quote:
die is bijna goed en nog een film met caricequote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef RanTheMan het volgende:
(... jongensnaam) krijgt een zusje
Zwartboek?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die is bijna goed en nog een film met carice
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
Stomme Nederlandstalige films.
Wat Pico zegtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
Stomme Nederlandstalige films.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Morisson krijgt een zusje?![]()
Duits Vlees? -- hoe moet ik die wete![]()
![]()
quote:
Ook niet.quote:
Ik hoef niet eens op te zoeken om te weten of dit goed isquote:
close..., die andere...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Flitspaal het volgende:
Shit, wie was dat ook weer.
James Caan?
Flitspaal +1quote:
Oh, Drive danquote:Op donderdag 22 september 2011 09:43 schreef picodealion het volgende:
Heb het even voor je gecheckt, Driver is 1 letter teveel maar ik weet niet hoe snel Flitspaal weer online is. Stel maar een vraag zou ik zeggen.
En dan mag je de vraag ook nog eens dikgedrukt posten aub, zie OP, bedanktquote:Op donderdag 22 september 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit op de uni, dus een saaie: doe maar 10 films met George Clooney. Hij mag ze niet geregisseerd hebben en omdat ze te makkelijk zijn mag je de Ocean's films niet noemen
Jaja rustig. Dat doe ik normaal maar ik zit mobiel en dan gaat dat lastiger.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:49 schreef Patch het volgende:
[..]
En dan mag je de vraag ook nog eens dikgedrukt posten aub, zie OP, bedankt
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef Patch het volgende:
Fantastic MR Fox
Return of the Killer Tomatoes
From Dusk till Dawn
Some Fine Day
SouthPark, Bigger, Longer and Uncut
Men Who Stare at Goats
O Brother Where art Thou
Syriana
The American
Up in the Air
Heb ik een Die Hard vraag gesteld deze maandquote:Op donderdag 22 september 2011 08:30 schreef Patch het volgende:
@SamuelOfSEK; mag ik nog 1 puntje van je voor the Die Hard-vraag aub?
Nee, maar DragonFodder wel. Denk dat Patch in de war isquote:Op donderdag 22 september 2011 10:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heb ik een Die Hard vraag gesteld deze maand
Daar heeft Baszh uiteindelijk een punt voor gekregen omdat DragonFodder in eerste instantie Cyril Raffaelli niet kon vinden in de castquote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, maar DragonFodder wel. Denk dat Patch in de war is.
[FOK! MOVIE TRIVIA] September 2011 Deel XVI
SamuelofSEK + 1quote:
Mij ook, van trailers en screenshots want ik heb 'm niet gezien. Zou de titel echt niet weten.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt me heel bekend voor, telt dat ook?
Die is het ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:39 schreef picodealion het volgende:
Die man achter doet me denken aan Jon Hamm
Jatochnietdan. Mystery Men of Inspector Gadget was ook goed geweest.quote:
Intre + 1quote:Op donderdag 22 september 2011 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jon Lovitz
Breckin Meyer
Rowan Atkinson
John Cleese
Whoopi Goldberg
Wayne Knight
Krijg je Seth Green er ook nog bijquote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Intre + 1
hoewel Whoopi natuurlijk een actrice is..
quote:Ik vindéén van de beste films van de afgelopen 11 jaar en zeker dé beste van 2008. Toch heeft deze film geen één Oscar gewonnen en ik vraag mij af waarom.
Een aantal feiten op een rijtje:
- Slumdog Millionaire won 8 Oscars en scoort volgens IMDB een 8.2 - ca. 230K stemmen.
- The Curious Case of Benjamin Button won 3 Oscars en scoort volgens IMDB een 7.9 - ca. 170K stemmen.
- The Dark Knight won 2 Oscars en scoort volgens IMDB een 8.9 - ca. 580K stemmen.
- Milk won 2 Oscars en scoort volgens IMDB een 7.8 - ca. 58K stemmen.scoort een 8.3 op ca. 180K stemmen, alleen The Dark Knight doet het dus beter. Deze films zijn daarnaast ook niet echt te vergelijken (Dark Knight meer fantasy en thriller).
Milk, Slumdog entoch wel een beetje. Het zijn namelijk allemaal films binnen hetzelfde genre (drama).
Volgens mij isniet eens genomineerd geweest voor een Oscar.
Ik vind dit echt raar, deze film doet het opvallend véél beter dan de Oscar winnaars.komt ook veel 'completer' over dan al die andere films (DK heb ik nog niet gezien, maar heb hem wel op blu-ray).
Wat is volgens jullie de reden datgeen Oscar(s) heeft gewonnen en nog belangrijker: waarom werd
niet genomineerd?
* Dopekoe denkt heel diep na over welke film dat zou moeten zijn....quote:Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Krijg je Seth Green er ook nog bij![]()
Over welke film gaat dit?
[..]
Tsja, dat zal niet veel helpen met vinden van de gezochte filmquote:Op donderdag 22 september 2011 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het komt uit een topic uit FOK!
picodealion +1quote:
Om dan (nog) maar een domme gok te wagen, Pirates of the Caribean?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef picodealion het volgende:
Heh, nee. Maar hij zit toch zeker wel in films die iedereen gezien heeft hoor.
Die heb ik dan weer niet gezienquote:
vast ook niet, heb het niet zo op het oorlogs genrequote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef picodealion het volgende:
Maar vast wel een van de twee bekende oorlogsfilms uit begin van het millennium.
Flitspaal +1quote:
Ik weet dat je dol bent op obscure filmsquote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan had ik het wel geweten.
Mijn post is ook van toepassing op Samquote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef Flitspaal het volgende:
Waar is Sammie als je hem nodig hebt....
Zitten we niet allemaal in FMT om stoer te doen met onze filmkennis?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet dat je dol bent op obscure films
Ik nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zitten we niet allemaal in FMT om stoer te doen met onze filmkennis?.
beetje uitleg geven mag toch wel?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef hornage het volgende:
Hier mag geouwehoerd worden mensen -> FMT - Slowchat #XLIV - Waar is iedereen ?!
picodealion+1quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Platoon
Saving Private Ryan
Jarhead
Apocalypse Now
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mr Smith Goes to Washington
Winchester 73
Harvey
Bend of the River
The Man Who Shot Liberty Valance
The Naked Spur
Anatomy of a Murder
Vertigo
Rope
Glenn Miller Story
It's a Wonderful Life
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Man From Laramie! Nog in de categorie westerns met diezelfde regisseur
Ook waarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Het is maar net welke films in je opkomen
Doe mij maar 4 films van Anatoli Solonitsyn
Kloptquote:
Mike +1quote:
Imgur:quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit en noem drie films waarin hij gespeeld heeft.
Ik ben even lunchen.
Yep...91 vandaag!quote:
the invention of lying?quote:
ongedierte +1quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Ongedierte het volgende:
Steve Coogan
Around the world in 80 days (Klassieker)
Percy Jackson (Een persoonlijke favoriet)
Night at the Musuem 1 en 2 (Ook altijd vermakelijk)
Hamlet 2 (Ook wel leuk)
Opgezocht en het klopt. Zal ik ook de punten aan je toewijzen Patch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:07 schreef Patch het volgende:
aangezien ongedierte nieuw is, weet ik niet of hij snel terug is, dus kan iemand anders Freedom Writers voor me bevestigen?
daar zou mijn dag wel ietwat van opvrolijken jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opgezocht en het klopt. Zal ik ook de punten aan je toewijzen Patch?
U vraagt, wij draaienquote:
Sands +1quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:25 schreef Sands het volgende:
The Fly#7
Scarface#2
A Star is Born#10
Ocean's Eleven#9
The Man Who Knew Too Much#3
King Kong![]()
Invasion of the Body Snatchers#11
The Thing#1
?
Oh jij bent onlinequote:
quote:
Trivia van welke filmquote:Cans (containing reels) were shipped to theaters under the code name "Cue Ball".
Patch +1quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Patch het volgende:
Star Wars Episode 2: Attack of the Clones
checkquote:
Ik zal de eerste titel goedkeuren van je lijstje omdat ik in een goede bui ben.quote:Op zondag 25 september 2011 09:53 schreef Ongedierte het volgende:
A Space Oddysey
Spartacus
Full Metal Jacket
Eyes wide shut
en uhm..
Paths of Glory, maar die weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |