quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Que?? Heeft hij een bod van 80.000 euro neer gelegd?
Je mag ook pm/dm
ooooh leuuk! en het wordt ook heerlijk weer om te wandelenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg morgen een rondleiding door het Vondelpark, hoe romantic is dah![]()
![]()
Wel zwaaien als je naar de boot gaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
trustenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
geloof dat het mooi geweest is voor vandaag....
dat kan ik pas echt zeggen als ik iets nieuws hebquote:Op donderdag 22 september 2011 22:40 schreef MissHobje het volgende:
FFTlijkt me wel erg pff, maar aan de andere kant fuck dat!
Leuk! Veel plezier morgenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Lees je post nou nog eens, en dan vooral dat vetgedrukte.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Positief blijven FF, gauw heb je niet meer zo'n lul van een baas
Retteketet AZ
Nog ff schrijven en dan naar bed. Voel me een beetje bleergh. Mis de mensen uit Maastricht (memo) en word strontchagrijnig van al die mannelijke nerds op uni.
Merk wel nu dat ik wat meer met opgeheven hoofd en meer zelfvertrouwen op deze campus loop. Veel verschil met de pre-Maastricht periode. Nog niet waar ik zijn wil, maar we komen d'r wel.
/avondboek
Slaap lekker en succes morgenochtend bij het UWV!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
goedzo steer! en trusten! ik ga ook mn ogen dichtdoen, 8u gaat de wekker.
Howdiequote:
Oei!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen, niet wakker haha. haren geborsteld, pak pluk haar uit mn borstel.. gooi ik mn borstel ipv pluk haar in de prullenbakfiets ik richting uwv, voel ik brillendoos in mn tas terwijl ik toch echt lenzen al had ingedaan... blijk ik ook mn bril op te hebben
hopelijk ben ik zo helder. spannend Krak, je onderzoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |