SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
lolquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
niet aan de was vandaagquote:
Die had wel leuk geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste hadquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
Deze is ook goed hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
En dat gaat zelfs niet goed? (bij Lars dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
krijgen we een prijs voor de origineelste TT danquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
Wellicht voor de volgende. Beter worden ze toch nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
Zelfs dat deed 'ie verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
He, dat is een heel belangrijke taak hoor. Het ondergeschoven kindje!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
ik vind het wel zielig worden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
dodelijk zijn de chefs deze week....
inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik snap niet hoe deze lui door een voorselectie zijn gekomen. Ik bedoel, dan had ik ook mee kunnen doen. En als je niet veel verstand van koken hebt, dat je je dan durft op te geven
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
* zoem kijkt ook mee onder het genot van zelfgemaakte Kip Siam![]()
de stamppot rauwe andijvie met spekjes en stukjes gelderse rookworst en een gehaktbal smaakten hier ook uitstekendquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
* zoem kijkt ook mee onder het genot van zelfgemaakte Kip Siam![]()
ik krijg de indruk dat dit voor Gelderland de enige inschrijvers waren en dat ze die zonder enige vorm van selectie gewoon in 't programma gedonderd hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
inderdaadik vraag me ook serieus af wat de voorselectie is, of het op koken gaat of meer een intake gesprek...
Precies. In het begin had ik nog medelijden met een jongen als Lars, maar als je even logisch nadenkt; hij heeft zichzelf toch opgegeven? Als je een beetje zelfkennis hebt als een Lars zijnde dan pas je ervoor om jezelf voor lul te zetten op TV.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik snap niet hoe deze lui door een voorselectie zijn gekomen. Ik bedoel, dan had ik ook mee kunnen doen. En als je niet veel verstand van koken hebt, dat je je dan durft op te geven
komt het toch nog!quote:
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van, wat moet je hier nou op zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
Wij delen als posters in de malaise..tempo in topic gaat naar beneden
Niet iedereen is aanwezig vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
Wij delen als posters in de malaise..tempo in topic gaat naar beneden
ook datquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet iedereen is aanwezig vandaag
absoluut...leedvermaak is leuk, maar kent z'n grenzenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van, wat moet je hier nou op zeggen
Waarschijnlijk, anders een 5quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Da's een.
En......dat is een vijf..
Kan je ook lager dan een 4 krijgen bij Topchef?
jep een 0 als je niks inlevertquote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Da's een.
En......dat is een vijf..
Kan je ook lager dan een 4 krijgen bij Topchef?
weer op snelheid gekloptquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zelfs een 0 (als je niks op het bord hebt liggen, is ook al eens gebeurd)
Die reklame met die twee Gelderse Boer'n zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
dit recept ken ik van de reclame
Ik wilde net zeggen, wordt het een Knorr gerechtje?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
dit recept ken ik van de reclame
die was er net opquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Die reklame met die twee Gelderse Boer'n zeker
De Gelderse cayennepeper natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt dit gerecht eigenlijk Gelders? Het zou eigenlijk een toevoeging van rookworst moeten krijgen
rechtstreeks uit de betuwe!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De Gelderse cayennepeper natuurlijk
Moi aussiquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ben benieuwd wat bob er van gaat maken
Het bevat kip, dus 1 en 1= 2quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ben benieuwd wat bob er van gaat maken
De Kip natuurlijk, uut Barneveld (da's toch ook nog Gelderland?)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt dit gerecht eigenlijk Gelders? Het zou eigenlijk een toevoeging van rookworst moeten krijgen
flipje is rood, niet door de bessen maar door de cayennepeperquote:
bevroren van de spanningquote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
post er nou niemand meer? Iedereen weggelopen?
Druk opeens... allemaal mensen op msn die willen praten en zo..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
bevroren van de spanning
mij ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Frag_adder het volgende:
jephet valt gewoon tegen maakt me eigenlijk niet uit wie er niet door gaat
Ik kom pas net binnen, heb nog te weinig gezien om over te posten, maar als de kwaliteit hetzelfde is als de rest van de week zal er weinig zijn om om over te posten...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
het gerecht is Amerikaans, maar de ingrediënten komen wel degelijk uit Gelderland,quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
Echt Amerikaans.... dus niet gelderlands....
is dat echt "te doen"?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Net vorige week die van Knorr gegeten. Was erg lekker.
Alles van Knorr smaakt voor mij altijd naar soepquote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Net vorige week die Jambalaya van Knorr gegeten. Was erg lekker.
Rookworst ipv Sjoriezoquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind het ook niets. Te zout en smaakt allemaal nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat echt "te doen"?
Ik heb wel eens zo'n pakje Knorr wereldgerechten meegenomen, maar vond het niet te eten eerlijk gezegd
Was in de aanbieding bij de lokale super. Stond alleen dat je de kip slechts 10 minuten hoeft te laten marineren met die poedermarinade die er bij zit. Nou dan trekt het er echt niet in hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat echt "te doen"?
Ik heb wel eens zo'n pakje Knorr wereldgerechten meegenomen, maar vond het niet te eten eerlijk gezegd
Ik mag toch wel even koffie pakken?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even koffie pakken?
quote:
And againquote:
Heb ik het toch goed gehoordquote:
waste of moneyquote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zou Gea gaan doen mocht ze ooit de hoofdprijs winnen? Een verjongingskuur kan ik haar wel aanraden
geloof m'n oren nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
nou zeg, ze geven complimenten, het is zelfs een goede schotel
Totaaaaaaaaaaaaal verbaasdquote:
Waarom Brabant er nou weer bijhalenquote:
Ze moeten toch nog IEMAND overhoudenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind het wel een beetje raar dat ze al een paar dagen ze allemaal af lopen te zeiken, en nu ineens poeslief doen
Brabant is een bazenprovincie?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom Brabant er nou weer bijhalen
Ik ben sowieso al in de minderheid, ik laat het er maar bijquote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Brabant is een bazenprovincie?
Als Limburger zijnde ben ik het er ook niet mee eens maar de postst van vorige week lezende zullen er verschillende lezers het wel zo zien ben ik bangquote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al in de minderheid, ik laat het er maar bij
we zullen het in de finale wel zien, voor hetzelfde geld vallen de brabo's dan enorm tegen, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Als Limburger zijnde ben ik het er ook niet mee eens maar de postst van vorige week lezende zullen er verschillende lezers het wel zo zien ben ik bang
Daar kon ik de naam vanquote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef SiGNe het volgende:
Vandaag toevallig ook Jambalaya gemaakt (wel van Knorr) ik heb de snijwijze en timing van de chefs aangehouden maar dat viel me toch wat tegen.
Chorizo was wel mooi "brunoise" gesneden maar dat waren eigenlijk zulke kleine blokjes dat je het amper nog proefde.
Wel lekker gerecht verder.
Uit een pakje en lekker zoute soep?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef SiGNe het volgende:
Vandaag toevallig ook Jambalaya gemaakt (wel van Knorr)
Dat zal ik een volgende keer ook wel doen maar ik had nu het pakje al in huis gehaald.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit een pakje en lekker zoute soep?
Waarom niet helemaal zelf gemaakt?
Ook goed als je een lage bloeddruk hebtquote:Op donderdag 22 september 2011 01:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zal ik een volgende keer ook wel doen maar ik had nu het pakje al in huis gehaald.
Ik wist overigens ook niet dat het eigenlijk wel een erg makkelijk gerecht is.
Zo zout vond ik het overigens niet maar dat kan komen doordat ik ook Kaliumchloride moet drinken ivm een te laag kaliumgehalte, dat spul is zo zout als de dode zee dus ik ben het inmiddels wel redelijk gewend.
je bent nog ruim op tijdquote:
Ja, kzie hetquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je bent nog ruim op tijd. Flodder is nog bezig
Heb het nooit zo gevolgd als deze keer. Vind het ook niet zo heel leuk, maar wel met commentaren van hier erbijquote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, kzie hetkvind er niks meer aan. Vroeger vond ik het veel leuker :p
wel kijken, niet aankomen he !quote:
valt mee hoor. Hard gewerkt vandaagquote:
Is goed schatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef franklop het volgende:
[..]
wel kijken, niet aankomen he !
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
valt mee hoor. Hard gewerkt vandaag
Welkomquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
pffffff, hijg hijg, kom net binnen gerend, iedereen voor de TV weggetrapt en laptop in beslag genomen
goeienavond, net op tijd voor de Gelderse Faalworsten
kan maar half uurtje meedoen deze keer![]()
dat is zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Voorgerecht? Klinkt als een volle maaltijd
Mark liet het vorige week over zich heen komen, en nog steeds wel denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Jaap laat het over zich heenkomen, as usual
Ja, maar toch anders hequote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Mark liet het vorige week over zich heen komen, en nog steeds wel denk ik
Heb je al die moeite gedaan voor maar een half uurquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
pffffff, hijg hijg, kom net binnen gerend, iedereen voor de TV weggetrapt en laptop in beslag genomen
goeienavond, net op tijd voor de Gelderse Faalworsten
kan maar half uurtje meedoen deze keer![]()
ik zet 'm op pauze als ik wegga, kijk ik daarna verder met jullie kommentaar erbijquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb je al die moeite gedaan voor maar een half uur
kunnen wij wel verderkijken als jij hem op pauze zet ?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zet 'm op pauze als ik wegga, kijk ik daarna verder met jullie kommentaar erbij
dat zal toch welquote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
kunnen wij wel verderkijken als jij hem op pauze zet ?
ik geef nooit commentaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zet 'm op pauze als ik wegga, kijk ik daarna verder met jullie kommentaar erbij
quote:
Nog zo gehoopt op mannelijke dansersquote:
sorry, mijn foutquote:
Bovendien hardstikke duur aan stroom. zou er ook wel een willenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo verschrikkelijk duur, echt belachelijk.
Ja, ze zijn wel heel handig, maar inderdaad ook mega-stroomvreters.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bovendien hardstikke duur aan stroom. zou er ook wel een willen
nee, die anderequote:
Je wilt hem googlen als lekker hapje?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef Deceit het volgende:
Weet iemand hoe die Luuk verder heet?
ik weet het, zuchtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo verschrikkelijk duur, echt belachelijk.
Daarom noem ik haar ook Jankmuil Marissaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:28 schreef tweesterrentent het volgende:
Wordt weer huilen met Maris
TTquote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Semi Fail-O door Gelderse Faalworsten
hij moet de smaak wel goed proeven hequote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
De smaak vind hij niet lekker, maar lebbert wel die hele lepel af
hongggerrrrrrrquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
De smaak vind hij niet lekker, maar lebbert wel die hele lepel af
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, 't was gezellig voor een half uurtje. Tot morgen allemaal, ik kijk straks lekker verder met dit draadje erbij.
Ga m'n dochter halen nu! Prettige avond allemaal nog![]()
houdoe ceekequote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, 't was gezellig voor een half uurtje. Tot morgen allemaal, ik kijk straks lekker verder met dit draadje erbij.
tot morgen!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
Laterquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
Latersssquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
byequote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
Jouw username en onderschriftquote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef tweesterrentent het volgende:
Vind de roulette minder lastige combinaties hebben deze week
Doe ik meestal andersomquote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef tweesterrentent het volgende:
de daad bij de gedachte voegen
Zijn we zenuwachtig?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
Die Marissa gaat echt flippen als ze bij J-Jin de keuken staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |