abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102236622
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef Expression het volgende:

[..]

Kwaliteits-mop.
Dank je ;)
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
  woensdag 21 september 2011 @ 21:06:31 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_102236682
Ik vind ze nog matig tot nu toe.
pi_102236694
Hoe noem je 10 Marokkanen op de maan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102236695
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
Ik vind ze nog matig tot nu toe.
Heb jij wat beters dan?
pi_102236834
Geen zon, geen zee, geen strand maar toch verbrand. Groeten uit Volendam.
pi_102237023
1.Waarom gaat een Hollander buiten staan met zijn eitje als het gevroren heeft? Als de strooidiensten komen heeft hij zout op zijn eitje.

2.Hoe vang je een Hollander? Door het deksel van de w.c. dicht te klappen als hij aan het drinken is.

3.Twee Hollandse agenten lopen op straat en vinden een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."

4.Mijn Hollandse nonkel heeft me gisteren foto's in de brievenbus gestoken." "En zijn ze goed uitgevallen?" "Dat weet ik niet. Het rolletje moet nog ontwikkeld en afgedrukt worden."

5.Welk zijn de drie eerste woorden uit een Hollands kookboek? Leen een ei. Deze zin wordt gevolgd door: Schep een beetje water uit de beek, doe het ei erbij en plaats het in de zon.

6.Waarom mag je Hollanders nooit te lang bij een vuilnisbak laten staan? Anders denken ze dat dat hun huis is.

7.In het jaar 2020 zullen de Hollanders met Belgie in oorlog zijn. Weet jij waarom? Omdat ze tegen die tijd de Hollandermoppen zullen begrijpen die wij nu aan het vertellen zijn.

8.Waarom heeft een Hollander een raampje in zijn koelkast. Om te kijken of het lichtje uit is.

9.Waarom is Jezus niet in Nederland geboren? Ze konden geen drie wijzen vinden.

10.Hoe drinkt een Hollander tomatensoep? Warm water in een rood bord.

11.Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.

12.Waarom glimlacht een Hollander als het bliksemt. Hij denkt dat hij gefotografeerd wordt.

13.Twee Nederlandse politieagenten rijden in een combi. Wanneer ze voor een rood Verkeerslicht moeten blijven staan valt er een stilte in de auto. Dan zegt de agent die naast de chauffeur zit: "Het is groen." Waarop de chauffeur na enig nadenken antwoordde: "Eh... een kikker?"

14.Er wordt ingebroken bij een Hollander. Zegt de dief tegen de Hollander: "Ik zoek geld." Waarop de Hollander zegt: "Ik zal helpen zoeken."

15.Een Hollander liep met zijn oor helemaal in het verband. Een Belg kwam hem tegen en vroeg: "Wat is er met jou gebeurd?" De Hollander antwoordde: "Ik was aan het strijken toen de telefoon ging."

16.Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp? Als een bus vol Hollanders in een ravijn rijdt, is dat een ongeluk. Als er overlevenden zijn een ramp.

17.Weet je hoe de Hollandse politie een betoging uit elkaar drijft? Ze rammelt eens met de collectebus.

18.Hoeveel keer gebruikt een Hollander een condoom? Drie maal: Een keer gewoon, een keer binnenstebuiten en een keer om op te kauwen.

19.Een Hollander vraagt aan een Belg: "Als je kan raden hoeveel sigaretten er nog in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben

20.
Weet je waarom ze in Holland geen ijsblokjes hebben? Ze hebben het recept verloren.
Run rabbit, run.
pi_102237046
Wat is het verschil tussen een Turk en een trampoline?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Run rabbit, run.
pi_102237088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Expression het volgende:
-- knip --
Helaas is je poging om grappig te zijn mislukt.
pi_102237095
Er wordt een reclamebureau ingehuurd om reclame te maken voor spijkers van Van Leeuwen.
De opdracht wordt aanvaart en uitgewerkt.
Vol goede verwachting laten ze de uitwerking aan Van Leeuwen zien.
Een poster met een man aan het kruis.
met de tekst er onder: Met spijkers van Van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.
Van Leeuwen iets te veel onder de indruk, kunnen jullie nog wat wijzigen?
Vooruit dan maar, en na een tijdje komt Van Leeuwen weer bij het reclamebureau.
Nu een poster met een leeg kruis en een man die er voor ligt.
Met de tekst: Hier is Jezus naar beneden gepleurd, met spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.
Run rabbit, run.
pi_102237147
Hitler is op bezoek in Auschwitz om te kijken hoe de zaken er voor staan.
Komt er ineens een joods jongetje naar hem toe rennen:

"Hitler, hitler, morgen wordt ik 8 jaar!!"

Zegt Hitler:

"Wedden van niet " :7
Run rabbit, run.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:16:26 #36
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_102237233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Expression het volgende:
Hitler is op bezoek in Auschwitz om te kijken hoe de zaken er voor staan.
Komt er ineens een joods jongetje naar hem toe rennen:

"Hitler, hitler, morgen wordt ik 8 jaar!!"

Zegt Hitler:

"Wedden van niet " :7
Kan je beter Himmler vermelden, Hitler waagde zich niet eens in KL's... :r
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_102237260
Wat is een Ethiopiėr met een paraplu?

SPOILER
Er zijn laatst weer een paar honderd ethiopiėrs nederland ingesmokkeld he

SPOILER
Naja al dat gezeur over ethiopiėrs, het valt allemaal best mee met die gasten, ze hebben laatst zelfs iemand op de maan gezet!

SPOILER
Run rabbit, run.
pi_102237477
Een vrouw gaat naar de dokter omdat ze nogal flink uit haar kut stinkt.
Bij de dokter aangekomen zegt ze "Dokter ik heb een stink kut"
Nou zegt de dokter "ga maar even liggen dan zal ik eens kijken"
Die dokter kijken en hij valt bijna flauw van de lucht wat eruit komt.
Nou zegt hij "hier heb ik een zalfje die moet je 's ochtends en 's avonds erop smeren en na een week moet het over zijn"
Dus die vrouw naar huis en doet netjes wat haar is opgedragen door de dokter.

Na een week is die lucht nog steeds niet te harden dus die vrouw weer terug.
Die dokter weer kijken en hij probeert het maar te wassen en probeert nog andere zalfjes maar niks helpt.

Dus die dokter vraagt of die vrouw ook misschien in god gelooft.
Die vrouw die is altijd al christelijk zegt ze dus de dokter stuurt haar naar de kerk om eens te bidden tot jezus en god.

Dus die vrouw een rok aan en hop naar de kerk. Bij de kerk gaat ze vooraan bij het jezus kruis op de knieėn en ze gaat bidden. Tijdens haar bidden hoort ze ineens iets vallen op de grond.
Dus ze kijkt even om haar heen en ziet een grote roestige spijker liggen. Ze kijkt nogmaals om haar heen of er nog iemand anders is maar er is niemand. Dan kijkt ze omhoog en ziet ze Jezus aan het kruis hangen terwijl hij zijn neus dichthoudt met z'n vingers.

:D
Run rabbit, run.
pi_102237509
Woordvoerder Japanse regering bedankt Nederland voor sturen reddingshonden...........: 'Ze waren heerlijk!'
Run rabbit, run.
pi_102237663
Hee je kunt meerdere moppen in 1 bericht zetten toch in plaats van 3x te posten
pi_102237720
Wat is de overeenkomt tussen een Hollander en een kerstboom?
SPOILER
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 21 september 2011 @ 21:26:49 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_102237809
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
SPOILER
_O-
pi_102237852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
SPOILER
Ja inderdaad altijd die Hollanders
pi_102237874
Waarom zijn Marokkanen gelijk aan sperma?

SPOILER
:')
pi_102237919
Matsoe matsoe heeft gebeld, hij wilt zn grap terug
pi_102237930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dit gaat echt te ver! :{
Je ziet de TT toch voordat je in het topic komt. }:|
pi_102239143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Expression het volgende:
1.Waarom gaat een Hollander buiten staan met zijn eitje als het gevroren heeft? Als de strooidiensten komen heeft hij zout op zijn eitje.

2.Hoe vang je een Hollander? Door het deksel van de w.c. dicht te klappen als hij aan het drinken is.

3.Twee Hollandse agenten lopen op straat en vinden een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."

4.Mijn Hollandse nonkel heeft me gisteren foto's in de brievenbus gestoken." "En zijn ze goed uitgevallen?" "Dat weet ik niet. Het rolletje moet nog ontwikkeld en afgedrukt worden."

5.Welk zijn de drie eerste woorden uit een Hollands kookboek? Leen een ei. Deze zin wordt gevolgd door: Schep een beetje water uit de beek, doe het ei erbij en plaats het in de zon.

6.Waarom mag je Hollanders nooit te lang bij een vuilnisbak laten staan? Anders denken ze dat dat hun huis is.

7.In het jaar 2020 zullen de Hollanders met Belgie in oorlog zijn. Weet jij waarom? Omdat ze tegen die tijd de Hollandermoppen zullen begrijpen die wij nu aan het vertellen zijn.

8.Waarom heeft een Hollander een raampje in zijn koelkast. Om te kijken of het lichtje uit is.

9.Waarom is Jezus niet in Nederland geboren? Ze konden geen drie wijzen vinden.

10.Hoe drinkt een Hollander tomatensoep? Warm water in een rood bord.

11.Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.

12.Waarom glimlacht een Hollander als het bliksemt. Hij denkt dat hij gefotografeerd wordt.

13.Twee Nederlandse politieagenten rijden in een combi. Wanneer ze voor een rood Verkeerslicht moeten blijven staan valt er een stilte in de auto. Dan zegt de agent die naast de chauffeur zit: "Het is groen." Waarop de chauffeur na enig nadenken antwoordde: "Eh... een kikker?"

14.Er wordt ingebroken bij een Hollander. Zegt de dief tegen de Hollander: "Ik zoek geld." Waarop de Hollander zegt: "Ik zal helpen zoeken."

15.Een Hollander liep met zijn oor helemaal in het verband. Een Belg kwam hem tegen en vroeg: "Wat is er met jou gebeurd?" De Hollander antwoordde: "Ik was aan het strijken toen de telefoon ging."

16.Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp? Als een bus vol Hollanders in een ravijn rijdt, is dat een ongeluk. Als er overlevenden zijn een ramp.

17.Weet je hoe de Hollandse politie een betoging uit elkaar drijft? Ze rammelt eens met de collectebus.

18.Hoeveel keer gebruikt een Hollander een condoom? Drie maal: Een keer gewoon, een keer binnenstebuiten en een keer om op te kauwen.

19.Een Hollander vraagt aan een Belg: "Als je kan raden hoeveel sigaretten er nog in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben

20.
Weet je waarom ze in Holland geen ijsblokjes hebben? Ze hebben het recept verloren.
_O_ _O- ^O^
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
pi_102239188
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Je ziet de TT toch voordat je in het topic komt. }:|
Echt he. :')
pi_102239834
Wat doe je als je een Marokkaan hebt omvergereden?

SPOILER
Wat is het verschil tussen een Turk en een trampoline?

SPOILER
Kleine Mohammed wil graag een echte Nederlander worden en vraagt zijn meester hoe hij dat moet doen.
De meester vertelt hem dat hij dan goed moet leren en perfect de Nederlandse taal moet spreken.
Mohammedje doet enorm z'n best en een paar maanden later vraagt hij de meester of hij al Nederlander kan worden. Noe en of, de meester zegt dat hij wat hem betreft Nederlander is en geeft hem een "diploma".
Mohammed komt thuis en laat trots z'n diploma aan z'n moeder zien.
"Kijk moeder, ik ben nu een echte Nederlander."
"Wįįt ?", schreeuwt moeder, "Nederlander ? Niks ! Je bent Marokkaan."
Ietwat beduusd gaat Mohammedje toch ook maar naar z'n vader, in de hoop dat die wel trots op hem is.
"Kijk vader, ik heb dit diploma gehaald en nu ben ik een echte Nederlander."
Vader ontsteekt in woede. "Nederlander ? Je bent Marokkaan !!" En hij geeft kleine Mohammed een paar flinke draaien om zijn oren.
Mohammed rent naar z'n kamer en knalt z'n deur dicht. "Tiepies", denkt hij, "ik ben nog geen uur Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut-Marokkanen."
pi_102239950
Er komt een neger bij bij een uitzendbureau.
De neger vraagt 'ik wil graag aan het werk, heeft u een baan voor mij?'
Waarop de man antwoord 'ja ik heb een baan voor je als directeur bij de Philips'
De neger zegt: 'U maakt een grapje zeker?'
De man zegt: 'ja dat dacht ik ook van u'

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')