SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
Denkt het ook.. Negers, Belgen alles..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef Fopje het volgende:
Dit topique wordt 1 grote rassenoorlog.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef Akkerr het volgende:
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Origineel, wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt._!
Zo is dat.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.![]()
Run rabbit, run.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Goeie mang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
Die ga ik morgen op school vertellen.Moet je eens zien hoe populair ik word!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?eerste gedeelte kende ik wel maar die van 3 weken later nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
Maar sowieso te grof
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ლ(ಠ益ಠლ)
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.Trotse Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is zwart en knapperig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Totaal niet grof, maar wel grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Martijn93 het volgende:
hee deze vond ik op internet leuk he
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Dit gaat echt te ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Wanneer mag een Marokkaan legaal met een mes rond lopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwaliteits-mop.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:
Een vrouw ligt in het ziekenhuis voor een bevalling..
De weeėn zijn zover maar het kindje ligt dwars...
Met spoed word ze voor een keizersnee naar de operatie kamer gebracht.
Eenmaal terug in de ziekenzaal ligt mevrouw daar...
De dokter komt eraan gelopen met het kindje in zijn armen...
De dokter struikelt over de drempel en laat zo het kindje uit zijn klauwen vallen stuiterend tegen de venster bank waarna het kindje uit het openstaande raam valt..
De vrouw helemaal in paniek, en dokter wat doet u...
Waarop de dokter zeg, "grapje, het kindje was al dood"
Je klikt toch echt zelf op de spoiler vrindquote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij wat beters dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
Helaas is je poging om grappig te zijn mislukt.quote:
Kan je beter Himmler vermelden, Hitler waagde zich niet eens in KL's...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Expression het volgende:
Hitler is op bezoek in Auschwitz om te kijken hoe de zaken er voor staan.
Komt er ineens een joods jongetje naar hem toe rennen:
"Hitler, hitler, morgen wordt ik 8 jaar!!"
Zegt Hitler:
"Wedden van niet "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn laatst weer een paar honderd ethiopiėrs nederland ingesmokkeld heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja al dat gezeur over ethiopiėrs, het valt allemaal best mee met die gasten, ze hebben laatst zelfs iemand op de maan gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.![]()
Een vrouw gaat naar de dokter omdat ze nogal flink uit haar kut stinkt.
Bij de dokter aangekomen zegt ze "Dokter ik heb een stink kut"
Nou zegt de dokter "ga maar even liggen dan zal ik eens kijken"
Die dokter kijken en hij valt bijna flauw van de lucht wat eruit komt.
Nou zegt hij "hier heb ik een zalfje die moet je 's ochtends en 's avonds erop smeren en na een week moet het over zijn"
Dus die vrouw naar huis en doet netjes wat haar is opgedragen door de dokter.
Na een week is die lucht nog steeds niet te harden dus die vrouw weer terug.
Die dokter weer kijken en hij probeert het maar te wassen en probeert nog andere zalfjes maar niks helpt.
Dus die dokter vraagt of die vrouw ook misschien in god gelooft.
Die vrouw die is altijd al christelijk zegt ze dus de dokter stuurt haar naar de kerk om eens te bidden tot jezus en god.
Dus die vrouw een rok aan en hop naar de kerk. Bij de kerk gaat ze vooraan bij het jezus kruis op de knieėn en ze gaat bidden. Tijdens haar bidden hoort ze ineens iets vallen op de grond.
Dus ze kijkt even om haar heen en ziet een grote roestige spijker liggen. Ze kijkt nogmaals om haar heen of er nog iemand anders is maar er is niemand. Dan kijkt ze omhoog en ziet ze Jezus aan het kruis hangen terwijl hij zijn neus dichthoudt met z'n vingers.
Run rabbit, run.![]()
Woordvoerder Japanse regering bedankt Nederland voor sturen reddingshonden...........: 'Ze waren heerlijk!'Run rabbit, run.![]()
Wat is de overeenkomt tussen een Hollander en een kerstboom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Wat is de overeenkomt tussen een Hollander en een kerstboom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Wat is de overeenkomt tussen een Hollander en een kerstboom?Ja inderdaad altijd die HollandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zijn Marokkanen gelijk aan sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Expression het volgende:
1.Waarom gaat een Hollander buiten staan met zijn eitje als het gevroren heeft? Als de strooidiensten komen heeft hij zout op zijn eitje.
2.Hoe vang je een Hollander? Door het deksel van de w.c. dicht te klappen als hij aan het drinken is.
3.Twee Hollandse agenten lopen op straat en vinden een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."
4.Mijn Hollandse nonkel heeft me gisteren foto's in de brievenbus gestoken." "En zijn ze goed uitgevallen?" "Dat weet ik niet. Het rolletje moet nog ontwikkeld en afgedrukt worden."
5.Welk zijn de drie eerste woorden uit een Hollands kookboek? Leen een ei. Deze zin wordt gevolgd door: Schep een beetje water uit de beek, doe het ei erbij en plaats het in de zon.
6.Waarom mag je Hollanders nooit te lang bij een vuilnisbak laten staan? Anders denken ze dat dat hun huis is.
7.In het jaar 2020 zullen de Hollanders met Belgie in oorlog zijn. Weet jij waarom? Omdat ze tegen die tijd de Hollandermoppen zullen begrijpen die wij nu aan het vertellen zijn.
8.Waarom heeft een Hollander een raampje in zijn koelkast. Om te kijken of het lichtje uit is.
9.Waarom is Jezus niet in Nederland geboren? Ze konden geen drie wijzen vinden.
10.Hoe drinkt een Hollander tomatensoep? Warm water in een rood bord.
11.Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.
12.Waarom glimlacht een Hollander als het bliksemt. Hij denkt dat hij gefotografeerd wordt.
13.Twee Nederlandse politieagenten rijden in een combi. Wanneer ze voor een rood Verkeerslicht moeten blijven staan valt er een stilte in de auto. Dan zegt de agent die naast de chauffeur zit: "Het is groen." Waarop de chauffeur na enig nadenken antwoordde: "Eh... een kikker?"
14.Er wordt ingebroken bij een Hollander. Zegt de dief tegen de Hollander: "Ik zoek geld." Waarop de Hollander zegt: "Ik zal helpen zoeken."
15.Een Hollander liep met zijn oor helemaal in het verband. Een Belg kwam hem tegen en vroeg: "Wat is er met jou gebeurd?" De Hollander antwoordde: "Ik was aan het strijken toen de telefoon ging."
16.Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp? Als een bus vol Hollanders in een ravijn rijdt, is dat een ongeluk. Als er overlevenden zijn een ramp.
17.Weet je hoe de Hollandse politie een betoging uit elkaar drijft? Ze rammelt eens met de collectebus.
18.Hoeveel keer gebruikt een Hollander een condoom? Drie maal: Een keer gewoon, een keer binnenstebuiten en een keer om op te kauwen.
19.Een Hollander vraagt aan een Belg: "Als je kan raden hoeveel sigaretten er nog in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben
20.
Weet je waarom ze in Holland geen ijsblokjes hebben? Ze hebben het recept verloren.![]()
![]()
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑![]()
Echt he.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je ziet de TT toch voordat je in het topic komt.
Wat doe je als je een Marokkaan hebt omvergereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een Turk en een trampoline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine Mohammed wil graag een echte Nederlander worden en vraagt zijn meester hoe hij dat moet doen.
De meester vertelt hem dat hij dan goed moet leren en perfect de Nederlandse taal moet spreken.
Mohammedje doet enorm z'n best en een paar maanden later vraagt hij de meester of hij al Nederlander kan worden. Noe en of, de meester zegt dat hij wat hem betreft Nederlander is en geeft hem een "diploma".
Mohammed komt thuis en laat trots z'n diploma aan z'n moeder zien.
"Kijk moeder, ik ben nu een echte Nederlander."
"Wįįt ?", schreeuwt moeder, "Nederlander ? Niks ! Je bent Marokkaan."
Ietwat beduusd gaat Mohammedje toch ook maar naar z'n vader, in de hoop dat die wel trots op hem is.
"Kijk vader, ik heb dit diploma gehaald en nu ben ik een echte Nederlander."
Vader ontsteekt in woede. "Nederlander ? Je bent Marokkaan !!" En hij geeft kleine Mohammed een paar flinke draaien om zijn oren.
Mohammed rent naar z'n kamer en knalt z'n deur dicht. "Tiepies", denkt hij, "ik ben nog geen uur Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut-Marokkanen."→ Kijk niet dit, maar dat. ↑![]()
Er komt een neger bij bij een uitzendbureau.
De neger vraagt 'ik wil graag aan het werk, heeft u een baan voor mij?'
Waarop de man antwoord 'ja ik heb een baan voor je als directeur bij de Philips'
De neger zegt: 'U maakt een grapje zeker?'
De man zegt: 'ja dat dacht ik ook van u'
Hoe kun je een kleutermeisje tussen haar tieten neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je een kleutermeisje voor de 2e keer huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwaliteitstopic
Wat is de overeenkomst van een mens en een pannenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Zenit- het volgende:
Kwaliteitstopic
Wat is de overeenkomst van een mens en een pannenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hoe lang kan een neger zijn poep inhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-![]()
Wat is 30 cm lang, paars en laat vrouwen keihard janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe red je een neger van verdrinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef DemonRage het volgende:
Hoe kun je een kleutermeisje tussen haar tieten neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je een kleutermeisje voor de 2e keer huilen?Dit overschrijdt echt alle grenzen, dit kan ik niet eens meer grappen noemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
Zo'n opmerking maakte je ook al over mijn mop.. Tuurlijk, hij is grof. Maar in de TT staat ook GROVE moppen..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit overschrijdt echt alle grenzen, dit kan ik niet eens meer grappen noemen...→ Kijk niet dit, maar dat. ↑![]()
open dit topic dan niet, over gevoelige broodmongoolquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit overschrijdt echt alle grenzen, dit kan ik niet eens meer grappen noemen...![]()
Hij is vast ook zo'n type die anonieme TR's plaatstquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maakte je ook al over mijn mop.. Tuurlijk, hij is grof. Maar in de TT staat ook GROVE moppen..
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij is vast ook zo'n type die anonieme TR's plaatst
Kijk eens goed wie TS is.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef RichardBatsbak het volgende:
[..]
open dit topic dan niet, over gevoelige broodmongoolFeyenoord-![]()
Zal ik dat zelf niet uitmaken, afgestompt stuk gatenkaas!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef RichardBatsbak het volgende:
[..]
open dit topic dan niet, over gevoelige broodmongool
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef DemonRage het volgende:
Geen mop. maar wel grof:
[ afbeelding ]
Feyenoord-![]()
Inderdaad, fartface!quote:
Origineel scheldwoord.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zal ik dat zelf niet uitmaken, afgestompt stuk gatenkaas!Feyenoord-![]()
Bij een ravijn staat voor de afgrond een jongetje te huilen. Ik ga naar hem toe en vraag wat er aan de hand is.
Zegt het jongetje: "Er is zojuist een bus met Marokkanen naar beneden gedonderd."
Ik: "Maar daar hoef je toch niet om te huilen?"
Jongetje: "Jawel, er hadden nog meer Marokkanen in die bus gekund."![]()
Die is best leuk!quote:
Ik noem Auschwitz altijd 'Sauswitz' en Treblinka 'Trčs Stinka', vooral
in de zomer met al die lijken!![]()
Hoe noem je een oud concentratiekamp na de bevrijding: Dach Au!![]()
Hoe noemde men een bekend vrouwenconcentratiekamp in Duitsland na enige
tijd ook wel: Dooiengamme!![]()
Waarom opent men in hemelsnaam ook een kamp met de naam Flossenbürg,
er was toch niets te vreten!![]()
In Majdanek als er iemand aan de galg werd gehangen: ZwaaiDieNek!![]()
Sorry, mijn humor!
Bedankt!quote:'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Mijn brein is ziek en niet-sporend!quote:
Waar kun je het beste schuilen als je achtervolgd wordt door een groep negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef DemonRage het volgende:
Waar kun je het beste schuilen als je achtervolgd wordt door een groep negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat je een neger zelfmoord plegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten 2 kleutermeisjes in de zandbak te spelen.
Zegt de een tegen de ander: "Mijn papa heeft een hele grote piemel."
Zegt die ander: "Ja, dat doet pijn he?"![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef DemonRage het volgende:
Hoe laat je een neger zelfmoord plegen?Je bedoelt zeker een Ethiopier of een Keniaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef DemonRage het volgende:
Zitten 2 kleutermeisjes in de zandbak te spelen.
Zegt de een tegen de ander: "Mijn papa heeft een hele grote piemel."
Zegt die ander: "Ja, dat doet pijn he?"
Hoe maak je in één keer 200 vliegen dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is het verschil tussen een neger en een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ʎɐqǝ uɐʌ pɹoquǝsʇǝoʇ uǝǝ ʇıoou dooʞ![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef xericax het volgende:
Hoe maak je in één keer 200 vliegen dood?Die kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef DemonRage het volgende:
Hoe kun je een kleutermeisje tussen haar tieten neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je een kleutermeisje voor de 2e keer huilen?Eindbaas deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een Turk & een vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
Wat is het verschil tussen een Turk & een vis?Hij heeft wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord-![]()
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een doodskist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het zit in een hoekje , en het wordt steeds kleiner en roderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ʎɐqǝ uɐʌ pɹoquǝsʇǝoʇ uǝǝ ʇıoou dooʞ![]()
Hoe kun je zien dat een mongool waterpas loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op welke dag wordt er in Marokko de meeste scheermesjes gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑![]()
Waarom hebben turkse mensen een speedboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De joden hebben de tora de moslims de koran christennen de bijbel hindoes boeddahs en negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑![]()
Niet doodgaan in je slaap hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Akkerr het volgende:
Voor vandaag ff genoeg geweest.
Slaaplekker FOK!kertjes.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Akkertjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Akkerr het volgende:
Voor vandaag ff genoeg geweest.
Slaaplekker FOK!kertjes.
Wat is het verschil tussen een Porsche en 21 dode baby's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ʎɐqǝ uɐʌ pɹoquǝsʇǝoʇ uǝǝ ʇıoou dooʞ![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef 2slow4anything het volgende:
Wat is het verschil tussen een Porsche en 21 dode baby's?en ook geen 21 dode babysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef 2slow4anything het volgende:
Wat is het verschil tussen een Porsche en 21 dode baby's?Wat is het verschil tussen een ontbindend kinderlijkje en een sinaasappel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe haal je een neger uit een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn paracetamol wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef BasvB het volgende:
Hoe haal je een neger uit een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn paracetamol wit?oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
had jij geen ban spermaman? kom je nog in UDOWU?quote:
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Wat moet je doen als er een Turk in je tuin staat te wankelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Geen banquote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
had jij geen ban spermaman? kom je nog in UDOWU?
UDOWU ?Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Het is hard, stijf, en vrouwen worden er gek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is hard, stijf, en vrouwen worden er gek vanDa's al de 3e keer in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is het toppunt van pedofilie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een Turk met 12 mes steken in zijn lijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
waarom hebben homo's over het algemeen een grotere penis dan de hetero's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Betere naam voor dit topic: Voor alle zieken geesten, laat hier je creatieve fantasie de vrije loop!
Oke even een vraagje, ik heb 'm al 3 keer langs zien komen : de wiegedood.
Kan iemand mij vertellen WTF dat is?
Om ook nog even iets bij te dragen aan dit topic:
Waarom is 'The Sims' zo'n geweldig spel?
Je kan het bed van je vrouw in de keuken zetten!
M'n vrouw zei pas dat ik haar als een kind behandel,
Daar had ik niks op terug, dus gaf ik haar een sticker omdat ze zo goed voor zichzelf opkwam.Having a brain doesn't necessarily mean you should use it.![]()
Leuk gejat van @PuistenSlager vriendquote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef FrankSpam het volgende:
Betere naam voor dit topic: Voor alle zieken geesten, laat hier je creatieve fantasie de vrije loop!
Daar had ik niks op terug, dus gaf ik haar een sticker omdat ze zo goed voor zichzelf opkwam.![]()
Je meent serieus dat je niet weet wat wiegendood is?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef FrankSpam het volgende:
Daar had ik niks op terug, dus gaf ik haar een sticker omdat ze zo goed voor zichzelf opkwam.
De naam zegt het al..
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
Slechte grappen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Wat doe je als je schoonmoeder tegen het ruitje tikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat doe je als je schoonmoeder tegen het ruitje tikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is zwart en knapperig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Die moppen zijn zo oud, dacht eerst dat dit topic ook uit de nineties kwam....
En grof zijn de meeste ook niet echt.![]()
Hoe ziet de kut van een Turkse eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Wat is het ideale gewicht van je schoonmoederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling![]()
Deze vind ik echt te mooi!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef 2slow4anything het volgende:
het zit in een hoekje , en het wordt steeds kleiner en roderWat is de overeenkomst tussen een Marokkaan met kanker en een auto met airco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelang kan een neger z'n schijt ophouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mensen lees het topic is door voordat je wat post, staat zo veel dubbel hier
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef Nickjuh16 het volgende:
Hoe noem je 10 Marokkanen op de maan?hoe noem je alle marrokanen op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noem een andere naam voor jan smit/joling/gordon/henk-jan fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why do brits turn left when everything is failing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?![]()
Wat is een jood in een roeiboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Waarom stinken negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Hitler bezoekt een concentratiekamp en laat een groep joden bij zich roepen.
"Ik heb besloten jullie allemaal vrij te laten." zegt Hitler "Maar eerst mogen jullie lekker douchen."
Verdrietig gaan de joden naar het douchegebouw. "Nu komt vast het einde." denken ze.
Ze gaan het gebouw en de deur gaat dicht. "Doe de kraan open!" roept een SSer.\
De joden bereiden zich voor op de dood.
Plotseling komt er water uit de kraan. De joden zijn uitzinnig en beginnen zich te wassen.
Maar 1 jood blijft teleurgesteld. "Wat is er toch?" vragen de anderen "Het is maar water."
"Maar ik zie geen afvoerputjes!" zegt de verdrietige jood.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: