Anders let je ff op. Hij is als pre-order beschikbaar en voor early adopters extra goedkoop nu. Maar wel pas leverbaar in de tweede week van november...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[ afbeelding ]
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef witbiertje het volgende:
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling.
Hè hè. Gisteren hebben ze voor mij ook o.a. zo'n RayBan-achtige zonnebril opgestuurd. Ik ben benieuwd.... totale waarde van pakketje trouwens <20 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.
Joh.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.
we praten hier niet over nep productenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef nhero het volgende:
Ik ben nu redelijk bekend hier, heb ook al een tiental bestellingen geplaatst bij FP, BIC, DX etc. Ik kan alleen nergens een grote horloge vinden die op die van TW Steel lijkt. Iemand tips?
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ja, heb een ticket aangemaakt, dat dit niet de bedoeling was. Krijg nu 3 nieuwe opgestuurd!
Als het er alleen op lijkt en geen replica is, is het toch geen namaak?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten
Er hoeft niet perse een origineel merk/logo op te staan, ik was gewoon benieuwd of jullie een site weten waar deze verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten
I know...quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.
Wat de neuk...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef Dromer het volgende:
Zojuist deze binnen: (niet voor mezelf)
[ afbeelding ]
Hebben ze die kat in een verpakking voor een Minne Mouse uitvoering gevrot. Puntige oortjes ipv ronde oortjes en te lange pootjes. Het paste dus voor geen meter.
Gekke Chinezen.
Zo doet Thomas dat inderdaad. Geen gedoe met opsturen naar China voor reparatie e.d., goed systeem.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn N3i's binnen, helaas doet 1 oortje het niet.
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Moet je dat dan filmen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn N3i's binnen, helaas doet 1 oortje het niet.
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Of gewoon photoshoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dan moet je 2 foto's maken op een andere tafel, kun je over een tijdje toch nep claimen met de 2e foto
Die gast mag deze ook wel eens testen:quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand al een nep autostuur besteld bij de Chineesjes
http://www.autojunk.nl/20(...)ijn-levensgevaarlijk
Eindig je zo in de sloot.
Dude...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Dude...Google it
http://www.google.nl/#scl(...)ao+computer+hardware
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Salamanderrr het volgende:
Korting is enkel op de commissie en niet op het product zelf.
Tja, dat is taobao en zijn sellers hé. En echt heel erg afhankelijk van wat je koopt iets goedkoops maar 'zwaars' is etc..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Marco001 het volgende:
zodan, dacht even wat bij MisterTao te bestellen, is de shipping 2 keer zo duur als de items...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog opzoek naar een rolze overhemd en/of stropdas![]()
pink word het weer deze winter!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |