quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Zal morgen even een MP3 van de uitznding maken.
Hoe laat was Diaan ongeveer op de radio?
Wat had je precies gestuurd en wat vroegen ze?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
Die TT![]()
Tja ik had smsje gestuurd en toen belden ze heel snel... En of ik het ook op de radio wilde vertellen.
Dat zei ik vroeger ook toen ik nog colleges had. Ik viel ook letterlijk aan mijn bureau in slaap terwijl ik aan het studeren was. Maar het kan dus anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
Helaas is de vermoeidheid bij mij wat heftiger, zo erg dat ik niet eens fulltime zou kunnen werken, dan stort ik gewoon inEn wellicht is 's middags niet tukken inderdaad wel beter ja maar ik heb het helaas echt nodig.
Hmm, er zijn wel mensen die zo'n soort syndroom hebben, maar het is allemaal wat vaag.quote:Ik heb laatst eens zitten lezen over het Chronisch Vermoeidheid Syndroom en ik heb er best wat symptomen van. Met name dat ik nooit bijgeslapen ben en ik lang last heb van een periode waarin ik slaap tekort ben gekomen.
Mooiste concert in Rome, tekst van lied op trouwkaart en in trouwzaal...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat had je precies gestuurd en wat vroegen ze?
Ik werd ook heel snel gebeld
OK, dan kan ik het morgen wel terugvinden...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik was rond 23:10 op de radio denk ik. Misschien iets later... Eerst was er iemand voor mij.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer zouden we Radio LaBla krijgen?
Of 'Wie weet waar Wyccie wever woont'quote:
Als ik geen wekker zet dan slaap ik 12 uur per nacht, dat is toch niet normaal? Sowieso ben ik echt altijd moe, of ik nou veel heb geslapen of niet. Wakker worden is ook echt een hel. Het is niet zomaar een beetje moe, het is moeilijk uit te leggen. En niet tukken heb ik ook wel geprobeerd maar het maakt allemaal toch niks uit eigenlijk...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook toen ik nog colleges had. Ik viel ook letterlijk aan mijn bureau in slaap terwijl ik aan het studeren was. Maar het kan dus anders.
Fulltime werken is misschien te hoog gegrepen, maar bijvoorbeeld wel gewoon 5 dagen, van 9 tot 3 of zo. In ieder geval geen onderbreking, anders ga je op die ene dag bijslapen en heb je nog geen structuur.
[..]
Hmm, er zijn wel mensen die zo'n soort syndroom hebben, maar het is allemaal wat vaag.
En daarbij, dat niet goed bijslapen en lang last hebben is ook best logisch als je al een B12-tekort hebt en een slecht ritme.
Ik ben er nooit zo'n fan van om jezelf zo'n etiket op te plakken en er daar maar naar leven omdat je eenmaal zoiets hebt. Je kunt er ook actief iets mee/tegen doen, anders kom je ook geen steek verder. Dus hup, niet meer tukken. Kun je best.
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of 'Wie weet waar Wyccie wever woont'
Ik heb de hele dag de radio aanstaan. In de keuken of op m'n werk. Zonder vind ik erg stil...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.
De enige beetjes radio die ik hoor is wanneer mijn wekker afgaat en dan nog hoor ik de radio nauwelijks omdat er een 'toet toet toet' doorheen schalt.
Gelijk Google aangeslingerd om te kijken of ik dat topic kon vinden. Het antwoord daarop is nee, maar dit topic staat al wel in de resultatenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.
De enige beetjes radio die ik hoor is wanneer mijn wekker afgaat en dan nog hoor ik de radio nauwelijks omdat er een 'toet toet toet' doorheen schalt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En met het woord bosbessenderrie zijn wij zometeen het enige resultaat
Ik snap wat je bedoelt, want ik heb het ook allemaal gehad. Alleen zet ik nooit niet de wekker, omdat ik het zonde van mijn tijd vind als ik op zondag pas om 3 uur wakker word.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef MaJo het volgende:
Als ik geen wekker zet dan slaap ik 12 uur per nacht, dat is toch niet normaal? Sowieso ben ik echt altijd moe, of ik nou veel heb geslapen of niet. Wakker worden is ook echt een hel. Het is niet zomaar een beetje moe, het is moeilijk uit te leggen. En niet tukken heb ik ook wel geprobeerd maar het maakt allemaal toch niks uit eigenlijk...
Mooi zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelijk Google aangeslingerd om te kijken of ik dat topic kon vinden. Het antwoord daarop is nee,
Op dit moment als je geen fysiek toetsenbord wil een Samsung Galaxy S2. Wil je wel een fysiek toetsenbord, dan een HTC Desire Z.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Samsung of HTC? of iets anders?
Ik heb hem ook, ben er best tevreden over. Alleen de update naar 2.3 was wat minder, dus ik ga binnenkort custom firmware erop gooien. Als er nog 2.2 op zit als je er eentje koopt, houden zoquote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef TradeMarkie het volgende:
uit principe wil ik geen iPhone
en dat zou dan de HTC desire Z worden volgens mij
Uit principe?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef TradeMarkie het volgende:
uit principe wil ik geen iPhone
en dat zou dan de HTC desire Z worden volgens mij
Ja, ik vind Apple mooi en goed werkend spul, maar veel te duurquote:Op donderdag 22 september 2011 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uit principe?Peace heeft er één en nu wil ik ook!
Waarom wil jij er dan ook een?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uit principe?Peace heeft er één en nu wil ik ook!
uit principequote:
Tja, het is wel simpelweg de beste gsm op dit momentquote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en de S2 moet ik meer dan 100 euro bijbetalen, daar koop ik liever servies voor
Ja zoiets dacht ik ook alquote:
De HTC Sensation is ook een goede kanshebber dacht ikquote:Op donderdag 22 september 2011 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, het is wel simpelweg de beste gsm op dit moment.
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
Nou lekker dan... De cursus is verplaatst en mijn inschrijving is blijkbaar niet goed aangekomen dus ik ben nu voor niets in waddinxveen
Da's een goede tweede inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De HTC Sensation is ook een goede kanshebber dacht ik
Ik ben op de goede locatie maar de cursus is verplaatst naar oktoberquote:
ben je lekker mee danquote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben op de goede locatie maar de cursus is verplaatst naar oktober
Ik heb ook een MP3 speler van een paar tientjes ipv een iPod, geen moment over getwijfeld.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik vind Apple mooi en goed werkend spul, maar veel te duur
Het is idd wel duur... maar ik heb 4 jaar een zeer goedkope telefoon gehad en mag nu van mezelf een iPhone.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik vind Apple mooi en goed werkend spul, maar veel te duur
Weekje wachten dan maar... Hebben ze goede hotels in Waddinxveen?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dan is het wel makkelijk jaquote:Op donderdag 22 september 2011 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is idd wel duur... maar ik heb 4 jaar een zeer goedkope telefoon gehad en mag nu van mezelf een iPhone.
Bart, ik vind het een hele fijne telefoon en daarbij hebben we ook een iPad en kan "alles" via iTunes zo op de iPhone. De iPhone kan dan ook op ons dockingstation.
maar ook rond de 100 euro...quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De HTC Sensation is ook een goede kanshebber dacht ik
ben het met Bart eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Op dit moment als je geen fysiek toetsenbord wil een Samsung Galaxy S2. Wil je wel een fysiek toetsenbord, dan een HTC Desire Z.
Wegens de capaciteit van de iPod Classic (160Gb) ben ik vorig jaar in de USA toch maar gezwicht voor dat ding.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb ook een MP3 speler van een paar tientjes ipv een iPod, geen moment over getwijfeld.
Zonde, je had nog op bed kunnen liggenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
Overgens ben ik ook van het bijslapen
quote:
Etenstijd 's middag's of 's avondsquote:Op donderdag 22 september 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zonde, je had nog op bed kunnen liggen
Overgens ben ik ook van het bijslapen en uitslapen. Als ik de wekker niet zet word ik standaard pas rond etenstijd wakker
Maar heb je er dan ook 160 Gb op staan? Ik heb gewoon niet het geduld om mijn complete collectie op mijn MP3 speler te gooien, dus met 8 of 16 Gb kom ik ruimschoots toequote:Op donderdag 22 september 2011 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Wegens de capaciteit van de iPod Classic (160Gb) ben ik vorig jaar in de USA toch maar gezwicht voor dat ding.
Koffie drinken en taart eten?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef Etcetera het volgende:
Zo, 2 belangrijkste klussen voor vandaag al gedaan
Geen taart vandaagquote:
Best welquote:
Het ontbijt, de bruch, de lunch slaan we wel over. Meteen die shoarmaquote:Op donderdag 22 september 2011 09:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etenstijd 's middag's of 's avonds
toch niet op zondag he?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef Etcetera het volgende:
E. is dit weekend jarigdus dan kan ik eindelijk m'n cadeaus geven - ben heel benieuwd
Zonder om die over te slaan, zijn allemaal valide argumenten om nog meer shoarma te eten.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het ontbijt, de bruch, de lunch slaan we wel over. Meteen die shoarma
Omdat je laatst iets zei over dat we dezelfde opmerkingen makenquote:
Het begint wel eng te worden moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat je laatst iets zei over dat we dezelfde opmerkingen maken
Heet ie niet toevallig M. en jij S.
Maar vertel, wat heb je voor me gekocht?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het begint wel eng te worden moet ik zeggen
zo geheim dat we het zelf niet wetenquote:
niet in de letterlijke zin van het woord. Werk jij in de reclame?quote:
Niet in de letterlijke zin van het woordquote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet in de letterlijke zin van het woord. Werk jij in de reclame?
Dan hebben wij geen relatie in de letterlijke zin van het woordquote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet in de letterlijke zin van het woord
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
dat wilde ik net gaan vragen, eindigt het op een zeven?
ook nogquote:
jaquote:
is die binnen nu en een week ook jarig?quote:
Het broertje? Neequote:Op donderdag 22 september 2011 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is die binnen nu en een week ook jarig?
He, jammerquote:
Nee, er zijn gelukkig wel degelijk verschillenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal niet, dat zou gewoon te eng zijn![]()
Je ouders, beginnen hun namen met J. en A.?
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, er zijn gelukkig wel degelijk verschillen
Jawel, maar we zijn allebei gelukkig in onze relatie [/cliche]quote:Op donderdag 22 september 2011 11:01 schreef Bart het volgende:
Hoezo gelukkig? Vinden jullie elkaar niet aardig?
Ben jij Etcie's secret loverquote:
Niks geheim aan.quote:
Momenteel staat er ongeveer 120Gb op en ik ben nog bezig met converteren van een hoop CD's.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar heb je er dan ook 160 Gb op staan? Ik heb gewoon niet het geduld om mijn complete collectie op mijn MP3 speler te gooien, dus met 8 of 16 Gb kom ik ruimschoots toe
iK ZOU GEEN DOKTER WORDEN, MAAR EEN BLAUWE JURK EN EN GLAZEN BOL AANSCHAFFEN...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word dokter denk ik. Zondag tijdens de voetbal viel een teamgenoot uit, ik dacht dat hij een klaplong had. Krijg ik nu een sms dat ie net uit het ziekenhuis komt, inderdaad een klaplong
Voor mij wel, ben nog maar een newbie hier hequote:
Wie weetquote:
Dan heb je de foto's dus ook niet gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor mij wel, ben nog maar een newbie hier he.
Stuur ze eens snel door C4quote:Op donderdag 22 september 2011 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's dus ook niet gezien?
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie weetvoor zover ik weet post mijn vriend hier niet
Nee...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik hier al reclame gemaakt voor de webshop waar ik mee bezig ben?
Nee! Dat was eenmalig en dienen niet doorgestuurd te wordenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee! Dat was eenmalig en dienen niet doorgestuurd te worden
Fijn dat ik op jou kan vertrouwenquote:
Tof dat je ze achter de schermen hebt geplaatstquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Tof dat je ze achter de schermen hebt geplaatst.
Dat zou ik nooit doen! En gelukkig weet MaJo dat ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Tof dat je ze achter de schermen hebt geplaatst.
Da's kut Etcie....quote:Op donderdag 22 september 2011 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Sollicitatie afwijzing, terwijl het telefoongesprek leuk was. Bellen is niet heilig blijkbaar, toch jammer
Gelukkigquote:Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen! En gelukkig weet MaJo dat ook.
Zondequote:Op donderdag 22 september 2011 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Sollicitatie afwijzing, terwijl het telefoongesprek leuk was. Bellen is niet heilig blijkbaar, toch jammer
Dat weet ik!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen! En gelukkig weet MaJo dat ook.
Triestquote:Op donderdag 22 september 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Goed zo jongens, verneuk je eigen geliefde stadje maar
Vier ton schade Stedelijk bij huldiging Ajax
http://www.nu.nl/binnenla(...)-huldiging-ajax.html
Tettenfoto's zijn altijd goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier nog wel die tettenfotos in mij PM zitten. Iemand interesse?
Hoezo? Denk je dat ik daar op terug kom?quote:
En bewijzen met een fantastisch paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En bewijzen met een fantastisch paar.[braafste jongetje van den klas modus]dat mag niet van de modsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/braafste jongetje van den klas modus]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
ik zou solliciteren bij forum@fok.nlquote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[braafste jongetje van den klas modus]dat mag niet van de mods[/braafste jongetje van den klas modus]
Haalt 'ie ze toch weg?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[braafste jongetje van den klas modus]dat mag niet van de mods[/braafste jongetje van den klas modus]
Ik snapte al niet waarom ik daar geen updates meer van kreegquote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Bart het volgende:
Het is jammer dat je geen abonnement hebt hoor Nem, in ABO loopt pas een goed tettentopic. En daarnaast ook nog een billentopic en een lesbotopic
.
Nou is het Stedelijk natuurlijk niet de stad.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Goed zo jongens, verneuk je eigen geliefde stadje maar
Vier ton schade Stedelijk bij huldiging Ajax
http://www.nu.nl/binnenla(...)-huldiging-ajax.html
Geen idee, zie nog geen welkomsttopic voor jequote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik plaats ook nog wel eens topicreports
ben ik nu aangenomen?
Hoe kan je daar dan updates van krijgen? Je hebt toch nooit een abo gehadquote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom ik daar geen updates meer van kreeg
-edit- alhoewel, van een tettentopic was ik niet lid...
Heb je voor dat soort onderwerpen dan een abo nodig?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Bart het volgende:
Het is jammer dat je geen abonnement hebt hoor Nem, in ABO loopt pas een goed tettentopic. En daarnaast ook nog een billentopic en een lesbotopic
.
Nee hoor. Toegang KPD is voldoende.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je voor dat soort onderwerpen dan een abo nodig?
Nee, die heb ik om banners uit te schakelen. Maar het is een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je voor dat soort onderwerpen dan een abo nodig?
Daar is veel te veel troep. In de topics in ABO is enkel kwaliteitquote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toegang KPD is voldoende.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar is veel te veel troep. In de topics in ABO is enkel kwaliteit.
Ik denk dat gewoon een internetaansluiting wel genoeg is...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toegang KPD is voldoende.
Stedelijk wordt toch gesponsord door de stad? Kost de stad dus geld.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is het Stedelijk natuurlijk niet de stad.
En aan een 'verbouwd' Stedelijk is ook niet veel verloren...
Graagquote:Maar ik begrijp je punt.
Ik zeg: Foto's op schermen in de stad tonen van de aanstichters...
Niet dan?quote:
Die topics stonden voorheen gewoon los op het forum voor zover ik weet. Het billen topic in ieder geval en de vrijdag ltt ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan je daar dan updates van krijgen? Je hebt toch nooit een abo gehad
Ik zie nooit banners. En als ik ze ergens zie, dan zie ik ze nog niet(net als dat ik de vliegtuigen hier naast mijn huis niet meer hoor). Dus ik ga echt geen abo nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, die heb ik om banners uit te schakelen. Maar het is een leuke bijkomstigheid.
In KPD staat inderdaad niet veel boeiends...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar is veel te veel troep. In de topics in ABO is enkel kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet naakt, je ziet technisch gezien geen tepels
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Neuh, de foto's van MaJo zijn daar niet te vinden.quote:
Check je PM.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van MaJo zijn daar niet te vinden.
Daarom: Platgooien dat gedrocht!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stedelijk wordt toch gesponsord door de stad? Kost de stad dus geld.
Voorheen had je van die usertopics waarin users zich letterlijk en figuurlijk bloot gaven.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die topics stonden voorheen gewoon los op het forum voor zover ik weet. Het billen topic in ieder geval en de vrijdag ltt ook.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom: Platgooien dat gedrocht!!
Sexy en Gewaagd bedoel je? Dat was wel mooi jaquote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen had je van die usertopics waarin users zich letterlijk en figuurlijk bloot gaven.
Zaten leuke/mooie users tussen...
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:32 schreef Bart het volgende:
Zonde. Maar volgende keer beter toch?
Mjah, niks aan te doen. Maar ik ga gewoon verderquote:
omdat we heel lief zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens weinig meer van ADO-supporters de laatste paar jaar...
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, niks aan te doen. Maar ik ga gewoon verderen heb nog steeds het positieve gevoel van gisteren
![]()
Dat slaat in eerste instantie al nergens op...tegen Feyenoorders al helemįįl nietquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
omdat we heel lief zijn
Op de snelweg vorig jaar met feyenoord uit is de laatste keer geweest volgens mij (ff het gezeik van het roepen van joden buiten beschouwing gelaten, want dat slaat nergens op imho)
Mooi zoquote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mjah, niks aan te doen. Maar ik ga gewoon verderen heb nog steeds het positieve gevoel van gisteren
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik weet niet meer hoe die topics heetten, zaten volgens mij in B&H.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sexy en Gewaagd bedoel je? Dat was wel mooi ja
In KPD heb je ook nog zo'n topic, maar dat is wat ordinairder...
Staan tussen spoilers dus je hoeft niet te kijken. Jij hebt ze toch ook?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer Etc, maar je hebt de juiste spirit. Komt vast goed.
Al die borsten...
We? Calex = Midden Noord harde kern?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
omdat we heel lief zijn
Op de snelweg vorig jaar met feyenoord uit is de laatste keer geweest volgens mij (ff het gezeik van het roepen van joden buiten beschouwing gelaten, want dat slaat nergens op imho)
quote:"Tiny bits of genetic material, called microRNAs, can make their way from the food you eat into your blood stream, and change how your genes are expressed, according to a new study. A team of Chinese scientists found tiny bits of white rice microRNA floating around in people's blood after a meal. When they looked at what was happening on a cellular level, they found that the microRNAs were changing gene expression, decreasing levels of a receptor that filters out LDL (bad) cholesterol. When the scientists gave mice both rice and a chemical to block the microRNAs, their levels of that receptor returned to normal---showing that the microRNAs weren't just swimming through the blood stream, but acting on genes in the animals' cells."
Klopt, maar een file veroorzaken vind ik niet zo heel erg.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat slaat in eerste instantie al nergens op...tegen Feyenoorders al helemįįl niet
Het Stedelijk mooi?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik zal even je neefje spelen: zonde! Ik vind het een mooi gebouw
Saamhorigheidsgevoelquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We? Calex = Midden Noord harde kern?
Beauty is in the eye of the beholerquote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Stedelijk mooi?
Nee, niet van buiten en zeker niet van binnen.
Godzijdank wel...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholer
Ben wel een hagenees, maar wel een met opvoeding.quote:
Oh absoluutquote:
Ik ben er geen voorstander van, zal het zelf nooit roepen, maar erger me er ook niet aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat hele jodengeroep bij voetbal zo onzinnigNet als het strooien met ziektes en weet ik veel wat. Maar dat geldt ook voor het dagelijks leven.
Aan de andere kant: ik zeg nog wel eens tiefus, dus da's ook wel hypocriet
Ben vrouw, dus aagje.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staan tussen spoilers dus je hoeft niet te kijken. Jij hebt ze toch ook?
Van mij mag je wel mannenbillen posten hoor. Maar dan wel in spoilers
Ik zal vanmiddag het fragment er even uit halen en als MP3 uploaden...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hier is het terug te luisteren: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/45157711#ondemand.45157711 ik kan het alleen niet verderspoelen, dus moet eerst 15 minuten luisteren.
Je kunt precies zien wanneer peaceman meeleestquote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar mannenbillen.
.
Aids bekt niet lekker..kanker wel. Dat heeft kracht. Dus ja, ik gebruik het zoals het genoemd wordt: als krachttermquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh absoluutmaar er zijn betere manier dan schelden met kanker denk ik. Of aids.
Het heeft nogal een negerzoenen gehalte...en dat was nog nep ook...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van, zal het zelf nooit roepen, maar erger me er ook niet aan.
Ajax en de gemeente Amsterdam zijn nu voor de rechter gedaagd door één of andere stichting BAN, omdat ze niets tegen de joden-spreekkoren vanaf de tribune doen.
Hoe simpel ben je dan als organisatie?
Superquote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag het fragment er even uit halen en als MP3 uploaden...
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Je kunt precies zien wanneer peaceman meeleest
Die zijn de clubs aan het afgaan volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van, zal het zelf nooit roepen, maar erger me er ook niet aan.
Ajax en de gemeente Amsterdam zijn nu voor de rechter gedaagd door één of andere stichting BAN, omdat ze niets tegen de joden-spreekkoren vanaf de tribune doen.
Hoe simpel ben je dan als organisatie?
Waar het allemaal mee begon in 1979 (gok ik qua jaartal):quote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die zijn de clubs aan het afgaan volgens mij.
Altijd weer die kut utrechtersquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar het allemaal mee begon in 1979 (gok ik qua jaartal):
[ afbeelding ]
FC Utrecht suporters op de Diemerdijk richting het Ajax stadion
[ afbeelding ]
FC Utrecht in De Meer
Als reactie daarop:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een randgevalletje Bart. Wat doen jullie hiermee?Ik vind het primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet naakt, je ziet technisch gezien geen tepels.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
En deze is ook lastig te beoordelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gaan te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van MaJo zijn daar niet te vinden..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
En voor MM:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #81 voor de sexy foksters, en http://forum.fok.nl/topic/1706728 voor de wat explicietere foto's van foksters.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Juistem, dat waren ze!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Bart het volgende:
En voor MM:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #81 voor de sexy foksters, en http://forum.fok.nl/topic/1706728 voor de wat explicietere foto's van foksters.
Ze bestaan dus nog...
Die 2e kan ik niet zien, geen abo hier en welbewust!!![]()
Die 2de staat in KPD. Kun je gratis en voor niks toegang voor aanvragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juistem, dat waren ze!!
Ze bestaan dus nog...
Die 2e kan ik niet zien, geen abo hier en welbewust!!"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Wat ik al zei: Een gewone internetaansluiting is voldoende om dat soort zaken te kunnen zien.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 2de staat in KPD. Kun je gratis en voor niks toegang voor aanvragen.
Maar wat ik grappig van [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd vind is dat je daar ziet dat men niet preuts wil overkomen, maar dat men dat vaak toch wel is...
Hoog aaibaarheidsgehalte, zeg maar...![]()
Mist ouder dan 18 jaar en langer dan een maand lid op FOK!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 2de staat in KPD. Kun je gratis en voor niks toegang voor aanvragen..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Cobra, ben je nu nog 3Fm aan het luisteren? Gerard Ekdom heeft net 2 uur lang "Denk aan Henk" gemaakt net.![]()
Nu ga ik over naar KXradio. Rob Stenders.
Make love, not war ☮![]()
3FM doet het hier nog steeds niet goed...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, ben je nu nog 3Fm aan het luisteren? Gerard Ekdom heeft net 2 uur lang "Denk aan Henk" gemaakt net.![]()
Die hoor ik binnenort wel als ik naar Japan ga.quote:Nu ga ik over naar KXradio. Rob Stenders.![]()
Ben podcasts van KX aan het verzamelen voor tijdens die reis...![]()
Wat mij doet bedenken dat ik over een maand in Japan zit.![]()
Aardbevingen, tsunami's en weder dienende uiteraard...![]()
Te ver? Maar je ziet geen tepels...en dat was de voorwaarde toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
[..]
Die gaan te ver.
[..].
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Japan, naakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit wel voor de dames?![]()
Yep, was weer schitterend.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Denk aan Henk heb ik vroeger echt ZO VAAK geluisterd
Nieuwe FOK!policy geldt ook voor MENquote:Op donderdag 22 september 2011 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te ver? Maar je ziet geen tepels...en dat was de voorwaarde toch?
Maar het is ontzettend grijs hoor. Of het te ver gaat of niet is afhankelijk van: topic, forum, mod, context, tijdstip, zeewatertemperatuur, percentage nerds op Tweakers.net, geur van maanstof en aantal keren dat Rutte vandaag een scheet heeft gelaten.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Z'n huidige programa op KX radio 'Henkcyclopedie' moet je dan ook eens luisteren.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Denk aan Henk heb ik vroeger echt ZO VAAK geluisterd
Precies hetzelfde, een hoop gemopper en gekanker en Henk's visie op bepaalde zaken, waarbij de tranen vaak over mijn wangen lopen van het lachen...
http://podcast.kxradio.nl(...)nkcyclopedie&dj=Henk Westbroek&show=Henkcyclopedie![]()
Oeh, dat ga ik checkenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n huidige programa op KX radio 'Henkcyclopedie' moet je dan ook eens luisteren.
Precies hetzelfde, een hoop gemopper en gekanker en Henk's visie op bepaalde zaken, waarbij de tranen vaak over mijn wangen lopen van het lachen...
http://podcast.kxradio.nl(...)nkcyclopedie&dj=Henk Westbroek&show=Henkcyclopedie
De kont van Angela Merkel mag ook niet meer?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nieuwe FOK!policy geldt ook voor MEN
Maar het is ontzettend grijs hoor. Of het te ver gaat of niet is afhankelijk van: topic, forum, mod, context, tijdstip, zeewatertemperatuur, percentage nerds op Tweakers.net, geur van maanstof en aantal keren dat Rutte vandaag een scheet heeft gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kont van Angela Merkel mag ook niet meer?Godzijdank zijn dat soort beelden hier nu eindelijk voorbij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders kan ik nog een foto zoeken van Merkel tijdens een operabezoek...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank zijn dat soort beelden hier nu eindelijk voorbij..![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kont van Angela Merkel mag ook niet meer?Nee, die mogen zeker niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Japan, naakt:Vreselijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit wel voor de dames?Make love, not war ☮![]()
Ow die heb ik ook nog niet geluisterd. Ga ik nog even een keer doen. Leuk! En ik luisterde het vroeger ook heel vaak inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n huidige programa op KX radio 'Henkcyclopedie' moet je dan ook eens luisteren.
http://podcast.kxradio.nl(...)nkcyclopedie&dj=Henk Westbroek&show=HenkcyclopedieMake love, not war ☮![]()
Ook die heb ik verzameld van KX.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook nog niet geluisterd. Ga ik nog even een keer doen. Leuk! En ik luisterde het vroeger ook heel vaak inderdaad.
Net als die van Fred Siebelink en Adje Bouman.![]()
Leuk. Wel handig hoor die podcasts.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die heb ik verzameld van KX.
Net als die van Fred Siebelink en Adje Bouman.Make love, not war ☮![]()
Heb nu 322 uur op mijn iPod staan en ik luister ze ook in de auto.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk. Wel handig hoor die podcasts.
Ideaal!![]()
![]()
Ron Brandsteder met sterallures..het moet toch niet gekker wordenquote:AMSTERDAM - Dat de Bananasplit-grap met Ron Brandsteder mislukt is, komt omdat de presentator woedend werd nadat een vrouw niet wist wie hij was. Dat onthult Frans Bauer donderdag op Radio 538.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Zeker niet na dit:quote:Op donderdag 22 september 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ron Brandsteder met sterallures..het moet toch niet gekker worden
[..]
![]()
"Meet je hartslag..of nog leuker...met de hartslag van de ander" met een Nederlandse Barry White stem. Daar MOET ik een dubbele betekenis achter zoekenquote:
'We hebben geen idee, maar we zijn er wel tegen'quote:Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
"vandaag overwegend sluierbevolking"
http://www.henkeningrid.org/
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
En maar goed ook. Naast jouw pm stonden er nog 2 die ik nog niet gelezen had.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Charley(Sheen), I loved you in Platoon. You marriage to Denise Richards was kinda like her Vietnam. She was constantly afraid of getting killed by Charlie- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Wilder tegen Rutte: "Doe zelluf toch eens normaal man"
Is dat een echte quote?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Wilder tegen Rutte: "Doe zelluf toch eens normaal man"![]()
Yupquote:
Zojuist live op TV.
Ging zoiets als:
Wilders - Doe toch normaal
Rutte - Nee, doet u toch normaal
en een paar tellen later:
Wilders - Doe zelluf toch eens normaal man
Je ziet het vast wel op TV verschijnen.
Verbeet greep uiteindelijk ook wel in.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Zojuist live op TV.
Ging zoiets als:
Verbeet greep uiteindelijk ook wel in.![]()
Ben benieuwd hoe lang ze elkaar noodgedwongen lief blijven vinden...![]()
wilders
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Diaan over het stoppen van R.E.M. op 3FM gisteren...
Wat mij betreft schieten ze elkaar af met een AK-47. De dode krijgt een zeemansgraf, de overlevende mag Troy Davis achterna.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe lang ze elkaar noodgedwongen lief blijven vinden...![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Diaan over het stoppen van R.E.M. op 3FM gisteren...
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
hiLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
vodafone, in nederland. AT&T hier. (helaas)Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
die heb ik ook wel eens gehad, prima te doen.
vandaag had ik toevallig deze
Dat breekt zo lekker de week...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
Review van de dag:
[ afbeelding ]
Boven verwachting goed te eten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Zojuist live op TV.
Ging zoiets als:
Verbeet greep uiteindelijk ook wel in.![]()
!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik baal echt wel dat ik alles gemist heb de afgelopen twee dagen. En op m'n werk staat in de pauze de tv wel aan, maar zonder geluid en met ondertitels is het toch niet zo tof om te volgen.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik probeer er nu een stuk over te schrijven maar het lukt niet echt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb misschien wel een plot: Rutte en Wilders in een gladiatorenarena die een strijd op leven en dood uitvechten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik probeer er nu een stuk over te schrijven maar het lukt niet echt
Niet eens zo heel erg surrealistisch...![]()
Trek een vergelijking met kleuters en je zit aardig in de buurt geloof ik
With four other people
And aliens![]()
Caramel popcorn plakt te erg
With four other people
And aliens![]()
Was ik ook niet echt van plan. Had beter weer Skittles mee kunnen nemen
With four other people
And aliens![]()
ziek naar huisnu lig ik in bed nog vóór jullie...
Live from Chicago
Een lekje in de cv hier thuis, dus dat zou ik vanavond 'even' verhelpen.
Inmiddels is het lek gedicht, maar die radiator doet het voorlopig even niet![]()
ik had niet de koppelingen in de voorraad die ze hier 16 jaar geleden hebben gebruikt, dus ik heb de boel maar afgedopt, dan draait het iig weer.Don't ask me what I think of you
dankuquote:Live from Chicago
Dat ook natuurlijk PS, je ligt er nog eerder in dan IARLquote:
Don't ask me what I think of you
i knowquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk PS, je ligt er nog eerder in dan IARLmaar thanks
Live from Chicago
altijd leuk, kleine klusjes...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Een lekje in de cv hier thuis, dus dat zou ik vanavond 'even' verhelpen.
Inmiddels is het lek gedicht, maar die radiator doet het voorlopig even niet![]()
ik had niet de koppelingen in de voorraad die ze hier 16 jaar geleden hebben gebruikt, dus ik heb de boel maar afgedopt, dan draait het iig weer.
en beterschap PS
Ik durf niet meer te postenquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ben ik nu de enige die dit best een enge gedachte vind dit te delen met een rete commercieel bedrijf en waar ik verder niet de gevolgen van kan overzienquote:Facebook zit niet stil: binnenkort vertrouw je ze je hele levensloop toe
door Peter Zantingh
Facebook ontvouwt vanavond de plannen voor een ingrijpende metamorfose. Belangrijkste verandering: het sociale netwerk moet een tijdlijn voor je totale levensloop worden. Dit filmpje legt uit hoe dat gaat.
Door alles wat je toevertrouwt aan Facebook – statusupdates, foto’s, filmpjes, spelletjes, muziek, vrienden, werk, relaties, etc. – op één chronologische lijn te zetten, ontstaat vanzelf een multimediaal dagboek van je leven. Da’s het idee, tenminste, want Facebook Timeline zit nog in de pijplijn.
Ja hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er naast podiumangst ook postangst?En writers block
Op zich is het idee heel goed, zo'n multimediaal levensdagboek. Maar dat het via Facebook gaat en op internet geslingerd wordt, lijkt mij ook eng.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik nu de enige die dit best een enge gedachte vind dit te delen met een rete commercieel bedrijf en waar ik verder niet de gevolgen van kan overzien![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dit best een enge gedachte vind dit te delen met een rete commercieel bedrijf en waar ik verder niet de gevolgen van kan overzienNee. Als dit doorgaat, mag ik hopen op een uitzet-optie
With four other people
And aliens![]()
Ik heb geen account en nooit gehad ook, dat werktquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee. Als dit doorgaat, mag ik hopen op een uitzet-optie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik heb heel lang geen account gehad, maar vind het toch best tof om zo met vrienden/bekenden te kunnen kletsenDat doen ze goed
With four other people
And aliens![]()
Vlak voor het einde van dit topic wil ik nog even lof uiten voor keyboardshortcuts. Zeker als je op een laptop aan het tikken bent
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Thnx!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Diaan over het stoppen van R.E.M. op 3FM gisteren...![]()
Het is raar om jezelf terug te horen.
PS beterschap!Make love, not war ☮![]()
![]()
Diaan, wat een leuk interview!!Dank voor het delen van de mp3 MM!
Oh en WG, de burger met spinazie en kaas is ook goed te doen
Je moet die dingen als vleeseter niet zien als 'een soort stukje vlees maar dan anders', maar gewoon als een lekker extraatje naast je eten, en dan zijn ze inderdaad best lekker![]()
![]()
Ik heb net de uitzending van Ekdom nog een keer beluisterd. Wat een held.
Dankje!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan, wat een leuk interview!!Dank voor het delen van de mp3 MM!
Oh en WG, de burger met spinazie en kaas is ook goed te doen
Je moet die dingen als vleeseter niet zien als 'een soort stukje vlees maar dan anders', maar gewoon als een lekker extraatje naast je eten, en dan zijn ze inderdaad best lekkerMake love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: