Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoorquote:
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vondquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoor
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt haddenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vond
hebben!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Haha guiltyquote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Voor sommige is dat in de tussentijd ook veranderd.quote:
Ja. Die ene had daarna wel geneukt. Ik ben zn naam alleen even kwijt.quote:
Waar is die eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
Andere gebruikersnaam. Andere topics.quote:
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Dat zal dan wel zijn redenen hebben. Ondanks dat ik hem af en toe op de kast joeg was het best een aardige gozer.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Andere gebruikersnaam. Andere topics.
Ik kan moeilijk een eisenlijstje hebben. Enige wat ik niet doe is doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of dood
Zo veel zakgeld krijg ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoor
en daarna ging ie eraan onderdoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Ik hoop voor hem dat het later wel gelukt is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Say whatquote:
Ik had het over proberen een date te scoren liefquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoor
Owh nou dan nog steeds!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over proberen een date te scoren lief
Ja, maar neemt niet weg dat je nooit hebt geprobeerd een date te scoren met iemand uit Singles.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh nou dan nog steeds!
Die zoen was niet voor een date
Die was spontaan.
Och er is zeker wel eens gevallen: Dan moeten we maar een meeten.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar neemt niet weg dat je nooit hebt geprobeerd een date te scoren met iemand uit Singles.
Gereformeerd. 2 keer op zondag naar de kerk. Vrouwen rok aan tot op de enkels en hoed op. Geen tv. Etc.quote:
Vind het maar bar saai worden, laatste paar jaren niet echt veel meer aan. Teveel 'boeren' in hun normale kloffie.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Kan nog leuk worden vrijdag op de kamasutrabeurs. Ik zat wat heen en weer te berichten met wat stellen. En één ervan kwam qua namen en leeftijd wel heel erg overeen met een zwaar grefo stel dat ik via via ken
je komt gewoon aandacht tekort?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Och er is zeker wel eens gevallen: Dan moeten we maar een meeten.
Om een date te scoren zit ik hier niet
Het gaat me ook niet om de beurs zelf. Daar zijn we misschien 10 minuten, dan het SC in.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het maar bar saai worden, laatste paar jaren niet echt veel meer aan. Teveel 'boeren' in hun normale kloffie.
Want als je hier zit en je hoeft niet te scoren is een teken van aandacht tekort?quote:
aan kromme reden voeringen ontleen ik mijn bestaansrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Want als je hier zit en je hoeft niet te scoren is een teken van aandacht tekort?
Kromme reden
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veelquote:
Dat krijg je als je mager wilt zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo, die staat. En damn, wat was het pijnlijk, botterige rotrug van me
Oeh, dat is geen slechte prijs.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veel)
babi pangangquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
studentenmenu voor 6.90 2 vlees gerechten en bami/nasi of rijst (en uiteraard veeeeel te veel)
nou? pic?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo, die staat. En damn, wat was het pijnlijk, botterige rotrug van me
Dat ziet er alvast mooi uitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://farm7.static.flickr.com/6156/6169919270_13023f11bd.jpg
Thanksquote:
groot!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig makenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
groot!ben benieuwd als het ingekleurd is.
en dat wordt een gedoe om het in te smeren enzo. al zijn er hier vast wel vrijwilligers.
heb ook 2 sessies van 3,5u gehad. lang genoeg, het laatste half uur mocht eigenlijk ook wel in een andere sessie vond ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig maken
Ja het was een flinke zit, 3,5 uur.
Heeft dat topic nog een bepaalde naam, of gewoon Tatoos?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
post ff in het tattootopic in lif, btje.
Nou, echt, over mijn ruggengraat, mijn schouderblad, mijn ribben, alles deed zo'n pijn op een gegeven moment...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ook 2 sessies van 3,5u gehad. lang genoeg, het laatste half uur mocht eigenlijk ook wel in een andere sessie vond ik.
Dat is erg langquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief kan zich eindelijk eens nuttig maken
Ja het was een flinke zit, 3,5 uur.
I knowquote:
ja dat geloof ik. wacht maar het inkleuren, sommige kleuren moeten geloof ik iets dieper dan zwart.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, echt, over mijn ruggengraat, mijn schouderblad, mijn ribben, alles deed zo'n pijn op een gegeven moment...
Zo lang stil zitten/liggen lijkt mij een enorme opgavequote:
Ja, daar werd ik al aan herinnerd vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat geloof ik. wacht maar het inkleuren, sommige kleuren moeten geloof ik iets dieper dan zwart.
Het Fok! Tattoo Topic # 51
heb ik ook gemerkt. vooral de blauwe roos aan de binnenkant van mijn bovenarm.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik al aan herinnerd vandaag![]()
Had 'm al gevonden trouwens
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
vrouwtje! Hoe bevalt de baan?
Ja lieverd, zie de foto hierbovenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]Ik dacht dat ik alleen was! Zit dat enge ding al op je rug?
Ja, goed! Het is echt een teringzooi op elk ogelijk vlak, om het maar even plat te zeggen, veel werk te verzetten voor mij en dat vind ik héél fijn. Eerste werkweek bijna achter de rug en het gaat echt al supergoed, I'm a happy camper!
Dit zijn de lijnen ja. Kleuren komt in november. Het moet eerst helen schat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Dat is de nognietaf-foto? Ik dacht dat hij ingekleurd werd, of niet? Los van dat ik er niet van hou, staat het je wel mooi.
Puinruimen. De betweter uithangen. Anderen de les lezen. Allemaal dingen die ik heel goed kan.
nee net het toetje opquote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je nou een uur zitten eten?
Nieuwkomer met een grote bek?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Dat is de nognietaf-foto? Ik dacht dat hij ingekleurd werd, of niet? Los van dat ik er niet van hou, staat het je wel mooi.
Puinruimen. De betweter uithangen. Anderen de les lezen. Allemaal dingen die ik heel goed kan.
Oh, dus je loopt maanden met een onaf kunstwerk? Da's toch ook wat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit zijn de lijnen ja. Kleuren komt in november. Het moet eerst helen schat.En dankjewel, ik weet dat je er niet van houdt.
Maar echt tof dat het je zo bevalt! Loop je daar nu ook echt rond als zo'n strenge frau L-E?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee net het toetje opzat een half uur tussen eten en toetje
Het zit anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuwkomer met een grote bek?
Of zit het anders?
Ja dat hoort erbij he. Te snel inkleuren kan er voor zorgen dat je de lijnen weer open trekt enzo..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dus je loopt maanden met een onaf kunstwerk? Da's toch ook wat.
Hehe nee, natuurlijk niet. Ik ben altijd vriendelijk.
Noemen ze het ook echt "inkleuren"..?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat hoort erbij he. Te snel inkleuren kan er voor zorgen dat je de lijnen weer open trekt enzo..
Hopelijk blijft ie binnen de lijntjes....quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Noemen ze het ook echt "inkleuren"..?
Hoe zou je het anders noemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha ja. En shaden. Dat klinkt nog vuiger.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Peuter "inkleurt", dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders noemen?
Goed dat je nieuwe baan bevalt.
Gelukkig voor MissB is Peuter geen tattoo artiestquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Peuter "inkleurt", dat wens je niemand toe.
Dat is toch gewoon schaduw zetten en niet gewoon inkleuren?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja. En shaden. Dat klinkt nog vuiger.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat het hetzelfde betekende.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schaduw zetten en niet gewoon inkleuren?
Nu zit ik bij de Wehkamp te shoppen voor een knappe bank....quote:
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat het hetzelfde betekende.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij geven
Geef je adres maar dan stuur ik een potje inkt en een naald naar je toequote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee oke, ik denk al.. ALS ZE DAT NIET EENS WEET, verdient ze geen inkt en kan ze het beter aan mij geven
ik denk altijd het slechtste van mensenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je dat van me denken muts.
Money is more welcomequote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je adres maar dan stuur ik een potje inkt en een naald naar je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |