Om aan de voorwaarde veiligheid te voldoen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
WAT ONMOGELIJK
Sinds wanneer heb je stroom nodig voor steenkool?
Waarom is deze voorwaarde gesteld? Veiligheid is niet belangrijk, als er maar eten en bier isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Om aan de voorwaarde veiligheid te voldoen?
Nee tuurlijk niet, dit is alleen geen SC.quote:
Leuk bedacht. Echter, als je een multimeter op stroom (=Ampere) meten zet en in een stopcontact steekt, veroorzaak je een kortsluiting. Stroom meet je in serie met een apparaat en dan meet je wat dat apparaat gebruikt, niet wat je maximaal uit een stopcontact kunt gebruiken. .quote:Op donderdag 22 september 2011 17:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het wordt hier steeds genialer! Maar niemand die ook echt weet hoeveel watt ze uitgeven ? (multimeter mee nemen en ampere meten x 230 is wattage
Hahaha geniale opmeking! Maar, 1 wissel op het spoor en de hele wagon staat in de fik. Of de helft van de gasten zijn verminkt. Heb op training kleine busjes propaan (het gas wat jij bedoeld) laten ontploffen en dat geeft een knal dat alle ramen uit een heel treinstel klapt!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anders aan een gas steengrill een nepstekker maken en een kapje om de vlammen te verbergen.
Om conducteur te worden hoef je niet bepaald het buskruit uitgevonden te hebben. Ze hebben dat vast niet door.
Ik zie je er al mee op het perron staanquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Kun je niet gewoon een loeihete steen meenemen? Zo'n steen blijft wel even warm, zo heb je ook geen stroom nodig
Ben je gek, rauw vlees is goed voor je.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef --werner-- het volgende:
Zolang het vlees maar gaar wordt vind ik het best
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:38 schreef Jac0bus het volgende:
He mods, er was toch ooit forum voor topics als deze? Ludieke acties ofzo? Waarom is die dichtgegaan? Lijkt me wel leuk om al dit soort dingen te verzinnen en uit te voeren met FOK!.
Tuurlijk gaat dit doorquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
Hehe, leuk ideeJammer genoeg is m'n broer net weg
En die is dus erg goed in planningen maken + hij weet waar de wissels liggen, dus ik had dat aan hem kunnen vragen.
Ik zal van de week wel een smsje sturen ofzo, want dit móet gewoon doorgaan.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Anders neemt 1 iemand een brandblusser mee dat àls ze moeilijk gaan doen en gaan zeiken je altijd kunt bewijzen dat je veiligheid hoog in het vaandel hebt
Waarom alleen een brandblusser als je een brandblusser en brandweerman kan hebben?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Anders neemt 1 iemand een brandblusser mee dat àls ze moeilijk gaan doen en gaan zeiken je altijd kunt bewijzen dat je veiligheid hoog in het vaandel hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |