abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 10:32:53 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102253416
100513_112545_haaktopic.gif

The basics

SPOILER: Handige sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorige delen

Topicreeks: Het grote haaktopic

Haaksels uit het vorige topic
Brainteaser maakte STAN van Southpark:

en het befaamde roze konijntje:

Tan maakte een leuke winterset voor haar jongste dochter:

en Djin haakte een soort Vlaamse Reus van zpaghetti
in de haak.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:35:15 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_102253483
Ik heb een haakbreak volgens mij :P Heb al twee weken geen haaknaald aangeraakt terwijl ik eerder vaak uren op een dag haakte -O-
Leuke dingen zijn er weer gemaakt trouwens, vooral die schildpadjesfamilie O+
  donderdag 22 september 2011 @ 10:40:16 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102253610
da's misschien ook wel eens goed kwiwi, even een pauze inlassen. :)
ik heb momenteel ook een iets lagere haakproductie omdat ik ook veel andere dingen omhanden heb en ik nog tegen wat afwerk-klusjes voor die tas zit aan te hikken.
in de haak.
pi_102255073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een haakbreak volgens mij :P Heb al twee weken geen haaknaald aangeraakt terwijl ik eerder vaak uren op een dag haakte -O-
Leuke dingen zijn er weer gemaakt trouwens, vooral die schildpadjesfamilie O+
heb ik ook, maar verveelde me dus maar aan het breien geslagen...... ( weet gewoon even niks te haken)

heb weer hele mooie leuke grappige dingen voorbij zien komen ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 september 2011 @ 12:18:10 #5
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102256200
woow die 2e soutpark-poppetje is coool :D weer zo netjes gemaakt ^^
(n inderdaad, je bent al opd e heflt :)
  donderdag 22 september 2011 @ 12:24:08 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_102256380
Het lijkt wel een rage, want ook ik haak een stuk minder dan voorheen, maar in mijn geval komt het door een tenniselleboog.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 september 2011 @ 12:26:04 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_102256460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb ik ook, maar verveelde me dus maar aan het breien geslagen...... ( weet gewoon even niks te haken)

heb weer hele mooie leuke grappige dingen voorbij zien komen ^O^
Hmm misschien moet ik breien ook maar weer eens oppakken, ter afwisseling.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:47:53 #8
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102257032
haha nieuwe rage: MINDER HAKEN. wie doet er mee... eh niet mee!

ik niet hoor, ik blijf haken leuk vinden. maar ik moet wel even wat dingen afmaken voor ik me weer op iets nieuws mag storten.

nog even mijn willow-blokken in de herhaling. wat lijkt jullie mooier: aan elkaar slipstitchen aan de achterkant of ze juist 'bovenop' aan elkaar haken (met datzelfde gebroken witte garen) zodat er een ribbel ontstaat..?

in de haak.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:49:14 #9
112545 Muck
pi_102257071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hmm misschien moet ik breien ook maar weer eens oppakken, ter afwisseling.
ik heb de laatste tijd wel een boel sjaals en een paar baretten gebreid :)
  donderdag 22 september 2011 @ 12:51:20 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_102257128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef trui het volgende:
haha nieuwe rage: MINDER HAKEN. wie doet er mee... eh niet mee!

ik niet hoor, ik blijf haken leuk vinden. maar ik moet wel even wat dingen afmaken voor ik me weer op iets nieuws mag storten.

nog even mijn willow-blokken in de herhaling. wat lijkt jullie mooier: aan elkaar slipstitchen aan de achterkant of ze juist 'bovenop' aan elkaar haken (met datzelfde gebroken witte garen) zodat er een ribbel ontstaat..?

[ afbeelding ]
Ik vind zo'n ribbel wel leuk moet ik zeggen, maakt het toch wat aparter dan de standaard slipstitch.
pi_102257227
Ik ga hier nog steeds voor de omslagsjaal in stokjes en dat lukt aardig...ding gaat wel heel licht worden en dan bedoel ik niet qua kleur (wit) :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102257919
Mooie blocken, leuk lid van de SP-clan (ziet er netjes uit), konijntje is ook erg goed gelukt! En verder dus veel mensen met een haak-dip, ach, komt wel weer als de koude, lange avonden beginnen!;)

Hier veel zin in haken en duizend en 1 plannen, maar nog erg weinig tijd. Ben nu begonnen met een shawl, maar dat gaat nog niet zo snel. Volgens het patroon heb ik deel 1 af, maar omdat ik een kleinere naald en dunnere wol gebruik, wil ik dat deel eerst nog een stuk groter maken. Dan staan er nog meer slofjes, mutsen en sjaals op de planning! Ben daarnaast ook nog een kraamcadeau in elkaar aan het naaien, maar dat schiet ook niet erg op.

Ohja, dat moeite hebben met niet meerderen komt me bekend voor. Had ik met het mutsje ook, aan het eind had ik door dat ik het gewoon iets minder precies moet doen soms! Wat ik wel jammer vond is dat in het patroon alles op 1 plek werd gemeerderd, waardoor er toch een soort streep in is gekomen. Goede leer voor de volgende keer!
  donderdag 22 september 2011 @ 13:18:38 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102257956
welke sjaal bedoel je trovey? heb je een patroon?
in de haak.
pi_102258098
Die blokken zijn mooi, trui.

En ik heb ook een haakbreak geloof ik. _O- Wel het boekje Granny Squares haken besteld, ben benieuwd.
pi_102258751
Ik heb meer een langzaamhaakfase :P Ik ga stug door maar soms maar een paar rondes per dag.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:02:31 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102259352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik vind zo'n ribbel wel leuk moet ik zeggen, maakt het toch wat aparter dan de standaard slipstitch.
ik ga 't eens proberen. waar ik ook over twijfel is of de dikte van de tussenkleur dan wel breed genoeg is, dus of ik niet nog een tweede rij om elk blok heen zou moeten maken voor ze aan elkaar te zetten. keuzes, keuzes. :')
in de haak.
pi_102259633
blokken achterkant.

Hier ben ik met een konijntje bezig en wat mutsen ^^

zal soon eens wat posten qua foto's ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_102261714

basket weaving gedaan tussendoor ^^

Leuk om mutsen te maken uit het bolletje O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_102261757

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Dottey op 22-09-2011 15:46:37 ]
pi_102263063
Thanks voor alle complimentjes! :)

Vrolijke blokken zo bij elkaar Trui! Wordt vast heel mooi!
Leuke mutsen Dottey!

Hier ook absoluut geen last van een haakdip, eerder te veel te doen en te weinig tijd! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_102263516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef BrainTeaser het volgende:
Thanks voor alle complimentjes! :)

Vrolijke blokken zo bij elkaar Trui! Wordt vast heel mooi!
Leuke mutsen Dottey!

Hier ook absoluut geen last van een haakdip, eerder te veel te doen en te weinig tijd! ;)
dank je :D
pi_102263859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef trui het volgende:
welke sjaal bedoel je trovey? heb je een patroon?
Geen enkel patroon, gewoon uit de losse hand een hele lange rechthoek haken met wellicht wat versiering eromheen...een zogenaamd "haken zoals het je uitkomt" patroon. :')
Net nog wel even 3 bolletjes wol (scheerwol)en een haaknaald weten te scoren bij de Kringloop...ach haaknaalden heb je nooit genoeg...althans ik niet want ik verlies ze constant in huis. :@ :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 22 september 2011 @ 16:39:03 #23
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102264008
wat zijn jullie weer allemaal goed bezig (op diegene die een haakdip hebben na dan :P)......Leuke mutsjes Dottey.

Ik denk dat ik mijn fout in mijn poef gevonden heb.....ik moet sluiten met een hv, maar daarvoor doe ik nog gewoon 2 stokjes en dan een hv...ik heb nu het vermoede dat het laatste stokje een hv moet zijn ofzo...want nu zie je het verschil tussen de nieuwe rondes heel goed..en volgens mij is dat niet de bedoeling. Ach ja...onthouden voor de volgende keer dan maar ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 22 september 2011 @ 17:17:12 #24
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_102265518
Meldt zich weer na lange tijd =) ik had beetje een haakpauze ( ook al ja ), als ik het te lang doe krijg ik last van mijn pols =(

*fotoupdate*

Een hello kitty voor mijn nichtje van 11 over het gezichtje ben ik niet helemaal tevreden over.

Totoro =).

Een konijnen stelletje <3

de foto's zijn een beetje te groot zie ik wil iemand ze verkleinen ?
Ik ben nu bezig met een Koosje en er ligt nog een carebear die af moet
Maar stiekem toch meer een lurker.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:44:26 #25
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102266537
Trui waarvoor maak ej de Willowblocks??

Leuke mutsen Dottey! :D

Stampertje die konijntjes zijn echt cute!!! :D helemaal zo samen op dat blad :D
tortorro en hello kitty zijn ook leuk maar de konijntjes winnen het :D
pi_102266676
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:17 schreef StampertjeX het volgende:
Meldt zich weer na lange tijd =) ik had beetje een haakpauze ( ook al ja ), als ik het te lang doe krijg ik last van mijn pols =(

*fotoupdate*
[ afbeelding ]
Een hello kitty voor mijn nichtje van 11 over het gezichtje ben ik niet helemaal tevreden over.
[ afbeelding ]
Totoro =).
[ afbeelding ]
Een konijnen stelletje <3

de foto's zijn een beetje te groot zie ik wil iemand ze verkleinen ?
Ik ben nu bezig met een Koosje en er ligt nog een carebear die af moet
Die konijntje <3 waar zijn die van? Heb je daar een patroontje van? zo cute! O+

foto's verkleinen .. je kunt ook [img=250]..[/img] doen
  donderdag 22 september 2011 @ 17:49:43 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102266714
inderdaad die konijntjes zijn heel leuk zo samen stampertje! :)

mooie mutsen (en foto's) dottey!

esseEi, het stomme is dat ik nog steeds niet zeker weet wat ik van de willow blokken ga maken. inmiddels heb ik de keuze wel al enigszins weten terug te brengen tot (waarschijnlijk) een van de volgende twee opties: of een dekentje voor m'n dochter, of ik ga er een vierkante hocker (van 70x70) mee bekleden.
in de haak.
pi_102266810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef trui het volgende:
inderdaad die konijntjes zijn heel leuk zo samen stampertje! :)

mooie mutsen (en foto's) dottey!

esseEi, het stomme is dat ik nog steeds niet zeker weet wat ik van de willow blokken ga maken. inmiddels heb ik de keuze wel al enigszins weten terug te brengen tot (waarschijnlijk) een van de volgende twee opties: of een dekentje voor m'n dochter, of ik ga er een vierkante hocker (van 70x70) mee bekleden.
dankje :@
hocker bekleden ook leuk!
  donderdag 22 september 2011 @ 18:00:05 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102267039
jij van de korte zinnen he! ;)

ik vrees een beetje dat 't voor de hocker toch TE bont wordt.
in de haak.
pi_102267101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef trui het volgende:
jij van de korte zinnen he! ;)

ik vrees een beetje dat 't voor de hocker toch TE bont wordt.
Ik zou hem denk ik bovenop met gekleurde blokken doen en de zijkanten in een egale kleur. De korte zinnen heeft geheel te maken met Fok! Sinds de nieuwe versie (al een tijdje dus) is typen bijna niet te doen in een berichtje. De helft van de letters neemt hij steeds niet mee. Dus ik houd mijn zinnen maar kort en bondig :* :9
pi_102273046
Dat konijnen stelletje is echt schattig! O+

Vind de blokken erg leuk voor een dekentje, hocker kan ook als het toch bij je interieur past.

Dottey: wat maak je leuke mutsen zeg! Ik zit een week te klooien over 1 en het lijkt wel als jij ze zo uit je mouw schud.. _O_

Ik wilde net even foto's uploaden, maar de laptop is opeens z'n USB ingangen 'kwijt'. Van 't weekend dan maar ff via de PC. Ik ga gauw weer verder met de shawl, heb de meiden eindelijk een keer allebei tegelijk in slaap vandaag! (de vraag is alleen altijd voor hoelang.. ;) )
pi_102273142
@trui: in mijn queue op ravelry staan wat dingen over hoe je vierkanten aan elkaar maakt onder het tabje how to attach ik geloof dat dit een linkje naar die pagina is

Kijk nou ik heb gewoon een design op ravelry staan!!!!!!!!!!!!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_102274121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dat konijnen stelletje is echt schattig! O+

Vind de blokken erg leuk voor een dekentje, hocker kan ook als het toch bij je interieur past.

Dottey: wat maak je leuke mutsen zeg! Ik zit een week te klooien over 1 en het lijkt wel als jij ze zo uit je mouw schud.. _O_

Ik wilde net even foto's uploaden, maar de laptop is opeens z'n USB ingangen 'kwijt'. Van 't weekend dan maar ff via de PC. Ik ga gauw weer verder met de shawl, heb de meiden eindelijk een keer allebei tegelijk in slaap vandaag! (de vraag is alleen altijd voor hoelang.. ;) )
gewoon haken en zien hoe het gaat werkt prima hoor :D
Gaat lekker vlot en zoals je wilt.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:55:07 #34
112545 Muck
pi_102274516
Oh trui, je blokken O+ _O_

Ik heb van wol die ik al jaren in huis heb, maar waarvan ik echt niet wist wat ik ermee moest een love knot scarf gemaakt. Wie het patroon poste weet ik niet meer, maar het is erg leuk om te doen :D

pi_102277299
Dat ziet er erg leuk uit Muck!
pi_102278113
Wat leuk zo! :)

De grannies van mijn 'Elke dag een granny-project.' :) Foto is wazig. :'). Denk dat er cremekleurige blokken in 1 kleur tussen komen, omdat het anders wel erg bont wordt.
pi_102292056
Wat lief die konijntjes! En een haakpauze heb ik ook wel vaker. Nu weer even niet, ik ben bezig met een omslagsjaal, maar dat is meer een tussendoorproject. Lekker zonder na te denken of te puzzelen voor de tv kunnen haken.
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:09:21 #38
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102292345
herfstblad, lekker vrolijk! en waar ga je ze voor gebruiken, die grannies?

muck, leuk! is het niet lastig, die 'love knot'?
in de haak.
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:21:45 #39
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102292671
Je sjaal is idd leuk Muck...

Ik ben nogsteeds aan het twijfelen of ik ook zo'n sjaal zal maken....maar ben bang dat het me te hard gaat kriebelen....en dat hij niet warm genoeg is door de vele gaten...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_102294029
Hmpf ik denk niet dat ik genoeg roze zal hebben voor mijn konijn.. Straks even gaan zien of ik het nog vind, heb het gekocht in de Veritas maar aangezien deze het katoen uit hun rekken halen door de winter, weet ik niet of ik het zal vinden. En ik heb het zo dringend nodig, stom stom!
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:55:19 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102295538
stefanie, ken je deze winkel al? oh wacht, ik zie nu dat 't in NL is, ik dacht juist te hebben gezien dat dat een Belgische winkel was. Nou ja, misschien toch wel aardig om te laten staan als tip, lekker veel kleurtjes. O+ alleen de verzendkosten zijn relatief hoog, maar verder ziet het er mooi uit vind ik. geen idee of het prettig garen is.
in de haak.
pi_102296969
zo als je even niet hier bent is er ineens weer een nieuw topic..der zijn weer mooie dingen gemaakt.
heb inmiddels al weer vanalles af..
maar ben nog al druk met werk..en heb inmiddels een leuk amigurumi forum gevonden.
dus zal hier minder kijken en plaatsen.
het gaat me hier snel en vind het jammer dat je later niet makkelijk iets terug kan vinden.
voor die gene die het leuk vinden ik heb een blog gemaakt
http://handmadebyjolanda.blogspot.com/
misschien zijn er onder jullie ook wel bloggers..

nou veel haak plezier weer allemaal en fijn weekend.
pi_102297534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef jochoc het volgende:
zo als je even niet hier bent is er ineens weer een nieuw topic..der zijn weer mooie dingen gemaakt.
heb inmiddels al weer vanalles af..
maar ben nog al druk met werk..en heb inmiddels een leuk amigurumi forum gevonden.
dus zal hier minder kijken en plaatsen.
het gaat me hier snel en vind het jammer dat je later niet makkelijk iets terug kan vinden.
voor die gene die het leuk vinden ik heb een blog gemaakt
http://handmadebyjolanda.blogspot.com/
misschien zijn er onder jullie ook wel bloggers..

nou veel haak plezier weer allemaal en fijn weekend.
jamaaaaaaaaaarrr.. -O- je moet wel zo nu en dan hier zijn!!! je maakt van die leuke dingen! :*
pi_102297850
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:09 schreef trui het volgende:
herfstblad, lekker vrolijk! en waar ga je ze voor gebruiken, die grannies?

muck, leuk! is het niet lastig, die 'love knot'?
Ik denk een deken en misschien nog een sjaal :)
pi_102298801
trui die kende ik nog niet, dank je voor de link! Alleen ben ik al begonnen aan het konijn maar ga ik niet toekomen.. 3 winkels gedaan maar nergens meer te krijgen, bah! Ik zal mijn zoektocht op internet maar eens beginnen..

edit: hmpf 10 euro verzendingskosten voor 1 bolletje wol vind ik wat te veel
pi_102299043
de dochter van een collega van me wilde héél graag een flesje nagellak van me, maar ik vond het ook weer zo wat om het zo te geven, dus heb gisteravond even zitten fröbelen, ik ben eigenlijk wel heel erg content met het resultaat :D

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:56:18 #47
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102303020
Die shawl ziet er tof uit Muck! :D ik zou 'm zelf iets breder gemaakt hebben...maar heb je een patroontje van die steek of iets? :D lijkt me dus gaaf om dat in het heeeel breed te maken, lekker warm maar toch ook luchtig ^^

Herfstblad leuk je granny's ding! :D vrolijke kleuren ^^ Vind je het niet saai, iedere dag dezelfde granny maken?

Mirjam het nagellakje in tasje is zeker een leuk kado! :D schattig!

ik heb via een twitter haakswap mnpakketje binnen gekregen maar moet nog een week wachten tot openen :(
oh en merk dat k weer wat meer energie krijg m(vind dit co-schap leuk, dat scheelt denk ik) dus vanavond maar weer eens aan de haak denk ik zo :D
pi_102306908
Zijn er mensen die ervaring hebben met katten en gehaakte speeltjes?
Het lijkt me zo grappig om wat kleine muisjes ofzo te haken voor bekenden met katten, maar ik kan me voorstellen dat ze de boel helemaal uit elkaar trekken...
Zou dat kwaad kunnen (voor de kat dan he ;) )?
pi_102308735
Oke, misschien een overbodige vraag, en hij zal ook wel al tig keer gesteld zijn,,,
Maar.... waar kan ik het beste mn katoen kopen online?
En welke katoen is nou het beste/mooiste om diertjes mee te haken?
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:27:02 #50
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102319466
daar kan ik echt geen eenduidig antwoord op geven doobsie. er zijn zoveel webshops waar je garen kunt kopen, en wat beter is hangt ook wel af van persoonlijke smaak/voorkeur.

brainteaser, volgens mij kan dat niet zoveel kwaad hoor (en loopt het ook niet altijd meteen zo'n vaart met het kapot maken van zo'n speeltje). mensen doen er ook wel eens kattenkruid in, dat schijnt erg lekker te ruiken voor katten, zodat ze graag met dat speeltje spelen. maar misschien dat 't dan wel eerder stuk gaat, vanwege dat enthousiasmerende geurtje? :)

leuk tasje, mirjam. :)
in de haak.
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:09:11 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102321316
nou, ik beschouw de afrikaanse vlag tas als klaar hoor.

voor & achterkant:

binnenkant:
in de haak.
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:50:02 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102325463
Oooooh die tas!!!!!! ZOOOO Gaaf!!

Herfstblad, ik word erg blij van jouw vierkantjes :D Heerlijke kleurtjes bij elkaar.

En leuk nagellakzakje!

Hier een snel-tussendoorprojectje voor mijn zwager die op zichzelf gaat wonen:
Het moest een beetje mannelijk zijn qua kleur ;)
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:56:41 #53
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102326028
Je tas is tof geworden Trui! :D Vooral de voering en met die 2 vakken hihi :D leuke stofjes!
(en zoals je zelf al zei, dat je neit zo van die kleurencombi houdt...ik ook niet :@ maar vind m wel heel mooi gemaakt enzo :D:D

hihi en stoere pannenlappen :D

Ik ben gister verder gegaan met Puck, hij heeft nu een lijf en een vleugel :P
  Moderator zaterdag 24 september 2011 @ 09:59:34 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_102326081
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Doobsie het volgende:
Oke, misschien een overbodige vraag, en hij zal ook wel al tig keer gesteld zijn,,,
Maar.... waar kan ik het beste mn katoen kopen online?
En welke katoen is nou het beste/mooiste om diertjes mee te haken?
Ik heb zelf laatst een bestelling geplaatst bij Juf Steek, en daar was ik erg tevreden over. Ik heb daar het pakket met alle kleurtjes Catania besteld, en dat haakt erg lekker met diertjes :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102329630
Leuke tas, trui! Vooral die voering O+

En ik gebruik zelf Catania katoen en Bravo acryl voor mijn diertjes. :) Ik koop het bij de hobbywinkel 500 m verderop, dus nooit online :P. En heel soms gebruik ik Rio cotton (vergelijkbaar met Catania) en Durable katoen.

Ah, dat aapje uit het nieuwe boekje van Christel Krukkert is leuk!

Het aapje:

Komt van haar hyves: http://amigurumis.hyves.nl/blog/46682043/Nieuw_boek/EWZl/
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:13:57 #56
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102335089
Even snel gemaakt voor de seizoenstafel die ik nog in elkaar moet flansen:

Leuk aapje trouwens, als mijn dochter die ziet kan ik aan de slag :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:35:02 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102335603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:13 schreef Herfstblad het volgende:
Leuke tas, trui! Vooral die voering O+

En ik gebruik zelf Catania katoen en Bravo acryl voor mijn diertjes. :) Ik koop het bij de hobbywinkel 500 m verderop, dus nooit online :P. En heel soms gebruik ik Rio cotton (vergelijkbaar met Catania) en Durable katoen.

Ah, dat aapje uit het nieuwe boekje van Christel Krukkert is leuk!

Het aapje:
[ afbeelding ]

Komt van haar hyves: http://amigurumis.hyves.nl/blog/46682043/Nieuw_boek/EWZl/
Leuk die aap!!! Die tutu! Geweldig! _O_
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102337441
Leuk die paddestoel!
Afrikaanse vlag-tas is ook mooi geworden. Kleuren zijn ook niet mijn ding, maar ik vind het heel knap dat je hem zo gekregen hebt en nog mooi gevoerd ook!
Mannelijke-pannenlappen zijn ook leuk, maak je die van gewoon katoen? (dat gaat goed met de hitte enzo?)
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:54:14 #59
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102339040
@Zouzomaarkunnen, juist katoen is hittebestendig, je moet geen acryl nemen. Wol zou ook kunnen, maar katoen ligt fijner in de hand.

Hier nog even een pompoentje erbij gemaakt. Anders is het seizoenstafel (-hoekje in de kast in mijn geval) met alleen maar vilt en één gehaakt dingetje. Nu zijn er twee gehaakte dingetjes :+ Vind ik toch leuker.

pi_102340099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Tan het volgende:
@Zouzomaarkunnen, juist katoen is hittebestendig, je moet geen acryl nemen. Wol zou ook kunnen, maar katoen ligt fijner in de hand.

Hier nog even een pompoentje erbij gemaakt. Anders is het seizoenstafel (-hoekje in de kast in mijn geval) met alleen maar vilt en één gehaakt dingetje. Nu zijn er twee gehaakte dingetjes :+ Vind ik toch leuker.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk hoekje/kastje zo zeg!!!
pi_102353781
Hallo allemaal! Gister per ongeluk voor het eerst in aanraking gekomen met Zpagetti... Meteen een bol en een haakstok gekocht en nu is mijn doel om een (gedeelte) van een kussensloopje te bouwen. Ik dacht echter dat ik wel makkelijk iets zou moeten kunnen vinden op internet, maar dat is allemaal wel vrij algemeen. Ik heb het idee dat ik een speciale steek nodig heb en niet zoals in het filmpje hierboven (wat overigens wel erg goed en handig is!). Dit is het doel:

Kan iemand mij op weg helpen? Of heb ik iets aan een boekje? Ik heb twee boekjes gezien, maar in een staan meer tasjes enzo en dat is niet echt wat ik nodig heb. Ik wil meer woonaccesoires maken.
pi_102357319
Leuke dingen weer. O+ Hier nog even een tussendoorproject...nieuwe DVD-speler en die moet een hoes hebben en laat ik nou net de dag ervoor drie bolletjes wol hebben gevonden bij de Kringloop in roze/paarse verlooptinten die daar perfect voor is. :P Gaat weer een project "As I go" worden dus gewoon maar even zien wat het gaat worden.
Optimist tot in de kist
pi_102357905
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Tan het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat leuk, een paddestoel staat ook hoog op mijn verlanglijstje! Welk patroon heb je gebruikt?
pi_102358907
Even een snelle update van m'n South Park project:

:)
pi_102359735
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:47 schreef BrainTeaser het volgende:
Even een snelle update van m'n South Park project:

[ afbeelding ]

:)
*;
Optimist tot in de kist
pi_102359768
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal! Gister per ongeluk voor het eerst in aanraking gekomen met Zpagetti... Meteen een bol en een haakstok gekocht en nu is mijn doel om een (gedeelte) van een kussensloopje te bouwen. Ik dacht echter dat ik wel makkelijk iets zou moeten kunnen vinden op internet, maar dat is allemaal wel vrij algemeen. Ik heb het idee dat ik een speciale steek nodig heb en niet zoals in het filmpje hierboven (wat overigens wel erg goed en handig is!). Dit is het doel:

[ afbeelding ]

Kan iemand mij op weg helpen? Of heb ik iets aan een boekje? Ik heb twee boekjes gezien, maar in een staan meer tasjes enzo en dat is niet echt wat ik nodig heb. Ik wil meer woonaccesoires maken.
Is dat niet de ribbelsteek die je verkrijgt als je maar in één lus insteekt (volgens mij de achterste lus maar dat weet ik even niet zeker) bij het haken?
Optimist tot in de kist
pi_102359770
_O- _O- (South Park hoofdjes)

Ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar paddestoel patroon..

Vanmorgen begonnen aan een mutsje voor de jongste, is bijna af. (tussendoor druk met stoepkrijten enzo... :+ ) Wolletje uitgezocht voor een muts voor m'n man (haha, hij vroeg zelf of ik er ook 1 voor hem wilde maken!) en voor slofjes. Heb besloten dat ik de shawl er naast doe, kheb niet zoveel zin om alleen met dat ding bezig te zijn...
pi_102359835
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
_O- _O-

Ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar paddestoel patroon..

Vanmorgen begonnen aan een mutsje voor de jongste, is bijna af. (tussendoor druk met stoepkrijten enzo... :+ ) Wolletje uitgezocht voor een muts voor m'n man (haha, hij vroeg zelf of ik er ook 1 voor hem wilde maken!) en voor slofjes. Heb besloten dat ik de shawl er naast doe, kheb niet zoveel zin om alleen met dat ding bezig te zijn...
Gevaarlijk.... :X :Y)
Optimist tot in de kist
  zondag 25 september 2011 @ 14:25:37 #69
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102360306
@ophelia, ik heb geen patroon gebruikt, gewoon op gevoel meerderen en minderen. Ik ben begonnen bij de steel, maar achteraf bezien had ik misschien beter met het dakje kunnen beginnen. Ik heb onderin de steel een platte steen gedaan zodat hij blijft staan.
pi_102361383
Hallo allemaal, ik lees hier al een poosje mee en bewonder jullie haakwerkjes tot nu in stilte.
Zelf haak ik al een poosje, heb er sinds kort ook een blogje van (wie niet tegenwoordig ;) )

Mijn projectje van gisteren:

Ik haak vooral ami's (heb wat japanse boeken) maar zo af en toe een dekentje of slofjes sla ik ook niet af.

Mijn blogje

Hoop hier nog lang inspiratie op te mogen doen!
pi_102362866
Kan ik iemand blij maken met een berg restjes? Volgens mij is het voor een deel borduurgaren en een deel haakgaren. Het grote blauwe bolletje zit er niet bij, de rest wel. Gratis voor wie het eerst reageert :)

A balanced diet is a cookie in each hand
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 16:00:16 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_102363353
Ik heb wel interesse :o maar weet je zeker dat je er niks voor wilt hebben?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 25 september 2011 @ 16:09:58 #73
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102363650
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef penade het volgende:
Hallo allemaal, ik lees hier al een poosje mee en bewonder jullie haakwerkjes tot nu in stilte.
Zelf haak ik al een poosje, heb er sinds kort ook een blogje van (wie niet tegenwoordig ;) )

Mijn projectje van gisteren:

hoi penade, wat een leuke muts! :D

tan, mooie paddenstoel, en wat slim van die steen onderin. ik ben eerdere paddestoelen altijd bij de hoed begonnen. het lastigste vind ik wel het goed plat terug minderen aan de onderkant van de hoed. het wordt al snel ietwat taps toelopend naar beneden, en dat vind ik minder mooi.

brainteaser, dat gaat de goede kant op met je southpark-viertal!

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 25-09-2011 19:40:04 ]
in de haak.
  zondag 25 september 2011 @ 16:18:59 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102363911
ooi, succes met je zpaghetti-kussen. ik kan zo op 't eerste gezicht niet zien wat voor steek daar gebruikt is. misschien wel gewoon heen en terug vasten? (heb je je al wel in de beginselen / basissteken verdiept?)
maar het zou ook zomaar iets herringbone achtigs kunnen zijn. die steek heb ik bijvoorbeeld voor de fat bottom bag gebruikt en geeft ook een mooie ribbel. zie bijv. hier. maar met zpaghetti ziet 't er vast weer wat anders uit omdat dat zo dik is.

die herringbone half double crochet stitch heb ik in elk geval even voor je opgezocht en gaat als volgt:

Yo, insert hook in next st, yo, draw yarn through st and first loop on hook, yo draw through both loops on hook.

dus als ik 't goed vertaal: draad omslaan, insteken in eerstvolgende steek, draad omslaan, door 1e twee lusjes op de naald halen, weer draad omslaan en dan door de laatste twee lusjes halen.
in de haak.
pi_102370046
Welkom Penade! Leuke muts idd.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Tan het volgende:
@ophelia, ik heb geen patroon gebruikt, gewoon op gevoel meerderen en minderen. Ik ben begonnen bij de steel, maar achteraf bezien had ik misschien beter met het dakje kunnen beginnen. Ik heb onderin de steel een platte steen gedaan zodat hij blijft staan.
Hij is goed gelukt iig, ik denk dat bij het dakje beginnen weer als gevolg had gehad dat de onderkant van het hoedje minder mooi was geworden. (Trui zegt het ook al zie ik) Misschien hoedje en steel in twee delen haken en dan vullen en vastmaken.
*Gaat luiheid aan de kant schuiven en ook maar gewoon eens beginnen ;)
pi_102370743
AAAAAAAAAAAAAHhhhh .. zo t moest er ff uit...
Kennen jullie dat, zo'n dag dat werkelijk niets maar dan ook niets naar je zin gaat?
Het enige wat vandaag ging was haken.. dus ben met mn GS deken verder gegaan.
heb nu 8 rijen van 5 blokken.. hij is nu 76 cm breed en 115 cm lang.
Ik zit te twijfelen of ik nu nog meer blokken zal maken, offff nu ga beginnen met de rand eromheen ??!!

Leuke dingen voorbij zien komen trouwens.. die tas is erg leuk geworden en die muts is ook gaaf!
  zondag 25 september 2011 @ 21:04:13 #77
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102375208
@trui, maar nadeel van bij de steel beginnen is dat het dakje toch niet zo strak wordt, ik vind meerderen makkelijker dan netjes minderen. Misschien inderdaad beide delen apart haken en later vastnaaien.
pi_102375590
Hoi allemaal! Ik kan de laatste tijd de boel hier niet goed bijhouden maar ik haak nog steeds, en heb weer even genoten van jullie projecten! Vooral dat schattige aapje van herfstblad!!! Super!

Heb gister en vandaag eindelijk de tijd gehad om wat fototjes te maken van m'n half granny shawl en een paar amineko's.

Heb ook een flinke berg projectjes waar ik mee bezig ben, nog 2 shawls en 3 maten Amineko's. Ga proberen het topic weer wat beter bij te houden!
  zondag 25 september 2011 @ 21:20:22 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102376199
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef Tan het volgende:
@trui, maar nadeel van bij de steel beginnen is dat het dakje toch niet zo strak wordt, ik vind meerderen makkelijker dan netjes minderen. Misschien inderdaad beide delen apart haken en later vastnaaien.
dat is inderdaad vast de beste optie! :)

oh karin, wat is die half-granny-shawl geweldig gelukt! O+ die wil ik ook nog eens maken. supernetjes hoor! en hoe is 't nu met de arm/schouder? geen last meer?
in de haak.
  zondag 25 september 2011 @ 21:33:09 #80
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102376988
die paddestoel en pompoen zijn leuk! :)

en die AngryBird muts is gaaf! :D:D en heb je dat in 1 dagje gemaakt?? :O

Dat aapje van Christel is ook tof, ben benieuwd naar het nieuwe boekje. Via twitter begreep ik dat nu ook het boekje Bloemen haken van haar in de boekwinkel ligt :O

Karin die shawl is echt tof! :D en leuke amineko's weer!

ik heb trouwens een te mooie winterjas gekocht (oke niet te mooi, gewoon oneindig gaaf, wel te duur ;)) en die heeft een gebreide kraag! :D zit nog te denken over wat voor shawl ik erbij wil...haken denk ik wel, maar moet wel lekker zachte en matchende wol vinden :) (en leuk model)
pi_102377814
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef KarinvdB het volgende:
Hoi allemaal! Ik kan de laatste tijd de boel hier niet goed bijhouden maar ik haak nog steeds, en heb weer even genoten van jullie projecten! Vooral dat schattige aapje van herfstblad!!! Super!

Heb gister en vandaag eindelijk de tijd gehad om wat fototjes te maken van m'n half granny shawl en een paar amineko's.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Heb ook een flinke berg projectjes waar ik mee bezig ben, nog 2 shawls en 3 maten Amineko's. Ga proberen het topic weer wat beter bij te houden!
De rand om die shawl is tof O+ Klopt helemaal zo!
pi_102378147
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:18 schreef trui het volgende:
ooi, succes met je zpaghetti-kussen. ik kan zo op 't eerste gezicht niet zien wat voor steek daar gebruikt is. misschien wel gewoon heen en terug vasten? (heb je je al wel in de beginselen / basissteken verdiept?)
maar het zou ook zomaar iets herringbone achtigs kunnen zijn. die steek heb ik bijvoorbeeld voor de fat bottom bag gebruikt en geeft ook een mooie ribbel. zie bijv. hier. maar met zpaghetti ziet 't er vast weer wat anders uit omdat dat zo dik is.

die herringbone half double crochet stitch heb ik in elk geval even voor je opgezocht en gaat als volgt:

Yo, insert hook in next st, yo, draw yarn through st and first loop on hook, yo draw through both loops on hook.

dus als ik 't goed vertaal: draad omslaan, insteken in eerstvolgende steek, draad omslaan, door 1e twee lusjes op de naald halen, weer draad omslaan en dan door de laatste twee lusjes halen.
Hoi Trui!

Nou, ik ken de lossen en de vasten, maar om nou te zeggen dat ik die prima onder de knie heb. Het gaat een beetje rommelig, het is niet helemaal gelijk zeg maar. In ieder geval bedankt voor je hulp. Ik ga het uitproberen :)
pi_102379043
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef trui het volgende:

oh karin, wat is die half-granny-shawl geweldig gelukt! O+ die wil ik ook nog eens maken. supernetjes hoor! en hoe is 't nu met de arm/schouder? geen last meer?
Thanks :) schouder gaat goed! Helaas is het revalidatietraject voor een schouderoperatie erg lang dus ik ben nog wel even bezig, nog steeds 3x per week fysio, maar ik kan vrijwel alles gewoon doen en ben van m'n oude klachten af, enorme opluchting na 4 jaar ellende. Heb er met haken dan wel weer een heerlijke hobby aan over gehouden :)
  zondag 25 september 2011 @ 22:33:01 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102380932
wie deed ook alweer een 'granny a day'? ik zag een leuk weblog met datzelfde thema, en dan dus wel elke dag een andere granny. heel leuk!

fijn karin, dat 't zo goed gaat. je kunt dus weer gewoon tweehandig haken. ^O^

ooi86, je zult hoe dan ook even moeten verdiepen in heen&terug haken als je zulke kussenhoezen wilt maken, met name in het hoe je omgaat met begin en eind van een toer. misschien handiger om met een wat gewonere maat naald en garen proeflapjes te haken, om de basissteken en dat heen&terug goed onder de knie/in de vingers te krijgen? op youtube zijn tal van handige tutorials te vinden, zie ook linkjes in de OP.
in de haak.
pi_102386263
Die sjaal is mooi! :)

En dat was ik, trui :) Ik ga eens op de blog kijken. Ik ben nu mijn vierkantjes alvast aan elkaar aan het maken en touwtjes wegwerken.
pi_102388558
Die shawl is erg mooi!! (heb je een patroon van dat randje?)

Ben er gister bij mijn shawl achter gekomen dat de termen in US zijn. Dus ik heb stokjes waar vaste horen... :(
Ik ga dus maar verder zelf wat verzinnen om er een mooie shawl van te maken.
pi_102388580
Ik heb gisteren een pannenlap gehaakt! :o Allemaal stokjes, niks bijzonders dus, maar het voelt wel een beetje als een overwinning ofzo :') :@ En ik vond het nog superleuk om te doen ook! Vanavond nummer twee :Y)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  maandag 26 september 2011 @ 10:40:56 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102391082
Prachtige sjaal!
pi_102392522
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 07:56 schreef Lutte het volgende:
Ik heb gisteren een pannenlap gehaakt! :o Allemaal stokjes, niks bijzonders dus, maar het voelt wel een beetje als een overwinning ofzo :') :@ En ik vond het nog superleuk om te doen ook! Vanavond nummer twee :Y)
heb dit gevoel nog steeds als ik weer iets gefabiceerd heb. :@
Pas op.. werkt verslavend! :9
pi_102395463
Pff ik dacht even op een haakforum te gaan kijken voor wat inspiratie. Is mn account gewoon verwijderd, dus ik een nieuwe aangemaakt. Staat er allemaal gezeik dat je je binnen 24 uur voor moet stellen(wtf) en per maand minimaal 2 berichtjes moet plaatsen. Waar slaat dat nou weer op. Ik vind het echt onzin. Maar misschien ligt dat aan mij hoor. Het is niets voor mij om zomaar ergens mee te gaan posten, en qua haakwerk gaat het niet zo snel meer hier, en dan is het verplicht dat je post. En er stonden nog allemaal spelfouten in ook, om het nog een tikkeltje erger te maken.

Dus nu heb ik geen inspiratie. Heb wel wat gehaakt de laatste tijd maar moet nog allemaal in elkaar.

Zie ik nou net dat er een nieuw boekje komt van Christel Krukkert? Ja dus *O*
  maandag 26 september 2011 @ 13:09:38 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102395523
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 07:53 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Die shawl is erg mooi!! (heb je een patroon van dat randje?)

Ben er gister bij mijn shawl achter gekomen dat de termen in US zijn. Dus ik heb stokjes waar vaste horen... :(
Ik ga dus maar verder zelf wat verzinnen om er een mooie shawl van te maken.
als de termen echt in US termen zijn is het juist goed dat je er stokjes van gemaakt hebt. In UK termen is een dc een vaste, in US termen een stokje. misschien is je schrik dus ongegrond. :)
in de haak.
  maandag 26 september 2011 @ 13:11:03 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102395575
whoopdidoo, daar zou ik ook geen trek in hebben, dat soort verplichtingen. bovendien: je hebt ons toch? ;) :Y)
in de haak.
pi_102397950
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef trui het volgende:

[..]

als de termen echt in US termen zijn is het juist goed dat je er stokjes van gemaakt hebt. In UK termen is een dc een vaste, in US termen een stokje. misschien is je schrik dus ongegrond. :)
Oh, gelukkig! (ik vond het er ook wel leuk uit zien) dan even in d OP gaan kijken wat een tr is, want ik moet nu allemaal tr gaan maken. :+

Wel vreemd, het patroon zegt TR maar in dat handige lijstje in de OP staat bij US alleen TRC. Ik ga er maar vanuit dat dat hetzelfde is: dubbel stokje. Lijkt me wel het meest logische.
  maandag 26 september 2011 @ 15:00:58 #94
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102399041
geen idee! staat er geen lijst met gebruikte afkortingen ergens in 't patroon?
in de haak.
pi_102399625
Nee, helaas, alleen dat het US termen zijn.
  maandag 26 september 2011 @ 15:23:57 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102399702
zal dan wel een dubbelstokje zijn inderdaad. :) heb je een plaatje van de sjaal zoals ie moet worden?
in de haak.
pi_102400756
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef trui het volgende:
whoopdidoo, daar zou ik ook geen trek in hebben, dat soort verplichtingen. bovendien: je hebt ons toch? ;) :Y)
Ja jullie blijven natuurlijk de beste :P
Maar het was wel leuk om daar rond te kijken. Vind het echt vaag gedoe, als je zo je gebruikers moet houden.

Ik ben een koosje aan het maken, maar hij valt een beetje groot uit :?
pi_102400952
Oh trouwens he, bij de hema verkopen ze gehaakte kleedjes, gewoon granny squares, wel katoen, maar 45 euro. En ze zijn niet eens mooi gemaakt!
Hmm zo maak je geen reclame voor je werkgever he?
Maar de gehaakte kinderhandschoentjes/sjaals zijn wel heel leuk, maar die kan iedereen hier zelf ook wel :P
pi_102401334
http://crochetkitten.blogspot.com/2010/02/magnificent-mantle.html

Hier staat ie, ik ben nu bij edge, row 2.
Maar op de foto en andere o ravelry lijken het inderdaad dubbele stokjes.

Whoop; raar van dat forum, t fijne aan internet is juist toch dat het vrijblijvend is?! Grote Koos is vast ook leuk!

Oh Trui, ik lees patronen blijkbaar niet echt voor ik begin: lijst met afkortingen staat onderaan.. :P
pi_102401480
Whoop, ik ben het met je eens. Ik zit ook op dat forum en vind het een slechte zaak dat ze zo hun leden willen houden. 2 posts per maand is niet veel, maar vind het vervelend dat ze het je verplichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')