Vandaag begon het om 8.30u lokale tijd, dus ik denk morgen ook weer. Maar ik weet niet hoe laat dat hier is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef MagicTheo het volgende:
Geeen idee. Wek handig btw om ook ff te weten hoelaat het morgen begint, ik kwam er vandaag pas halverwege achter...
Oke thanks! als ik quirina dan moet geloven begint het morgen uur of 4 smiddags NL tijd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Vandaag begon het om 8.30u lokale tijd, dus ik denk morgen ook weer. Maar ik weet niet hoe laat dat hier is.
Ik had het over hoe laat het NU is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Oke thanks! als ik quirina dan moet geloven begint het morgen uur of 4 smiddags NL tijd?
Is in Flash, dus gaat niet lukken, ook niet met een app.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef quirina het volgende:
Offtopic: weet iemand iets om een livestream te kijken op een ipad?
thanks anyway..quote:Op woensdag 28 september 2011 00:09 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is in Flash, dus gaat niet lukken, ook niet met een app.
Nu ik verder over nadenk. Je kan heel misschien de Justin.tv, Ustream of Livestream app proberen, en hopen dat iemand het daar streamed.quote:
Het is gelukt met skyfire.. ik kijk in me mandjequote:Op woensdag 28 september 2011 00:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nu ik verder over nadenk. Je kan heel misschien de Justin.tv, Ustream of Livestream app proberen, en hopen dat iemand het daar streamed.
lawlquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef matthijst het volgende:
Promotertje van AEG.... Nog weinig vrteld, alleen dat MJ 31 shows wilde, omdat Prince er 21 gedaan had; hij wou er 10 meer
Want Prince deed er 21 dus MJ wilde er 31.. oude 80s haantjesstrijd leefde voortquote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef matthijst het volgende:
Al bekend, maar toch maar even: contract was voor 31 shows.
Ze dacht misschien dat zijn zoon Prince 21 concerten had gegeven :squote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef gifkwal het volgende:
"When you say Prince, exactly who are you referring to?"
Eh... TAFKAP, His Royal Badness, Symbol?
Zij is volgens mij van de aanklager.
India inderdaad, en ik geloof ook Hong Kong.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef matthijst het volgende:
Paar steden zeiden ze toch destijds?
New York, ergens in India.... Japan(?)
Maar wel helemaal kapot dan, volgens Ortega, de concerten afblazen zou hem ook slopenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef tass het volgende:
Zonder Murray hadden ze de tour afgeblazen en had ie misschien nog wel geleefd![]()
(positief gedacht dan)
Als je niet beter zou weten kan het ook een foto na één of andere operatie van hem zijn geweest. Maar inderdaad het idee, hij ligt daar levenloos...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef senesta het volgende:
Ik vond de foto op zich erg meevallen, hij is niet heel erg duidelijk en van een afstand gemaakt geloof ik. Het idee erbij is naar gewoon, dat wel.
Ik ook, waarschijnlijk omdat dat een link is met This Is It en waar we zo van hebben genoten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef F_JD het volgende:
Die kleren van de rehearsal die we in TII zagen op de vloer, dat vond ik op een vreemde manier pas confronterend...
Ja hè, dat was wel apart... Gewoon echt dat hij na die rehearsals waarin hij nog van goede doen leek die kleren heeft uitgetrokken, op de grond heeft gesmeten (tsssk) en gewoon vlak daarna is overleden.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef F_JD het volgende:
Die kleren van de rehearsal die we in TII zagen op de vloer, dat vond ik op een vreemde manier pas confronterend...
Je bedoelt wat hij nou daadwerkelijk had? Dat vraag ik me ook af want Kenny Ortega zei dat Michael ziek was de dagen ervoor en opeens weer beter was. Er gaat vast wel iemand (Murray misschien) antwoord geven op de vraag wat er loos was. Aan de andere kant, als je slaapproblemen hebt, trekt dat je hele gezondheid onderuit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:31 schreef Zapato het volgende:
Arme Michael. Is echt het enige dat door me heen gaat als ik jullie comments lees.
Een vraag die ik wel graag beantwoord zou zien, is waarom hij nu nog steeds zo naar de klote was. Waarom was ie niet gewoon in vorm?
Beetje late reactie, maar dit is toch gewoon een slowmo van Michaels stem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |