Is een motie van wantrouwen met 76+ stemmen genoeg, of moet men zich echt terugtrekken uit de regering als (gedoog)partij?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, semantisch verschil, en daar kan de regering dan zijn conclusie uit trekken.
quote:
Zie mijn postquote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
Maar even serieus , waar dreigde hij mee?
Steun aan het kabinet stop te zetten op de punten waar zij het mee eens zijn, als het kabinet hen niet wat tegemoet komt.quote:
quote:
ChristenUnie-fractievoorzitter Slob zei zojuist dat zijn partij tot nu toe soms bereid was om het kabinet te steunen, maar dat het niet vanzelfsprekend is dat de ChristenUnie dit blijft doen. De oppositiepartij wil voor haar steun meer terugzien, aldus Slob. Eerder dit jaar trok de ChristenUnie al haar steun in voor het eurobeleid van het kabinet omdat de partij het nieuwe steunpakket voor Griekenland niet zag zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
Maar even serieus , waar dreigde hij mee?
Oo, storm en glas water.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
19.39 uur: ChristenUnie-fractievoorzitter Slob zei zojuist dat zijn partij tot nu toe soms bereid was om het kabinet te steunen, maar dat het niet vanzelfsprekend is dat de ChristenUnie dit blijft doen. De oppositiepartij wil voor haar steun meer terugzien, aldus Slob. Eerder dit jaar trok de ChristenUnie al haar steun in voor het eurobeleid van het kabinet omdat de partij het nieuwe steunpakket voor Griekenland niet zag zitten.
Jep, brave qua standpunten netjes linksprogressieve maar qua achterban rechtsconservatieve menschen. Komt Staaij, hun 4 eeuwen oudere variant.quote:
Leuk voor de D66'er die meer naar de VVD neigt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als bijvoorbeeld d66 en groen-links zouden fuseren.
Dat trekt aandacht, en verlegt de stemverhoudingen -> peilingen
Zo'n uitspraak van de CU staat ongeveer gelijk met Job Cohen die Wilders publiekelijk een lul noemt. Nogal onverwacht, zal ik maar zeggenquote:
Ik blijf hem een v/d Vlies-light vinden... Jammer, maar hij is al wel wat gegroeid in zijn rol.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef superworm het volgende:
Je wil die man toch gewoon knuffelen of niet dan.
Ja, maar Van der Vlies wil ik ook knuffelen. Schattige figuren in een soort bubbelwereld van vroeger. Van moraal.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf hem een v/d Vlies-light vinden... Jammer, maar hij is al wel wat gegroeid in zijn rol.
Lol, ok. Dan snap ik je. Eens, dat soort wereldvreemde naïevelingen moet je knuffelenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, maar Van der Vlies wil ik ook knuffelen. Schattige figuren in een soort bubbelwereld van vroeger. Van moraal.
Ik ben ermee opgegroeid, gereformeerd qua kerk. Jammer genoeg kon ik die naïeve bubbel niet accepteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ok. Dan snap ik je. Eens, dat soort wereldvreemde naïevelingen moet je knuffelen
Yepquote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Doodloper het volgende:
Hoe laat begint 't morgen? Weer 10:15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |