Ik vroeg me af of dat CB de BV graag om zeep wil helpen door te adviseren om met vier maanden al met bijvoeding te beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef WupWup het volgende:
Wat de anderen al zeggen. Daarnaast is het eerder beginnen met groente en fruit ook een slecht advies, want in melk zitten veeeeeel meer calorieen. Ik raad je aan contact op te nemen met een vrijwilligster van LLL of VBN en de situatie voor te leggen. Wij kunnen niet beoordelen of de groei van je kleintje voldoende is, zij wel. Én ze kunnen je dan een goed advies geven wat ook nog eens borstvoedingsvriendelijk is.
Een hele dikkequote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst nog contact gehad met de lactatiekundige, toen met haar adviezen er wel 290 gram in een week bijgekregen, maar daarna ging het weer minder.. Maar het lijkt gewoon op te drogen sinds ik weer aan het werk ben..
Moet ook zeggen dat ik het slecht trek zo. Kom thuis niet aan de hoognodige voorbereiding van lessen toe, en ben op school ook alleen maar aan het rennen van lokaal naar voedingsruimte en weer naar het lokaal.. Ik kolf ook niet meer bij wat hij drinkt, hij krijgt ruim 150 mee naar de opvang, en ik kolf 100..
Hij is nu sinds 3 uur al vier keer gekomen, en ik krijg nauwelijks nog een tsr, en hij laat elke keer hongerig weer los, maar er komt niets meer..
Ik vrees dat het zo aflopende zaak is.....
Zo werd mij laatst gevraagd tot wanneer ik door zou blijven voeden....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Mij werd vandaag met oprechte interesse (totaal niet lullig bedoeld) gevraagd of Dottir nog niet te oud was voor borstvoeding. Vond ik wel bijzonder, maar goed dat ie t vroeg.
Die stap is ook heel groot en heel moeilijk.. Maar als ik het zo hoor in je verhaal kan het best een opluchting zijn om eens een keer of 2 tijdens dagen dat je werkt af te wisselen.. Op zich, als je zorgt dat je alle momenten dat je met je beeb samen bent wél live voed, maar puur de momenten dat je met o.a. je werk bezig bent en de druk hoog is om de goede hoeveelheid bij elkaar te krijgen, zou het prima moeten blijven gaan...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik weet het Orea, maar het voelt ergens zo moeilijk om die stap te zetten... Ik wil hem zo graag groot laten worden op alleen bv, en ben ergens bang dat het dan heel snel helemaal over is.. Maar het is wel iets waar ik al over nagedacht heb, en ook al wel overlegd heb met mijn
Pessie, in principe kun je zelf plannen wanneer je lessen voorbereid. Ik deed dat eerder altijd thuis, en doe dat nu ook liever, dan zit Bartje korter bij de gastouder... Ik neem aan dat ik de uren voor het kolven in mijn taakuren terug ga zien, maar die zijn voor dit jaar nog niet echt besproken. Ik heb 2 dagen dat ik het met tussenuren kan oplossen, en de andere dagen ben ik op de pauze aangewezen...
Thanks! Ze staat ook nog in het fototopic, het is een heel mensje aan het worden. En ze groeit enorm hard....quote:
Eens! Wij hebben Nathan op een gegeven moment 's nachts ook kv gegeven omdat ik het niet meer trok, hij ging later weer zonder kv. Zorg ook dat je rust krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
[..]
Snap je wat ik bedoel? Kv hoeft niet, maar als 1 of 2 keer op werkdagen je de rust geeft.. sudder dan niet te lang door..!
Sterkte vrouw!
Uhm, zou ze ook "gewoon" ziek kunnen zijn? Ik bedoel, er heerst weer van alles. Voor de zekerheid zou ikzelf even die dingen niet eten, het punt met kleine kindjes is dat er 101 redenen voor 1 iets kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik meemaak, ze verkrampt ook helemaal en gaat totaal uit haar dak. Vanaf half 4 vanmiddag tot vanavond 8 uur. Telkens een brulbui, knietjes optrekken, zich aan me vastklampen met haar knijpvingertjes...en zelfs al was ze weer even stil, dan niet weggelegd willen worden, dat was reden voor een nieuwe huilbui... Badje hielp even (toen kunnen eten) daarna buiten nog maar even een rondje gewandeld, toen lag ze me strak aan te kijken vanuit de wagen, zo van, mooi he mam al die bomen en de schermerlucht...hahaha.
Ik heb haar zelfs om 17.00 een Viburcol zetpil gegeven, ik vond het zo sneu...ze weet niet wat haar overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |