90% doet het wel?quote:1 op de 10 mannen onthaart zich niet
Ontharen is een belangrijk onderdeel van lichaamsverzorging. Slechts 1% van de vrouwen onthaart zich nooit. Mannen daarentegen houden het allemaal wat minder netjes bij; 1 op de 10 van de ondervraagde mannen gaf aan zich nooit te ontharen.
Waxen van lichaamshaar is voor mannen en vrouwen tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Dat blijkt uit onderzoek van The Wax Bar. Een waxbehandeling ondergaan vinden veel mensen een beetje spannend. Zo zijn vrouwen vooral bang dat zij tijdens een behandeling vervelende lichaamsgeurtjes hebben (30%). Een kwart van de ondervraagde dames geeft aan dat zij het vervelend vindt als de wax-professional hun (deels) naakte lichaam ziet. Mannen zijn vooral bang om te gillen of huilen van de pijn, meer dan een kwart geeft aan dit vooruitzicht behoorlijk gênant te vinden.
Sexy BN'er
Waxen wordt een stuk leuker als dit wordt gedaan door een sexy BN'er. Meer dan de helft van de mannen zou zich wel eens door Yolanthe Sneijder-Cabau of Lieke van Lexmond willen laten waxen. Dames ondergaan het liefst een waxbehandeling uitgevoerd door Jan Kooijman (25%), gevolgd door Arie Boomsma (22%). De ondervraagden willen daarentegen absoluut níet dat hun baas of bazin bij een waxbehandeling aanwezig is. Vrouwen komen daarnaast ook liever niet hun schoonmoeder tegen in een wax bar.
Lekker glad
Over het algemeen is de bedpartner van Nederlandse mannen en vrouwen glad gewaxt of geschoren. Hoewel een kwart van de mannen aangeeft dat hun bedpartner de schaamstreek weleens wat vaker mag laten waxen. De Brazilian Wax, een waxbehandeling voor de schaamstreek, neemt in populariteit toe. Bijna driekwart van de ondervraagden is dan ook bekend met de 'Brazilian'. Toch denkt nog 17% dat dit een wax is die extra warm wordt gemaakt, zodat deze beter werkt. Ongeveer 12% denkt dat een Brazilian Wax een speciale wax is afkomstig uit Brazilië.
Heeft wel een klein beetje wc-eend-gehalte, dit *kuch* onderzoek...quote:Waxen van lichaamshaar is voor mannen en vrouwen tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Dat blijkt uit onderzoek van The Wax Bar.
Ze zoeken van de wax bar waarschijnlijk een reactie als "oh als 90% het doet ben ik waarschijnlijk raar, laat ik ook naar de wax bar gaan". Doorzichtige onzin wmb.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef SemperSenseo het volgende:
Ontharen en waxen is voor mannen tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld???? Wat voor onzinverhaal is dit?
Reclametopic, slotje. Of is hier toestemming voor gegeven?quote:Dat blijkt uit onderzoek van The Wax Bar.
Tja ik scheer mijn baard regelmatig weg, dus als ze dat met ontharen bedoelenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, in de TT staat onthaart, dus niet alleen maar waxen
Wel een beetje jammer dat het AD zich leent voor dit soort advertorials: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aart-zich-niet.dhtml .quote:
Dit dusquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een man die zich waxt? Dat kan ik mij niet zo goed voorstellen.
Leg mij die conclusie eens uit? Volgens jou ontharen homo's zich niet? Lijkt mij juist van wel, aangezien over het algemeen homo's drukker bezig zijn met hun uiterlijk.quote:
AD begint een beetje op de telegraaf te lijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat het AD zich leent voor dit soort advertorials: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aart-zich-niet.dhtml .
Dat zegt hij toch.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Leg mij die conclusie eens uit? Volgens jou ontharen homo's zich niet? Lijkt mij juist van wel, aangezien over het algemeen homo's drukker bezig zijn met hun uiterlijk.
Dit dus. Ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:00 schreef rakotto het volgende:
Wtf.Mannen die zich ontharen?
Trimmen ok, maar waxen?
Lees de topic titel nog eens goedquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Leg mij die conclusie eens uit? Volgens jou ontharen homo's zich niet? Lijkt mij juist van wel, aangezien over het algemeen homo's drukker bezig zijn met hun uiterlijk.
Inderdaad. Sinds er bij mij schaamhaar groeit heeft het er altijd opgezeten en zal altijd zo blijven. Hooguit wat bijwerken. En het waxen van je overige haren...... c'monquote:Op donderdag 22 september 2011 00:00 schreef rakotto het volgende:
Wtf.Mannen die zich ontharen?
Trimmen ok, maar waxen?
Scheren is geen ontharen.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het enige wat ik bijna dagelijks onthaar is de onderste helft van m'n gezicht. Al de rest is onzin om te ontharen.
Ontharen is dat je de haren met wortel en al uit het haarzakje verwijderd. Dan is de haar dus echt weg. Bij scheren snij je de haar gewoon af.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom niet? De haren gaan toch van m'n gezicht af?
O ffsquote:Dat blijkt uit onderzoek van The Wax Bar.
Ik stopte al met lezen nadat je suggereerde dat het normaal is een klein kind zwaar te verminken.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:54 schreef Rambolin het volgende:
Is het scheren van schaamhaar verplicht?
In twee overleveringen van de profeet Mohammed, vrede zij met hem, die elkaar enigszins overlappen, heeft hij uiteengezet dat het tot de natuurlijke aanleg van de mens behoort zich te reinigen.
De volgende 7 handelingen behoren tot de fitra van de mens: de besnijdenis bij een zoontje; het verwijderen van okselhaar en schaamhaar; het knippen van de nagels en het kort houden van de snor; en het uitspoelen van mond en neus. het behoort dus tot de 'soenna' en tot de natuurlijke hygiëne van elke moslim om dat zo te doen.
Haha moslims lopen met een kleine jongetjes-piemel.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:54 schreef Rambolin het volgende:
In twee overleveringen van de profeet Mohammed, vrede zij met hem, die elkaar enigszins overlappen, heeft hij uiteengezet dat het tot de natuurlijke aanleg van de mens behoort zich te reinigen.
De volgende 7 handelingen behoren tot de fitra van de mens: de besnijdenis bij een zoontje; het verwijderen van okselhaar en schaamhaar; het knippen van de nagels en het kort houden van de snor; en het uitspoelen van mond en neus. het behoort dus tot de 'soenna' en tot de natuurlijke hygiëne van elke moslim om dat zo te doen.
benieuwd hoe dat 1000 jaar geleden ging.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:54 schreef Rambolin het volgende:
het artikel begint al met een achterlijke kut stellingquote:Ontharen is een belangrijk onderdeel van lichaamsverzorging.
Met een roestige hakbijl natuurlijk. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
benieuwd hoe dat 1000 jaar geleden ging.
Wij van WC eend....quote:Ontharen is een belangrijk onderdeel van lichaamsverzorging.
Waxen van lichaamshaar is voor mannen en vrouwen tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Dat blijkt uit onderzoek van The Wax Bar.
90% van de mannen, die daar waren tijdens het onderzoek, liet zich waxen. de overige 10% durfde het toch niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:36 schreef thenxero het volgende:
Ze hebben zeker mensen ondervraagt in de wax bar
Nee die waren daar om met hun vrouw mee te gaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
90% van de mannen, die daar waren tijdens het onderzoek, liet zich waxen. de overige 10% durfde het toch niet aan.
Precies, en 1 op de 100 vrouwen waren met hun man meegegaan. Conclusie: er zijn 10x zoveel vrouwen als mannen die zich laten waxen als er evenveel mannen zijn die hun vrouw meenemen als andersom. Dus per 10 vrouwen is er minstens 1 homo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:48 schreef john243 het volgende:
[..]
Nee die waren daar om met hun vrouw mee te gaan
Je schaamhaar helemaal?quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Schaamhaar scheer ik wel (sla ik soms wel eens over), maar mijn baard laat ik ook vaak genoeg anderhalve week staan. Okselhaar scheer ik dan soms wel, beetje gay misschien maar in de winter ziet toch niemand het en dan stink je ook minder snel naar zweet. Borsthaar laat ik lekker groeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |