Je moet je linkje ff aanpassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/hardstylersmedia#p/c/0/V-1OJEZPN04[/youtube]
Pendelen tussen Headhunterz (met name zijn LIVE wil ik dolgraag zien) en B-Front. Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:05 schreef eQuaL het volgende:
twitter:MCDV8 twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 09:32:58Vandaag nieuw op twitter: HardStyle WoordSpelingen (hashtag: #HSWS) Nummertje 1: "Deepackt het Prophetioneel aan zeg!" reageer retweet
Wie gaan er hier eigenlijk naar Thrillogy? Huisgenoot opperde het, maar ik vind 50 euro vrij veel geld voor een feest wat ik niet ken
Zo even stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie allemaal ff op me stemmen aub
http://www.facebook.com/hardstylersmedia
Ik ben erbij! 10 euro voor 5 uur Hardstyle van topartiesten mag toch goedkoop genoemd worden. Kaarten liggen er om na de HDE door te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef -Menn0- het volgende:
http://partyflock.nl/party/210398:Headhunterz.html
Voor een tientje ben ik wel benieuwd naar z'n album tracks
de tering..ik heb er een hoop gelezen en ik vond er echt exact 0 grappigquote:
Niet.... Nou ff wat hoogtepuntjes dan:quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef de_huig het volgende:
[..]
de tering..ik heb er een hoop gelezen en ik vond er echt exact 0 grappig
twitter:DailymomentsNL twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 19:10:44@mcDV8 A student walks into the lab back with the liquid. The professor looks angry and said: "That's the wrong Blutonium Boy!!! " #HSWS reageer retweet
twitter:DailymomentsNL twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:58:39@mcDV8 Loopt een heterostel een vagehomobar binnen. Zegt die man: "Ik vind er geen reet aan en waarom? Omdat ik geen Kut zie" #HSWS @Kutski reageer retweet
twitter:DailymomentsNL twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 17:42:18@MCDV8 Weet iemand waar Jezus zijn Krib(be) is??? #hsws @Crypsis reageer retweet
twitter:DailymomentsNL twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 13:43:31@MCDV8 Ik vind Do zeer aantrekkelijk! jij ook? #HSWS @ThisisDo @djDozer reageer retweet
Als die niet grappig zijn....dan Huigje..dan is het gewoon je dag niet en dan is het maar goed dat je niet naar Hansje Teeuwen bent gegaan in de HMHtwitter:DailymomentsNL twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 12:58:08@MCDV8 Trending topic zijn. Dat Villian we allemaal wel!! #HSWS @villaineyez reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet.... Nou ff wat hoogtepuntjes dan:
quote:
Btw, wie zegt dat ze grappig moeten zijn....? Ik kijk meer naar creativiteit....quote:
ik vond er echt 0 creatief ook. sorry boy, niks persoonlijks..maar nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Btw, wie zegt dat ze grappig moeten zijn....? Ik kijk meer naar creativiteit....
haha 'thnx' dan maarquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vond er echt 0 creatief ook. sorry boy, niks persoonlijks..maar nog gefeliciteerd
Ik hoorde ook dat het een stuk minder was als z'n andere shows...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als die niet grappig zijn....dan Huigje..dan is het gewoon je dag niet en dan is het maar goed dat je niet naar Hansje Teeuwen bent gegaan in de HMH
Niet dat Hans Teeuwen maar dan ook ooit grappig is geweestquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als die niet grappig zijn....dan Huigje..dan is het gewoon je dag niet en dan is het maar goed dat je niet naar Hansje Teeuwen bent gegaan in de HMH
Haha grapjas.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Niet dat Hans Teeuwen maar dan ook ooit grappig is geweest
Zeg euh, meneer... Al ticket voor Cloud9?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Koepert het volgende:
Boy...k heb je tweets gelezen, en op gebied van creativiteit en humor moest ik vooral denken aan . ..... tumbleweed... doodse stilte..en....Badum Tsssj..
Hier misschien ook aanwezig @ C9, nog wel even zien hoe ik met wedstrijd zit enzo...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeg euh, meneer... Al ticket voor Cloud9?
Las dat het bijna uitverkocht was..
Top! Laatste keer Cloud9, zieke line-up en het zou ook wel een supervette editie worden zoals de andere keer!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hier misschien ook aanwezig @ C9, nog wel even zien hoe ik met wedstrijd zit enzo...
Voor creativiteit kun je beter naar de Techno, Boy!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Btw, wie zegt dat ze grappig moeten zijn....? Ik kijk meer naar creativiteit....
Padum-tsjjjjjj!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voor creativiteit kun je de laatste tijd ipv bij hardstyle beter zijn bij de Techno, Boy!
Is ook niet mijn humor. Maar volgens mij zijn al mijn vrienden er gister en vanavond geweest....quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Niet dat Hans Teeuwen maar dan ook ooit grappig is geweest
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voor creativiteit kun je beter naar de Techno, Boy!
#hsws
Tumbletweedquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Koepert het volgende:
Boy...k heb je tweets gelezen, en op gebied van creativiteit en humor moest ik vooral denken aan . ..... tumbleweed... doodse stilte..en....Badum Tsssj..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |