Kijk even goed naar jouw tekst die ik citeer. Hint: Er is iets vet gemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef betyar het volgende:
Hahaha, mijn vrouw is bezig geweest om een sociale supermarkt te openen. Het zou ons alleen maar geld kosten.
De WA-Jong mag best aangepast worden, bij mijn vrouw hebben die rotkinderen van 18+ een wajong uitkering, kinderen die zich nota bene misdragen in de samenleving.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas ook op onderwijs....
Yep. En daar probeert dit kabinet iets aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
wat veel mensen zitten er in de wajong
Maar die zijn zielig, die moet je geld toestoppen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
wat veel mensen zitten er in de wajong
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk even goed naar jouw tekst die ik citeer. Hint: Er is iets vet gemaakt.
sommige zijn ook wel zielig maar er zitten er ook tussen die te lui zijn om te werken en krijgen op deze manier hun geld ook wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar die zijn zielig, die moet je geld toestoppen.
Dit kabinet breekt het af. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Yep. En daar probeert dit kabinet iets aan te doen.
Tweede hint: Het zit in het woord 'bezuinigt'. In het citaat in mijn post dus.quote:
Die zitten in alle uitkeringsgroepen, gelukkig probeert dit kabinet er iets aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige zijn ook wel zielig maar er zitten er ook tussen die te lui zijn om te werken en krijgen op deze manier hun geld ook wel.
Moet jij niet terug naar TTKquote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tweede hint: Het zit in het woord 'bezuinigt'. In het citaat in mijn post dus.
Dat valt goed... in de kroeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:22 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat mensen als Rutte en Blok keer op keer een karikatuur maken van de WAO en dergelijke voorzieningen.
Ga je lopen zeiken op een foutje? Spellingnazi's kunnen beter naar ONZ gaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tweede hint: Het zit in het woord 'bezuinigt'. In het citaat in mijn post dus.
niet dat ik weet, maar het gescheld van Wilders moet afgelopen wezen hoorde in gisteren op journaal.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:31 schreef dawg het volgende:
heb het begin even gemist.
heeft rutte iets gezegd over het optreden van wilders gisteren?
Je moet je wel realiseren dat er relatief veel mensen in Nederland het arbeidshandicapstempeltje hebben. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat ze kritisch zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:22 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat mensen als Rutte en Blok keer op keer een karikatuur maken van de WAO en dergelijke voorzieningen.
Omdat ze de WSW in kunnen... Beetje een kip-ei verhaal.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
Roemer heeft gelijk het gros krijgt geen kans.
Dat hij erop terug kwam tijdens het debat, oftewel ik wimpel het wel af met wat oneliners.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:31 schreef dawg het volgende:
heb het begin even gemist.
heeft rutte iets gezegd over het optreden van wilders gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |