Zeker!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Mercan het volgende:
http://nikonrumors.com/20(...)y-new-features.aspx/
Wifi in de D3200.
Dat zou wel een leuke toevoeging zijn.
Cameranu en cameratools verkopen ze voor 2899,- Misschien is dat de reden waarom camera.nl nog een voorraadje heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:50 schreef Danny het volgende:
http://www.camera.nl/Cata(...)00-BODY-18208922055/
Die heeft de D800 op voorraad, maar voor 3459 euro (body). Dan vraag ik me af of ze gewoon de hoofdprijs willen hebben, of dat de prijsverhogingen toch ook in Nederland doorgevoerd gaan worden.
Dat zou kunnen, maar die willen dus profiteren van de schaarste door exhorbitant hoge prijzen te vragen. Netjes is anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cameranu en cameratools verkopen ze voor 2899,- Misschien is dat de reden waarom camera.nl nog een voorraadje heeft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar die willen dus profiteren van de schaarste door exhorbitant hoge prijzen te vragen. Netjes is anders.
Bij Cameratools kom ik graag, voor de service alleen al en daar is ie dus 560,- goedkoper... ik weet niet wat zij scherpe prijzen noemen en of er een happy ending bij de service zit, maar het kan inderdaad goedkoper.quote:Camera.nl is de plek waar foto, video en beeld tot leven komen! Camera.nl heeft alle topproducten in huis voor uiterst scherpe prijzen met een hoog serviceniveau.
Zag het gisteravond ja, samen met mijn vriendin (heeft een Canon)... maar is dat verschil bij video echt zo groot op hoge iso, of is dat een grap?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Danny het volgende:
D800 wint op scherpte, rolling shutter en robuustheid (:'))
5D mk III wint op hoog iso video
(wait for it!)
Goedgelovig hieroquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat was wel duidelijk toch?! Hij wilde gewoon de vrouw naakt zien en de man niet
linkjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ahum. Ik lees van meerdere Nikon schieters reviews van de 5DIII die hem stuk voor stuk bruikbaarder vinden dan de D800. Zeker op AutoFocus ligt Canon momenteel zwaar in het voordeel. Op resolutie en dynamisch bereik heeft Nikon het voordeel. Al met al maakt het niet veel uit.
Mja, jammer dat bij een aantal shots (zoals de brick moire test) de D800 foto duidelijk overbelicht is (duidelijk zichtbaar als je het histogram van de afbeelding bekijkt, hoewel het zonder histogram ook duidelijk is)quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef Ener-G het volgende:
Deze shootout lijkt me wat degelijker:
http://www.dslrnewsshoote(...)0-vs-canon-5d-mkiii/
Dat denk ik ook. De real world verschillen zullen marginaal zijn. 600 euro goedkoper en meer pixels zijn echter wel een flinke pré voor de D800 imo, maar ik ben dan ook een Nikon liefhebber. Had vroeger canon's (AE-1, T70), maar vind Nikon prettiger om mee te werken.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ze elkaar niet erg ontlopen...
Voorkeur voor de Nikon vanwege resolutie/image quality en ergonomie, maar ze doen dus weinig voor elkaar onderquote:
Komt op hetzelfde neer. Ze doen weinig voor elkaar onder. High ISO heb ik al in de D3s. Daarnaast kun je altijd nog een stop of 2 winnen door -2ev te schieten en later je curves aan te passen. Zeker met de dynamische range van de D800, die afaik bijna 2 stops hoger ligt dan de 5D mk III hou je voldoende informatie over als je iets onderbelicht schiet bij een lagere iso.quote:
mooie review. altijd op leuke wijze gebracht ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik vond dit wel een goed filmpje:
D800 vs 5D3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |