abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 14:51:27 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102260847
Cooki, ik zie ook niks raars hoor :N
En als je vent het verder goed doet, hoef je je geen zorgen te maken hoor!

Wauw, Flip ook al bijna 2 :o

Fijn dat Amy geen logo meer hoeft *O*

Orea, met recht een speklap! :D
3 kilo zwaarder dan mijn binkie en dat allemaal op jouw melk O+

Davinia, dit was de eerste keer dat ik hem alleen buiten liet spelen. Voorheen waren we dan ook altijd zelf in de tuin (onderhoud of gewoon lekker zitten). Het was echter zulk lekker weer maar ik kan niet fatsoenlijk een ommetje maken met hem. Dus ik ben met hem achter buiten gegaan, zijn loopfiets buiten gezet en na een paar minuten heb ik gezegd dat mama naar binnen ging en dat hij verder kon spelen en dat hij maar op de deur moest kloppen als hij naar binnen wilde :D
Niet dat ie snapte maar hij vond het blijkbaar wel prima buiten en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen en dan reageer ik meteen zodat hij begrijpt dat hij zo duidelijk kan maken als hij mij nodig heeft.
En voor de rest kan er niet heel veel mis gaan ;)

Wat leuk dat jouw grietje het ook zo goed doet O+
pi_102262555
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld! O+

En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt :o

Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijn O+ Hij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102263273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld! O+

En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt :o

Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijn O+ Hij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel. ^O^
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats en inderdaad eerst motoriek, daarna praten. Er begint nu steeds meer (duidelijk) uit te komen...
Wel begrijpt ze heeeeeel goed wat wij bedoelen... niet dat ze bepaalde vragen of orders opvolgt (NEEEEEHEEEEE) maar ze weet wel wat we zeggen :')

Asy, super dat Harry zo lekker kan buiten spelen.

En wat een boel jarigen komende week... t is weer leegloop hier :+
pi_102264588
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Asyniur het volgende:
... en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen .....

ow Asy, dat buitenspelen klinkt zo stoer! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt :*
percies dat ja ... :@

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef pessie het volgende:
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!

Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
ga ik doen *)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats
Oeh, misschien blijkt maandag ook wel dat Lucas klein/fijn is... maar echt: als je die curve ziet, en dan naar Lucas kijkt.... . 8)7 .. maar goed.... ik wacht netjes af... :Y
pi_102264761
Cooki, ik hoop voor jou op zo'n curve:

(zie de schans na het laatste bezoek... )
pi_102265065
Ha Lijnloos, dat is een mooie/lieve wens *O* , dank je! O+
De curve van Minke is idd voor een deel herkenbaar , hopelijk vanaf maandag ook de helling...
We gaan voor de schans, hihaa ~O>
pi_102265711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef Orea het volgende:
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu :)
Ik heb drie billenschuivers gehad. De oudste liep met 25 maanden. Tot die tijd alles op zijn billen, als een razende roeland kwam hij overal zo. Wel veel draagwerk voor mij maar verder geen probleem.
Een maand na zijn tweede verjaardag ging hij staan en liep hij weg.

Nummer twee hetzelfde maar dan met 20 maanden.

Leah nu ook weer (hoe is het mogelijk) en ook met 20 maanden. Ze loopt nu als een kievit.

Alledrie wel heel snel praten.
Leah praat ook erg goed. Hele zinnen en prima verstaanbaar.

En ook een spekkie hier. Ik heb 5 oktober pas een afspraak (sinds7 maanden want de laatste was met 14 maanden) maar ze weegt in ieder geval 12,5 kilo met een lengte van 86 cm schat ik zo.
pi_102268781
Dat stelt gerust Lily, met jouw knapperds is het ook heel goed gekomen :)

Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al :) :*

Ik heb gewoon een dametje dat erg gek is op eten (maar dat heeft ze niet van een vreemde ;) papa is lang en erg stevig en houdt ook erg van eten :Y) )

Ik ben een beetje :o ik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door :o en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen :o en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen :'( zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na :o
  donderdag 22 september 2011 @ 19:15:26 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102269708
Fijn toch Orea! Bijkbaar heeft ze er niet zoveellast van.
Wij houden ook van (veel) eten dus over een paar jaar zal Harry ook wel wat zwaarder zijn ;)

Mooi Minke! :Y Een fijn kind, net als Rienk en Harry.

Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?

Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig :D
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten ;) ).

pi_102270458
Ik zag weer een hoop mooie curven voorbij komen. En kindjes die lekker hun eigen ontwikkeling kiezen ^O^

Yaro zegt sinds gisteren alsjeblieft. Uiteraard toen ik het ging filmen was het een stuk minder duidelijk. Maar toch even pronken. Hij kwam me zijn puzzelstukjes brengen en zei dan alsjeblieft.

[ Bericht 0% gewijzigd door As1981 op 22-09-2011 19:39:09 ]
pi_102270509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Orea het volgende:

Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al :) :*
.....
Ik ben een beetje :o ik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door :o en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen :o en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen :'( zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na :o
Ha Orea, straks heeft ze een mond vol! Gaat hard zo! *)
Ja, maandag weet ik meer ... Lucas ziet er zeker niet slecht uit :s)

quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?
Nou.. dan... moet ik een maar een paar keer aan de waslijn hangen ... :|W
Nee, je hebt gelijk, geen man overboord, maar .. ja ..eh.. ik voel me nu gewoon een beetje -O- over...
maar bovenal is hij mijn wonderboy hoor .. O+ *;
quote:
Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig :D
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten ;) ).
Harry's curves: ja, is ook zo: ieder kind zijn eigen curve ;)
"met de rug tegen de muur": dat klinkt bruut :D / maar ja: doe ns.. en svp meld hier :7
  donderdag 22 september 2011 @ 20:42:08 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102273793
Noortje is ook geen zware dame, de laatste keer bij 14 maand 9.420 kilo. Denk dat ze nu de tien wel raakt maar bij 12,5 maanden was ze 9.400 dus in die korte tijd maar weinig aangekomen.
  donderdag 22 september 2011 @ 21:11:03 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102275501
Yaro, wat goed joh!

Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten ;)
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin :X
pi_102276218
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:

Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten ;)
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin :X
Is goed! hier ligt ie ook in bed, ga m morgen toch ook stiekem maar eens meten, denk ik :D :Y)
Mijn "tiener" vindt dat idd al een prima vooruitzicht: dat ie groter wordt dan z'n mama *;

Yaro: knapperd! O+
pi_102276851
Ohhhh Isabeau, wat een avond zeg!.... Waarom heb ik zoooo het vermoeden dat Oona net zo'n avonden gaat verzorgen hier?! Tiny Tempa ;)

As... Wat een geweldig filmpje!!

Oona heeft verschillende keren meegedaan met onderzoeken van het babytaallab.. Ze doen daar verschillende onderzoeken naar taalontwikkeling bij kinderen... Ze heeft meegedaan in een onderzoek over het opnemen en weer vergeten van chinees klinkende klanken (heel jong kunnen ze die opnemen, maar na een maand of 8 verliezen ze dat vermogen)..... en doet mee aan een onderzoek rondom taalontwikkeling bij kinderen met een ouder die dislexie (potver3 waarom is dat woord zo lastig).... Ik ben dus zo dislekties als een draaideur..

Vandaag kreeg ik toevallig een vragenlijst rondom woorden en gebaren die Oona tot nu toe kent, begrijpt en gebruikt... Erg leuk om in te vullen...
Motorisch misschien niet de aller-vlotste... maar communicatie gaat enorm snel..

(Ik heb ook gewerkt op een school voor kids met communicatieproblemen... dus doe ongemerkt denk ik ook wel wat extra met communcatie richting Oona)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102277276
Klinkt intressant die onderzoeken naar taalontwikkeling. Zeker als je ook in die richting werkt. Is het gewoon puur om hen te helpen of heb je / Oona er ook niets aan?

En bedankt voor de reacties op het filmpje O+
pi_102277853
Volgens mij kreeg elke baby in utrecht een uitnodiging...heb toen gereageerd omdat ik het zelfd dus interessant vind. Krijg de reiskosten terug en Oona krijgt bij elke keer dat we langs komen een kleinigheidje... Kartonboekje, badspeeltje... zulke dingen... Ben nu 3x geweest...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102278181
Oke, wel leuk inderdaad als je er zelf ook mee bezig bent. En als het je verder niets kost is het ook een kleine moeite inderdaad.
Ik ben daar ook altijd wel van.
pi_102287061
*O* Lente van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag! *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:54:39 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102288404
Lente! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Mooie dag gewenst met veel kadootjes!
pi_102288743
*O* Lente: gefeliciflapstaart met je 2e verjaardag, een hele fijne dag gewenst *O*

Ssserpente: proficiat met je O+ peuterdame! O+
pi_102288811
Lucas doet hier op dit moment O+ Evie en Jonathan O+ na: hij slaapt uit *O*
ik ga nu maar weer even kijken :@ want zo laat is ie nog noooooit wakker geworden :W
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:36:38 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102288854
Lente, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van.

En Cooki? Doet ie het nog? ;)
pi_102288902
gefeliciteerd lente *O*
veel plezier vandaag en vergeet niet je ouders ook te feliciteren :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102289183
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:36 schreef Asyniur het volgende:
En Cooki? Doet ie het nog? ;)
>:) hij was met een autootje aan het spelen O+ (hoe dat nou in zijn bed komt :? maar goed...)
en idd ... ik ging kijken of ie het nog deed :|W herkenbaar? :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')