ninja edit en fipohunterquote:
Nee, gewoon neequote:
Ga je op een leuke baan solliciteren dan?quote:
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ga je op een leuke baan solliciteren dan?
succes met wat je moet doenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oké niemand wil me helpen. Ik ga naar buiten vandaag dus doei als ik jullie nooit meer zie. Het is retegevaarlijk en alles.
Waarom niet? Betekend dat je veel connecties hebt enzo en op de hoogte bent van de meest recente garpjes.quote:
Ja hoor, verkeersvlieger,quote:
wel lekkere thee en zulks?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
op de thee bij een fokkerinnetje
HALLONquote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Groeten van PamSwynfordDeBeaufort hoi hoi
gr grquote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Groeten van PamSwynfordDeBeaufort hoi hoi
gaan wij ook nog een keer thee drinken of is dat ook een verrassing?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dat is nog een verassing
-Ik speel nog altijd graag met mijn My Little Pony verzamelingquote:
hoi ik ben patjen ik speel wow nou dit was mijn cv grquote:
bedankt voor je twitterupdatequote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben gearriveerd in de stad Dordrecht.
SNEL VLUCHT NU HET NOG KAN!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben gearriveerd in de stad Dordrecht.
Dit gaat te FUR!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moet nodig drukken. #darmkrampen
Nog nooit gedaan, zo'n onzin.quote:
Wonen en zulks.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SNEL VLUCHT NU HET NOG KAN!!
Wat ga je doen in Dordt?
Nais welke wijk? Zit je in klein-turkije (krispijn) ?quote:
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulksquote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, zo'n onzin.
En ook zoveel mensen die er hetzelfde inzetten he.
Voetbal >> want dat laat zien dat ze teamplayers zijn
Wandelen (met de hond) >> want dat laat zien dat ze sociale wezens zijn die van de natuur houden
Computeren >> want dat laat zien dat je met je tijd mee gaat_!
Stadspolders natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais welke wijk? Zit je in klein-turkije (krispijn) ?
wonen in Dordrecht??quote:
Kans dat ik een baan aangeboden krijg of kan aannemen waarvoor ik naar het buitenland moet is extreem kleinquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulks
Wat een onzin, dit komt vaak vanzelf aan bod in eventuele verdere gesprekken. CV is eerste indruk van iemand en wat diegene kan en heeft gedaan. Daar zijn die hobby's niet relevant.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik zet er altijd wel op dat ik van voetbal hou >> ik ziet niet heledag opgesloten thuis en sportief en reizen >>> niet beroerd voor het werk naar spanje australie of waar heen gestuurd te worden en zulks
Daar is je sollibrief toch voorquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
En ze moeten ook beetje beeld van je krijgen weetje? zo van
WIE IS DIE KNUL/DAME WAAR IK DIT CV VAN HEB, IK SNAP NIETS VAN JEWAIT
En als je dat dan aangeeft denkt hij; ooh makkelijk CV deze nemen we ok goei gr gr
Het goede gedeelte van Dordtquote:
Ik heb op een personeelsadministratie gewerkt. Als we de hobby's al lazen dan was het meer om mensen uit te lachen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit komt vaak vanzelf aan bod in eventuele verdere gesprekken. CV is eerste indruk van iemand en wat diegene kan en heeft gedaan. Daar zijn die hobby's niet relevant.
Het eerste wat wij doen is hyves en facebook en dan lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op een personeelsadministratie gewerkt. Als we de hobby's al lazen dan was het meer om mensen uit te lachen.
Dat is gemeenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het eerste wat wij doen is hyves en facebook en dan lachen
Gevaarlijk dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die waren nog niet zo "groot" toen ik op P&O zatquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprekquote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
Hierbij solliciteer ik voor de functie van kinderjuf.
Mijn hobby's zijn : plompzakken, SM en knuffelen met varkens in de modder.
Als je nu nog niet weet dat bedrijven je gaan googlen dan ben je gewoon domquote:
Uitgenodigd?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprek
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
U wordt uitgenodigd voor een gesprek
True. Daarom heb ik Hyves verwijdert.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat bedrijven je gaan googlen dan ben je gewoon dom
Ach, stagiaires scannen dmv hyves en facebook kan toch welquote:
Altijd eerst gesprek, je wilt toch eerst de modderrol kunsten ontdekken?!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgenodigd?
Meteen aannemen ja!!
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Of:
Hierbij solliciteer ik voor de functie van algemeen-directeur.
Ik verwacht jullie dan ook morgenvroeg om 08:30 op mijn kantoor.
Geen liefhebber van Finkers?quote:
Je facebook/hvyes profiel openbaar hebben voor niet vriendenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, stagiaires scannen dmv hyves en facebook kan toch wel
ik hou juist wel van deze humorquote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geen liefhebber van Finkers?
Ik heb een naam die nogal veel voorkomt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
True. Daarom heb ik Hyves verwijdert.
Ik heb hyves alleen maar vanwege de foto's die ik er nog op heb staan en zulksquote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een naam die nogal veel voorkomt.
Als men mij wil googlen moet je ongeveer 50 profielen doorspitten om vervolgens te ontdekken dat ik er niet tussen sta
Het plompzakken ben ik benieuwder naarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd eerst gesprek, je wilt toch eerst de modderrol kunsten ontdekken?!
Same here.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hyves alleen maar vanwege de foto's die ik er nog op heb staan en zulks
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plompzakken ben ik benieuwder naar
Ouders die hun kinderen in de gaten houden via social mediaquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
Oh en om mn zoon in de gaten te houden
Ik alleen voor vrienden van vriendenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je facebook/hvyes profiel openbaar hebben voor niet vrienden
Ouders die dat niet doen en vervolgens verbaasd zijn dat het kind in contact is gekomen met pedofielenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen in de gaten houden via social media
Harde hand, vandaar de SMquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!
Ik heb facebook niet openbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik alleen voor vrienden van vrienden
Al ruim 13 jaarquote:
Welkom op onze peuterspeelzaal!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kijken hoe hij met kinderen omgaat!
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Welkom op onze peuterspeelzaal!
Criteria: 3 tot 6 jaar en riemdragend.
Ja wij hebben ook zo van ouders van kameraden die twitter aanmaken en je willen volgen. Je kunt het niet maken ze te weigeren want dat zeggen ze er wat van maar nu moet je wel opletten wat je twittertquote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ouders die dat niet doen en vervolgens verbaasd zijn dat het kind in contact is gekomen met pedofielen_!
Ik controleer alleen (nieuwe) vriendjesverzoeken. Voor de rest zoekt hij het maar uit. Ik vertrouw mijn zoon en hij weet dat ie geen personal info moet doorgeven of zomaar moet afspreken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook zo van ouders van kameraden die twitter aanmaken en je willen volgen. Je kunt het niet maken ze te weigeren want dat zeggen ze er wat van maar nu moet je wel opletten wat je twittert
zie mij baas zijn in dan andere topiquequote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Wat praat iedereen hier toch vulgair met uwer nep-neger vocabulaire?
Waar gaat dat toch heen met al dat 'gekanker' vind je dat soms populair
Gedraag je eens normaal, je bent geen MC met je lijpe praat
Het enige wat ik voor jullie stoere jongens heb is pure haat
Boterbartje is de baas, hij spit knetter hard
Hij ownt die shiiit hier, hij heet fucking BART
De groeten aan jullie moeders schlampes
Geslachtsziektes
Ik had seks en dit was het gevolgquote:
Koffie?quote:
Nee oke maar als hij een krabbel krijgt met:quote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik controleer alleen (nieuwe) vriendjesverzoeken. Voor de rest zoekt hij het maar uit. Ik vertrouw mijn zoon en hij weet dat ie geen personal info moet doorgeven of zomaar moet afspreken.
en nu?quote:Eh man <insert name van zoon> hoe is het mang, hier is je boy gek G
Ga je morgen na school mee jointje draaien dan baas?
Later je wait je homeboy gr gr ik hvj ik ben gay
was toch wel de bedoeling en zulks?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had seks en dit was het gevolg
leef met je mee!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Roburtt het volgende:
leuk, m'n tijd uitzitten op school.
Vette anti climaxquote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had seks en dit was het gevolg
lekkerquote:
Heb ik!quote:
Geen zorgen hierquote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee oke maar als hij een krabbel krijgt met:
[..]
en nu?
ik ben gewoon minecraft aan het doenquote:
Ja mijn jeugddroom was altijd al om een 18-jarige moeder te zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
was toch wel de bedoeling en zulks?
Mooi, anders kwam ik wel ff brengenquote:
ook mijn woorden, wat een goeie zoon heb jijquote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is anti roken en drugs vindt hij dom enz. Dat zal zijn sport negatief beinvloeden dus wil hij niet aan beginnen << zijn woorden
Jij weet helemaal niet of mijn koffie lekker isquote:
Ja ok!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen zorgen hier![]()
Mijn zoon is anti roken en drugs vindt hij dom enz. Dat zal zijn sport negatief beinvloeden dus wil hij niet aan beginnen << zijn woorden
En dan nog. Vergaat de wereld als een kind een blow rookt? Wie ben ik om het te verbieden? heb het zelf ook gedaan. Mag hopen dat mn zoon mij genoeg vertrouwt dat hij me dat soort dingen eerlijk durft te vertellen.
Is er toch nog iets wat ik goed heb gedaanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ook mijn woorden, wat een goeie zoon heb jij
Niet de bedoeling dus maar wel goed uitgepakt en zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mijn jeugddroom was altijd al om een 18-jarige moeder te zijn
Op die manier werk je stiekem gedrag juist in de hand. Ga ik dus niet aan beginnenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok!
Ik was ook anti roken en blowen, heb het ook gedaan en alles alleen ik rook niet vast.
Maar kameraden waren ook allemaal tegen roken en van de vriendengroep van 11 roken er 2 niet
Heb je al het; je krijgt je rijbewijs als je niet rookt trucje gedaan of doe je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |