quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
Ik haalde altijd tweeën bij wiskunde
Vijf tweeen is ook een tien.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
Ik haalde altijd tweeën bij wiskunde
Nope, niet te vroeg juichen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Maar jullie weten toch wel dat sinds vandaag, met dank aan de CERN, er weer een boel "regels" de prullenbak in kunnen?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Maar jullie weten toch wel dat sinds vandaag, met dank aan de CERN, er weer een boel "regels" de prullenbak in kunnen?
Maar het is idd een spannende ontwikkeling..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nope, niet te vroeg juichen.
Een enkel opzichstaand experiment waarvan het resultaat helemaal mooi en groundbreaking is wil nog niks zeggen in de wetenschap. Het moet kunnen worden gereproduceerd door andere wetenschappers. Als dat lukt adhv CERN's methode, dan pas heeft het betekenis.
De ochtend bedoel jequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
De avond is nog jong, dus Nibb-it gaat nog effe creabea doen
Juist. Biertje?quote:
Maredsous Blonde of Mc Chouff Triplequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel, lekker. Wat heb je?
Lees net wat shit over die maredsous, slechte reviewsquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maredsous Blonde of Mc Chouff Triple
Laat die reviews maar zo. Des te meer is er voor mij. Want dat biertje is erg lekker. En gelukkig zijn sommige bierkenners dat met mij erns.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lees net wat shit over die maredsous, slechte reviews. Doe die Triple maar!
Ik zit aan de theequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat die reviews maar zo. Des te meer is er voor mij. Want dat biertje is erg lekker. En gelukkig zijn sommige bierkenners dat met mij erns.
Oh ok. Nouja, smaken verschillen idd. En ik heb hem nog nooit geproefd, dus ik kan ook niet oordelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat die reviews maar zo. Des te meer is er voor mij. Want dat biertje is erg lekker. En gelukkig zijn sommige bierkenners dat met mij erns.
DOEIquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit aan de thee
Maar ik ben aardig gaar van de afgelopen week... ik ga mijn oogjes dicht doen. Toedels iedereen!
Daar ga je al, het is geen witbier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Nouja, smaken verschillen idd. En ik heb hem nog nooit geproefd, dus ik kan ook niet oordelen. Eigenlijk nog nooit een witbier gehad, wordt wel tijd.
Tot zo! Want je zult toch wel niet kunnen slapen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit aan de thee
Maar ik ben aardig gaar van de afgelopen week... ik ga mijn oogjes dicht doen. Toedels iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Owh, maar het is ook geen pils?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga je al, het is geen witbier.
Nee, het is bier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Owh, maar het is ook geen pils?
Mannenbierquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor soort bier?
Pils/Dortmunder/Bokbier/Rookbier?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |