vorige week was de beste man present.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah waar is die kerel eigenlijk? Zal toch niet dood zijn ofzo?
Fuck yeah, iemand moet gewoon als brandweerman komen mét brandblusserquote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom alleen een brandblusser als je een brandblusser en brandweerman kan hebben?
Eventueel in pak (uitgaansuniform of bluspak (is wel warm))
Als ik kan, geen probleemquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Fuck yeah, iemand moet gewoon als brandweerman komen mét brandblusser
Op een serieuze mountainbike is het al pittig, laat staan met een bierfietsquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is zonne energie geen idee ?
Of als de trein hard genoeg rijdt een kleine windmolen uit het raam hangen en gebruik maken van windenergie
Dit idee is misschien nog wel beter dan mijn idee om de Alpe d'uzes te doen op een bierfiets
Nja ik ben er serieus mee bezig geweest: De Alpe d'Huez beklimmen, op een bierfiets! (Idee van SSB) #2quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Op een serieuze mountainbike is het al pittig, laat staan met een bierfiets![]()
![]()
Idee wel briljant tho!
Dat zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ben er serieus mee bezig geweest: De Alpe d'Huez beklimmen, op een bierfiets! (Idee van SSB) #2
Maar kreeg maar geen antwoord van de organisatie, vandaar maar niet verder gegaan met sponsors en een TU te zoeken
Kunnen we het niet combineren ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hallo het gaat hier over steengrillen in de trein ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:17 schreef internal het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren ofzoSteengrillen terwijl we de Alpe d'Huez beklimmen met een bierfiets.
Lees topic danquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe kom je aan stroom dan om je steengrillert aan te sluiten?
Verlengsnoer aanleggen uit de 1e klasse.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik wacht het met spanning af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ben bezig met een oplossing mensen, heb geduld.
Lees anders eens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef internal het volgende:
[..]
Ik wacht het met op spanning af.
Die zag ik niet aankomenquote:
Lees anders eerstquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verlengsnoer aanleggen uit de 1e klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |