ninja edit en fipohunterquote:
Nee, gewoon neequote:
Ga je op een leuke baan solliciteren dan?quote:
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ga je op een leuke baan solliciteren dan?
succes met wat je moet doenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oké niemand wil me helpen. Ik ga naar buiten vandaag dus doei als ik jullie nooit meer zie. Het is retegevaarlijk en alles.
Waarom niet? Betekend dat je veel connecties hebt enzo en op de hoogte bent van de meest recente garpjes.quote:
Ja hoor, verkeersvlieger,quote:
wel lekkere thee en zulks?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
op de thee bij een fokkerinnetje
HALLONquote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Groeten van PamSwynfordDeBeaufort hoi hoi
gr grquote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Groeten van PamSwynfordDeBeaufort hoi hoi
gaan wij ook nog een keer thee drinken of is dat ook een verrassing?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dat is nog een verassing
-Ik speel nog altijd graag met mijn My Little Pony verzamelingquote:
hoi ik ben patjen ik speel wow nou dit was mijn cv grquote:
bedankt voor je twitterupdatequote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben gearriveerd in de stad Dordrecht.
SNEL VLUCHT NU HET NOG KAN!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben gearriveerd in de stad Dordrecht.
Dit gaat te FUR!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moet nodig drukken. #darmkrampen
Nog nooit gedaan, zo'n onzin.quote:
Wonen en zulks.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SNEL VLUCHT NU HET NOG KAN!!
Wat ga je doen in Dordt?
Nais welke wijk? Zit je in klein-turkije (krispijn) ?quote:
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulksquote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, zo'n onzin.
En ook zoveel mensen die er hetzelfde inzetten he.
Voetbal >> want dat laat zien dat ze teamplayers zijn
Wandelen (met de hond) >> want dat laat zien dat ze sociale wezens zijn die van de natuur houden
Computeren >> want dat laat zien dat je met je tijd mee gaat_!
Stadspolders natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais welke wijk? Zit je in klein-turkije (krispijn) ?
wonen in Dordrecht??quote:
Kans dat ik een baan aangeboden krijg of kan aannemen waarvoor ik naar het buitenland moet is extreem kleinquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulks
Wat een onzin, dit komt vaak vanzelf aan bod in eventuele verdere gesprekken. CV is eerste indruk van iemand en wat diegene kan en heeft gedaan. Daar zijn die hobby's niet relevant.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulks
Daar is je sollibrief toch voorquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
En ze moeten ook beetje beeld van je krijgen weetje? zo van
WIE IS DIE KNUL/DAME WAAR IK DIT CV VAN HEB, IK SNAP NIETS VAN JEWAIT
En als je dat dan aangeeft denkt hij; ooh makkelijk CV deze nemen we ok goei gr gr
Het goede gedeelte van Dordtquote:
Ik heb op een personeelsadministratie gewerkt. Als we de hobby's al lazen dan was het meer om mensen uit te lachen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit komt vaak vanzelf aan bod in eventuele verdere gesprekken. CV is eerste indruk van iemand en wat diegene kan en heeft gedaan. Daar zijn die hobby's niet relevant.
Het eerste wat wij doen is hyves en facebook en dan lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op een personeelsadministratie gewerkt. Als we de hobby's al lazen dan was het meer om mensen uit te lachen.
Dat is gemeenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het eerste wat wij doen is hyves en facebook en dan lachen
Gevaarlijk dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die waren nog niet zo "groot" toen ik op P&O zatquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprekquote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
Hierbij solliciteer ik voor de functie van kinderjuf.
Mijn hobby's zijn : plompzakken, SM en knuffelen met varkens in de modder.
Als je nu nog niet weet dat bedrijven je gaan googlen dan ben je gewoon domquote:
Uitgenodigd?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprek
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprek
True. Daarom heb ik Hyves verwijdert.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat bedrijven je gaan googlen dan ben je gewoon dom
Ach, stagiaires scannen dmv hyves en facebook kan toch welquote:
Altijd eerst gesprek, je wilt toch eerst de modderrol kunsten ontdekken?!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgenodigd?
Meteen aannemen ja!!
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Of:
Hierbij solliciteer ik voor de functie van algemeen-directeur.
Ik verwacht jullie dan ook morgenvroeg om 08:30 op mijn kantoor.
Geen liefhebber van Finkers?quote:
Je facebook/hvyes profiel openbaar hebben voor niet vriendenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, stagiaires scannen dmv hyves en facebook kan toch wel
ik hou juist wel van deze humorquote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geen liefhebber van Finkers?
Ik heb een naam die nogal veel voorkomt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
True. Daarom heb ik Hyves verwijdert.
Ik heb hyves alleen maar vanwege de foto's die ik er nog op heb staan en zulksquote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een naam die nogal veel voorkomt.
Als men mij wil googlen moet je ongeveer 50 profielen doorspitten om vervolgens te ontdekken dat ik er niet tussen sta
Het plompzakken ben ik benieuwder naarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd eerst gesprek, je wilt toch eerst de modderrol kunsten ontdekken?!
Same here.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hyves alleen maar vanwege de foto's die ik er nog op heb staan en zulks
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plompzakken ben ik benieuwder naar
Ouders die hun kinderen in de gaten houden via social mediaquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
Oh en om mn zoon in de gaten te houden
Ik alleen voor vrienden van vriendenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je facebook/hvyes profiel openbaar hebben voor niet vrienden
Ouders die dat niet doen en vervolgens verbaasd zijn dat het kind in contact is gekomen met pedofielenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen in de gaten houden via social media
Harde hand, vandaar de SMquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!
Ik heb facebook niet openbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik alleen voor vrienden van vrienden
Al ruim 13 jaarquote:
Welkom op onze peuterspeelzaal!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Welkom op onze peuterspeelzaal!
Criteria: 3 tot 6 jaar en riemdragend.
Ja wij hebben ook zo van ouders van kameraden die twitter aanmaken en je willen volgen. Je kunt het niet maken ze te weigeren want dat zeggen ze er wat van maar nu moet je wel opletten wat je twittertquote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ouders die dat niet doen en vervolgens verbaasd zijn dat het kind in contact is gekomen met pedofielen_!
Ik controleer alleen (nieuwe) vriendjesverzoeken. Voor de rest zoekt hij het maar uit. Ik vertrouw mijn zoon en hij weet dat ie geen personal info moet doorgeven of zomaar moet afspreken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook zo van ouders van kameraden die twitter aanmaken en je willen volgen. Je kunt het niet maken ze te weigeren want dat zeggen ze er wat van maar nu moet je wel opletten wat je twittert
zie mij baas zijn in dan andere topiquequote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Wat praat iedereen hier toch vulgair met uwer nep-neger vocabulaire?
Waar gaat dat toch heen met al dat 'gekanker' vind je dat soms populair
Gedraag je eens normaal, je bent geen MC met je lijpe praat
Het enige wat ik voor jullie stoere jongens heb is pure haat
Boterbartje is de baas, hij spit knetter hard
Hij ownt die shiiit hier, hij heet fucking BART
De groeten aan jullie moeders schlampes
Geslachtsziektes
Ik had seks en dit was het gevolgquote:
Koffie?quote:
Nee oke maar als hij een krabbel krijgt met:quote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik controleer alleen (nieuwe) vriendjesverzoeken. Voor de rest zoekt hij het maar uit. Ik vertrouw mijn zoon en hij weet dat ie geen personal info moet doorgeven of zomaar moet afspreken.
en nu?quote:Eh man <insert name van zoon> hoe is het mang, hier is je boy gek G
Ga je morgen na school mee jointje draaien dan baas?
Later je wait je homeboy gr gr ik hvj ik ben gay
was toch wel de bedoeling en zulks?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had seks en dit was het gevolg
leef met je mee!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Roburtt het volgende:
leuk, m'n tijd uitzitten op school.
Vette anti climaxquote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had seks en dit was het gevolg
lekkerquote:
Heb ik!quote:
Geen zorgen hierquote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee oke maar als hij een krabbel krijgt met:
[..]
en nu?
ik ben gewoon minecraft aan het doenquote:
Ja mijn jeugddroom was altijd al om een 18-jarige moeder te zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
was toch wel de bedoeling en zulks?
Mooi, anders kwam ik wel ff brengenquote:
ook mijn woorden, wat een goeie zoon heb jijquote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is anti roken en drugs vindt hij dom enz. Dat zal zijn sport negatief beinvloeden dus wil hij niet aan beginnen << zijn woorden
Jij weet helemaal niet of mijn koffie lekker isquote:
Ja ok!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen zorgen hier![]()
Mijn zoon is anti roken en drugs vindt hij dom enz. Dat zal zijn sport negatief beinvloeden dus wil hij niet aan beginnen << zijn woorden
En dan nog. Vergaat de wereld als een kind een blow rookt? Wie ben ik om het te verbieden? heb het zelf ook gedaan. Mag hopen dat mn zoon mij genoeg vertrouwt dat hij me dat soort dingen eerlijk durft te vertellen.
Is er toch nog iets wat ik goed heb gedaanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ook mijn woorden, wat een goeie zoon heb jij
Niet de bedoeling dus maar wel goed uitgepakt en zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mijn jeugddroom was altijd al om een 18-jarige moeder te zijn
Op die manier werk je stiekem gedrag juist in de hand. Ga ik dus niet aan beginnenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok!
Ik was ook anti roken en blowen, heb het ook gedaan en alles alleen ik rook niet vast.
Maar kameraden waren ook allemaal tegen roken en van de vriendengroep van 11 roken er 2 niet
Heb je al het; je krijgt je rijbewijs als je niet rookt trucje gedaan of doe je dat niet?
Mijn zoon heeft mij vorige week verteld dat ik en een vriend van me pas welkom zijn in het leven van mijn toekomstige kleinkinderen als die al volwassen zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet de bedoeling dus maar wel goed uitgepakt en zo?
Nu zie je kleinkinderen wel lang en alles
Gewoon doenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een keer naar lapland ga.
Zeg gewoon; je mag best proberen te roken en op feestje roken en alles. Maar zodra je vast gaat roken moet je rijbewijs zelf betalen. tenminste. ik mocht ook wel op een feestje een peuk en alles zolang ik het maar zei en ik deed het waar m'n ouders bijwaren. Maar gewoon niet vast roken enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op die manier werk je stiekem gedrag juist in de hand. Ga ik dus niet aan beginnen
Vet?! Zweden lijkt mij ook gaaf, noorderlicht zien en zo!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een keer naar lapland ga.
Ja ik las al zoiets maar dat meent hij niet. Kleine jonge hersenen en zulks, tuurlijk mag je je kleinkind wel vasthouden en voeren enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft mij vorige week verteld dat ik en een vriend van me pas welkom zijn in het leven van mijn toekomstige kleinkinderen als die al volwassen zijn
Jammerquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ja alleen zit het er kwa geld niet echt in dit jaar denk ik
Uhm dat meende hij wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik las al zoiets maar dat meent hij niet. Kleine jonge hersenen en zulks, tuurlijk mag je je kleinkind wel vasthouden en voeren enzo
Vorige maand heb ik dit gedaan, heeft ook aardig wat geld gekostquote:
450 euro aan benzinequote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik dit gedaan, heeft ook aardig wat geld gekost
[ afbeelding ]
Dat viel wel mee jaquote:
Gewoon met de auto touren?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik dit gedaan, heeft ook aardig wat geld gekost
[ afbeelding ]
Jep gewoon ticket en auto regelen en rest zelf kijken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon met de auto touren?
Dat was echt fantastischquote:
Geweldig, maarja auto huren moet je daar toch ouder voor zijn?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep gewoon ticket en auto regelen en rest zelf kijken.
Nee je kan gewoon auto huren maar dan betaal je wel meer, onze huurauto trouwens:quote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geweldig, maarja auto huren moet je daar toch ouder voor zijn?
nomnom!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon auto huren maar dan betaal je wel meer, onze huurauto trouwens:
[ afbeelding ]
blijf leven!!quote:
Tickets zijn duur, hebben 1k betaalt voor heen naar chicago en ong maand later terug vanuit LA. Auto huren hadden we beste verzekering genomen was ook best prijzig, weet ik niet zo uit mijn hoofd maar ong 600 euro per persoon dacht ik. Verder sliepen we bij motels enzo dat is echt goed te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nomnom!
Mag ik misschien vragen naar een indicatie voor de kosten?
Ben zelf van plan 2e helft dit jaar te reizen dus ben aan het oriënteren en zulks
Oja, nou misschien is dat ook wel wat voor mij, gewoon roadtrip enzo. Waar moet je aandenken wat betreft benzine enzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tickets zijn duur, hebben 1k betaalt voor heen naar chicago en ong maand later terug vanuit LA. Auto huren hadden we beste verzekering genomen was ook best prijzig, weet ik niet zo uit mijn hoofd maar ong 600 euro per persoon dacht ik. Verder sliepen we bij motels enzo dat is echt goed te doen.
450 euro!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja, nou misschien is dat ook wel wat voor mij, gewoon roadtrip enzo. Waar moet je aandenken wat betreft benzine enzo?
Benzine kost echt niets daar hoef je je echt niet druk om te maken, verder ligt eraan wat je gaat doen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja, nou misschien is dat ook wel wat voor mij, gewoon roadtrip enzo. Waar moet je aandenken wat betreft benzine enzo?
ik doe m'n best.quote:
joebelquote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen lag de rattenkooi bijna op de grond omdat mn kitten de rat probeert te vangen.
Echt ik had dat beest Osama ofzo moeten noemen ipv Joebel
Ja ok ok. Zou wel gaaf zijn enzo!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Benzine kost echt niets daar hoef je je echt niet druk om te maken, verder ligt eraan wat je gaat doen natuurlijk.
Suggestie van SSB en ik vind het een geweldige naamquote:
Waarom heb je zoveel tieten in je UI?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suggestie van SSB en ik vind het een geweldige naam
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel tieten in je UI?
Wut?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
Omdat appel?quote:
Hontquote:
Hallonquote:
Wel veel geld zo op het einde van de maand.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef Boterbartje het volgende:
ik krijg schoenen ofzo dit dat, maar ik en alles weet ik veel
werken morgen zondg maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondagalleen aankomende zaterdag vrij
weinig posten van mij dus grrrr
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel veel geld zo op het einde van de maand.
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef Boterbartje het volgende:
ik krijg schoenen ofzo dit dat, maar ik en alles weet ik veel
werken morgen zondg maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondagalleen aankomende zaterdag vrij
weinig posten van mij dus grrrr
Thanks blegh. Ik kan er voor kiezen om volgendeweek donderdag en zaterdag niet te werken. dat is namelijk bij de bijenkorf in enschede bij die dolle dwaze onzinquote:
Maar gelukkig wel al ver voorbij de helft van de weekquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef Roburtt het volgende:
nog nieteens op de helft van de dag.
Dit dus.quote:
nog 10 minuten voordat ik over de helft ben.quote:
Nog 2 uur en 20 minuten voor ik klaar benquote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nog 10 minuten voordat ik over de helft ben.
nog 2 uur en 3 minuten.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog 2 uur en 20 minuten voor ik klaar ben
sorryquote:
Hehehequote:Op donderdag 22 september 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mijn zoon ergens op tv iets hoort over autisme dan kijkt hij mij aan met een heel sneaky glimlach![]()
Ik geef Ezechielk de schuld
Eigenlijk is het niet eens grappig maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mijn zoon ergens op tv iets hoort over autisme dan kijkt hij mij aan met een heel sneaky glimlach![]()
Ik geef Ezechielk de schuld
Gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 22 september 2011 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo alles staat klaar voor het papieren-huwelijk diner
En dat je er ook mee kunt rijden zeker en dat er dan een gehandicapte meerijdt op de achterbank.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:21 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat een auto vier wielen heeft.
Ja. Rinus rijdt ook mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dat je er ook mee kunt rijden zeker en dat er dan een gehandicapte meerijdt op de achterbank.
Ez vindt het leuk om dingen op mn foon te veranderen en dan reageer ik nogal autistisch. Dat heeft ie tegen mn zoon gezegd en die pest mij er nu meequote:Op donderdag 22 september 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens grappig maar ik moest wel lachen
ben jij autistisch dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez vindt het leuk om dingen op mn foon te veranderen en dan reageer ik nogal autistisch. Dat heeft ie tegen mn zoon gezegd en die pest mij er nu mee![]()
Hij doet dat pesten wel op een leuke manier. Rotkind
hoi schatje van mequote:
Nee ik ben gewoon te oud voor de moderne techniekquote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben jij autistisch dan?
Trouwens terug enzo alles
Medicijnen nog niet ingenomen vandaag?quote:
Aah niet zeggen dat je dom bent enzo je bent vast heel slimquote:Op donderdag 22 september 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon te oud voor de moderne techniek
Ik ben blond dus per definitie domquote:Op donderdag 22 september 2011 15:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Aah niet zeggen dat je dom bent enzo je bent vast heel slim
HOI IK HEB ECHT VET LOMPE WERKSCHOENEN NU VAN RANDSTAD VOOR HET WERKEN EN ZO
blond is wel mooi enzo!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blond dus per definitie dom
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
blond is wel mooi enzo!
Dikke tetten ook of?
Goed moment om te zwijgen voor mijquote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
blond is wel mooi enzo!
Dikke tetten ook of?
Ok.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef coban het volgende:
OOHHHHH GIMME THE 10 EUROS BITCHESSSS
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed moment om te zwijgen voor mij
quote:
Wat een gayspel is datquote:Op donderdag 22 september 2011 15:58 schreef Roburtt het volgende:
ik verveel me echt zo dat ik al de hele dag minecraft doe
verkapt m'n zoon is gay postquote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een gayspel is dat![]()
Mn zoon speelt het ook
A) Ik heb nog genoeg, kom maar bakkie doenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu even verdrietige bui want
A) Earl grey is op
B) Saldo is bedroevend laag want salaris NOG NIET BINNEN SCHANDE
C) Zojuist vet veel film verwijderd om ruimte te maken, nog maar 275 GB aan films
D) Het is broeierig en maar raam open te koud
Hij kan de FOK!kers nog wat leren over chickies hosselenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
verkapt m'n zoon is gay post
Gister de hele dag gedaanquote:Op donderdag 22 september 2011 15:58 schreef Roburtt het volgende:
ik verveel me echt zo dat ik al de hele dag minecraft doe
Welke?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond een nieuwe telefoon halen
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZAG EEN DALANDO!!
HALLON LIEVERD!!
Ik was bezig maar falend interwebz hierquote:Op donderdag 22 september 2011 16:02 schreef Dalando het volgende:
Waarom moet ik altijd 2x HALLON zeggen
[..]
Welke?
Zou wel gezellig zijn enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
A) Ik heb nog genoeg, kom maar bakkie doen
B) herkenbaar, succes!
C) ik heb 0 gig aan films![]()
D) Mijn hond is net door de hordeur gesprongen en dus kan ik de deur niet meer open zetten want dan rent mn kat weg
Ik bouw op Minecraft altijd de lego-creaties na die ik vroeger wilde maken maar waar ik de blokjes niet voor hadquote:Op donderdag 22 september 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
Minecraft, leuk spel alleen te lang niet gedaan
HTC Desire Squote:Op donderdag 22 september 2011 16:02 schreef Dalando het volgende:
Waarom moet ik altijd 2x HALLON zeggen
[..]
Welke?
Oh nee niet zo'n breezer player he?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan de FOK!kers nog wat leren over chickies hosselen
Zeg je niet eens "Dalandoquote:
Ik zit vlakbij nunspeetquote:Op donderdag 22 september 2011 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn enzo
Vast te ver weg
Pics van kat tevens
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zeg je niet eens "Dalando"
Trouwens HTC [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij heeft wel een keer een "neuken voor een breezer" shirt aangehadquote:Op donderdag 22 september 2011 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh nee niet zo'n breezer player he?
Ik kan ook wel hosselen hoor enzo!
Nee oke dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft wel een keer een "neuken voor een breezer" shirt aangehad![]()
Maar nee hij heeft gewoon skillz
Meiden die voor drank plat gaanquote:Op donderdag 22 september 2011 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee oke dan is het goed
Ik heb zo'n neppe kameraad blegh. die doet altijd zo gespeeld.. heeft een keer zo'n verschrikkelijk lompe boer, lelijk als de nacht voor een flugel mee naar buiten genomen____________!!!
Ja echt hequote:Op donderdag 22 september 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meiden die voor drank plat gaan_!
Hekel aan dat soort meidenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
Soberzo dat we gister tot de conclusie komen dat er teveel meisjes zijn die zo van hihi haha zijn en niet van de wereld hebben gezien:
Kortom: oppervlakkig, saai, gewoontjes
Echt? Stelen is echt tja stom hoor!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn vorige telefoon is namelijk 2 weken terug gestolen toen ik in de trein zat naar huis na het stappen met Ragboer
ik zag je filmpjequote:Op donderdag 22 september 2011 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gister de hele dag gedaan
Ja soberzo. Heb al zo vaak gehad van leuk lief meisje, beetje mee ditdat en dan ineens kom je erachter dat het gewoon echt zo'n saai gewoon meisje is die gewoon het idee heeft van: studie, school gaat voor. met de vriendinnen op de thee, alles netjes, alles volgens de ongeschreven richtlijnen, huisje boompje beestje, in zelfde dorp blijven wonenquote:
Steengrillen in de trein?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
SV ga je mee steengrillen in de trein?
Ja check dat topic, is echt vet met grolsch enzo!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Steengrillen in de trein?
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 16:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echt? Stelen is echt tja stom hoor!
Steengrillen in de trein.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Steengrillen in de trein?
Spontaniteitquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja soberzo. Heb al zo vaak gehad van leuk lief meisje, beetje mee ditdat en dan ineens kom je erachter dat het gewoon echt zo'n saai gewoon meisje is die gewoon het idee heeft van: studie, school gaat voor. met de vriendinnen op de thee, alles netjes, alles volgens de ongeschreven richtlijnen, huisje boompje beestje, in zelfde dorp blijven wonen
Waar zijn die spontane meisjes die ineens een dagje strand willen, die willen reizen, die leuke dingen willen doen, die gewoon tja
ZE ZIJN ER NIET, IK BEN GEFRUSTREERD
ik ben allemaal van die wool art dingen aan het maken, heb vandaag Homer en Yoshi gemaaktquote:
Videos!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ben allemaal van die wool art dingen aan het maken, heb vandaag Homer en Yoshi gemaakt
ik maak wel even wat screentjes, waar kan ik ze 't best uploaden?quote:
www.tinypic.comquote:Op donderdag 22 september 2011 16:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik maak wel even wat screentjes, waar kan ik ze 't best uploaden?
Imgur.comquote:
eruit geschopt?!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spontaniteit![]()
Mn ex had ook geen gevoel voor spontaniteit, vond ik echt zwaar kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Uhm nee zijn huis dus zelf weggegaanquote:
Tss, je had huis mee moeten jatten en zulks!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee zijn huis dus zelf weggegaan
jouwe?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hater! Minecraft is tof.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:22 schreef LompeHork het volgende:
MinecraftThe Sims is nog leuker.
ja. heul mn klas doet opeens minecraft lol.quote:
watquote:Op donderdag 22 september 2011 16:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja. heul mn klas doet opeens minecraft lol.
Ga eens op je bekquote:
ja ze zijn van mijquote:
quote:
JAquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is obvious dat jij nu mobiel zit want je hebt geen hoofdletter en je typt meestal met hoofletters. Een 3.7mb plaatje voor jou:
[ afbeelding ]
Scenario waar iedereen op hoopt:quote:
Minstensquote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Scenario waar iedereen op hoopt:
Een plastic zak van 100m x 2 meter komt in je wiel, jij vliegt over de kop, gaat op je bek, scheurt helemaal uit, verliest je tanden en ligt 2 dagen in de sloot.
Je username wordt automatisch bijgewerkt naar : gescheurdePlastic_zak
Groetjesn
Ik vind het maar een populist met vrij veel niet gefundeerde uitsprakenquote:
Hoezo dat nou weer?quote:
GEEN ONBEPERKT MOBIEL INTERNET HEBBENquote:
Ik kom echt niet meer bij, tegen Rutte: Doe eens normaal man!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een populist met vrij veel niet gefundeerde uitspraken
Ja hij komt soms wel grappig uit de hoek en het is ook een geweldige vent als je met dingen komt als 'kopvoddentaks' etc. maar ik vind het meer om te lachen, inhoudelijk is het gewoon stieren-ontlastingquote:Op donderdag 22 september 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom echt niet meer bij, tegen Rutte: Doe eens normaal man!
Gemistquote:Op donderdag 22 september 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom echt niet meer bij, tegen Rutte: Doe eens normaal man!
Hij maakt ook wel duidelijke punten maar de manier waarop hij dat doet is niet zo netjes, wel spraakmakend. Toch is het vermakelijk om naar te kijken/luisteren.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij komt soms wel grappig uit de hoek en het is ook een geweldige vent als je met dingen komt als 'kopvoddentaks' etc. maar ik vind het meer om te lachen, inhoudelijk is het gewoon stieren-ontlasting
Neem niet weg dat een beetje lachen in die zure pruimen zaal goed is
Tyf op als je niet kut mobFOK!ken, soberzo al kon je dat wel ga dan nog wegquote:
Inhoudelijk ontwijkt hij een hoop. Hij is drukker met "grappige" beledigingen bedenken.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij komt soms wel grappig uit de hoek en het is ook een geweldige vent als je met dingen komt als 'kopvoddentaks' etc. maar ik vind het meer om te lachen, inhoudelijk is het gewoon stieren-ontlasting
Neem niet weg dat een beetje lachen in die zure pruimen zaal goed is
Jawel maar dan is het P_z pesten opeens minder effectiefquote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen die grote plaatjes niet weg?
Done.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Hoezo, lekker MB's verstoken het is toch onbeperkt en allesquote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Dankje.quote:
op mobiel?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef Dalando het volgende:
Ik heb inmiddels 9.94 GB aan bandbreedte gebruikt deze maand
STOTTERENquote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
Cohen wat een faalhaas eerste klas is dat ook, die man moeten ze echt weghalen daar.
Eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
Cohen wat een faalhaas eerste klas is dat ook, die man moeten ze echt weghalen daar.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |