Maar wel helemaal kapot dan, volgens Ortega, de concerten afblazen zou hem ook slopenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef tass het volgende:
Zonder Murray hadden ze de tour afgeblazen en had ie misschien nog wel geleefd![]()
(positief gedacht dan)
Als je niet beter zou weten kan het ook een foto na één of andere operatie van hem zijn geweest. Maar inderdaad het idee, hij ligt daar levenloos...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef senesta het volgende:
Ik vond de foto op zich erg meevallen, hij is niet heel erg duidelijk en van een afstand gemaakt geloof ik. Het idee erbij is naar gewoon, dat wel.
Ik ook, waarschijnlijk omdat dat een link is met This Is It en waar we zo van hebben genoten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef F_JD het volgende:
Die kleren van de rehearsal die we in TII zagen op de vloer, dat vond ik op een vreemde manier pas confronterend...
Ja hè, dat was wel apart... Gewoon echt dat hij na die rehearsals waarin hij nog van goede doen leek die kleren heeft uitgetrokken, op de grond heeft gesmeten (tsssk) en gewoon vlak daarna is overleden.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef F_JD het volgende:
Die kleren van de rehearsal die we in TII zagen op de vloer, dat vond ik op een vreemde manier pas confronterend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |