Hey, ik zie daar de echte naam van Wonderer staanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me tof. Er is wel ooit een verhaal van mij gepubliceerd in een bundel. Een bundel voor homo-erotische verhalen
.
http://www.goodreads.com/book/show/9852533-goesting
Ik heb een leraar en die doet/deed dat dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
meld ja dan aan bij game-bedrijven. Die zijn hard op zoek naar scriptschrijvers voor games... dat is pas een vak apart. Keer workshop over gehad.Woei!!!
Oooooooo dat lijkt me zo gaafquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
meld ja dan aan bij game-bedrijven. Die zijn hard op zoek naar scriptschrijvers voor games... dat is pas een vak apart. Keer workshop over gehad.Woei!!!
Waar ken jij wonderer dan vanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey, ik zie daar de echte naam van Wonderer staan
Goestingquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me tof. Er is wel ooit een verhaal van mij gepubliceerd in een bundel. Een bundel voor homo-erotische verhalen
.
http://www.goodreads.com/book/show/9852533-goesting
Het "Een boek aan het schrijven" topic in TTKquote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar ken jij wonderer dan van? Die heb ik vorige woensdag nog gemeet
.
Dank u dank uquote:
Jeppersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik hoor mezelf weer. Als het goed is moeten jullie nu Live gaan horen.
jups. Live is hoorbaarquote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik hoor mezelf weer. Als het goed is moeten jullie nu Live gaan horen.
Lijkt mij ook wel ja....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooooo dat lijkt me zo gaaf
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
Maar sowieso tof dat je gepubliceerd staat ErikHet is zeker niet ergens gratis online te lezen?
Ik keek vroeger altijd naar die kinderserie W817 daar hoorde je het om de haverklap.quote:
Nope. En ik mag het volgens mij nog twee jaar ook niet ergens zelf publiceren. Stond in het contract. Maar als we ooit meeten kan ik het boek meenemen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
Maar sowieso tof dat je gepubliceerd staat ErikHet is zeker niet ergens gratis online te lezen?
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. En ik mag het volgens mij nog twee jaar ook niet ergens zelf publiceren. Stond in het contract. Maar als we ooit meeten kan ik het boek meenemen hoor, kan je mijn homo-erotische verhaal lezen
.
En "I want you", dat was ook een redelijk bekende.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken deze band alleen van dat ultrazoete hitje. Truly madly deeply?
Volgens Youtube ken ik hemquote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En "I want you", dat was ook een redelijk bekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |