Die arme gepeste Cohen, 't is maar goed dat ik geen Kamerlid ben. Had Wilders keihard een middelvinger gegeven.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, Wilders had eerder ook al gezegd voorstander te zijn van het indelen van Nederland op politieke ideologie. Eng en dom voorstel.
ontneem wilders' publiek en hij heeft veel minder invloed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Precies, gewoon ff koffie halen en een uurtje later weer terugkomen voor de volgende spreker.
Dat is zo'n bullshit. Toen het hoogste tarief werd afgeschaft/verlaagd (kan me ff niet herinneren welke het was), was er ook geen instroom van rijkere mensen. Daarvoor ook geen uitstroom.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef betyar het volgende:
Het vertrekken naar buitenland riddeltje....![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe Wilders zou reageren als men dat daadwerkelijk zou doen. Zal hij wel weer gaan schreeuwen over een cordon sanitair, of zoquote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ontneem wilders' publiek en hij heeft veel minder invloed.
al getuigt het ergens wel weer van fatsoen dat men wel op hem serieus op hem in ging.
Maar kom, de vergelijking poedel was toch veel meer een mislukte poging tot humor dan een belediging? Natuurlijk zal de etiquette gehandhaafd moeten blijven in de Kamer, maar de gemiddelde persoon op straat zal er geen aanstoot aan nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef De_Nuance het volgende:
Eigenlijk kan je Wilders makkelijk persoonlijk terugpakken, maar Cohen besloot zich niet te verlagen tot zijn niveau , hoewel hij zichtbaar aangedaan was.
Omdat de PVV fractie nu helaas 24 trekpoppen telt is het gelach in de tweede kamer echter niet zo leuk om aan te horen..
Wat vind je dan van de continue persoonlijke aanvallen van Wilders @ Cohen, Sap en anderen?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Maar kom, de vergelijking poedel was toch veel meer een mislukte poging tot humor dan een belediging? Natuurlijk zal de etiquette gehandhaafd moeten blijven in de Kamer, maar de gemiddelde persoon op straat zal er geen aanstoot aan nemen.
hij zal dan denk ik inspelen op het feit dat ze geen argumentatie hebben, of kinderachtig bezig zijn, of idd een cordon sanitair. iets belachelijks in elk geval.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Wilders zou reageren als men dat daadwerkelijk zou doen. Zal hij wel weer gaan schreeuwen over een cordon sanitair, of zo
Cohen reageerde boos op iets wat Wilders zei. Wilders reageerde daarop met iets als "Haha, hij is boos. En natuurlijk, ik zou ook boos zijn als ik een poedel van het kabinet was en af en toe mocht blaffen en keffen." en ging verder totaal niet op zijn punten in.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Maar kom, de vergelijking poedel was toch veel meer een mislukte poging tot humor dan een belediging? Natuurlijk zal de etiquette gehandhaafd moeten blijven in de Kamer, maar de gemiddelde persoon op straat zal er geen aanstoot aan nemen.
Die 2 miljard die we binnenhalen uit pure brievenbus holdings ben je dan wel kwijt. Die verplaatsen zich binnen een dag.quote:Dat is zo'n bullshit. Toen het hoogste tarief werd afgeschaft/verlaagd (kan me ff niet herinneren welke het was), was er ook geen instroom van rijkere mensen. Daarvoor ook geen uitstroom.
ahmed en fatima ipv henk en ingrid, in het geval van de pvda.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Cohen reageerde boos op iets wat Wilders zei. Wilders reageerde daarop met iets als "Haha, hij is boos. En natuurlijk, ik zou ook boos zijn als ik een poedel van het kabinet was en af en toe mocht blaffen en keffen." en ging verder totaal niet op zijn punten in.
Je kunt het een mislukte poging tot humor vinden, ik vind het ronduit onbeschoft en beledigend.
Met andere woorden; hoe pak je iemand aan die niet wil luisteren, die geen argumenten wil beantwoorden, die geen fatsoen wil/kan tonen en die enkel uit is op soundbites?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef dawg het volgende:
[..]
hij zal dan denk ik inspelen op het feit dat ze geen argumentatie hebben, of kinderachtig bezig zijn, of idd een cordon sanitair. iets belachelijks in elk geval.
Bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die 2 miljard die we binnenhalen uit pure brievenbus holdings ben je dan wel kwijt. Die verplaatsen zich binnen een dag.
Economische hoofdstructuur? Ik lolde wel even.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige die dat tussen Rutte en Pechtold en leuk vond.
Logica, zijn namelijk papieren BV's. Die heb je in een dag verhuisd naar een gunstiger belastingklimaat.quote:
Poedel gaat het niet om.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |