Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoorquote:
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vondquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoor
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt haddenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vond
hebben!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Haha guiltyquote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Voor sommige is dat in de tussentijd ook veranderd.quote:
Ja. Die ene had daarna wel geneukt. Ik ben zn naam alleen even kwijt.quote:
Waar is die eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
Andere gebruikersnaam. Andere topics.quote:
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Dat zal dan wel zijn redenen hebben. Ondanks dat ik hem af en toe op de kast joeg was het best een aardige gozer.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Andere gebruikersnaam. Andere topics.
Ik kan moeilijk een eisenlijstje hebben. Enige wat ik niet doe is doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of dood
Zo veel zakgeld krijg ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoor
en daarna ging ie eraan onderdoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Ik hoop voor hem dat het later wel gelukt is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Say whatquote:
Ik had het over proberen een date te scoren liefquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoor
Owh nou dan nog steeds!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over proberen een date te scoren lief
Ja, maar neemt niet weg dat je nooit hebt geprobeerd een date te scoren met iemand uit Singles.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh nou dan nog steeds!
Die zoen was niet voor een date
Die was spontaan.
Och er is zeker wel eens gevallen: Dan moeten we maar een meeten.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar neemt niet weg dat je nooit hebt geprobeerd een date te scoren met iemand uit Singles.
Gereformeerd. 2 keer op zondag naar de kerk. Vrouwen rok aan tot op de enkels en hoed op. Geen tv. Etc.quote:
Vind het maar bar saai worden, laatste paar jaren niet echt veel meer aan. Teveel 'boeren' in hun normale kloffie.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Kan nog leuk worden vrijdag op de kamasutrabeurs. Ik zat wat heen en weer te berichten met wat stellen. En één ervan kwam qua namen en leeftijd wel heel erg overeen met een zwaar grefo stel dat ik via via ken
je komt gewoon aandacht tekort?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Och er is zeker wel eens gevallen: Dan moeten we maar een meeten.
Om een date te scoren zit ik hier niet
Het gaat me ook niet om de beurs zelf. Daar zijn we misschien 10 minuten, dan het SC in.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het maar bar saai worden, laatste paar jaren niet echt veel meer aan. Teveel 'boeren' in hun normale kloffie.
Want als je hier zit en je hoeft niet te scoren is een teken van aandacht tekort?quote:
aan kromme reden voeringen ontleen ik mijn bestaansrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Want als je hier zit en je hoeft niet te scoren is een teken van aandacht tekort?
Kromme reden
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veelquote:
Dat krijg je als je mager wilt zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo, die staat. En damn, wat was het pijnlijk, botterige rotrug van me
Oeh, dat is geen slechte prijs.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veel)
babi pangangquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veel)
nou? pic?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo, die staat. En damn, wat was het pijnlijk, botterige rotrug van me
Dat ziet er alvast mooi uitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://farm7.static.flickr.com/6156/6169919270_13023f11bd.jpg
Thanksquote:
groot!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig makenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
groot!ben benieuwd als het ingekleurd is.
en dat wordt een gedoe om het in te smeren enzo. al zijn er hier vast wel vrijwilligers.
heb ook 2 sessies van 3,5u gehad. lang genoeg, het laatste half uur mocht eigenlijk ook wel in een andere sessie vond ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig maken
Ja het was een flinke zit, 3,5 uur.
Heeft dat topic nog een bepaalde naam, of gewoon Tatoos?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
post ff in het tattootopic in lif, btje.
Nou, echt, over mijn ruggengraat, mijn schouderblad, mijn ribben, alles deed zo'n pijn op een gegeven moment...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ook 2 sessies van 3,5u gehad. lang genoeg, het laatste half uur mocht eigenlijk ook wel in een andere sessie vond ik.
Dat is erg langquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig maken
Ja het was een flinke zit, 3,5 uur.
I knowquote:
ja dat geloof ik. wacht maar het inkleuren, sommige kleuren moeten geloof ik iets dieper dan zwart.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, echt, over mijn ruggengraat, mijn schouderblad, mijn ribben, alles deed zo'n pijn op een gegeven moment...
Zo lang stil zitten/liggen lijkt mij een enorme opgavequote:
Ja, daar werd ik al aan herinnerd vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat geloof ik. wacht maar het inkleuren, sommige kleuren moeten geloof ik iets dieper dan zwart.
Het Fok! Tattoo Topic # 51
heb ik ook gemerkt. vooral de blauwe roos aan de binnenkant van mijn bovenarm.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik al aan herinnerd vandaag![]()
Had 'm al gevonden trouwens
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
vrouwtje! Hoe bevalt de baan?
Ja lieverd, zie de foto hierbovenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]Ik dacht dat ik alleen was! Zit dat enge ding al op je rug?
Ja, goed! Het is echt een teringzooi op elk ogelijk vlak, om het maar even plat te zeggen, veel werk te verzetten voor mij en dat vind ik héél fijn. Eerste werkweek bijna achter de rug en het gaat echt al supergoed, I'm a happy camper!
Dit zijn de lijnen ja. Kleuren komt in november. Het moet eerst helen schat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Dat is de nognietaf-foto? Ik dacht dat hij ingekleurd werd, of niet? Los van dat ik er niet van hou, staat het je wel mooi.
Puinruimen. De betweter uithangen. Anderen de les lezen. Allemaal dingen die ik heel goed kan.
nee net het toetje opquote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je nou een uur zitten eten?
Nieuwkomer met een grote bek?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Dat is de nognietaf-foto? Ik dacht dat hij ingekleurd werd, of niet? Los van dat ik er niet van hou, staat het je wel mooi.
Puinruimen. De betweter uithangen. Anderen de les lezen. Allemaal dingen die ik heel goed kan.
Oh, dus je loopt maanden met een onaf kunstwerk? Da's toch ook wat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit zijn de lijnen ja. Kleuren komt in november. Het moet eerst helen schat.En dankjewel, ik weet dat je er niet van houdt.
Maar echt tof dat het je zo bevalt! Loop je daar nu ook echt rond als zo'n strenge frau L-E?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee net het toetje opzat een half uur tussen eten en toetje
Het zit anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuwkomer met een grote bek?
Of zit het anders?
Ja dat hoort erbij he. Te snel inkleuren kan er voor zorgen dat je de lijnen weer open trekt enzo..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dus je loopt maanden met een onaf kunstwerk? Da's toch ook wat.
Hehe nee, natuurlijk niet. Ik ben altijd vriendelijk.
Noemen ze het ook echt "inkleuren"..?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat hoort erbij he. Te snel inkleuren kan er voor zorgen dat je de lijnen weer open trekt enzo..
Hopelijk blijft ie binnen de lijntjes....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Noemen ze het ook echt "inkleuren"..?
Hoe zou je het anders noemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha ja. En shaden. Dat klinkt nog vuiger.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Peuter "inkleurt", dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders noemen?
Goed dat je nieuwe baan bevalt.
Gelukkig voor MissB is Peuter geen tattoo artiestquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Peuter "inkleurt", dat wens je niemand toe.
Dat is toch gewoon schaduw zetten en niet gewoon inkleuren?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja. En shaden. Dat klinkt nog vuiger.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat het hetzelfde betekende.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schaduw zetten en niet gewoon inkleuren?
Nu zit ik bij de Wehkamp te shoppen voor een knappe bank....quote:
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat het hetzelfde betekende.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij geven
Geef je adres maar dan stuur ik een potje inkt en een naald naar je toequote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij geven
ik denk altijd het slechtste van mensenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je dat van me denken muts.
Money is more welcomequote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je adres maar dan stuur ik een potje inkt en een naald naar je toe
Daar zit geen korting op he!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu zit ik bij de Wehkamp te shoppen voor een knappe bank....
Bedankt!!
Waarom koop je dan niet de Lego brandweerboot?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja daarom juist!!!
Potverdorie!!
quote:
Is Peuter jarig?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet de Lego brandweerboot?
Dat zit zo lastigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet de Lego brandweerboot?
Daar wil ik dan wel iets voor terugquote:
Klooooooonquote:
een bosje slaag kan je terugkrijgen. Ik wil ook wel een keer in je gezicht rochelen, maar daarmee houd het op.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel iets voor terug
Hoeveel nazi's staan erin?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klooooooon![]()
ik ben bezig met mn familiestamboom. Ik vind het zo leuk!
174.5% eenschquote:
1 pas. Oma (duitse achternaamquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bosje slaag kan je terugkrijgen. Ik wil ook wel een keer in je gezicht rochelen, maar daarmee houd het op.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas nou op kloon, die hele 7 cm komt omhoogzetten daar.
Nee joh ik ben nu al klaargekomen door het alleen te lezenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas nou op kloon, die hele 7 cm komt omhoogzetten daar.
We stammen beide af van 2 bloeddorstige ridders uit 1572. De dame, een roodharige wulpse ijzersterke meesteres (althans, dat deed ze er prive bij) bevocht een Spaanse ruiter in het zuiden des lands. Na een hevig gevecht viel de helm van de Spaan af en Miss Evil haalde de leren lap voor haar gezicht vandaan. Ze was op slag(veld) verliefd.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 pas. Oma (duitse achternaam)
maar k ben al tot 1894 terug bij Opa V.
Nee, anders had ik je mijn mening allang laten weten.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kloon, had ik je mn aanstaande nerdbril al laten zien?
die lijkt op mijn ikeabank. alleen heb ik voor een 3zits en fauteuil gekozenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
Deze bank is wel afgeprijsd!
http://www.wehkamp.nl/won(...)F=1,7,3,17&PI=2&SM=1
Ik vind m nog leuk ook! Hou je geld over voor Lego.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, anders had ik je mijn mening allang laten weten.
iehl. dat klinkt romantischquote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We stammen beide af van 2 bloeddorstige ridders uit 1572. De dame, een roodharige wulpse ijzersterke meesteres (althans, dat deed ze er prive bij) bevocht een Spaanse ruiter in het zuiden des lands. Na een hevig gevecht viel de helm van de Spaan af en Miss Evil haalde de leren lap voor haar gezicht vandaan. Ze was op slag(veld) verliefd.
Deze ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
Dan leen je mijn lenzen maar als we samen over straat gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat kan vast wel bij wehkampquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Ohja, ik moet nog een wasmachine kopen.
De regering ja. De mensen zelf kunnen er niets aan doen.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan leen je mijn lenzen maar als we samen over straat gaan.Tuurlijk staat ie mij geweldig. Ik kan alle brillen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zo blind als jij ben ik (nog) niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik raak geen tzatziki meer aan, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De regering ja. De mensen zelf kunnen er niets aan doen.
BCC, Nordland, 1600 toeren, 399,-quote:
Mja, de ambtenaren daar hebben de boel verneukt en 75% ofzo is daar ambtenaar.... dus ja....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De regering ja. De mensen zelf kunnen er niets aan doen.
Ik laat mijn 7 kg achter, maar die heeft al een bestemming.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Ohja, ik moet nog een wasmachine kopen.
* Spezza19 heeft ook een Nordland..... Prima ding....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BCC, Nordland, 1600 toeren, 399,-
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk staat ie mij geweldig. Ik kan alle brillen hebben
en zo blind als jij ben ik (nog) niet
Ja, ik ben er ook erg blij meequote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ook een Nordland..... Prima ding....
Jij kan alles zeggen tegen mij, dat weet jequote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Klopt, daarom kan ik het wel zeggen he?
Heb je nog geschilderd?
Dat hadden we nou juist WEL moeten doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik raak geen tzatziki meer aan, dat zal ze leren.
Ik koop een nieuwe. De vorige was spotgoedkoop en een niet supersterk merk, heeft het 6,5 jaar volgehouden, aantal verhuizingen doorgemaakt. Nu wil ik even wat geld neerleggen voor kwaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik laat mijn 7 kg achter, maar die heeft al een bestemming.
Was toen niet duur, 280 euro. Hoop geld, dat weet ik, maar niet duur.
Marktplaats heb je prima spul, LE!
En sowieso. Tzatzikiquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hadden we nou juist WEL moeten doen.
De domme kebabtent om de hoek was vroeger een prima Griek.
De Griekse economie stimuleren door hun producten te kopen (ik weet zeker dat de Turken een hoop markt hebben overgenomen) is nou juist wel goed. Ik dacht dat jij econoom was?
Duurder is niet per se beter.....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop een nieuwe. De vorige was spotgoedkoop en een niet supersterk merk, heeft het 6,5 jaar volgehouden, aantal verhuizingen doorgemaakt. Nu wil ik even wat geld neerleggen voor kwaliteit.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kan alles zeggen tegen mij, dat weet je![]()
nope, geen zin meer gehad.. misschien morgen ff
Je dacht dat ik econoom was? Ik ben het, die blonde met tieten he. Je verwart me met Spezza.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hadden we nou juist WEL moeten doen.
De domme kebabtent om de hoek was vroeger een prima Griek.
De Griekse economie stimuleren door hun producten te kopen (ik weet zeker dat de Turken een hoop markt hebben overgenomen) is nou juist wel goed. Ik dacht dat jij econoom was?
Eenschquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Duurder is niet per se beter.....
Verstandigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop een nieuwe. De vorige was spotgoedkoop en een niet supersterk merk, heeft het 6,5 jaar volgehouden, aantal verhuizingen doorgemaakt. Nu wil ik even wat geld neerleggen voor kwaliteit.
wat mij betreft neem je m meequote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zondag ff kijken.zin in...
Ik ga zaterdag trouwens naar een voetbalwedstrijd
Ja, verstandig.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat dat HeteWijf je weer afzeiken met je cliché meningquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat mij betreft neem je m mee
iehl. getver. we zijn geen kloons meer
Dat mag ie doen. Ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat dat HeteWijf je weer afzeiken met je cliché mening
Sorry, ik heb op de TV ingezoomd, dus ik zie of tekst of avatar + een beetje tekst.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Je dacht dat ik econoom was? Ik ben het, die blonde met tieten he. Je verwart me met Spezza.
En ik was niet serieus, dat snap je toch ook wel.
Eh wat mee?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat mij betreft neem je m mee
iehl. getver. we zijn geen kloons meer
Verkeerd pilletje op?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel van Spaanse ruiters toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat mag ie doen. Ik lig er niet wakker van
Geroddelquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkeerd pilletje op?
de tering, laat dat geroddel lekker, man.
In die context wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geroddel
1 opmerking is geroddel tegenwoordig?
Ah, de nieuwe Anders.quote:
Dat spuuglelijke dingquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh wat mee?
Haha, ik heb er in mijn leven pas 3 gezien. Wel tof, Schalke.
Babs oefent vast.quote:
Ik vond het te romantischquote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel van Spaanse ruiters toch?
Ik vond het wel een goed verhaal.
Eigenlijk.
Dat was geen geroddelquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkeerd pilletje op?
de tering, laat dat geroddel lekker, man.
Ik oefen voor als de olie op is en de wereld in anarchie vervalt. Kan ik voor mijn eigen vlees zorgenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Babs oefent vast.
Of Miss Babs heeft een nieuwe fetisj.
Jouw bril? Wat moet ik daarmee?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat spuuglelijke ding![]()
Bah. Voetbal. Iehl. Punt.
Meesteressen werden in sprookjes aan kleine Evil voorgelezen, dat was ik even vergeten.quote:
Nee, dat ding waarnaar je ging kijken. Die bril gaat nog ongeveer een week duren voor k m hebquote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw bril? Wat moet ik daarmee?
Jij gunt me echt geen succesvolle dates he?![]()
Alleen heksen en vampieren enzo vond ik leukquote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meesteressen werden in sprookjes aan kleine Evil voorgelezen, dat was ik even vergeten.
De Nijmeegse en de Haagse tak zijn later gekloond.
De olie is nog lang niet op.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik oefen voor als de olie op is en de wereld in anarchie vervalt. Kan ik voor mijn eigen vlees zorgen
Haha, eventuele dates hoef ik niet zo nodig hier te delen. Er zijn genoeg leukere onderwerpen.quote:
Het was belangstelling.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, eventuele dates hoef ik niet zo nodig hier te delen. Er zijn genoeg leukere onderwerpen.
Goed, dat er niet meer genoeg olie is danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De olie is nog lang niet op.
En het schaliegas al helemaal niet.![]()
Anarchie lijkt me tegen die tijd wel goed. En vleesch is goed. Wanneer kan ik damhert bij je komen grillen?
Ik las op mijn 12e samen met zusje en buurjongen stiekem op de zolder van de buren Asterix de Geilaard.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen heksen en vampieren enzo vond ik leuk
En het meisje met de zwavelstokjes, want die ging dood
Ik dacht altijd een vat met xtcquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las op mijn 12e samen met zusje en buurjongen stiekem op de zolder van de buren Asterix de Geilaard.
En toen viel ik in een vat met Red Bull.
Ik weet het, en waardeer het.quote:
Hoiquote:
Bier hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las op mijn 12e samen met zusje en buurjongen stiekem op de zolder van de buren Asterix de Geilaard.
En toen viel ik in een vat met Red Bull.
Dat gooiden ze erbij toen ik kopje onder ging.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht altijd een vat met xtc
Oh My God, They Kill Kennyquote:
Tja soms ben is het echte leven even leuker dan de virtuele hequote:
HW is baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ajaxquote:
Ah nee oke, dan zat ik toch nog een beetje goed in de buurtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gooiden ze erbij toen ik kopje onder ging.
Dat is engquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Tja soms ben is het echte leven even leuker dan de virtuele he
kan het je aanradenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is enghaha hoestie verder?
Ik merk pas in het buitenland hoe gek wij Nederlanders zijn en ik ben wel erg extreem, maar dat is wel een goeie shock voor ze.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah nee oke, dan zat ik toch nog een beetje goed in de buurt
Ik niet, want X is chemische drugs en daar heb ik dan weer niks mee. Ik verdedig ons land met Kaas.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merk pas in het buitenland hoe gek wij Nederlanders zijn en ik ben wel erg extreem, maar dat is wel een goeie shock voor ze.
Beetje ons land verdedigen abroad.
En X hoort daar natuurlijk bij.
Dat kan menige Single beamen.
Ik weet het lieverd. En dat is jouw grens, prima. Ik kan het je alleen erg aanraden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, want X is chemische drugs en daar heb ik dan weer niks mee. Ik verdedig ons land met Kaas.
hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
kan het je aanraden![]()
Maar alles lekker hoor aan deze kant en met jou dan ?
Daar vind ik dan weer geen fuck aan, blowen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, want X is chemische drugs en daar heb ik dan weer niks mee. Ik verdedig ons land met Kaas.
lekker hoor ga je nog iets spannends uithalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaaf en toe ga wel naar buiten toe
![]()
Ja lekker vakantie hier
gebakken banaan is altijd goedquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het lieverd. En dat is jouw grens, prima. Ik kan het je alleen erg aanraden.
En kaas is goed. Weet je dat gebakken banaan daar erg lekker bij is?![]()
![]()
heerlijk. gewoon. rust in mn hoofdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer geen fuck aan, blowen.
Daar heb ik geen drugs voor nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk. gewoon. rust in mn hoofd
iig concert en festival dit weekend. Verder een keertje goed opruimen in mijn huis. Verder geen echte plannenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
lekker hoor ga je nog iets spannends uithalen?
ik welquote:
Have fun,ik werk welquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig concert en festival dit weekend. Verder een keertje goed opruimen in mijn huis. Verder geen echte plannen
Niet alleen daarom. Hij kwam vorige keer hier bazig binnen en strooide met mooie opmerkingen, vandaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ajax
Amsterdam
Zo, hebben we die ook weer gehad.
Ik ook niet genoeg andere manierenquote:
Oh werken dat komt wel weer over anderhalve weekquote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Have fun,ik werk welhoewel er voor mij ook weer een goed feestje aanzit te komen
Zoals?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet genoeg andere manieren
Ok, ik ben overdag tegenwoordig aan het werk dus dat volg ik niet zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet alleen daarom. Hij kwam vorige keer hier bazig binnen en strooide met mooie opmerkingen, vandaar.
quote:
Muziek, wandelen, fietsen.quote:
Ik werk ook overdag, zo missen we dus wel alle rellen en non-rellen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ik ben overdag tegenwoordig aan het werk dus dat volg ik niet zo.
Muziek: zit ik na te denkenquote:
Ik mis echt niks aan Singles.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werk ook overdag, zo missen we dus wel alle rellen en non-rellen.
Dansen, (tafel)voetballen, klimmen, muziek produceren (toekomstplannetje)...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Muziek: zit ik na te denken
Wandelen: ga ik nadenken
Fietsen: ga ik nadenken
Daarom dat maakt mij rustig. In dat half uurtje dat ik naar huis fiets vanuit mijn werk denk ik na en daarna ben ik rustig.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Muziek: zit ik na te denken
Wandelen: ga ik nadenken
Fietsen: ga ik nadenken
Het was laat in de avond.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ik ben overdag tegenwoordig aan het werk dus dat volg ik niet zo.
Dansen: nadenkenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dansen, (tafel)voetballen, klimmen, muziek produceren (toekomstplannetje)...
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom dat maakt mij rustig. In dat half uurtje dat ik naar huis fiets vanuit mijn werk denk ik na en daarna ben ik rustig.
Niet klootzakken. Mensen die dachten dat die kaarten gratis waren zijn gewoon naïeve. Gratis bestaat nietquote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2621977/toch-weer-betalen-id-kaart.htmlze kunnen het gewoon niet he
![]()
Klootzakken
Ik ook. En soms helpt het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik heb te veel om over na te denken blijkbaar
Ah, dank je!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
L-E? Als ik een tip mag geven qua wasmachine?
LG met direct drive. Bijna geluidloos wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ook prima,al is af en toe vertoeven in een andere wereld best lekkerquote:
Als je nadenkt tijdens het dansen, dans je niet goed genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dansen: nadenken
Voetbal: Alles wat daarmee te maken heeft haat ik
klimmen: nooit, want hoogtevrees
muziek produceren: nadenken
Zoals? Jofuknununuk?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis echt niks aan Singles.
Bepaalde Singles wel.
Beetje vreemd dat ze nu de wet willen gaan aanpassen met als reden: je moet betalen, omdat je moet betalen. De ultieme cirkelredenatiequote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet klootzakken. Mensen die dachten dat die kaarten gratis waren zijn gewoon naïeve. Gratis bestaat niet
De wereld is zoveel mooier, net over het randjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ook prima,al is af en toe vertoeven in een andere wereld best lekker
Ik bel hem dagelijksquote:
Amenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is zoveel mooier, net over het randje
Voor zo'n kaart moeten hoe dan ook kosten gemaakt worden. En uiteindelijk betaalt de burger hem. Dus ik vind het heel normaal dat de aanvrager die kaart betaalt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze nu de wet willen gaan aanpassen met als reden: je moet betalen, omdat je moet betalen. De ultieme cirkelredenatie
Om een of andere manier weinig behoefte aan omdat te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ook prima,al is af en toe vertoeven in een andere wereld best lekker
Wat de boer niet kent...vreet ie niet hequote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor zo'n kaart moeten hoe dan ook kosten gemaakt worden. En uiteindelijk betaalt de burger hem. Dus ik vind het heel normaal dat de aanvrager die kaart betaalt.
[..]
Om een of andere manier weinig behoefte aan omdat te doen
Gratis bestaat prima, maar dat geld hebben ze al aan Griekenland uitgegevenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet klootzakken. Mensen die dachten dat die kaarten gratis waren zijn gewoon naïeve. Gratis bestaat niet
Het helpt hier nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. En soms helpt het ook niet.
Ja, daar moet ik ook rekening mee houden, kan minder goed draaien enzo tegenwoordigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je nadenkt tijdens het dansen, dans je niet goed genoeg.
Maar jouw knietje he?
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
Deze is echt leuk:ja, die is geniaal iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ware het niet dat het niet echt een vrije keus is om zo'n kaart te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor zo'n kaart moeten hoe dan ook kosten gemaakt worden. En uiteindelijk betaalt de burger hem. Dus ik vind het heel normaal dat de aanvrager die kaart betaalt.
[..]
Om een of andere manier weinig behoefte aan omdat te doen
Daaromquote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent...vreet ie niet he
Dat is vervelendquote:
Waarom wil je een stamboom?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
whaa, zo tof, ik was begonnen met stamboom te maken, had ik mn neefje uitgenodigd om te helpen, gaat ie nu met zn moeder dr achter zitten om m verder uit te werken
je WILT toch ergens wonen? je WILT toch ergens werken? je WILT toch je rekeningen kunnen betalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ware het niet dat het niet echt een vrije keus is om zo'n kaart te hebben.
gewoon, vind ik interessantquote:
quote:
Ik WIL helemaal niksquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je WILT toch ergens wonen? je WILT toch ergens werken? je WILT toch je rekeningen kunnen betalen?
Ze verzinnen er wel wat op
Hoe ver verwacht je terug te kunnen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon, vind ik interessantik kan al tot 1650 terug bij de opa aan vaderskant
Rond de 600/700 dat wel. Maar ik heb die wasmachine nu een jaar of 6, doet het nog perfect en ik hoor 'm(in de kamer naast de badkamer) net zo hard als dat ik de (gewone) wasmachine van de buren hoor. En dat was in elk huis waar dat ding tot nu toe gestaan heeft, ook een keer in een badkamer.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Ah, dank je!Geluidloos is wel een grote wens, omdat hij in de badkamer staat en Peuter de wasmachine hoort als hij in bed ligt. Ik kan dus na zijn bedtijd geen was draaien, is onpraktisch. Enig idee wat die LG kost?
Ja en? Dan moet die kaart maar gratis? Rare beredenering. Bovendien om hoeveel geld gaat het eigenlijk? Paar tientjes in 5 jaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ware het niet dat het niet echt een vrije keus is om zo'n kaart te hebben.
Dat ik van 2 kanten familie in australie hebquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ver verwacht je terug te kunnen?
En wat heb je voor leuke dingen ontdekt ondertussen?
Hier heb je een mand appels. Je wilt ze niet, dat weet ik, maar je MOET ze van me hebben en je MOET er wel voor betalen!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet die kaart maar gratis? Rare beredenering. Bovendien om hoeveel geld gaat het eigenlijk? Paar tientjes in 5 jaar.
Morgen een dag vrij genomen, treinspotten met Socios*. En als er een veel te leuk meisje in de trein zit, dan is dat meegenomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Waar woon je?quote:
Da's best een pijnlijk verhaalquote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik van 2 kanten familie in australie heb![]()
Nu snap ik ook waarom dat land me zo trekt![]()
(de vader van mn oma is daarheen verhuisd en daar verliefd geworden op een ander, vlak voor ie de moeder van mn oma zou over laten komen, dat wist ik al, maar nu kwam ik er dus achter dat de achterneef van mn opa in Australie woont, en zijn ouders ook)
hier heb je 50 euroquote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier heb je een mand appels. Je wilt ze niet, dat weet ik, maar je MOET ze van me hebben en je MOET er wel voor betalen!
Da's best veul voor een mand appelsquote:
Ga lekker Nederlands kleinzielig lopen doen dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier heb je een mand appels. Je wilt ze niet, dat weet ik, maar je MOET ze van me hebben en je MOET er wel voor betalen!
wat nog veel pijnlijker is, is dat de moeder van mn oma zodra ze dat te horen kreeg een grote slagroomtaart heeft gekocht om het te vierenquote:
voor zo'n stukje plastic niet dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best veul voor een mand appels
Whut?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga lekker Nederlands kleinzielig lopen doen dan.
Sommige mensen raken hun baan kwijt, hoe denk je dat dat voelt?
De tering, dat is ook Nederland, das waar ook ja.
Coke-appels. Ik zie een business.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een klein kuthuisje in het westelijke deel van brabantquote:
Dus daarom moet die kaart maar gratis. Je kan natuurlijk ook de gemeentebelasting omhoog en die kaart gratis maken. Wel zo eerlijk. Betaal je veel meer maar die kaart is gratis.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Appels is code voor iets denk ikquote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo'n boete kost. denk dat je er een mooie berekening op los kunt laten: Hoe vaak per 5 jaar moet je je ID laten zien en hoeveel kost dat dan? Is dat goedkoper dan zo'n kaart, dan geen kaart kopenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor zo'n stukje plastic niet dan?
Gaan we volgend jaar september samen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik van 2 kanten familie in australie heb![]()
Nu snap ik ook waarom dat land me zo trekt![]()
(de vader van mn oma is daarheen verhuisd en daar verliefd geworden op een ander, vlak voor ie de moeder van mn oma zou over laten komen, dat wist ik al, maar nu kwam ik er dus achter dat de achterneef van mn opa in Australie woont, en zijn ouders ook)
Haha, soms vind ik Tijn zo aandoenlijk, echt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Appels is code voor iets denk ik
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat nog veel pijnlijker is, is dat de moeder van mn oma zodra ze dat te horen kreeg een grote slagroomtaart heeft gekocht om het te vierenEn dat was toendertijd echt een enorme luxeproduct
40 euro inclusief foto'squote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo'n boete kost. denk dat je er een mooie berekening op los kunt laten: Hoe vaak per 5 jaar moet je je ID laten zien en hoeveel kost dat dan? Is dat goedkoper dan zo'n kaart, dan geen kaart kopen
het grootste probleem is dat je niet kan werken als je geen geldig legitimatiebewijs kan tonenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo'n boete kost. denk dat je er een mooie berekening op los kunt laten: Hoe vaak per 5 jaar moet je je ID laten zien en hoeveel kost dat dan? Is dat goedkoper dan zo'n kaart, dan geen kaart kopen
Zo'n kaart is niet zo duur, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaal jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar september samen?
Ja, maar wat kost zo'n boete?quote:
Een legitimatiebewijs is wat anders dan een identificatiebewijsquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het grootste probleem is dat je niet kan werken als je geen geldig legitimatiebewijs kan tonen![]()
verder is me nog nooit naar die kaart gevraagd op straat
ja, niet dus.. 42,85 voor de kaart en 5 euro voor de foto's (uit zo'n hokje, jawel). Mijn ouders waren 12,50 kwijt voor de foto's omdat fotograaf.quote:
Dus jij komt naar een leuk appartementje in Duitsland?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
In een klein kuthuisje in het westelijke deel van brabant
50 euro dacht ik of het is inmiddels meer geworden dacht ikquote:
jaja, je weet wat ik bedoel. mierenneukerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een legitimatiebewijs is wat anders dan een identificatiebewijs
En hoe vaak per 5 jaar moet je die kaart laten zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
50 euro dacht ik of het is inmiddels meer geworden dacht ik
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij komt naar een leuk appartementje in Duitsland?
Volgens mij kon mijn huisje er wel mee door hier.Ligt er natuurlijk aan wat je me daar te bieden hebt wat ik hier niet krijgen kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
ze was zo blij dat ze van die vent af wasquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk soort van dus
Ik heb allebeiquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso heb ik gewoon een paspoort. ID-kaart is voor sukkels
Hippie lifequote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je me daar te bieden hebt wat ik hier niet krijgen kan
2,85 euro meerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, niet dus.. 42,85 voor de kaart en 5 euro voor de foto's (uit zo'n hokje, jawel). Mijn ouders waren 12,50 kwijt voor de foto's omdat fotograaf.
Ja. Beloofd.quote:
Ik weet niet eens of legitimatie voldoende is om te werken. Vast niet zeker?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaja, je weet wat ik bedoel. mierenneuker
jij zei 40 incl. foto's. Dat is gewoon onwaar.quote:
Op welk vlak zie je dat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je me daar te bieden hebt wat ik hier niet krijgen kan
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze was zo blij dat ze van die vent af was
Waarom?quote:
ik moest een idkaartquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of legitimatie voldoende is om te werken. Vast niet zeker?
best vaak bij de bank, pakketje ophalen, werk, etcquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe vaak per 5 jaar moet je die kaart laten zien?
quote:
Gemiddeld dan jezus mierenneuksterquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zei 40 incl. foto's. Dat is gewoon onwaar.
2,85 + 12,50 = ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |