Kan ergens wel kloppen dit.... Ik kan me namelijk wel herinneren dat MJ veeeels te laat kwam. Veel later als afgesproken.. Maargoed, we gaan 't zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef matthijst het volgende:
Nareg Gourjian, an attorney for Murray, said in court on Monday that the “Thriller” singer’s March 2009 news conference in London to announce a series of concerts in the city began 90 minutes late because “Jackson was unconscious on the sofa.”
Gourjian said Jackson appeared “hung over,” citing the chief executive of concert promoter AEG Live which was organizing the shows. He argued it was “readily apparent from watching the video that Mr. Jackson was under the influence.”
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:36 schreef gifkwal het volgende:
Wat zielig om dat te horen over Prince en Paris
Dat ze in de deuropening stonden en toekeken hoe MJ op de grond gereanimeerd (oid) werd, en dat Paris op de grond lag te huilen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat?
Staan ergens ook samenvattingen of videocompilaties of zo?
Is mij niet echt duidelijk. De advocaat vroeg hem of ie Murray had zien weggaan en Chernoff laat deze beelden zien met de vraag waar hij was op dat moment...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:14 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb een stukje gemistWaar ging dat stukje van de beveiligingscamera in het ziekenhuis over?
hehequote:Op donderdag 29 september 2011 00:28 schreef gifkwal het volgende:
Dat verklaart waar hij die twee dagen was: te voet onderweg van het UCLA naar zijn auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |