan - U Will Be Dancing
Bartman: Mindhacker - Punk motherfuck
InGebruik: Josh & Wesz - Alexes
eQuaL: Desnar - 2H2H
Sc0tTy: Intractable One - Play The Games
robuust89: E-Fect - Glorification
convict: Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
yosander: Dynamics - Payback
Levitas: Omegatypez - Dirty style (volgens mij nog nergens te koop/downloaden?)
16meter: D-Block & S-Te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
Sqoudson: Heavy Disturbance - Pieces
de_huig: Superwave - Difference (Blade Masterz Remix)
Just_Shut_Up: Zappaman - Rude Talk (Woosh Mix)
Quyxz_: Catatonic Overload - Futile
Mind.Illusion: AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
Deeltjesversneller: Trance Generators - Do You Wanna Balloon (originele)
Koepert: The New Frontier a.k.a. Zenith DJ - Musica Che Domina
Da_Ripper: Dj Mystery - Magic (Pradera Remix)
Boy_Snakeye: Outsiders - 99 problems (Alpha2 remix)
Poiuytr: Southstylers - B-Front & Jones - Volumez (old version)
ReMcOrE: Grandmaster Q - Old Style To Da New Style
K wil je wel voorschieten, bestel ik je nu een ticket..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Koepert het volgende:
@haakon...kkkuuuuuuuuut nee nog niet! En hele weekend ook geen tijd...fuck..hopen dat nog goed gaat.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:08 schreef T-Force het volgende:
2004-2008 mix:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekende plaat mix:Thnx Tom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Haakon stonden er niet tussen en die van mij ook niet, terwijl ik de lijst ben begonnen. Daarom sta ik ook bovenaan![]()
The Outside Agency
Was meer bedoeld naar hun 2-en, wist niet of die tracks definitief waren, maar bedanktquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo, nu staan Remcore en Poiuytr er ook bijGraag gedaan
Ja, nu sta ik er niet meer tussenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:40 schreef eQuaL het volgende:
Was meer bedoeld naar hun 2-en, wist niet of die tracks definitief waren, maar bedankt
Oké.. Het is dus wel beter als 1 iemand de lijst bijhoudquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, nu sta ik er niet meer tussenHebben jullie zo'n hekel aan de nummers die ik gekozen heb? Ofwat?
SHit.. You got me!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef haakon het volgende:
*Kuch* Wordpress *kuch uche uche*
Nee vette site!
Klopt, wordpress is echt chill!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
SHit.. You got me!
Nah.. Zo`n geweldige omgeving. Heerlijk om mee te werken.
Maarehm, vanavond zijn er aantal FOK!'ers in de Matrixx toch? Linksvoor neem ik aan?
Anders wordt de pagina zo lang en verdwijnt het overzicht. Sorry.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waarom je dan niet even de hele lijst overneemt en jou bijdrage erbij schrijft ipv weer alleen maar je eigen twee (4) plaatjes post, snap ik niet ... maar blijf rustig zitten, iemand anders doet het wel weer![]()
Nee de rustige stukken zijn te doen. Vanaf 3:19 vind ik het nog best ok. Maar ik kan me er niet helemaal in vinden. Probeer me er open voor te zetten. Maar nee, helaas.quote:
Strak designquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
[spam]Check de vernieuwde PartyReviews.nl website hier![/spam]
Ken hem al een tijdje, maar nee vind hem ook niet zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee de rustige stukken zijn te doen. Vanaf 3:19 vind ik het nog best ok. Maar ik kan me er niet helemaal in vinden. Probeer me er open voor te zetten. Maar nee, helaas.
Bepaalde reports (en het interview met Adaro) worden héél goed gelezen. Bepaalde andere reports weer een stuk minder. Beetje wisselvallig bezoekersaantal, maar daar ga ik in de nabije toekomst hopelijk verandering in brengen. Zoals ik al zei komen er interessante dingen aan. Maandag ga ik op bezoek bij iets of iemandquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Strak designloopt het al een beetje met de bezoekers?
Dat soort dingen zijn feest afhankelijk....een qlimax of defqon report word veel meer gelezen als een emporium report om maar iets te noemen. Daar doe als schrijver helaas weinig aan...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bepaalde reports (en het interview met Adaro) worden héél goed gelezen. Bepaalde andere reports weer een stuk minder. Beetje wisselvallig bezoekersaantal, maar daar ga ik in de nabije toekomst hopelijk verandering in brengen.
Je bent nu net zon DJ die op twitter loopt te spammen: ik ga naar dj ..... voor een remix van ......... mauhauhauhauhauhauhaquote:Maandag ga ik op bezoek bij iets of iemand
Vet hoor! Ookalwistikalhoehijeruitkwamtezienquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
[spam]Check de vernieuwde PartyReviews.nl website hier![/spam]
huldequote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oude versie van Volumez is veel beter trouwens.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:51 schreef eQuaL het volgende:
ReMcOrE:
2004 t/m 2008: Abject - Feel So Good (toch Rem?)
Onbekend: Grandmaster Q - Old Style To Da New Style
Je kan 'm altijd in de juiste maat bestellenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:46 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vet hoor! Ookalwistikalhoehijeruitkwamtezien![]()
Boy, ik heb het shirt inmiddels binnen! Ziet er erg strak uit! Hij is alleen wel wat te klein voor me, maar heb hem een ereplek gegeven in m'n kamer![]()
Mensen een beetje warm maken is wel leuk, maar daarmee schep je natuurlijk ook bepaalde verwachtingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei komen er interessante dingen aan. Maandag ga ik op bezoek bij iets of iemand
Hey das toevallig! Ik ga maandag ook op bezoek bij iets of iemand!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef Levitas het volgende:
Maandag ga ik op bezoek bij iets of iemand
True.. En ik denk (/hoop) die verwachting waar te gaan makenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mensen een beetje warm maken is wel leuk, maar daarmee schep je natuurlijk ook bepaalde verwachtingen.
Echt? Oh, waar ga jij naartoe dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hey das toevallig! Ik ga maandag ook op bezoek bij iets of iemand!
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Boy, ik heb het shirt inmiddels binnen! Ziet er erg strak uit! Hij is alleen wel wat te klein voor me, maar heb hem een ereplek gegeven in m'n kamer![]()
Das top secret! En jij dan?quote:
gok dat dat van hem ook top secret isquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Das top secret! En jij dan?
de hardstyle-familiequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef eQuaL het volgende:
Wat zijn we eigenlijk met veel mensen
Have fun! Vanavond boeruuuh-kermis en daarna Space Pirates voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:16 schreef haakon het volgende:
Veel plezier mensen! Ik ga naar Club r_AW!
Vetjesquote:
Zo, tering, dat was inderdaad een HEUL best feestje! Wel een biertje teveel op, met dakschade als resultaat...quote:
Hehe, hier ook hoofdpijn. Kan niet van de alcohol zijn ofzo, want ik moest rijdenquote:Op zondag 25 september 2011 13:37 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Zo, tering, dat was inderdaad een HEUL best feestje! Wel een biertje teveel op, met dakschade als resultaat...
Hier in combinatie met wat andere geestverruimende middelenquote:Op zondag 25 september 2011 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hehe, hier ook hoofdpijn. Kan niet van de alcohol zijn ofzo, want ik moest rijden![]()
Moet ik vaker doen, heb welgeteld 12 euro uitgegeven
Enneh... Wederom: ADARO![]()
![]()
![]()
Owja, jij heb morgen een afspraak met iets of iemand,quote:Op zondag 25 september 2011 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hehe, hier ook hoofdpijn. Kan niet van de alcohol zijn ofzo, want ik moest rijden![]()
Moet ik vaker doen, heb welgeteld 12 euro uitgegeven
Enneh... Wederom: ADARO![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zondag 25 september 2011 19:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Owja, jij heb morgen een afspraak met iets of iemand,Waarom verwacht je NC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lache trouwens dat ik gisteren nog een hele tijd met de Baron van de Pilsener los ben gegaan![]()
Je twitterquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom verwacht je NC?
Lache trouwens dat ik gisteren nog een hele tijd met de Baron van de Pilsener los ben gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |