SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
lolquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
niet aan de was vandaagquote:
Die had wel leuk geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste hadquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
Deze is ook goed hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
En dat gaat zelfs niet goed? (bij Lars dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
krijgen we een prijs voor de origineelste TT danquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
Wellicht voor de volgende. Beter worden ze toch nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
Zelfs dat deed 'ie verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
He, dat is een heel belangrijke taak hoor. Het ondergeschoven kindje!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
ik vind het wel zielig worden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
dodelijk zijn de chefs deze week....
inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik snap niet hoe deze lui door een voorselectie zijn gekomen. Ik bedoel, dan had ik ook mee kunnen doen. En als je niet veel verstand van koken hebt, dat je je dan durft op te geven
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
* zoem kijkt ook mee onder het genot van zelfgemaakte Kip Siam![]()
de stamppot rauwe andijvie met spekjes en stukjes gelderse rookworst en een gehaktbal smaakten hier ook uitstekendquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
* zoem kijkt ook mee onder het genot van zelfgemaakte Kip Siam![]()
ik krijg de indruk dat dit voor Gelderland de enige inschrijvers waren en dat ze die zonder enige vorm van selectie gewoon in 't programma gedonderd hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
inderdaadik vraag me ook serieus af wat de voorselectie is, of het op koken gaat of meer een intake gesprek...
Precies. In het begin had ik nog medelijden met een jongen als Lars, maar als je even logisch nadenkt; hij heeft zichzelf toch opgegeven? Als je een beetje zelfkennis hebt als een Lars zijnde dan pas je ervoor om jezelf voor lul te zetten op TV.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik snap niet hoe deze lui door een voorselectie zijn gekomen. Ik bedoel, dan had ik ook mee kunnen doen. En als je niet veel verstand van koken hebt, dat je je dan durft op te geven
komt het toch nog!quote:
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van, wat moet je hier nou op zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
Wij delen als posters in de malaise..tempo in topic gaat naar beneden
Niet iedereen is aanwezig vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
Wij delen als posters in de malaise..tempo in topic gaat naar beneden
ook datquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet iedereen is aanwezig vandaag
absoluut...leedvermaak is leuk, maar kent z'n grenzenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van, wat moet je hier nou op zeggen
Waarschijnlijk, anders een 5quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Da's een.
En......dat is een vijf..
Kan je ook lager dan een 4 krijgen bij Topchef?
jep een 0 als je niks inlevertquote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Da's een.
En......dat is een vijf..
Kan je ook lager dan een 4 krijgen bij Topchef?
weer op snelheid gekloptquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zelfs een 0 (als je niks op het bord hebt liggen, is ook al eens gebeurd)
Die reklame met die twee Gelderse Boer'n zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
dit recept ken ik van de reclame
Ik wilde net zeggen, wordt het een Knorr gerechtje?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
dit recept ken ik van de reclame
die was er net opquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Die reklame met die twee Gelderse Boer'n zeker
De Gelderse cayennepeper natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt dit gerecht eigenlijk Gelders? Het zou eigenlijk een toevoeging van rookworst moeten krijgen
rechtstreeks uit de betuwe!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De Gelderse cayennepeper natuurlijk
Moi aussiquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ben benieuwd wat bob er van gaat maken
Het bevat kip, dus 1 en 1= 2quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ben benieuwd wat bob er van gaat maken
De Kip natuurlijk, uut Barneveld (da's toch ook nog Gelderland?)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt dit gerecht eigenlijk Gelders? Het zou eigenlijk een toevoeging van rookworst moeten krijgen
flipje is rood, niet door de bessen maar door de cayennepeperquote:
bevroren van de spanningquote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
post er nou niemand meer? Iedereen weggelopen?
Druk opeens... allemaal mensen op msn die willen praten en zo..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
bevroren van de spanning
mij ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Frag_adder het volgende:
jephet valt gewoon tegen maakt me eigenlijk niet uit wie er niet door gaat
Ik kom pas net binnen, heb nog te weinig gezien om over te posten, maar als de kwaliteit hetzelfde is als de rest van de week zal er weinig zijn om om over te posten...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
het gerecht is Amerikaans, maar de ingrediënten komen wel degelijk uit Gelderland,quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
Echt Amerikaans.... dus niet gelderlands....
is dat echt "te doen"?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Net vorige week die van Knorr gegeten. Was erg lekker.
Alles van Knorr smaakt voor mij altijd naar soepquote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Net vorige week die Jambalaya van Knorr gegeten. Was erg lekker.
Rookworst ipv Sjoriezoquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind het ook niets. Te zout en smaakt allemaal nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat echt "te doen"?
Ik heb wel eens zo'n pakje Knorr wereldgerechten meegenomen, maar vond het niet te eten eerlijk gezegd
Was in de aanbieding bij de lokale super. Stond alleen dat je de kip slechts 10 minuten hoeft te laten marineren met die poedermarinade die er bij zit. Nou dan trekt het er echt niet in hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat echt "te doen"?
Ik heb wel eens zo'n pakje Knorr wereldgerechten meegenomen, maar vond het niet te eten eerlijk gezegd
Ik mag toch wel even koffie pakken?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even koffie pakken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |