+1quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie
Inderdaad!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Idem, ik heb ze zonder beugel en ik heb er twee, draag ze dus afwisselend van elkaar. Erg saai, maar ja, goede steun is normaal al belangrijk, nu helemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik wilde ook wel voedingsbh's van 10 of 20 euro... de mijne zijn allemaal veulll duurder.. pff lastig met een grotere cupmaat. (G) Ik heb alleen Anita's en die zijn zo rond de 50 euro...
pfffffff
Hoe moeilijk is nou voeden op verzoek... Echt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Aoraki het volgende:
Aventura, fijn dat je er zelf vrede mee hebt, maar het is wel moeilijk...
mooie curves Pessie!
Hema BHs zijn niet echt charmant, nee. (ze gaan overigens wel tot cup D). Ik heb zwarte, die zijn net een tikkie beter dan die witte...
Vandaag mannetje nog maar eens wezen wegen op cb: in 1 week 410 gram bijgekomen![]()
verpleegkundige vond het teveel... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Hij is donderdag 4 weken en nu 3800 gram... Dat valt toch wel mee? Ik moest hem maar elke 3 uur aanleggen en niet eerder. Das makkelijk gezegd, als meneer honger heeft is hij heel overtuigend. Bovendien zal hij het wel nodig hebben.
Vandaag zelf ook bij de HA geweest en een allergie en astma test gedaan. Nou, ik ben voor alles wat ze getest hebben allergisch en heb ook astma. Dus ik ga nu proberen om de borstvoeding zo lang mogelijk vol te houden zodat mannetje misschien iets minder kans heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |