abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102656988
oi...anders mn lellike Anni Rolfi-tjes wel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_102657140
ik heb de anni rolfi's oid van t kruidvat!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:12:04 #253
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102658416
Ik draag nu ruim een maand weer gewone BH's, ik doe em wel even los zodat ik em omhoog kan doen, voed fijner vind ik. Maar goed, ik voed maar 1 keer per dag met BH dus dan maakt et gedoe niet zoveel uit.
pi_102659226
Ik draag nog steeds anita's met beugel, uit een goeie bh in mijn maat krijg ik mijn tiet niet los gefrot.

Claudia, ik stop woensdag met kolven op werk. Dottir krijgt op het kdv kunstvoeding.
Heb deze vakantie overdag ook 2 flesjes gegeven en de rest gevoed, dus voor mijn borsten verandert er niet veel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102659541
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie :+
+1 :9
:)
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:00:14 #256
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102661023
Ik had eerst hema voedimgsbeha's maar er zat meer tiet om het stofje heen dan erin, want ze gaan maar tot 85C en ik heb iets meer (F nu met voeden, E normaal).
Ik heb hele goede van de Prenatal, basic en voor 20 euro per stuk. Te bestellen tot 90F!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:09:59 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102664995
hmm ik wilde ook wel voedingsbh's van 10 of 20 euro... de mijne zijn allemaal veulll duurder.. pff lastig met een grotere cupmaat. (G) Ik heb alleen Anita's en die zijn zo rond de 50 euro...

pfffffff
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:17:14 #258
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102665418
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie :+
Inderdaad! :D Die van Prenatal zijn iets charmanter.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_102665484
Van Noppies heb ik ook ooit eens een fijne beugelvoedingst-shirt-bh gekocht.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:18:39 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102665508
Hunkemoller heeft ook prima voedingsbh's, voor ongeveer 20 euro. Zonder beugel, zit veel lekkerder vind ik. Je trekt de cup zo opzij en omlaag.
pi_102666408
Ik gebruik geen voedingsbh, gewoon m'n eigen bh die ik opzij schuif.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102666557
ik gebruik Tico's voedingsbh o/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102666641
Whehe ja die waren mooi idd. Ik heb nu bh's op de markt gekocht voor 2 euro. Daarvan kan ik de bandjes loshaken. Ideaal. En ze zijn mooi en zitten mooi. Echt te vet.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:48:12 #264
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102667358
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik wilde ook wel voedingsbh's van 10 of 20 euro... de mijne zijn allemaal veulll duurder.. pff lastig met een grotere cupmaat. (G) Ik heb alleen Anita's en die zijn zo rond de 50 euro...

pfffffff
Idem, ik heb ze zonder beugel en ik heb er twee, draag ze dus afwisselend van elkaar. Erg saai, maar ja, goede steun is normaal al belangrijk, nu helemaal.

Ik zag overigens jouw geweldige foto in bad! Zo lag ik het weekend ook, we waren een lang weekend weg en ik kon voor het eerst met Lientje in bad (hebben we thuis niet) heerlijk, echt lang erin gelegen en gevoed.

Ow en *O*
Ik kan sinds een week zonder bh slapen en overdag zonder voedingscompressen in mijn bh.
Mijn boobies zijn zindelijk!
pi_102668703
Die van mij gaan de laatste tijd gek genoeg regelmatig lekken, en ik voel ineens mijn toeschietreflex. Dat heb ik al die tijd nog niet meegemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 23:43:38 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102673390
zo schattig dit; Geert wil de laatste tijd persé iets vast hebben als hij drinkt. Nu dus ook regelmatig z'n voet in z'n handen. liever z'n eigen voet, dan dat hij m'n borst aan gort knijpt opzoek naar melk :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:39:15 #267
259886 pessie
pi_102680047
Claudia ik had dat wanneer Nathan minder vaak ging drinken.

Juud, wow wat snel! En beide ook meteen *O* Hier is rechts nog steeds niet zindelijk als ik met links begin te voeden, begin dus ook altijd met rechts (niet dat er veel uitkomt maar toch :') stieftiet :P )

Tico, wow wat tof! 2 euro en dan ook nog zo fijn!
Ik had van Carriwell volgens mij waren die een euro of 30 ps

Moet zeggen dat ik mn Passionata wel weer heel fijn vind zitten :@
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:04:47 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102682567
Hier heb ik afscheid genomen van het borstvoeden. De overnachting op Terschelling deed het helemaal de das om. Ik heb daar al niet meer hoeven afkolven en heb er ook bijna niet gelekt. Teruggekomen heb ik mannetje nog een keer gevoed, een uur lang. Waarna hij meteen een flesje van 120 ml naar binnen klokte. Het is dus niet meer voedzaam ook. Volgende week begin ik met mijn medicatie. De conclusie is dat het afbouwen erg goed is gelukt. Maar jammer vind ik het wel. Vind het toch wel iets moeilijker dan ik dacht. Ik heb er ondanks die gevoelens wel vrede mee. Heb hem toch ruim tien weken gevoed, en dat vind ik véél beter dan niet! :)

Wil enkelen nog bedanken voor de lieve reacties en tips van de afgelopen tijd. Vooral de eerste paar dagen, toen ik zo onzeker was en de knul zo erg afviel. Ik heb er echt wat aan gehad :)
pi_102683065
Ik hoop dat je terug kunt kijken op een fijne periode, Aventura! Dat afscheid kan iets lastigs zijn, maar er komen ook weer andere mooie, intieme momenten voor terug. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:01:33 #270
259886 pessie
pi_102684352
Aventura :* . Ook ik hoop dat je fijn op deze periode terug kunt kijken.

Ik ben naar het cb geweest:

Wat een vetklepje heb ik nu opeens :Y) .
Ik had een vervanger en ze vond Nathan helemaal top!
pi_102684430
Aventura, fijn dat je er zelf vrede mee hebt, maar het is wel moeilijk...

mooie curves Pessie!

Hema BHs zijn niet echt charmant, nee. (ze gaan overigens wel tot cup D). Ik heb zwarte, die zijn net een tikkie beter dan die witte...

Vandaag mannetje nog maar eens wezen wegen op cb: in 1 week 410 gram bijgekomen :o :o
verpleegkundige vond het teveel... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Hij is donderdag 4 weken en nu 3800 gram... Dat valt toch wel mee? Ik moest hem maar elke 3 uur aanleggen en niet eerder. Das makkelijk gezegd, als meneer honger heeft is hij heel overtuigend. Bovendien zal hij het wel nodig hebben.

Vandaag zelf ook bij de HA geweest en een allergie en astma test gedaan. Nou, ik ben voor alles wat ze getest hebben allergisch en heb ook astma. Dus ik ga nu proberen om de borstvoeding zo lang mogelijk vol te houden zodat mannetje misschien iets minder kans heeft...
pi_102684518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Aoraki het volgende:
Aventura, fijn dat je er zelf vrede mee hebt, maar het is wel moeilijk...

mooie curves Pessie!

Hema BHs zijn niet echt charmant, nee. (ze gaan overigens wel tot cup D). Ik heb zwarte, die zijn net een tikkie beter dan die witte...

Vandaag mannetje nog maar eens wezen wegen op cb: in 1 week 410 gram bijgekomen :o :o
verpleegkundige vond het teveel... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Hij is donderdag 4 weken en nu 3800 gram... Dat valt toch wel mee? Ik moest hem maar elke 3 uur aanleggen en niet eerder. Das makkelijk gezegd, als meneer honger heeft is hij heel overtuigend. Bovendien zal hij het wel nodig hebben.

Vandaag zelf ook bij de HA geweest en een allergie en astma test gedaan. Nou, ik ben voor alles wat ze getest hebben allergisch en heb ook astma. Dus ik ga nu proberen om de borstvoeding zo lang mogelijk vol te houden zodat mannetje misschien iets minder kans heeft...
Hoe moeilijk is nou voeden op verzoek... Echt...

Laat je niet in de war brengen, honger is honger en gewoon op verzoek blijven voeden. ;)
Oh en 3880 gram bij 4 weken, Leyla kwam al met 4100 gram uit de kraamweek ;)
pi_102684661
Tsja, ik had ook echt zoiets van :?
Ik kan daar dan weer zo onzeker van worden, stom he? Ik was net heel erg blij dat hij lekker aan het bijkomen is, krijg je weer zo'n opmerking...
pi_102684674
op verzoek is op verzoek hoor, gewoon aanleggen als hij honger heeft, hij zal het nodig hebben.

En wat Tico zegt ja :') :D mijn grote kwam ook met zoiets uit de kraamweek 4100 ofzo, en mn kleine kwam met 4270 uit t baringskanaal :P okay die was wel errug groot maar je hebt t idee :+
pi_102684778
Vind je het gek dat ze drie keer moeten knippen :+

Pessie, geef je hem pokon ofzo :o

Aoraki, EOIAOU! ene oor in, andere oor uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')