gecondoleerdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
Bij deze wou ik even mededelen dat mijn moeder gister op 51jarige leeftijd, aan een hartstilstand is overleden, ik zal dus wederom de komende tijd niet meer aanwezig zijn
Groeten Erik
Nog effe doorbijtenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Kan niet iemand goede muziek draaien?
daar is dit kabinet goed inquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
ID kaart toch weer betalenLeuk zo'n minister die een een uitspraak van de Hoge Raad eventjes negeert.
En precies in die 1,5 week tijd verliep mijn id-kaartquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
ID kaart toch weer betalenLeuk zo'n minister die een een uitspraak van de Hoge Raad eventjes negeert.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit fris. Alleen met een etentje of zo, als ik nog geen zin heb in wijn.
Jeetje... Das geen leeftijdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
Bij deze wou ik even mededelen dat mijn moeder gister op 51jarige leeftijd, aan een hartstilstand is overleden, ik zal dus wederom de komende tijd niet meer aanwezig zijn
Groeten Erik
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
En precies in die 1,5 week tijd verliep mijn id-kaart
Ik heb vanochtend mijn gratis ID opgehaald bij het gemeentehuis
Gaat zes weken terug geloof ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice
Heb hem 4 weken geleden gehaald en betaaldMaar als het goed is krijg je dan nog steeds je geld terug van de gemeente. Tenminste neem ik aan.
wat een vet id voor een show... moeten we allemaal keer doen. muziekloopbaan specials!quote:
Hahaha dan ga je bij mij van Pink Floyd en Yes en Genesis naar snoeiharde metalquote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat een vet id voor een show... moeten we allemaal keer doen. muziekloopbaan specials!
Woorden schieten tekortquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
Groeten Erik
Ja nou en?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
Ik bedenk mij net.
Mijn moeder wordt over twee maanden 51.
Wat versta je onder een muziekloopbaanspecial?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat een vet id voor een show... moeten we allemaal keer doen. muziekloopbaan specials!
Moet je nagaan dat ik dit bedacht onder het genot van een pretsigaretquote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |