Ja, wat een onaangenaam sujet toch.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag me wel eens af hoe mensen zoals J. met zichzelf kunnen leven
wat is een sujetquote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wat een onaangenaam sujet toch.
Maar zijn ze nu in Australie?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
over 10 min eindelijk eten, honger. zeker na MasterChef
Wat een heerlijk ouderwets woord, sujet.quote:
quote:Je hebt gezocht op het woord: sujet.
su·jet [suuzjet] het; o -ten verachtelijk iem; schoft
Wat heeft deze meneer voor letters steer?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag me wel eens af hoe mensen zoals J. met zichzelf kunnen leven
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, ik dacht laten we het maar over een positieve boeg gooien, want het is natuurlijk knap klotuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xxTJ , they are evilquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft deze meneer voor letters steer?
[..]
Ja, ik dacht laten we het maar over een positieve boeg gooien, want het is natuurlijk knap klotuh
! P en golferquote:
Jij ook al!quote:
Dat kan nooooit, LieLie is lief!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nee hoor, LieLie is dat ook
Maar T's zijn vaker mannen.
xx= ISquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al!
Zijn xxTJ's altijd mannen?
Sydney..waren ze eerst ergens anders dan? ze hebben vandaag n masterclass gekregen van de Griekse mama van een jurylid en maakte heerlijke moussakaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar zijn ze nu in Australie?. Ben zelf al door het seizoen heen.
wat een net woord voor die betekenis..veels te netjes vind ikquote:
Ging erom bij welke aflevering ze warenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sydney..waren ze eerst ergens anders dan? ze hebben vandaag n masterclass gekregen van de Griekse mama van een jurylid en maakte heerlijke moussaka
o nou die masterclassaflevering dusquote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging erom bij welke aflevering ze waren.
quote:
Ik weet nog steeds niet wat Sonos is maar je bent er blij meequote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef borisz het volgende:
xx= IS.
Oh en ik om nog even positief te blijven. Ben zeer tevreden met de aanschaf van de Sonos S3. Kan tenminste weer een beetje normaal op mijn kamer radio luisteren zonder ruis en ook normaal muziek draaien
Zo mooi in het echtquote:
http://sonos.com/quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat Sonos is maar je bent er blij mee
geen idee maar zou het graag eens willen zienquote:
voel je je weer wat beter?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Sarabi het volgende:
voor FFT
Verder ben ik vooral moe & stil
Ja, bij mij en er is niets om je zorgen over te maken (nou ja, niet meer dan voorheen dus).quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef TAV74 het volgende:
Heeft Krakke zich al gemeld vandaag?
Ah, ok dat laatste wilde ik even horenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, bij mij en er is niets om je zorgen over te maken (nou ja, niet meer dan voorheen dus).
Ja, voel me op het moment wel weer goedquote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee maar zou het graag eens willen zien
[..]
voel je je weer wat beter?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, bij mij en er is niets om je zorgen over te maken (nou ja, niet meer dan voorheen dus).
aah als je kunt hardlopen gaat het vast weer beter, gelukkig maar. en hardlopen maakt je hoofd leegquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, voel me op het moment wel weer goed
Gisteren was het ook gewoon een mentaal dipje
Heb net hardgelopen dus voel me fysiek moe maar verder weer gewoon normaal
Wat moest die spec dan van haarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I live upstairs from you, guess you've seen me beforequote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
My name is Loeca, i live on the second floor...
Goedzo & herkenbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Infoavond ging goed, moest opletten dat ik niet alles vertelde en mijn collega het woord niet liet nemen![]()
maar het was leuk, leuke ouders ook
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Que?? Heeft hij een bod van 80.000 euro neer gelegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MasterChef Australië kijken en recensie lezen van B&G. Was net misselijk maar gaat nu beter dus zo ook wat eten.
Je mag ook pm/dm
* Boris valt van stoel. Is er dan niets meer zeker?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
Morgen met de draagvleugelboot van IJmuiden naar Amsterdam en dan naar Vondelpark en misschien nog een museumpje bezoeken.
Enne...het moet niet gekker worden, maar ik heb een OV-chipkaart aangeschaft voor die 4 of 5x per jaar dat ik met het OV ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |