Met aubergines?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tenzij je kruidenboter op de plaat gooit
Dat deed ik een keer in een bowling centrum.
Kwamen er plotseling allemaal indianen tevoorschijn
Neem gewoon BBQ mee met lava stenen ( is steengrill) en een gasfles, problem solved!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat ik als mogelijk bezwaar en nog op te lossen afwerkpunt zie is dat steengrillen een aansluiting op electriciteit vraagt. Er zijn wel treinen die stopcontacten hebben, maar het is zeer de vraag of die voldoende vermogen kunnen geven om de steengrillsteen op temperatuur te houden.
Naar mijn bescheiden mening is een fondue wél te doen, dat kan je immers met een spiritus-brandertje heet houden. Bij de meeste treinen kan er wel een raampje open om de oliewalm naar buiten te laten, dat kan dus geen bezwaar zijn.
Ik zie alleen maar voordelen aan een trein-fondue!
Dan kan je net zo goed naar barbeqeuen met brikettenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt die dingen ook op gas. Al heeft dat weer andere (brandgevaarlijke) nadelen natuurlijk.
Steenkool voor de authentieke BBQ smaak!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar barbeqeuen met briketten
Ja dus let erop wil je?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:49 schreef Oerbeer het volgende:
Trollreacties worden verwijderd en genote.
Ja en dan pakt die trein een wissel...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat ik als mogelijk bezwaar en nog op te lossen afwerkpunt zie is dat steengrillen een aansluiting op electriciteit vraagt. Er zijn wel treinen die stopcontacten hebben, maar het is zeer de vraag of die voldoende vermogen kunnen geven om de steengrillsteen op temperatuur te houden.
Naar mijn bescheiden mening is een fondue wél te doen, dat kan je immers met een spiritus-brandertje heet houden. Bij de meeste treinen kan er wel een raampje open om de oliewalm naar buiten te laten, dat kan dus geen bezwaar zijn.
Ik zie alleen maar voordelen aan een trein-fondue!
Dan moeten er ook mijn-kanaries mee in verband met het risico van koolmonoxide-ontwikkeling.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Steenkool voor de authentieke BBQ smaak!
Jij ziet ook alleen maar problemen he? Ik probeer hier wel een haalbare oplossing aan te bieden voor een geweldig leuk idee he? Zwartkijker!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en dan pakt die trein een wissel...
Dan mag je hopen dat je in de trein richting Beverwijk zit, want dan heb je 3e graads brandwonden door die hete kk zooi
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat je in de trein richting Beverwijk zit, want dan heb je 3e graads brandwonden door die hete kk zooi
Haalbare oplossing, en dan kmo je met een verlengsnoertje naar de bovenleiding en dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dan moeten er ook mijn-kanaries mee in verband met het risico van koolmonoxide-ontwikkeling.
[..]
Jij ziet ook alleen maar problemen he? Ik probeer hier wel een haalbare oplossing aan te bieden voor een geweldig leuk idee he? Zwartkijker!
Maar even ontopic nu. Weet iemand hoeveel spanning er op de bovenleiding staat? Wellicht kan er een verlengsnoertje worden uitgerold naar de stroomafnemer, ik ga er van uit dat de bovenleiding wat zwaarder is afgezekerd dan de individuele stopcontacten in de trein?
Iemand die informatie hierover heeft?
Je was me voor. Misschien zo'n tafel"gril"plaat (weet niet hoe die dingen heten) maar wie weet dat die minder wattage pakken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gourmet stel, maar dan heb je stroom nodig.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je was me voor. Misschien zo'n tafel"gril"plaat (weet niet hoe die dingen heten) maar wie weet dat die minder wattage pakken.
Is op zich een goed alternatief. Maar hoe houden we in de gaten dat we de DME normen niet gillend overschrijden?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Haalbare oplossing, en dan kmo je met een verlengsnoertje naar de bovenleiding en dan?![]()
Wel leuk bedacht. Wat dachten jullie van onderstaande:
[ afbeelding ]
Nee niet gourmet, dat is met pannetjes. Maar zo'n plaat (geen stenen want dan is het steengril ;p)quote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gourmet stel, maar dan heb je stroom nodig.
Gourmet zit een plaat bovenop, dan kun je én eieren in de pannetje en dik vlees bovenop joh!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee niet gourmet, dat is met pannetjes. Maar zo'n plaat (geen stenen want dan is het steengril ;p)
Dat gaat DME = hoeveel een persoon inademt/tot zich krijgt:quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is op zich een goed alternatief. Maar hoe houden we in de gaten dat we de DME normen niet gillend overschrijden?
Zit net te zoeken voor jullie (ik kan toch niet mee, zeeland enzo) Maar gourmet stel neemt nog verreweg het minste wattage af, 1000 watt. Terwijl een tafelgrill (die plaatjes heten dus zo) of steengrill minmaal 2000 watt afnemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gourmet zit een plaat bovenop, dan kun je én eieren in de pannetje en dik vlees bovenop joh!
Of een electrische bbq, die heb ik nog liggenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je was me voor. Misschien zo'n tafel"gril"plaat (weet niet hoe die dingen heten) maar wie weet dat die minder wattage pakken.
Electrische bbq's zij nniet zo goed toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of een electrische bbq, die heb ik nog liggenvan Tefal.
Dat zegt natuurlijk niks over het vermogen dat een stopcontact in de trein kan leverenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op de bovenleiding staat overigens rond de 1500 Volt. Genoeg voor een leuke.steengrill.
Ik heb hem nooit gebruikt, heb hem van mijn oma gekregenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:03 schreef internal het volgende:
[..]
Electrische bbq's zij nniet zo goed toch?we willen wel de beste smaak natuurlijk.
Johquote:Op donderdag 22 september 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks over het vermogen dat een stopcontact in de trein kan leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |