Perfect voor het practicum "bier brouwen" dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn practicumpartner is een brabander
Hehe, nouja.. we hebben al 3 bieren moeten prepareren en onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Perfect voor het practicum "bier brouwen" dus.
Fermentatiequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Perfect voor het practicum "bier brouwen" dus.
Saccharomyces cerevisiaequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Saccharomyces cerevisiae
[ afbeelding ]
Moet ik nog een keer bestellen en op m'n labjas naaien.. zou wel baas zijn.
Jij mag niet, knuffels van saaie integraalfuncties en alternerende reeksen bestaan lekker niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook baas voor natuurkundigen:
http://www.spacecartoonsa(...)_id=10000094&lang=NL
[ Bericht 9% gewijzigd door samthegreat5 op 23-09-2011 22:51:19 ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij mag niet, knuffels van saaie integraalfuncties en alternerende reeksen bestaan lekker niet!
NatuurkundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook baas voor natuurkundigen:
http://www.spacecartoonsa(...)p_id=10000094〈;=NL![]()
Gisteren weer luisterboeken over astro- en quantumfysica "gekocht" op internet!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Bitchfight???quote:
Moet je even vragen of ze ongesteld is...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef Nibb-it het volgende:
Raar mens die helemaal flipt over mijn opmerking 'downloaden is gratis' bij een post over hoeveel ze wel niet aan cd's heeft uitgegeven vandaag
En waarom studeer je dan wel geen natuurkunde he!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Natuurkunde![]()
Gisteren weer luisterboeken over astro- en quantumfysica "gekocht" op internet!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je even vragen of ze ongesteld is...
Misschien zij niet bewust, maar haar computer wel..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]![]()
'ik download nooit wat bibhoheohoaheohaeoheo'
Dat vraag ik me ook af... maar wiskunde is de oerwetenschap waarop de rest is gebaseerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En waarom studeer je dan wel geen natuurkunde he!!
Jaja, dat heb je nou al 10 keer gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... maar wiskunde is de oerwetenschap waarop de rest is gebaseerd.
En dan ook maar effe het antwoord hier postenquote:
Ja maar downloaden voor eigen/huiselijk gebruik is gewoon legaal hè. Alleen uploaden is illegaal. En dat doen wij natuurlijk allemaal niet!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
Inside info: de mensen van dat BIG downloaden zelf ook genoeg
Wel de lusten niet de lastenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen uploaden is illegaal. En dat doen wij natuurlijk allemaal niet!
We gebruiken natuurlijk allemaal nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar downloaden voor eigen/huiselijk gebruik is gewoon legaal hè. Alleen uploaden is illegaal. En dat doen wij natuurlijk allemaal niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |